Piz Boe
VanSims
1.9.2018
Lani avgusta, na Piz Boè z druge strani, iz Alta Badie, kjer je za razliko od Pordoia kjer imaš le pohodniško in težko-feratno možnost, cel kup pristopnih variant.

Tomaž11
20.10.2018
V nedeljo na Piz Boe,kar je moj prvi vrh, ki je višji od Triglavanasmeh.Štartal sem na prelazu Pordoi mimo škrbine in koče Forcella Pordoi. Več pa v slikah.
Piz Boe Na vrhu Piz Boe1
Piz Boe Razgledi na vrhu....pogled v dolino proti Arabbi9
Piz Boe Sassolungo10
Piz Boe Še malo bližje11
Piz Boe Jaz pa že nazaj in grem proti Rifugio Boe 2873m...pa še novega gradijo12
Piz Boe Malo počitka ne škodi :)13
Piz Boe Še z zadnjimi žarki obsijana26
jprim
21.10.2018
Krasno, super fotke. Me spominjaš na moj vzpon izpred nekaj časa, takrat je bila malo večja gneča.

Lp!

mirank
21.10.2018
Lepe slike z lepe ture ob pravem časumežikanje. Tisti prizidek koče Boe je vsaj zame kar nekajzavijanje z očmi. Malo me firbc matra-kako pa si zašel na Passo Valparola?
Tomaž11
Poleti se tu s kolesom vozim nasmeh. Itak je pa samo slab kilometer stran od Passo Falzarego.
haridautovic
18.8.2019
Piz Boe 3152m-je najvišja gora v pogorju Sella v Dolomitih.Po dopustu sva se odločila obiskati prav njega,Ker sva si želela obiskati še Passo Giau sva se ustavila še na omenjenem prelazu in se pozno popoldan odpeljala še do najinega izhodišča Passp Pordoi.Sprva je v igri bila Ferrata na omenjeni vrh,ampak je ponoči dolgo in močno deževalo tako da vzpon po ferati odpade.Zgodaj sva štartala in bila prva na forcelli pordoi pri koči .Od tu naprej nam je težave delal poledenel čez noč zapadel sneg,tako da je bilo potrebno veliko previdnosti pri vzponu,(bila sva brez zimske opreme),Vse ostalo bi opisal kot Gledam in Neverjamem,,,DOLOMITI so res izjemno lepi in lepo povezani z mnogimi prelazi,,
Piz Boe izhodišče Passo pordoi1
Piz Boe25
Piz Boe26
29.8.2019
Planinci PD Iskra Kranj in PD Železniki(malo krajšam uradni naziv) so zdužili moči in cel avtobus popeljali na na tritisočak Dolomitov-na Piz Boe. Treba je bilo zelo zgodaj odriniti od doma , ker je vožnja do Cortine dolga, ki velja za preddverje za tritisočake tod okoli.Zapeljali smo se po gorski cesti na naše izhodišče.Tam pa so se formirale dve skupini. Ena se je na sedlo Forcella Pordoi, kjer je tudi koča z istim imenom ,popeljala z gondolo.Ostali pa smo se podali na sedlo peš. Od sedla pa v nepretrgani koloni z ostalimi planinci na vrh Piz Boe.Zaradi gneče je šlo res počasi.Proti vrhu gore je celo nekaj jeklenic v pomoč.Pri koči Pic Boe pa obupna gneča. Po krstu prvopristopnikov na 3000 m smo se kar hitro odpravili nazaj na izhodišče .Bilo je lepo, Vreme je vzdržalo.V mestu Cortini pa še na kavo in na dolgo pot domov.
Piz Boe Na izhodišču za Piz Boe.1
Trobec
30.8.2019
Iz Cortine je do Pordoja še kar nekaj vožnje nasmeh
Se pa na Piz Boe splača it zgodaj, da si vsaj blizu vrha preden začne obratovati žičnica. Ampak ja, to gre skozi če spiš v bližini...ob šlartu iz Kranja bolj težko. mežikanje
megalodon
21.10.2019
Kot kaže bo za počitnice še lepo vreme. Prosil bi za informacijo, če je na Piz Boe še kaj snega oz. kje bi se to dalo preveriti. Tudi kakšnega namiga za ture in znamenitosti (naravne, ostanki 1. sv. vojne...) okoli Alta Badie oz. Arabbe se ne bi branil (lahka, delno zahtevna pot). Tudi informacije o cenovno ugodnih apartmajih v tistem koncu bi bil zelo vesel.

V naprej lepa hvala.
felix
21.10.2019
Najbolje je poiskati kakšno spletno kamero v bližini. Kot kaže kamera za Tofano, ni snega, je pa približno enaka višina. Tudi če je kaj snega proti vrhu Piz Boe, ne predstavlja problema, saj so bolj strmi deli zavarovani z jeklenico. Zanimiva je pot na Lagazuoi piccolo s prelaza Falzarego - potreben samovarovalni komplet, čelada, svetilka. Lp

JORDAN
21.10.2019
megalodon,poglej kamero v povezavi https://www.bergfex.si/belvedere-fassatal-val-fassa/webcams/c10882/
gor_nik
@megalodon, za Piz Boe in spodaj ležeči cestni prelaz Passo Pordoi si verjetno že sam preučil. Tam je namreč tudi nekaj ostankov, ki spominjajo na 1. svetovno vojno.
Še boljši prikaz iz tega obdobja je Monte Lagazuoi. Več opisa je na povezavi, ki jo je dal felix. Tam je res pravi muzej na prostem, saj greš lahko s parkirišča (Falzarego) peš po srednje težki poti na vrh, lahko s svetilko in čelado po izkopanih rovih ali pa enostavno z gondolo.

Če greš iz Arabbe preko Corvare na prelaz Falzarego, boš prečkal tudi najvišjo točko (kakšen kilometer pred Falzaregom), ki se imenuje Valparola. Ob cesti je vojaški muzej. Pod muzejem pa izhodišče za goro Sass di Stria (srednje lahka pot cca 1,5-2 uri). Ob poti na goro in na vrhu so še tudi vidni ostanki iz tega obdobja.

Malo dlje (pod najvišjo goro Dolomitov (Marmolada) je v kraju Malga Ciapela izhodišče oziroma spodnja postaja gondole proti gori Marmolada. Nekje na sredini poti je potrebno prestopiti. V okviru tega prestopnega objekta se nahaja še en (precej velik in zelo dober muzej iz 1.sv. vojne). Na vrhnji postaji, ki se imenuje Punta Rocca (nad 3200mnmv)pa lahko naredite krajše ali malo daljše izlete, lahko pa preprosto uživate v lepih razgledih na terasi.

Vse je lepo urejeno, obiskano in pripravljeno za bolj ali manj zahtevne turiste. Vsa našteta parkirišča so bila (v visoki sezoni) brezplačna. Sam sem zelo užival v teh krajih in se rad vračam vsako leto v te kraje.
Seveda je še nešteto drugih izhodišč, krajev, vrhov in znamenitosti. Naštel sem prve, ki sem si jih spomnil.

Včasih se da dobiti poceni sobo ali apartma v Residence Campolongo na istoimenskem prelazu.

Če se odločiš za Dolomite...poročaj, kako je bilo...
bbugari1
21.10.2019
Dopolnitev gor nika: obisk kavern na postaji Punta Penia, obisk lahko dostopnega vrha Col di Lana ("Col di sangue"), prizorišče zelo hudih bojev in minske vojne, pa tudi grandioznega nemškega vojaškega spomnika vzhodno od Passo Pordoi. mežikanje