gorovja / Lavanttalske AlpeMühlbacher Kogel / Rein - Mühlbacher Kogel

Rein - Mühlbacher Kogel (Lovska pot / Jägersteig)

Izhodišče: Rein (452 m)
Cilj: Mühlbacher Kogel (1050 m)
Ime poti: Lovska pot / Jägersteig
Zemljevid: https://www.bergfex.at
Avtor: Glogo

Z avtoceste Maribor-Graz-Salzburg (A9) se usmerimo na izvoz Gratkorn-Nord, 2. odcep za predorom Plabutschtunnel. Zavijemo desno v smer Rein. Peljemo se skozi tri krožišča. V prvem izberemo 1. izvoz, v drugem 2. izvoz in v tretjem 1. izvoz proti kraju Rein. Sledita še dva razcepa, kjer v 1. zavijemo desno in v 2. levo. Po 2,5 km prispemo v kraj Rein, kjer parkiramo na večjem parkirišču, namenjen obiskovalcem samostana.

Od parkirišča gremo po pločniku v smeri samostana. V križišču zavijemo desno čez most potoka Mühlbach. Takoj za prvo hišo zopet zavijemo desno. Nekaj metrov za tem, ko pot preide z asfaltirane podlage v makadamsko, zavijemo desno na lovsko pot (tabla Jägersteig). Poti ob ograji sledimo 100 metrov in nato zavijemo ostro desno v strm klanec. Na vrhu klanca pridemo na greben, kjer zavijemo levo. Po grebenu nadaljujemo najprej strmo navzgor, potem pa rahlo gor/dol, dokler se pot ne priključi na cesto. Nadaljujemo po cesti navzgor in po približno 800 m nas oznaka spet usmeri na gozdno pot. Poti sledimo do ceste, ki jo prečimo. Sledi razpotje, v katerem izberemo levo pot. Sledimo oznakam. Po strmem delu poti prispemo do makadamske ceste, kjer nadaljujemo levo. Cesti sledimo približno 2,5 km in ob lepem vremenu občudujemo razgled v dolino. Oznaka na skali nas usmeri na širšo gozdno pot, ki ji sledimo do koče.
Pri štirni za kočo gremo po stezici rahlo levo navzgor. Po 50 m na razpotju gremo desno strmo navzgor. Prispemo na sedlo, kjer gremo levo. Travnata stezica vodi v gozd. V nekaj 10 metrih pridemo na vrh.

Ob poti: Mühlbacher Hütte (996m)
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Rein - muhlbacher_kogel1
Rein - muhlbacher_kogel39
Rein - muhlbacher_kogel40
Rein - muhlbacher_kogel41
Diskusija o izletu Rein - Mühlbacher Kogel (Lovska pot / Jägersteig)