Seznam forumov / Slovenija / Karavanke / Sv. Mihael na Pečici

Sv. Mihael na Pečici

bruny10. 01. 2013 19:36:58
Danes do Sv. Mihaela na Pečici iz izhodišča Lovnik. Krajša pohodniška aktivnost v svet, ki je na ,,prepihu,, med mariborsko in celjsko regijo. Zanimiva točka za krajši izlet v bližini dveh vrhov Nunska gora in Kopiškov breg. Pot enostavna in brez posebnosti.
Sv. Mihael na Pečici Sv. Mihael na Pečici...1
Sv. Mihael na Pečici ...izhodišče Lovnik...2
Sv. Mihael na Pečici ...in že na poti...3
Sv. Mihael na Pečici ...imenovani skozi ,,Farovško hosto,,...4
Sv. Mihael na Pečici ...lovska preža pod Kopiškovim bregom...5
Sv. Mihael na Pečici ...neposredno pred izhodom na cesto, ki vodi po grebenu Pečice...6
Sv. Mihael na Pečici ...in morda kdaj v prihodnosti nadaljevanje nalevo... in naprej...Lp Bruno/bruny7
bruny11. 01. 2013 16:05:27
Seveda je bil Sv. Mihael nekoliko premalo za četrtkovo popoldne zato sva podaljšala še na 546 metrov visoko Nunsko goro in 521 metrov visoki Kopiškov breg - ,,Kopi(v)šjek,,. Kopiškov breg je mežikanje zanimiv zaradi poimenovanja, ker v tem delu Slovenije vrhovi niso poimenovani z dodatkom ,,breg,,. Pristop posamičen po grebenu in to vsekakor ni bil mežikanje izgubljen čas ampak dodaten vpogled v nekoliko bolj južni del povezav med Bočem in Konjiško goro. V zelo kratki razdalji sva se gibala praktično na območju štirih upravnih enot.

Trasa GPS:Sv. Mihael, Nunska gora in Kopivškov breg, 10.01.2013 Lp
...megla se je nekoliko zgostila in to je 521 metrov visoki Kopiškov breg...8
...ja in še ,,potrditev s strani geometrov,,Lp9
bruny28. 03. 2013 20:40:01
Danes 28.03.2013 krožna pohodniška aktivnost, ki jo hodiš mežikanje predvidoma enkrat in je verjetno ne boš nikoli več...Iz izhodišča ,,Panzeršpere,, po planinski poti do prevala Pečica. Iz prevala Pečica nadaljevanje proti cerkvi Sv. Mihaela. Med vzponom še skok na 538 metrov visoko koto oziroma vrh nad potjo Vrhovnica na kateri sem bil prvič. Vrhovnica je edini izraziti vrh med Galkami na vzhodu in Sv. Mihaelom na zahodu. Trasa:Vrhovnica & Farovška hosta, 28.03.2013 Med spustom iz Sv. Mihaela v Lovnik še dokaj oster oziroma strm vendar kratek vzpon na koto oziroma vrh Farovška hosta - višine 506 metrov na kateri tudi prvič in je vzhodno od višjega Kopiškovega brega. Je tudi tromeja treh upravnih enot oziroma občin. Iz Lovnika po cesti nazaj na izhodišče v dolino potoka Bela pri Panzeršperah. Poti delno zasnežene, tudi gaziti je bilo potrebno kar nekaj kilometrov in delno blatne. Iz obeh vrhov razgledov praktično ni. Pod Vrhovnico je nekaj hiš oziroma vikendov-gorc medtem, ko je Farovška hosta tipična ,,jagerska,, kota. Delno oblačno in nekaj vetra v močni odjugi. Lp
Pogled na Pečico in vrh je 538 metrov visoka Vrhovnica1
bruny13. 04. 2013 18:52:21
13.04.2013 popoldan aktivnost iz Poljčan preko Lovnika do Sv. Mihaela na Pečici. Pot še delno razmočena, rahlo vetrovno in sončno. Tokrat za spremembo z gorskim kolesom in kar prijetno je bilo. Ob povratku še skozi Panzeršpere do prelaza nad Zgornjim Gabernikom oziroma odcepa planinske poti preko Galk na Boč.

