Ali ste že šli po Kremžarjevi poti na Grintovec?
Seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Požar in Črna gora

Požar in Črna gora

montura1. 05. 2014 16:32:56
Mikajo nas neoznačene stezice med požarom in črno goro nad kotom. Je letos mogoče že kdo hodil tam? Se obeta veliko lomastenja čez podrto drevje, še kaj snega?
Hvala za info in lep praznični dan!
smolko1. 05. 2014 17:59:41
Snega ne bo sile, drevja bo pa kar nekaj, pa medveda se tudi lahko sreča.
montura2. 05. 2014 20:09:08
Hvala za odgovor, lp
francimedved2. 05. 2014 21:03:06
Smolko , ne bo me gor brez skrbi.velik nasmeh
jlover28. 05. 2017 10:47:46
Včeraj, 27.5.2017, sva z Rokom šla najprej po neoznačeni poti na Požar, kjer je res tak razgled, kakor ga nisem pričakovala in je vreden vsega truda. Ker me nazaj po enaki poti ni mikalo, sva podaljšala turo do Črne gore. Veliko je gori in doli, na koncu pa še nisva našla označene poti s Črne gore v Kot, zato sva jo mahnila kar po svoje dol. Lepa tura, samo na koncu je potrebno res gledati za to pot ali pa si otežiš spust ...
Slap v Kotu1
pot na Požar2
razgled s Požara 3
proti Črni gori4
pogled nazaj na prehojeni greben5
starakapa29. 05. 2017 17:24:17
Včeraj prehodili to pot.Za celotno prečenje te trase in nato spust v Kot in nazaj do Kosmačevega prevala smo potrebovali 6 ur.Na žalost moram povedati da je bivak na Črni gori v slabem stanju.Samo vprašanje časa je kdaj se bo sesedel sam vase.Od prevala pa do Črne gore je zahtevno brezpotje.Mnogo podrtega drevja in kar zahtevno iskanje posameznih možicev.Naprej od bivaka in do Požara pa je steza sledljiva brez posebnih problemov.
Ta pot je zelo slabo obiskana zato jo priporočam planincem željnih miru in pa seveda planincem z veliko kondicije.
djimuzl4. 11. 2017 14:30:25
Včeraj s Kosmačevega prevala po grebenu do Požarja. Poti je v spodnjem delu zaradi listja malo težje slediti, po prečenju pečevja pa ni več težav. Oddih ob bivaku na Črni gori s pogledom na Kukovo špico in po grebenu naprej. Poti gor in dol po grebenu skozi gozd je lahko slediti, rušje na Lengarjevi glavi je lahko prehodno. Na Požarju daljši počitek, za povratek pa sem izbral pot, ki se spusti na Lengarjev rovt v Kotu. Ta je kljub listju v zgornjem delu lepo vidna, potrebna pa je pazljivost zaradi ozke, na mestih izpostavljene steze. Iz rovta je še dobre pol ure do izhodišča. Vreme lepo.
Smerokaz tudi do Črne gore1
Možic ob spustu v Kot, naravnost steza proti Mlinaricam9
Macesnovec včeraj obiskan10
palček plezalček4. 11. 2017 17:30:37
Tvoja včerajšnja soseda je prava zapeljivka mežikanje
djimuzl8. 02. 2019 19:38:12
Danes zgolj do Lengarjeve glave, celotnega kroga čez Požar in Kot v snegu raje nisem poskusil.
Štartal sem na Kosmačem prevalu, temperatura okoli ničle, snega v Zatrepu je okoli 30 cm. Višje oziroma na grebenu ga je več, do pol metra. Na poti do bivaka je v prvem delu ravno prav čvrst, zadnja dva vzpona pred bivakom pa celo malo preveč, uporabil sem cepin in male dereze gor in dol grede. Na grebenu je drugačna zgodba, sneg je mehkejši, udira se večino poti. Na Lengarjevi glavi sneg prekriva rušje.
Sonca je bilo nekaj, tudi lepih razgledov ni manjkalo.
Strm vzpon, sneg dober1
Spet pri bivaku12
In še ena Kepa..13
skala12329. 05. 2019 11:20:26
V nedeljo(26.5.2019)sem s skupino"Hribovska druženja"prehodil to lepo krožno pot v obratni smeri.Kot-Požar-Legnarjeva glava-Črna gora-Kosmačev preval.Pot ni markirana,na nekaterih predelih je malo izpostavljena in do Črne gore lepo sledljiva.Od Črne gore se pa pot večkrat izgubi med listjem,potrebna večja pazljivost.Je pa tudi nekaj podrtega drevja na poti.Grebenska pot pa ponuja čudovite poglede na bližnje in bolj oddaljene vrhove.Lep gorniški pozdrav.
Kot(pogačice)1
na vrhu Požara(zadaj Rjavina,Cmir...)12
grebenska pot13
del poti14
Gorniki na vrhuLegnarjeva glava(zadaj Luknja peč ,Rjavina,Vrbanove špice,Mlinarca,Cmir)15
del poti po gozdu16
bivak na Črni gori(v zelo slabem stanju)17
slap Peričnik(približan)18
na vrhu Črne gore19
strma pot20
strma pot21
gorniki na vrhu Črne gore22
djimuzl23. 02. 2020 13:34:26
Včeraj sem se spet odpravil na pot čez ta greben. Lep dan in suho pobočje sta poskrbela za hiter dostop od Kosmačevega prevala do bivaka pod Črno goro. Kljub listju je steza lepo sledljiva, snega v tem delu ni. Vrata bivaka so bila na stežaj odprta, zaradi uničenih tečajev sem jih komaj za silo priprl. Do Predelovega vrha je nadaljevanje pretežno kopno, od Nizke doline naprej pa se začne pojavljati večinoma mehak sneg, ki pa je na osojnejših delih tudi malo trši. Na Lengarjevi glavi in naprej po grebenu je snega že več, količina in trdota pa sta spet odvisni od lege poti. Na Požarju sledita daljši počitek in užitek nasmeh, nato jo po grebenu mahnem še dobrih sto metrov naprej do označenega odcepa (možic) proti Kotu. Steza je mestoma zasnežena, v gozdu polna napihanega listja, kar zahteva previdnost. Večja težava je dobra izolacija, ki jo to listje nudi, saj pod sabo v višjem delu pobočja marsikje skriva poledenela tla, ozka steza ob velikem naklonu gozdne strmine pa ni ravno najprimernejši prostor za drsalne vložke.. nasmeh
Ena od grap, ki jo steza preči, je lepo zasnežena, za varnejše nadaljevanje pride prav cepin. Nižje snega ni več, sta pa deloma zmrznjeni dolinska pot in začetek ceste, po kateri sem se vrnil na Kosmačev preval.
Zaradi ugodnih razmer zimske opreme nisem uporabil - razen prej opisane izjeme - a le par stopinj nižje temperature bi lahko poskrbele za potrebnost njene uporabe. Razgledi so bili dobri.
Lep dan se je obetal1
Sečnja smreke pod prehojenim grebenom26
Sečnja omogoča več razgledov27
bagi20. 05. 2020 10:21:10
Celotna pot je lahko sledljiva in brez snežnih ostankov. Gornji del vzpona je zaradi strmine in delovanja plazov ožje sorte. Greben je v začetku že malce zaraščen, ko preide v bukov gozd teh težav ni več. Tako je vse do bivaka pod Črno goro. V nadaljevanju je treba poiskati sestopno pot, ki dokaj zložno vodi čez konkretno strma pobočja proti izhodišču.

