gorovja / KaravankeBela peč (nad Dovjem) / Ravne - Bela peč (nad Dovjem)

Ravne - