gorovja / Great Dividing RangeEagles Nest / Thredbo - Eagles Nest

Thredbo - Eagles Nest (Merritts Track)

Izhodišče: Thredbo (1370 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: -36,50391°N / 148,30441°E
Cilj: Eagles Nest (1927 m)
Ime poti: Merritts Track
Zemljevid:
Avtor: Pi_is_exactly_3

Izhodišče je vas Thredbo v Avstraliji. V vas je v poletnem času mogoče le z lastnim prevozom, parkira se na označenih mestih. Thredbo leži v narodnem parku Kosciuszko, zato je potrebno ob vstopu plačati takso.

Javni prevoz je mogoč le do vasi Jindabyne, nadaljnjih 35 km je mogoče le s šolskim prevozom (če še niso počitnice).

Pot z imenom Merrits Track se prične desno ob postaji sedežnice Kosciuszko Express. Pot vodi mimo tenis igrišč, mimo bob sankaške proge in čez potok Merrits. Pot z višino kmalu doseže smučarske proge (Bunny Walk and Village Trail), kjer je potrebo pazljivo slediti oznakam za Merrits Track. Pot se kmalu ponovno združi s smučiščem, a se kmalu odcepi desno, kjer v zložnem tempu doseže razgledno točko Picnic Lookout. Od tu se povzpne po številnih stopnicah skozi evkaliptusov gozd, prečka tekmovalno gorskokolesarsko stezo in se na drugi strani takoj strmo nadaljuje do razgledne točke Lower Bench Seat in kmalu zatem do Upper Bench Seat. Pot gre nato mimo koče Black Sallees Mountain Bar & Bistro, kjer se nahaja gozdna meja. Kmalu zatem se zavije levo in takoj nato se izbere najbolj desno oz. najvišjo stezo (progo), od katere se čez približno 20 metrov desno odcepi pot, ki pripelje do vrha sedežnice Kosciuszko Express oz. do najvišje restavracije v Avstraliji, tj Eagles Nest (Orlovo Gnezdo).

Ob poti: Black Sallees Mountain Bar & Bistro (1840m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Lake Cootapatamba, Mount Kosciuszko (2 h)
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Thredbo - eagles_nest1
Thredbo - eagles_nest56
Thredbo - eagles_nest57
Thredbo - eagles_nest58
Diskusija o izletu Thredbo - Eagles Nest (Merritts Track)