Avto smo pustili na Kosmačevem prevalu in se odpravili v Kot1
Spust proti izhodišču je strm, strm in še enkrat strm :)25
GPS sled prehojene poti26
djimuzl20. 05. 2020 21:15:17
Lepo, bom tudi sam kdaj probal v obratni smeri kot ponavadi.. nasmeh
Je cesta fejst zdelana?
ljubitelj gora8. 10. 2020 21:20:56
Pozno začel okol 16 ure in po grebenu Črne gore do Požara. Sestop v Kot in peš nazaj do izhodišča. Snega ni, toplo vreme in krasni razgledi.
Jusk8. 10. 2020 21:39:45
potem sva se midva srečala se mi zdi,ker celo pot razen enega nikogar nisem srečalnasmeh nekje na poti od bivaka proti Kosmačevem prevalunasmeh sem šel obraten krognasmeh ja res,sem opazil tvoj zapis v komentiranih izletih. Lp in srečno
Franc6026. 05. 2021 21:38:06
Stanje 26. 5. 2021.
Danes sva pri sestopu s Požarja v Kot naletela na svežo podrtijo - leži kar precej dreves in večjih vej. Veter je zares dobro gospodaril. Dol je nekako šlo, ker sva bila dva in je vsak na svoji strani iskal nadaljevanje poti. Kako bo to pri vzponu? Da bi se kmalu kdo tega lotil z motorko pa skoraj ne verjamem.Zaenkrat torej - prehodno za najbolj trdovratne in vztrajne.
Do Lengarjevega rovta se z avtom trenutno ne da priti - na cesti stoji gozdarska žičnica.
Srečno
brdar8127. 05. 2021 08:35:49
Jaz sem 9.5.2021 štartal iz Kota proti Požaru. Začetek poti sem našel ampak sem jo zelo hitro izgubil zaradi zgoraj omenjene podrtije. Nekaj časa sem iskal nadaljevanje, potem sem se pa odločil in izbral direktno vertikalno smer po grapi mimo slapu in direktno na greben. Imel sem pa vso opremo s sabo (cpin, dereze) tako da ni bilo problema.
ljubitelj gora23. 04. 2023 22:47:23
Črna gora, Lengarjeva glava, Požar, krožna pot je skoraj v celoti kopna oz. sneg se komaj začne na okol 1500m, na grebenu ni večjih težav. Na razpotju zavijem levo dol, prvo so gamsi zbežal in začel je kamenje letet, sem počakal in pozorno pogledoval gor, če je še kak. Pot je bila tukaj ozka in komaj sledljiva zarda plazov, tud dve zasneženi grapi krajši prečil in večje snežišče, ki sem ga obšel. Spodaj je nekaj podrtih dreves. In nazaj po cesti do asfalta.
Nobenga srečal, tud avta ne.16
ločanka10. 07. 2023 17:24:20
Naslova sta sicer dva za isti greben, pa sem izbrala tistega, ki ima kasnejšo objavonasmeh.