Trasa:Sv. Mihael, 13.04.2013 Lp
bruny18. 05. 2013 19:53:25
nasmehPohodniške aktivnosti v zimskem času seveda tudi odlična možnost za ,,nagledavo,, terenov in eventuelnih kolesarskih kombinacij in danes MTB realizacija v eni zaokroženi celoti oziroma povezavi štirih vrhov, ki so visoki med 500 in 550 metri - Farovška hosta, Kopiškov breg, Nunska gora in Vrhovnica s skupno noto Sv. Mihaela na Pečici, ki zaznamuje ta svet o katerih sem že kar nekaj napisal v predhodnih prispevkih. Ob zaključku še nekoliko povezave z Bočem na poti skozi Galke in Panzeršpere.
Trasa:Sv. Mihael & okolica, 18.05.2013

mežikanjeV samo dobrem kilometru ali dveh sem tudi povezal štiri upravne enote, ker je to izrazit svet na,,prepihu,, poti - Slovenska Bistrica, Slovenske Konjice, Šmarje pri Jelšah in Šentjur pri Celju. Šenjur pri Celju presenečenje pred meseci saj nisem pričakoval, da se tako daleč ,,zajeda,, v svet proti Boču...Nekaj zadev je bilo potrebno odhoditi zaradi zahtevnosti terenov. Poti delno suhe in delno blatno, vreme jasno in temperatura prijetna za,,izpis,, popoldanske aktivnosti...Lp
bruny20. 06. 2013 23:00:01
Danes s kolesom ,,razbil,, monotonost soparnega dne ob žuborečem potoku med Lovnikom in Sv. Mihaelom. Dolina ob potoku je ozka in nočni hlad dobro zadrži tudi preko dneva. Še postanek ob izviru vode, ki so ga nekoliko preuredili in prijetna osvežitev je bila zagotovljena...Nadaljevanje proti Dolgi gori, Zbelovski gori...za prijeten zaključek dneva...Lepo in zanimivo je spoznavati točke v ekstremih...takole nekje pri +35 in -20 Celzija. Vsekakor ena točka in dva pogleda glede na letni čas in ena od bolj zanimivih plati pohodništva/kolesarstva. Seveda je letos zaradi dobre namočenosti v zimskem in pomladanskem času vegetacija mežikanje izrazito bujna...Lp
bruny27. 06. 2013 21:23:54
S kolesom iz Poljčan do Sv. Mihaela na Pečici za lahkoten trening in tudi pri izviru pitne vode krajši postanek in osvežitev. Za nekaj ,,zgodbe,, na hitro odločitev za povezavo do samostanskega kompleksa dominikank v Studenicah preko naselja Podboč, Pritenskega, stare rimske ceste...Pečica- Studenicein tudi izvira pitne vode. Pred dnevi nekaj raziskave o morebitni zgodovinski povezanosti obeh točk ampak nisem našel ničesar bolj konkretnega. Seveda lahko danes s pomočjo mežikanje rekreacije povežeš dve točki v miniaturno aktivnost in tudi voda dveh izvirov je lahko vezna nit. Življenje nekako samo od sebe, tudi naključno mežikanje izpisuje zgodbe. Poti suhe, temperatura prijetna, delno oblačno...Lp
bruny24. 05. 2014 20:40:02
Popoldan z gorskim kolesom do Sv. Mihaela na Pečici iz Poljčan...Spust opravil v Dolgo goro/železniška postaja in v nadaljevanju še na Ljubično in pod Zalončem in Rančko povratek nazaj. Prijetno je bilo, temperatura prava, poti suhe.
Trasa GPS:Sv. Mihael, Ljubično in okolica,24.05.2014
Sv. Mihael na Pečici, osrednja točka poti danes...1
...pogled na Sladko goro, levo od poti danes...2
...sput v Dolgo goro...3
...med naseljem Dolga gora in železniško postajo...4
...ja tudi na Boč nekateri hodijo iz Dolge gore in še dalje na Donačko goro...enkrat bo potrebno tudi to traso !? odhodit...5
...6
...ja, ohranila se bo dediščina - stara stiskalnica ,,preša,, za grozdje...16
...na gozdni poti sedaj vlaki zaradi vleke hlodovine....17
...pogled navzgor na vrh Zalonč...18
...in preko Čobeca pod Rančko na desni spust v dolino potoka Bela in povratek v Poljčane.Lp19
bruny1. 06. 2014 14:22:32
Povezava Dolga gora/odcep za Sv. Mihael in Lipoglav/stik z Loško-Zbelovsko potjo po videnem ni označen/markiran čeprav Geopedia to pot prepozna pod ID13986...Vir Predpreteklo soboto sem nekje bil na tej povezavi iz Dolge gore na Lipoglav ampak ni bilo pravega nadaljevanja, medtem ko je odsek od železniške postaje Dolga gora za naselje Dolga gora in Sv. Mihael odlično označen.
Dolga gora in tukaj naj bi bil odcep višje na Lipoglav1
Nekje na poti med Dolgo goro in Lipoglavom višje..., pot je vpisana ampak ni označena.2
bruny12. 12. 2014 00:51:39
Do Dolge gore z vlakom. Prijetno postajališče, pred desetletji se je imenovalo Lipoglav. Začetek in takoj smer za Pečico. Ker kolega Vinko, ki se mi je danes pridružil že nekaj časa ni bil v Sladki gori, sva podaljšala v ta lep kraj z Marijino cerkvijo. Od tam prijeten vzpon, ne preveč naporen, žal prevladuje asfalt na Pečico do nekje najbolj markantne točke-cerkve Sv. Mihaela. Po kratkem ogledu spust na poljčansko stran v dolino potoka Bela v naselje Lovnik. Iz Lovnika vzpon na Ljubično, cerkev Sv. Marije in podaljšek do križa pri Marijinih stopinjah. Hiter vpis v knjigo in obrat za Poljčane. Danes po eni od tradicionalnih poti, neposredno nad kamnolomi pod vrhom Strmec v Zgornje Poljčane…Ker sva bila rahlo hitra še podaljšek preko naselja Podboč v Studenice čez Pritensko, tudi na Studeniški grad in podaljšek na levi breg Dravinje do Sv. Lucije. Iz Studenic po konglomeratu učnih poti v Spodnje Poljčane in zaključek v Poljčane do železniške postaje in domov...
Prijetno, sicer hladno, mraz je pritiskal, v zatišnih legah pomrznjeno, poti delno zdrsljive. Orientacija relativno enostavna kljub nočnim uram, poznava terene relativno dobro...Zanimiva kombinacija, predpraznični adventni čas in vpogled v nekoliko razširjen nižji svet med Bočem in Konjiško goro delno tudi izven optimalnih poti. Kilometrov kar nekaj, višincev ne preveč...predvsem pa odlično izkoriščen večerni čas. Res, nasmehprijetno je bilo...
Trasa poti:Dolga gora - Poljčane/večerno-nočna,11.12.2014

