Svinjak
24.2.2020
Sem mislila, da na Svinjak v tem času nihče ne hodi. Pa nas je bilo v soboto gor najmanj 10, tudi trije tujci vmes. Pa še en kuža.

Res lep vrh, z izrednim razglediščem. Že ko se pelješ skozi Bovec in uzreš njegovo prav posebno podobo, te ta pritegne kot magnet. Vprašanje je pa eno samo, je res strmina tako velika, kot pravijo? Pa kar gre, ni prehudo. Potrebna pa je previdnost proti vrhu, sedaj še posebno, ker je led na določenih odsekih poti. Malo si pomagaš z oprijemi skal, malo z vlečenjem za borovce, pomaga tudi jeklenicanasmeh. Je pa Svinjak vrh, kjer pogleda na Triglav ni. Pa nič zato, je pa vrsta drugih vrhov, tudi pogled na Visoke Ture imaš, pa na gore nad dolino Belega potoka. Izjemen je pa pogled tudi na dolino, iz katere se Svinjak dviguje.

Vožnja je pa z našega konca kar dolga, 2.15 ure, cca 115 km. Ampak je vredno. Delala sva krožno, sva se vračala čez Vršič, kjer sva ujela še pozno popoldansko sonce, ki je obsijalo gore nad njim. Še prej pa pogledala v soška korita in se čudila nekaterim delom struge Soče, saj vode v njej enostavno ni bilo. Samo prodišče.

Svinjak z vožnje proti Bovcu1
Svinjak8
Svinjak Vrh Krnice, v ozadju hribi nad Predelom (levo in desno)9
Svinjak mahovito10
Svinjak med vejami ujela pogled na lepotca, pa takrat še nisem vedela kateri je11
Svinjak vrh Rombona se je zableščal12
Svinjak ob poti13
Svinjak tale še kar obarvan, večina resja že posušenega14
Svinjak na nekakšnem sedlu15
Svinjak za tole sem vedela, da se pokaže, sicer bi še danes ugibala, Lopa namreč16
Svinjak pa še v razširjeni podobi17
Svinjak tu je še malo približan31
Svinjak pa še malo pogleda na prehojeno32
Svinjak evo na vrhu, najlepši motiv kar v to smer33
Svinjak pogled v desno, kup na sredini je Črni vrh, pred njim se lahko zapelješ v Lepeno34
Svinjak levo nad njim pa tole35
Svinjak dan se bo počasi poslovil57
Enka
24.2.2020
Krasne fotke prelepe poti na markantno goronasmeh. Škoda res, ker je tako daleč.
ibex
Super tura in slike, bravo!!!
24.2.2020
Hvala obema, sem tudi sama tako pomislilanasmeh.
Ko si nekje prvič, je svet še lepši.
djimuzl
Čez Predel v Bovec in okolico pa tudi nič kaj (časovno) daljši nasmeh
zlatica
25.2.2020
O, ločanka, kakšen strm podvig! Zame vedno občudovan vrh, pa nikoli obiskan, zdaj po ogledu tvojih lepih fotografij pa imam občutek, kot da sem ga jaz tudi obiskala. Hvala ti! velik nasmehmežikanje
zlatica, najraje pripravim celo zgodbo. Tudi z vožnjo tja in nazaj in seveda z vmesnimi postanki, če je kaj zanimivega seveda. Mora Jože velikokrat ustavljati, včasih prav na hitro, če se kaj pokaže izza vogla. Zaenkrat še ne protestiranasmeh.
Zvončica
25.2.2020
In mnogi imamo srečo, da je Jože tako potrpežljiv. Gora je res markantna. Svinjaku pravijo tudi Bovški Matterhorn in to upravičeno. In fotografije so res enkratne, pa saj to smo pri tebi navajeni. S svojimi opisi in fotografijami nas prav razvajaš. Hvala.
26.2.2020
Zvončica, pohvala vedno dobro de. Zato hvala tudi tebinasmeh. Bi pa rekla, da je mogoče pot na Svinjak v tem času lepša kot poleti, bolj razgledna sigurnonasmeh. Vsaj tako se mi je zdelo, ko sem si ogledovala tudi druge slike.