cveto / Zadnja sporočila

cveto - Zadnja sporočila

Začete teme:
cveto14. 10. 2010 23:00:11
T 24 Pomeni opraviti 10 Tržiških vrhov v enem dnevu.
Leta 1999 je bila organizirana prva tekma. Na štartu je bila le peščica tekmovalcev. Osvojiti je bilo potrebno vseh 10 vrhov, ni pa bil pogoj uporabljati samo markirane poti. Časovni limit pa je bil 24ur. Vsak je sam izbiral bližnjice, pa tudiza logistika s hrano in pijačo je moral vsak udeleženec poskrbeti sam.
Štart in ciljv Tržiču. Iz Tržiča na Dobrči, Begunjščica,Vrtača, Košutica, Veliki vrh, Kladivo, Košutnikov turn, Stegovnik, Storžič, Tolsti vrh, Tržič.
Deli se na 3/3. 1/3 Tržič-Ljubelj, 2/3 Ljubelj-Dolga njiva, 3/3Dolga njiva-Tržič.
Pot še ni bila uradno izmerjena. ocenjujejo pa jo na 75-80km ter cca5500m vzpona skupno.
Leta 2001 je bila tekma organizirana zadnjič. Zmagal je Aleš Rozman s časom 15h 13min. Ta fenomenalni rekord velja še danes.

Na tej tekmi je tekmoval tudi Klemen Triler, odlični gorski tekač in turni smučar. Njegov najbolši čas je bil 17h 52min.
Imel je željo, da to traso nekoč ponovno prehodi oz. preteče.
za to se je odločil to ponoviti v soboto 09.10 in zraven povabil še mene, saj je vedel, da imam željo to pot "obdelati" saj sem ga večkrat povpraševal po bljižnjicah.

Štartala sva 0b 03:04 vTržiču in po 17urah in 47minutah zaključila divjo in veličastno pot.

Hvala Urošu Feldinu, Ki nama je na Ljubelj pripeljal makarone ter nau pospremil na Košuticoin.
Hvala Klemenovi ženi in hčerkama, ki so prinesle hrano in pijačo na Dolge njive.
Pa Luku Miheliču, ki naju je spremljal na zadji tretjini poti.
Najbolj pa sem hvaležen Klemenu, ki me je sploh vzel s seboj.

Prepričan je, da bi lahko brez večjih težav izboljšal rekord, sam pa lahko to kar potrdim. res je odličen.

cveto26. 10. 2009 02:16:04
14dvatisočakov, 65km 7000vm vzpona
23ur25minut

Pa še za vse, ki ste željni branja :

Komentarji:
cveto23. 10. 2014 17:38:22
Too! Klemen!!!

Iskrene čestitke!

Sem vedel, da ti bo uspelo.
Pa si jim spet vrgel kost za glodanje Ha ha ha.
cveto10. 10. 2014 09:10:00

Predogled:
REDBULL!
Tole temo sem v celoti prebral, in sem se pošteno zabaval. Nisem mislil nič komentirati.
Ampak tale tvoj zadnji komentar me je pa pogrel!

"Drugace pa tekaci kova Triler, zupancic... zanimajo na takih izzivih le rekordi, ne zatiskajte si oci."

"Tekaci se poznamo med sabo, zato bi vsekakor moralo biti kaj vec."

Kako moreš kaj takega reči. Očitno osebno ne poznaš ne enega, ne drugega.
Klemena zelo dobro poznam, Klešmana malo manj, vendar zanj tako ali tako vsi vemo kdo in kaj je! Kako lahko nekoga obsojaš, ki ga sam sploh ne poznaš! In sploh, da jih mečeš v isti koš. Ti dve osebi sta karakterno čisto nasprotje.

In mi sploh ni jasno, kako ti, ki te večina gorski tekačev osebno ne pozna. Razen prek tvojega pisanja, (da ne rečam kako drugače), lahko tako pišeš.

Bi te šeenkrat vprašal, v katero skupino oz. "koš" daješ samega sebe??? Dobro razmisli.

Pa brez zamere. Vseeno šeenkrat čestitke za Grintovce extrem, pa varno v gorah.

P.S. Klemen ima presej posnetega gradiva. Ko mu bo čas dopuščal, bo zmontiral in naredil filemčk. (pač nekateri imajo tudi pomembnejše stvari, kot viseti in "pisati" po internetu.

LP Jure-Cveto
cveto8. 08. 2014 13:28:21
NO, se strinjam, imate prav. Moral bi napisati, da naj to piše TUDI na tekaškem forumu.
Saj sem tudi sam tole turo napisal tukaj.
Lep pozdrav pa brez zamere.

Jure
cveto7. 08. 2014 17:31:20
Sicer pa redbull, ne vem zakaj tole ne pišeš na tekaški forum. Tukaj so bolj planinci, tam pa tekači ultraši, gorski tekači... Te bolj zanimajo take zadeve.

Lp.
cveto7. 08. 2014 08:21:28
lep pozdrav!

