Velika Baba nad Krnskim jezerom
journeyman, super hvala
KarmenT
27.5.2020
Ali so napisane razmere za pot iz Lepene ali čez Komno? Hvala za informacijo. nasmeh
Iz Lepene, kjer je startal @journeyman.
journeyman
27.5.2020
Tako kot pravi gramont, razmere so iz smeri Lepene, čeprav mislim da tudi s strani Komne ni kakšne velike razlike, mogoče kakšno snežiđče, ampak pri teh temperaturah ne bi smelo biti problem.
KarmenT
25.6.2020
V torek, 23.6., na Veliko Babo iz Lepene. Vreme čudovito, razgledi fantastični. Pot lepo označena in dobro uhojena. Nobenih težav z orientacijo. Do odcepa za Veliko Babo, ki je približno 10 minut pred domom pri Krnskih jezerih, je pot zelo lepo speljana in omogoča hitro hojo. Tudi naprej v podobnem tempu. No, malo počasnejša sva bila, ker so bili razgledi res lepi in sva se pogosto ustavljala, razgledovala in fotografirala. V zgornjem delu vse več cvetja, belih kosmatincev, velikih encijanov... in celo nekaj majhnih očnic. Prvič sva našla Dupeljsko jezero, na katerega je z vznožja Velike Babe zelo lep pogled.
Tik pod vrhom srečala dve planinki, ki sta se vračali, malo pred tem sta bila dva na nasprotni Veliki Monturi, sicer pa v tem koncu, kljub polnemu parkirišču v Lepeni, neverjeten mir. Kot so napisali predhodniki je to res pot za dušo.
Vrh je prostoren, okrašen z rumenimi cvetličnimi kupčki in neverjetno razgleden. Vidi se vse naokrog - od Krna do Triglava. Čudoviti pogledi tudi navzdol, na Krnsko jezero.
Ob povratku sva stopila do koče pri Krnskih jezerih in nato še do Dupeljskega jezera. Sedaj nama manjka od krnskih jezer le še jezero v Lužnici.
Preživela sva zelo lep poletni dan. Do doma potem še 2,5h vožnje. nasmeh
Velika Baba nad Krnskim jezerom Razgled kmalu po začetku hoje1
Velika Baba nad Krnskim jezerom Prvi pogled na Veliko Babo2
Velika Baba nad Krnskim jezerom Levo Šmohor, desno špička Velikega Lemeža in pred njim Debeljak, zadaj pa kraljuje Krn3
Velika Baba nad Krnskim jezerom Razgled v drugo smer - mislim, da proti Kaninu4
Velika Baba nad Krnskim jezerom Takšen podbradek ima Velika Baba - ves naguban je - ali pa je to Zelena Škrbina glede na zemljevid?5
Velika Baba nad Krnskim jezerom Še z druge strani6
Velika Baba nad Krnskim jezerom Odcep je jasno označen - na Babo levo, desno pa na Veliko Monturo7
Velika Baba nad Krnskim jezerom Spet Baba, še malo bolj zasukana8
Velika Baba nad Krnskim jezerom S poti se vidi Koča pri Krnskih jezerih9
Velika Baba nad Krnskim jezerom Desno spodaj očnice - foto ni najbolje uspela 10
Velika Baba nad Krnskim jezerom Že na vrhu - razgledi proti severu - zadnji je verjetno Kaluder11
Velika Baba nad Krnskim jezerom Čudovita Krn in malo nižje Krnsko jezero12
Velika Baba nad Krnskim jezerom Stojiš, strmiš, zadržuješ dih in občuduješ, tudi Očak je tam13
Velika Baba nad Krnskim jezerom Na desni strani fotografije sva ujela belega metuljčka, motnjava pod njim pa je brencelj - kar nekaj jih je bilo14
Velika Baba nad Krnskim jezerom Na vrhu takšni rumeni šopki15
Velika Baba nad Krnskim jezerom Še cela panorama, ujeta v horizontala - v živo je še veliko lepše :))16
Velika Baba nad Krnskim jezerom Najvišja je Velika Montura, malo nižja je od Babe - zelo lepi pogledi17
Velika Baba nad Krnskim jezerom Od koče pri KJ se vidi direktno na Babo18
Velika Baba nad Krnskim jezerom Dupeljsko jezero čisto od blizu in nad njim Baba19
Velika Baba nad Krnskim jezerom In Dupeljsko jezero z vznožja Babe20
Tolminc
29.7.2020
Iz Lepene na Veliko Babo. Pot brez posebnosti, obilo gorskega cvetja, obiska pa bolj malo, saj vse rine h Krnskemu jezerumežikanjenasmeh
Velika Baba nad Krnskim jezerom1
Velika Baba nad Krnskim jezerom10
Velika Baba nad Krnskim jezerom11
1.8.2020
Iz Lepene mimo Doma na Bogatinsko sedlo. Od tam na Lanževico in naprej brezpotno na Babo.
Sestop po markirani poti nazaj mimo Doma v dolino.
Vse super, žena je bila s turo zadovoljna, samo kaj, ko je ta Lepena za nas tako daleč.zadrega Vseeno, se je splačalo.nasmeh
Velika Baba nad Krnskim jezerom Lemež s poti proti Komni.1
Velika Baba nad Krnskim jezerom9
Bandzo
1.8.2020
Dober krog sta naredila nad Lepeno! eek