Seznam forumov / Slovenija / Posavsko hribovje in Dolenjska / Celje - Sv. Miklavž - Hom - Veliki Slomnik - Tremerje - Celje

Celje - Sv. Miklavž - Hom - Veliki Slomnik - Tremerje - Celje

bruny21. 09. 2013 23:00:30
Iz Celja 21.09.2013 popoldan pohodniško po oziroma bolje rečeno nad desnim bregom Savinje do naselja Tremerje. V predpripravi na kratko aktivnost me je zanimalo pet točk, ki nekje zaznamujejo ta svet: podružnična cerkev Sv. Miklavža 394 m.n.v., v nadaljevanju Anski vrh 462 m.n.v., Hom 570 m.n.v., Veliki Slomnik 611 m.n.v. in Tremerje 242 m.n.v.

Vsaka od petih točk je po svoje zanimiva in zgodba za sebe. Sv. Miklavž kot točka duhovnosti, kjer so se mu v glavnem priporočali splavarji za vožnje po Savinji nizvodno Celja, Anski vrh kot poseljen vršac nad Celjem, Hom kot prvi konkretni vrh na desnem bregu Savinje od Celja proti jugu, Veliki Slomnik kot vrh, ki nekje omogoča povezave v širši prostor in Tremerje kot nekje edina pomembnejša točka med Celjem in Laškim in možnost prečenjareke Savinje. Povezave zanimive in dinamične čeprav nekje do Homa nisem popolnoma sledil planinski poti ampak sem iskal tudi nekje širši vpogled v območje Homa. Veliki Slomnik pa vsekakor zanimiv, ker ima ,,bratranca,,...Veliki Slom nad Žičami in sem nekje najavil pred kratkem obisk te kote.