Začetek včeraj na Kosmačevem prevalu, pomagal nama je opis izleta, ki ga je podal Tadej, tako da ni bilo zapletov. Strinjala sva se s predhodniki, da je kar precej strmine na poti, ne glede na to, s katerega konca se ga lotiš. Pot sledljiva, le včasih se malo izgubi, pa sva kar hitro našla nadaljevanje. Včeraj neverjetno veliko zelenja po poti, vseeno kam si pravzaprav gledal. Malo pred Črno goro sva stopila do razgledne točke, kjer sva najprej občudovala samo razgledišče, saj je bilo tako, kot bi stopil do japonskih vrtov. Prav tam se odpre tudi pogled na slap Peričnik, ki ga pravzaprav od nikjer ne vidiš tako v celoti in seveda tudi njegovo bližnjo in bolj daljno okolico. Prav v v bližini tega razgledišča sva ujela tudi pogled na bivak, ki je zelo v bližini. Sva bila kar malo razočarana nad njegovim klavrnim stanjem in se čudila, kako to, da če se nekaj zgradi iz dobre ideje, da se pa ne najde nihče, ki bi to vsaj za silo vzdrževal. Res škoda!

Greben naprej pa kar dolg, nešteto spustov in vzponov, ampak lep, tako da se splača vztrajat. Prvo krasno razgledišče pa že na Lengarjevi glavi, kjer razgled prav nič ne zaostaja od tistega na Požaru.
S Požara pa sva še malo nadaljevala po grebenu naprej in nato odvila levo proti Kotu. Na tej poti pa malo iskanja pravega nadaljevanja pri večjem podoru dreves, nato pa postanek pri Biščkovem potoku, kjer je bilo vode sicer manj kot pri prejšnji objavi, a za pogasitev žeje več kot dovolj. Čez kakšnih 20 m, pa se je voda že izgubila v globino.
Nadaljevanje poti mimo parkirišča, kjer je bilo parkiranih nekaj več kot deset avtov, in nadalje še okoli štiri km hoje do izhodišča. Oba sva se strinjala, da je bila za nama res dobra tura!
izhodišče na Kosmačevem prevalu1
ob melišču vodi  pot36
pogled na ciklame  med travami37
Majdag10. 07. 2023 18:30:15
ločanka, krasno potepanje, zelenja je letos povsod polno...nasmeh