Redbull in vsi ostali, ki imate namen opraviti s to progo.
Glede na to, da sem si progo zamislil sam in s tem nekako "začrtal", se mi zdi, da bi morala biti nekakšna pravila. Vem, da bi jih moral napisati že takoj po opravljeni progi, kot mi je rekel so mi rekli prijatelji. Vendar...
Zato vsak, ki se te extremne preizkušnje loti, tudi opravi, po tej poti. Tako, se potem šteje, da je le ta pot GRINTOVCI EXTREM opravil. Drugače je to nekaj drugega.
Da to napišem, sem se odločil, ker sem se pogovarjal z nekaterimi ljudmi, ki so me spraševali kako in kaj se s tem. Kot vemo je pri nas kar nekaj podobnih izzivov. Naprimer T10 oz. Tržiških 10. Tam so pravila drugačna: na vseh 10 vrhov v čim krajšem času. Po kateri poti ni važno, lahko tudi brezpotja. Ko sva pred leti to pot opravila s Klemenom Trilerjem (odličnim poznavalcem te proge) sva kar precej poti opravila izven poti. Vprašanja so bila tudi, ali bi šel lahko tudi v obratni smeri, je potrebno osvojiti le teh 14 dvatisočake. Brez velike planine, Krvavca...
Za Grintovce, pa so pravila taka:
-Pot se opravlja izključno samo po
markiranih poteh(izjemoma zaradi
morebitnih snežišč).
-Start in cilj je na parkirišču pri Kalcitu.
-Pot se opravlja v smeri proti Veliki
planini.
-Fotografirati se je potrebno na startu,
cilju in na vseh vrhovih.
-Na vseh teh točkah je potrebno
fotografirati tudi uro,na kateri se vidi
čas.
-na vseh vrhovih se je potrebno vpisati v
vpisno knjigo, ter zapisati čas.
-Spremljevalci so seveda dovoljeni vendar
njim ni treba biti na vseh vrhovih.
(sam jih nisem imel, razen od Kalške gore
naprej).
-Palice so dovoljene.

Zdaj pa le na pot in varen korak. Pot je tehnično zelo zahtevna. Zato je tukaj na prvem mestu VARNOST! potem nekaj časa nič, šele potem hitrost.
Zame je bila ta pot težja od T10, ki je precej bolj tekaška. Tukaj pa je potrebna poleg fizične kondicije tudi ogromno psihične kondicije in koncentracije.

Namen imam dati vpisno knjigo v gostilni pri Planinskem orlu. Kdor bo pot opravil, se bo vanjo vpisal. Zapisal čas vtise s poti...

PS. Dejan upam, da ti bo vreme naklonjeno, da nebo kakih poškodb.
Kolikor berem o tvojih treningih mevim, da znaš iti precej pod 20 ur. da se, saj je še kar nekaj rezerve. če si dober gorski tekač in hiter v skali, potem ni problem, da postaviš odličen čas.

Lp Jure
cveto31. 10. 2012 20:14:19
nasmeh Ste pa že prav zabavni. NO danes so ble razmera za na Kredarico kar fletne.
Čeprav je zjutraj v Ljubljani kar dobro lilo, je bilo v Krmi jasno. Hoja odlična, snega bolj malo. cca 30 - 40 cm. Na kalvariji je malce pihalo. Sem pa tja so se pripodile megle, drugače pa visoka oblačnost.

cveto4. 03. 2011 06:37:01
V Nedeljo imam namen na narediti dolgi trening. Če gre res kdo v soboto na Gritavec, bi ga lepo prosil za nekaj fotografi iz poti. Zanima me predvsem kako so narejene stopinje, če sploh so. Če je možno bi prosil fotografije poti: Najbolj strmi del pred sedlom, na "ovnovem čiru" in pri skali, pred streho.

Najlepša hvala že vnaprej

cveto12. 02. 2011 20:37:37
pikec1, kake 2leti manj no. Ampak dobro veš koliko sm takrat treniral. Tako, da bi težko rekel, da sm tolk časa v tem. Sem pa tja sem prišel na kako tekmo. To je blo to. Velik sem v hribe hodil. Malo hitrejši tempo.
Zdej sm pa tuki kakršen sem mežikanje

Hvala Vencelj!
Vse to je del treninga za UTMB in TDG.

cveto12. 02. 2011 20:22:54
Petruša, Sej ni problem, ko je pomrznjeno. Špičke imaš v čevlju, tako ti minimalno zdrsava. Nisva popolnoma grez vsega. Šavs ima majhen ruzak, kako majico za preoblečt in pa pol litra isotonica. Jaz pa samo ledviško, ravno tolike pojače kot Ivan, eno švic majico, vetrovko pa privezano za pas. to je to.
Pa da ne bo pomote, tudi midva hodiva varno. Kaj ti pa pomaga, če imašč popolno opremo s seboj, ne znaš je pa uporabljat.
No pa srečno naslednji vikend.

ugn, Eni zmoremo to po naravi, malo delamo na tem. No moram pa priznati, da šele od sredine decembra ogromno treniram. Treba je talent močno nadgradit, če hočem izpeljat, kar sem si zadal.
Ampak, tudi, če nimaš tega v sebi,boš s pridnim treningom in voljo tudi ti prišel pod dvema urama gor.

cveto12. 02. 2011 18:40:34
Lep pozdrav.