Trasa:Celje - Tremerje - Celje

Vreme je zdržalo, čeprav je precej mežikanje ,,viselo,, in morda še ponovitev v nekoliko širšem kontekstu poti...Ke me je dobila v Tremerju praktično noč sem se odločil za hitro vrnitev po levem bregu Savinje...brez zveze bi bilo ,,bluziti,, višje proti Vipoti...Lp
Celje   -  Sv. Miklavž  - Hom - Veliki Slomnik - Tremerje - Celje Hom in Veliki Slomnik najvišji točki krožne poti 21.09.20131
Celje   -  Sv. Miklavž  - Hom - Veliki Slomnik - Tremerje - Celje ...Krožišče, neposredno pred mostom preko reke Savinje in...2
Celje   -  Sv. Miklavž  - Hom - Veliki Slomnik - Tremerje - Celje ...preko mostu in ostro desno...3
Celje   -  Sv. Miklavž  - Hom - Veliki Slomnik - Tremerje - Celje ...lepaaaaaaa pot in tako blizu !? Celja...5
Celje   -  Sv. Miklavž  - Hom - Veliki Slomnik - Tremerje - Celje ...Sv. Miklavž nad desnim bregom Savinje južno od Celja...6
Celje   -  Sv. Miklavž  - Hom - Veliki Slomnik - Tremerje - Celje ...neposredno pod Anskim vrhom...10
Celje   -  Sv. Miklavž  - Hom - Veliki Slomnik - Tremerje - Celje ...že viden in ni več daleč...12
Celje   -  Sv. Miklavž  - Hom - Veliki Slomnik - Tremerje - Celje ...neposredno pod vrhom in15
Celje   -  Sv. Miklavž  - Hom - Veliki Slomnik - Tremerje - Celje ...in križišče poti iz !? prve fotke...19
Celje   -  Sv. Miklavž  - Hom - Veliki Slomnik - Tremerje - Celje ...in že za Veliki Slom nad Žičami !?...20
Celje   -  Sv. Miklavž  - Hom - Veliki Slomnik - Tremerje - Celje ...napačno!?, danes se hodi za VELIKI SLOMNIK...21
Celje   -  Sv. Miklavž  - Hom - Veliki Slomnik - Tremerje - Celje ...pod vrhom in lepaaaaaa je to pot...22
Celje   -  Sv. Miklavž  - Hom - Veliki Slomnik - Tremerje - Celje ...vrh Veliki Slomnik 611 m.n.v...23
Celje   -  Sv. Miklavž  - Hom - Veliki Slomnik - Tremerje - Celje ...in že na spustu za Tremerje...24
Celje   -  Sv. Miklavž  - Hom - Veliki Slomnik - Tremerje - Celje ...pisalo je ,,za potoke,,...25
Celje   -  Sv. Miklavž  - Hom - Veliki Slomnik - Tremerje - Celje ...preko SAvinje na levi breg...29
Celje   -  Sv. Miklavž  - Hom - Veliki Slomnik - Tremerje - Celje ...ampak zaradi pozne ure, odločitev za hiter povratek po umirjeni cesti nazaj v  Celje in krožni zaključek...Lp31
bruny24. 09. 2013 20:41:31
Ob sami pohodniški aktivnosti sem ugotovil, da hodim tudi po Žerdonerjevi poti. Pred odhodom na pot mi ni bila poznana ampak na celotni trasi poti so me spremljale smerne table poti. Seveda ob prihodu domov brskanje po Virih in to je bila očitno med leti 1996 in 2010, ko je bila ukinjena uradna planinska obhodnica PZS. Sedaj se vsako leto vrši enkrat po njej organiziran pohod vendar vedno v drugem letnem času. Celotno pot oskrbuje PD Ojstrica iz Celja. Po vpisih sodeč, kar sem tudi nekje pričakoval jo obiskujejo predvsem lokalci. Je pa zanimivo, da stopiš na pot v samem centru mesta in imaš ogromno možnosti nadaljevanj...predvsem proti Zasavju in Posavju so idealne kombinacije za vezave višjih vrhov in daljših poti. Zidani Most, Trbovlje, Hrastnik, Zagorje...se slišijo iz Celja sorazmerno daleč ampak v pravi družbi in nekoliko bolj ostrem tempu tudi relativno blizu. Za utrjene hodce oziroma gorske tekače vsekakor prava zadeva, Žerdonerjeva za uvod in nadaljevanje po lastni zamisli naprej...Označena solidno, ampak ko hodiš prvič se vedno nekoliko ,,loviš in izgubljaš,,...mežikanje v drugo je vedno bolje...Priporočam.Lp
bruny14. 10. 2013 12:49:02
V nedeljo, 13.10.2013 znova iz Celja do naselja Tremerje. Nekoliko sem razširil pot in iz Celja najprej do planinskega doma na Brnici. Je kar oddaljena od Celja, pot pa vsekakor prava in veliko možnosti za nabiranje kostanjev, ki so končali v nahrbtniku. Iz Brnice sestop v Liboje po ,,levi,, varianti in takoj v nadaljevanju vzpon za Veliki Slomnik. Seveda tudi obisk razgledišča Libojska stena. Iz vrha sestop po razgibani poti na začetek naselje Košnica oziroma ceste Celje - Laško. Pot sem seveda podaljšal ampak, ker poti nisem poznal je bilo to prava stvar. Do mostu Tremerje po prometni cesti in v nadaljevanju po levem bregu Savinje še vzpon na Vipoto za prijeten zaključek krožne aktivnosti ob sestopu v nadaljevanju v Celje. Vreme sončno, tereni delno razmočeni in blatni. Nekaj vetra, ki je prijetno hladil. Vprašanje, če je kdo to kombinacijo kdaj hodil...je pa vsekakor dovolj razgibana in povezujoča med bregovoma Savinje pod Celjem. Slomnik, nekje osrednje težišče poti in na drugi strani nekoliko nižja Vipota...Trasa GPS:Brnica - Veliki Slomnik - VipotaLp