Sv. Mihael na Pečici ena od glavnih točk opravljene poti.1
Ja enkrat za spremembo iz Dolge gore...preko zanimivega ,,sveta,, nazaj domov v Poljčane.2
bruny21. 01. 2015 23:22:13
Povezava Dolge gore in Poljčan, sosednjih železniških postaj v večerni pohodniški aktivnosti. Seveda, povezava nekoliko ,,razvlečena,, za boljši vpogled v prostor... Tudi kar nekaj planinskih in tematskih poti na celotni trasi. Megleno v višjih legah, rahel dež in seveda visoka vlažnost. Do Dolge gore s pomočjo SŽeleznic. Povezava tudi treh osnovnih točk...Sv. Mihael na Pečici, Sv. Marija na Ljubični in Studenice. Preko Ljubične v smeri zahod/vzhod tipično grebensko prečenje med Križem pri Marijinih stopinjah in Zgornjimi Poljčanami...Studenice preko Podboča s kolegom Vinkom, ki se mi je pridružil dodala za bolj konkreten vpogled in nekje še osnovni mini ,,dotik,, Boča...Megla je bila na trenutke dokaj zgoščena ampak mežikanjeproblemov glede orientacije ni bilo/dokaj domači so to tereni...Tereni zelo razmočeni in delno blatni. Popravek je dal končnih 23,20 kilometrov, višincev pod tisoč v metrih in prav nasmehPrijetno je bilo.
Trasa poti...Poljčane - Dolga gora/večerna,21.01.2015
bruny30. 05. 2015 16:51:54
Nekaj kilometrov iz Poljčan, ne več mariborsko ampak za nekaj sto metrov že celjsko območje. Vsekakor primerno za obisk s kolesom iz Lovnika in tako je tudi bilo. Prijetna mirna točka, nekoliko oddaljena od glavnih prometnic ampak na dolgem vzdolžnem grebenu Pečice tudi preplet številnih poti in povezav med šmarskim, konjiškim, bistriškim in šentjurskim področjem. Nekje 500 metrov višine odmeri ob cerkvi. Temperatura prava, pot suha, čeprav gozdna cesta nad Lovnikom nekoliko ,,zdelana,, zaradi izvleka hlodovine. Ko želiš morda dve, tri stotice višincev, imaš uro časa...ravno ta prava zadeva...
Trasa poti:Pečica/Sv. Mihael,30.05.2015 & Strava/Poljčane - Sv. Mihael - Zgornje Poljčane,30.05.2015 Lp
bruny10. 07. 2016 18:25:54
S kolesom do zanimive točke na zahodnem grebenu Pečica. Cerkev Sv. Mihaela je bil osnovni cilj. Razgledov kar nekaj. Tudi na nižje ležečo Sladko goro. Vroče in delno soparno ampak ob potoku Bela kar nekaj prijetnega hladu. Kratka in enostavna je bila aktivnost...Pešpoto/Sveti Mihael na Pečici, 10.07.2016 in Strava/Sveti Mihael,10.07.2016Lp
bruny20. 05. 2018 14:41:47
Sv. Mihael, cilj danes kratke aktivnosti iz Poljčan s kolesom. Razmere optimalne. Razgledov nekaj je iz te zanimive točke v/na grebenu Pečice...