Danes sem imel spet čast hoditi z Ivanom Šavsem. Šavs je tako danes zaključil s svojimi pohodi na Kredarico.
"Naj se vse nekak zaključi na tri"
Tako je Ivan začel dva dni pred Božičem. Do danes je opravil 33 vzponov na Kredarico. Vzpone je opravljal v 3 mesecih, 3dni zapored je bil tudi na 3glavu.
Za konec pa sva šla danes po turi še v gostilno Psnack vsak na 3 palačinke.
Danes je bil res lep dan. Že včeraj sva se zmenila, da ne bova hitela. Tudi štartala sva uro kasneje, kot ponavadi. Hoja je bila turistična (pogovorna). Vendar sva vseeno hodila gor le 2ure 10min.
Med njegovimi pohodi, sem šel z njim pribljižno 5x pa mi ni bilo nikoli žal.
Človek zna res uživati!
Nikoli se ne obremenjije s časom.
Razen enkrat sva pa rekla, no pa pejva, da vidiva, v kolkem času lahko prideva gor in dol. Takrat sva pa se bolj potrudila.
Ko včasih prehitiva kake "planince" z ogromnimi ruzaki, spredaj in zadaj, in slišiš besede, kot so: "lej jih norce, sploh ne znajo v hribe hodt", "ti pa res ne znajo uživat, lepot gora"
Tukej se pol vrašaš. Kdo uživa? Tisti ki gre lahkotno gor, poln življenja in dobre volje, ali pa tisti, ki se gor vleče cel "šiht" z ogromnim ruzakom polnim pjače in jedače, ves rdeč v ksiht, pa se matra, gornja, češ kaj mu je tega treba mežikanje
Ampak je pa spet lepo slišat, ko ti drugi dajo kako vzpodbudno besedo, ali ti vsaj vljudnjo odzdravijo nazaj.

Z Kredarco sem tudi jast za nekaj časa zaključil. Seveda bom modil še drugje po hribih, upam da kako turo spet z Ivanom Šavsom.

cveto6. 02. 2011 20:09:51
Ena očala so notri obešena. Včeraj sm porajtal.
cveto6. 02. 2011 13:41:14
Tudi danes, enako kot včeraj. Za na Kredarco odlične razmere. Sicer nevem kako je sedaj, ko se je že uprlo sonce, najbrš je sneg že južen. Zjutraj, ko sva šla z Šavsem gor, je bil še pomrznjen. Zato je gor in dol kar letelo. Avto sva pustila kakih 300m naprej od Kovinarske koče. In sva bila nazaj v 2:45.
Ljudi, pa danes in včeraj malo morje, tudi na Triglavu.

cveto30. 01. 2011 22:16:21
Ups, Hvala ploha. Že popravljeno.
Sk2, Danes zjutraj sva s prijateljem prišla zjutraj na kredarico in videla pet planincev na poti na Trglav, najbrš si bil med njimi. nasmeh
Čestitke za vzpon.
Frenk 45. Bojda je iz sobote na Nedeljo prespalo 20 ljudi.

cveto30. 01. 2011 17:48:11
Kot se obljubil, malo bolj podroben opis včerajšnje ture na Triglav.
Nekako ob pol osmih zjutraj sva s prijateljico štartala iz Krme - Kovinarska koča. Z avtomobilom se da tudi do konca jase.
Odločila sva se, da greva do Kredarice, če bodo pa razmere ugodne, pa še na Triglav.
Pot prti Kredarci je odlišna, shojene. Ponekod sladi tako uhojene, kot bi hodil po stopnicahcool
Sneg je trd, pomrznjen, tako, da se lepo hodi.
Pred kredarco izveva, da gre neka skupina na vrh.
Na kredarci so "scagali" zaradi megle.

Prijazni vremenarji nama povejo, da na Triglavu že nekaj dni ni bilo nobenega, vendar naj bi bile razmere dobre, saj od zadnjih obiskovalcov ni bilo nobenega snega, ta pa je sprijet, tako, da ni nevarnosti plazov.

Zato se odločiva ter greva pogledat,
Pot je bila res super. sneg trd da dereze dobro primejo.
Megla pa se tudi toliko spusti, da imava na vrhu lep razgled. Narediva nekaj slik, nato pa nazaj proti Kredarici ter naprej proti Krmi, le to doseževa ravno ko se znoči.

Za Celotno turo sva potrebovala dobrih 10ur. Imela pa sva vsak en cepin, za večjo varnost priporočam dva.
cveto29. 01. 2011 22:58:59
Lep pozdrav!
Danes sva bila s prijateljico na vrhu.
Razmere super, čeprav bojda pred nama že nekaj dni ni bilo nikogar gor.
Sneg je ravno toliko pomrznjen, da derezo odlično primejo.
Malce je bilo megleno, vendar so se megle razkadile ob pravih trenutkih.