Velebit
23.8.2007 - Gost
Kakšne gore so to? Peljejo na vrhove markirane poti? Koliko časa se hodi? Zahtevnost?
Septembra se odpravljam na morje pa bi vmes še na kakšen hrib skoču. Hvala za odgovore, Marč.
Gost
23.8.2007
Peljeju. Do Doma na Zavižanu se može autom iz Jurjeva kod Senja. Od tamo ima više moguænosti. Dosta informacija o Velebitu se da naæi na summitpostu ako engleski nije problem i na forumu HPS-a.
24.8.2007
Hvala, Marč.
Gost
28.8.2007
Precejlažje bi bilo, če bi kaj več povedal kam greš. Greben Velebita je zelooo dolg.
27.9.2007
Pred dnevi sva obiskala Velebit. Če koga zanima kakšni so hrvaški hribi si lahko nekaj opisov s slikami ogleda na naslednji povezavi. http://www.hribi.net/gorevgorovju.asp?id=30
Lp Esther in Tadej
iva
30.5.2008
Mnogo odgovora nači češ u vodiču "Hrvatske Planine" od dr.Željka Poljaka.
Zemljovidi/Karte izdanje Smand /Smerke imaju sve ucrtane markirane a i ostale putove.
SVE SE MOŽE NARUČITI U UREDU HPS-a.
Ratne posljedice:
Srušeni i neobnovljeni domovi na Visočici i Štirovcu kao i djelomično MINSKI očiščena lička strana Južnog Velebita.
Najkrače češ upoznati Velebit ako prođeš VPP/Velebitski planinarski put u trajanju 7 dana od Zavižana do Paklenice.
Pošto ima malo domova /večinom skloništa moguća je ljeti gužva ali u rujnu/septembru nema problema.Za sve detaljnije informacije o Velebitu na forumu HPS-a a i sam ću odgovoriti na večinu pitanja.
Velebit2
netopir
16.7.2008
Prejšnji teden sem bil na Mali in Veliki Paklenici. Super krožna pot iz Selin, kjer je tudi vhod v nacionalni park, na Malo Paklenico, nato do planinskega doma in potem v Veliko Paklenico( cca 5.5 ur hoje, vse skupaj), kjer je skoraj avtocesta, za nas planincevelik nasmeh Bil sem zelo presenečen, ker se na vrhu začne gozd in je do koče, vse lepo zeleno, potoček teče...in prijeten hlad, ki prav paše po nekaj dnevih ob morju...
Res lepa pot, razen vročine, na asfaltu iz Starega grada do Selin, kjer sem imel apartma... Priporočam! Lp
p.s. Zemljevid sem kupil v Starem gradu v Turistični agenciji 1:25000 Paklenica. Fajn ga je imet, ker če gre človek prvič lahko kam zaluta...nasmeh
knap4227
15.7.2010
Letošnji dopust v Starigrad-Paklenica sem izkoristil tudi za dva dopoldanska izleta v hribe. Prvi izlet: Mali Vaganac - Veliko Rujno - Bojin kuk - Krilati kuk - Veliki Vaganac - Mali Vaganac. Sama pot je razen zgornjega dela Bojinac-a nezahtevna, proti samemu vrhu pa naletimo tudi na jeklenice, ki nam pomagajo na najbolj izpostavljenih delih. Na vrhu pa razgled za ''''bogove''''. Na sami poti naredimo lepo klobaso in se lepo vrnemo nazaj do izhodišča, kjer pa nas v tem vremenu čaka lepo toplo vozilo - pa ni problema. Do morja je 15 minut vožnje. Drugi izlet: Veliko Rujno - Stražbenica - Struge - Vaganski vrh (najvišji vrh Velebita - 1757 m) - Lipa staza - Ramiči - Velika Paklenica - Starigrad. Izlet v stilu hoje po spodnjih Bohinjskih gorah, žal moram priznati, da je bilo vsaj zame še lepše. Nezahtevna pot (razen zahtevnega spusta z vrha proti Lipi stazi) z lepimi razgledi, pa naj slike povedo ostalo. Pri tem pohodu si je potrebno organizirati prevoz do izhodišča.

Ps: Objava za pomiritev strastimežikanje.

Lp, Matej
Velebit ...in popoldanska sprostitev. Lp33
felix
16.7.2010
Čudovite fotke, lepi razgledi. Tudi sam sem bil pred leti tam okrog, šel sem na Aniča kuk in na Bojin kuk. Na zadnjega so bili takrat za pomoč klini debeline tanjšega betonskega železa (šestica), kako je sedaj? Bil pa sem v maju, ko še ni tako vroče.
lp, Srečko
Wine
16.7.2010
Ps: Objava za pomiritev strasti.
bravo!mežikanje
nisa
16.7.2010
Lepa tura in lepe fotke. Koliko časa ste porabili za drugo turo, na Vaganski vrh in nazaj.