Pogled iz Libojskih sten...1
...še na vrh...29
...Vipota...30
bruny15. 12. 2013 22:51:44
V nasprotni smeri...Pohodniška aktivnost iz Celja na Vipoto ob delno Voglajni in veliko več Savinji do razpotja Vipota/Ivankovič domačija, vrh s kolegom Vinkotom izpustila, spust v dolino reke Savinje proti Tremerju danes za spremembo po naseljenem delu pod Malo Vipoto ob domačiji Vipotnik do Tremerja. Preko mostu Tremerje, spust do začetka naselja Košnica po glavni ,,dokaj nadležni,, prometni cesti Laško - Celje in po severovzhodnem grebenu na vrh Veliki Slomnik. Vzpon po grebenu je bil nekje igra sonca, oblakov, bolj in manj koprenih meglic in seveda padajočega ivja iz dreves... Veliki Slomnik s svojimi 611 metri danes tudi, najvišja točka poti, spust v nadaljevanju do razgledišča Libojska stena, razgledi - nekoliko okrnjeni zaradi megle...Spust v zgornji del Košnice in preko vrha Hom, Anskega hriba in Miklavškega hriba ob samostanu kapucinov sestop v Celje in v ,,zadnji sekundi,, ujela vlak 17:26 za Poljčane...En soliden vpogled v petih urah v svet pod Celjem, manj nad levim bregom in nekoliko bolj nad desnim bregom. Razmere odlične za tretjo nedeljo adventa. Nekoliko pod razdaljo polmaratona, medtem ko tisočica v višincih za dobro stotico ,,prebita,,. TRASA/Celjski krog, 15.12.2013.Lp
Celje in pogled na Miklavški hrib iz levega, višje na desni breg...1
...LIsce, ožje naselje...24
...in nekje pod Anskim vrhom, na vrhu nisva bila...25
...pričel se je ,,boj z minutami in sekundami,,...26
...Sveti MIklavž, pred dnevi je godoval, tudi zavetnik splavarjev na Savinji nekoč spodaj...27
...samostan kapucinov, Celje....28
...in sklenila sva nekje ,,pod - Celjski pohodniški krog,,...29
bruny26. 10. 2014 18:44:16
Med Miklavškim hribom in Vipoto danes iz Celja. Desni in levi breg nad Savinjo. Tja in nazaj. Naselje Polule in most čez Savinjo nekje vezni člen...Vse nekje na dosegu Celja. Zanimiv je svet zahodno od Miklavškega hriba in danes nekje bolj konkreten vpogled. Vipota pa seveda vrh bolj slabo obiskan, bližina Celjske koče in Grmade mu odnese slavo. Presenetljivo veliko višincev nabral za ta dokaj nizek svet. Kar nekaj tudi popolne ravnine ob Savinji med Polulami in Pečovnikom. Na Vipoto direktno po strmi varianti iz Pečovnika medtem ko sestop preko razpotja Ivankovič ponovno v Pečovnik. Iz Polul ponovno navzgor na Mikavški hrib. Danes tudi prvič do razglednega stolpa. Lep razgled omogoča. Tereni blatni in hladno je bilo, nekaj rahlega vetra bolj severnih smeri. Vprašanje, če je že kdo hodil to kombinacijo...Ja, in pravmežikanje prijetno je bilo...
Trasa poti:Miklavški hrib in Vipota,26.10.2014.Lp
Miklavški hrib, tabla v naselju Polule pri Celju...1
...in iz Celja prvi cilj Miklavški hrib...2
...zanimiv ,,lesen mostič,, nad potjo, spustom za Polule...3
...še nekaj starega graditeljstva...4
...spust v Polule in takoj levo preko mostu na levi breg Savinje...5
...smer je znana, Vipota...6
...urejajo, neurja so naredila kar nekaj škode v pečovniškem grabnu...7
...duglazija velikanka v polnem sijaju 50 in še nekaj metrov, eno najvišjih slovenskih dreves...8
...Vipota vrh, malo obiskan ampak zanimiv...9
...prijetno, mirno razpotje Ivankovič pod Vipoto z Vipoto v oazadju...10
...in nazaj, pod železnico v Pečovniku...11
...in proti Celju in nazaj na desni breg Savinje...12
...zanimiv mostič pod potjo v enem od hudourniških grabnov...13
...še en pogled na staro stavbno dediščino nad Polulami v kombinaciji s čebelnjakom...14
...15
...16
...in danes še na razgledni stolp...17
...prvič na njem in razgledi so lepi...18
...pogled na Celje...19
...ob kapucinskem samostanu sestop v dolino Celje...20
...in še nekaj lesenih pokritih stopnic...21
...povratek v Celje in z vlakom nazaj v Poljčane, zanimiv svet desno in levo nad Savinjo neposredno pod Celjem.Lp22