Cmir
darinka4
26.9.2016
Cmir, kje je sploh ta gora v senci Triglava. Pa tako je lep vzpon gor. Sem šla. Najprej čez Rž do Staniča.Koča je že zaprta.Na Kredarici je pihalo. Vso pot do vrha prav mirno in toplo.Pot pelje za Begunjskim vrhom. Vmes sta dve majhni feratici. Vsaj tako so mi rakli. Potem pa je skoraj do vrha speljana pot po grebenu z razgledi.Sem že mislila, da ne bo nikogar več.Pa je prišlo še nekaj pohodnikov.
Cmir ob poti čez Rž1
Cmir zadaj Triglav20
darinka4
5.8.2017
Na Cmiru v sredo 2. 8. nismo srečali nikogar.Smo šli iz doline Kot do Staniča, kjer smo prenočili. Precej vroče je bilo ta dan. Smo nekaj ur počakali, da se je malo ohladilo, preden smo se podali na goro.
Cmir prvič sem šla iz doline Kot1
Cmir počitek za debelo skalo2
Cmir lepo so speljali pot3
Cmir na Staniču4
Cmir koliko planik je na poti na Cmir5
Cmir tak vzpon je čisto v redu. Smo vzeli le en nahrbtnik. Ostalo smo pustili v koči.6
Cmir nekaj zajl7
Cmir zvečer je proti Avstriji  grmelo15
j.
4.10.2017
Danes čez Kot na Cmir in nazaj. Vreme lepo, občasne meglice in oblaki. Večje snežne zaplate se pričnejo okrog 2000m, na osojnih straneh je sneg zjutraj trd a se občasno predira. Za področja zahtevnejših osojnih snežišč nad to višino je zato obvezna zimska oprema. Popoldan se ojuži tudi na senčnih straneh.

Od Begunjskega vrha naprej je pot kopna, tudi jeklenice so popolnoma brez snega. Triglav, ki se s Cmira lepo vidi, ima na severni strani kar precej snežnih nanosov, vsekakor se bodo pa snežne razmere čez dan ali dva bistveno spremenile.

Omenim naj še meni precej zoprn sestop nazaj čez Kot, od višini približno 1700 m do studenca (cca 1340m) so skale mokre in precej spolzke, od studenca dol kakih 150 višinskih metrov pa še blatne. Vesel sem bil slehernega varovala.

Na poti navzgor sva en del prehodila skupaj s prijaznim pohodnikom s Koroške, namenjen je bil na Triglav, ne vem pa, kako se mu je izšlo. Menda za vrh cepin ni potreben, le dereze.
Cmir Meglice, oblaki in sonce nad Rjavino1
Cmir Pot od Begunjskega vrha naprej je popolnoma kopna, tudi vsa varovala so brez snega.2