Lep pozdrav!
knap4227
felix
na delu kjer so klini je sedaj tudi nova jeklenica, ki pa pokriva večji del poti, kot pa sami klini.

nisa
sem šel kar sam, eni še ne znajo hoditi. Prva tura cca. 5 - 6 ur, druga tura 8 ur, če bi začel, kjer sem zaključil (Starigrad) pa še dodatne 3 ure. Samo v vednost, normirane čase po naših gorah običajno prehodim nekje 30% hitreje. Normiran čas vzpona Starigrad - Vaganski vrh je 8 ur.

explorer
21.2.2013
Pozdravljeni
V maju imam namen prehoditi velebit od Zavižana do Paklenice (po poti velebitskega planinarskega puta).
Več o sami poti ==> sloveniawalker
Če je kdo zainteresiran se mi lahko pridruži
mala paklenica
5.4.2013
Malo fotografija s Velebita:
Bojin kuk
Velika Paklenica
explorer
30.5.2013
Torej zaradi vremenskih razmer in dopusta prelagam datum odhoda na 17.06. ,če je še kdo zainteresiran naj se mi javi
jedriličar
28.7.2015
velik nasmeh
Edina
28.6.2016
Začetek spoznavanja največjega gorskega grebena na vzhodni obali Jadrana nas je navdušil do te mere, da se bomo zagotovo vrnili. Poti so zgledno markirane, razen v Veliki Paklenici smo srečevali le posamične planince, razgledi pa zaradi morja seveda posebni. Obiskali smo še Tulove grede, Sveto brdo in Bojin kuk. Več na povezavi
http://stezeinsledi.blogspot.si/2016/06/prvi-obisk-grebena-nad-jadranom.html in seveda srečno na potkahnasmeh
janez.novak
28.6.2016
Edina - tako kot vedno lepa reportaža. Tudi drugi poleg kopanja in sončenja spoznavamo gorati svet Jadrana, tako da ne pademo čisto ven. Pa srečno na potkah.
lilyd
28.5.2019
VELEBIT 22.-26.5.2019

Konec maja je krasen čas za potepanje po Velebitu. Zbralo se nas je osem in vodnik, skupaj trije fantje in šest deklet. Naš vodnik že dolga leta raziskuje in vodi po Velebitu, skromno pa pravi, »da nekaj pozna«. Z njim smo prehodili del tega obsežnega in raznolikega gorskega grebena.
Kljub deževnemu aprilu, ki se v maju kar nadaljuje, smo odpotovali. Do Reke je bilo vreme hladno, turobno, potem pa je posijalo sonce. V sredo popoldan smo že bili na Zavižanu (1594). Presenečenje za našega vodnika in nas je bilo, da smo srečali legendo Zavižana, Anteja, ki je bil dolgoletni oskrbnik in meteorolog na Zavižanu, kjer je prebil 44 let in 9 mesecev. Povzpeli smo se na nekaj okoliških vrhov kjer smo imeli lepe razglede na otoke Krk, Prvič, Grgur…
Prvi dan potepanja je bil naš cilj Premužičeva staza od Zavižana do Alana. Uživali smo na res lepo speljani poti, zgrajeni med letom 1930-1933. Vmes smo skočil še na Gromovačo (1676m), 20 minut vzpona. Od tam se odpirajo krasni razgledi na Rab, Grgur, Goli otok. Pot nas je vodila še mimo Rossijevega zavetišča, kjer je zaradi nedavnega neurja potrebno nekaj popravil. Na Alanu (1340m) smo bili deležni oskrbe prijazne ekipe iz Zagreba. Malo smo se sprehodili še na bližnja vrhova in uživali v pogledih na Kvarnerske otoke.
Drugi dan smo se vzpeli na Šatorino (1622),ki je krasen razglednik. Pot je bila prijetna, lepo speljana. Ta dan nas je bolj namočilo, celo babje pšeno. Planota je polna cvetočega encijana in res škoda, da ni bil obsijan s soncem. Spustili smo se proti zavetišču Ogradjenica, kjer smo se malo posušili, saj sta nam vodnikova splitska prijatelja Neno in Ante zakurila pečko. Sledil je še vzpon čez prelaz in spust do izhodišča ter vožnja in ogled zavetišča Skorpios, kjer je bila naša zadnja baza v Baških Oštarijah pri Dijani. Hrana v hostlu je bila dobra, vzdušje prijetno. V bližini mladenič iz Zagreba ureja izredno zanimiv kamp Velebit, vreden obiska.
Tretji dan smo se vzpeli na Visibabo (1160m). Naš cilj poleg pohoda je bil ogled cvetlice Degenije Velebitike. Le še nekaj rastišč te male rumene cvetlice obstaja in našli smo jo. Na vrhu Visibabe smo si privoščili počitek v travi, sončenje, klepet, predvsem pa uživali v izjemnih pogledih na otoke Pag, Lošinj, Silbo, Unije…Sledila je krožna tura proti izhodišču, ki je potekala mimo številnih plezališč.
V teh štirih dneh in pol smo po zaslugi odličnega vodnika videli ogromno. Očarala nas je razsežnost, raznolikost in divjost pokrajine Velebita. Vso pot smo lahko občudovali cvetenje jegliča, pljučnika, narcis, potonk, trobentic….in seveda degenije. Poleg dela Premužičeve staze smo prehodili del Adriatike in del Terezijane. Na koncu še kavica v Karlobagu, vožnja do Novega Vinodolskega, preko Gorskega Kotarja do vasice Ravno, kosilo in srečno do doma….Hvala vodniku, še se bomo vrnili na Velebit.
Velebit2
Velebit35
alinka
25.5.2020
Lepote Velebita in še praznik 25. 5. , mi še praznujemo, kajne Lilyd.
lilyd
26.5.2020
Ja, letos praznujemo v slovenskih hribih...še bo čas za Velebit...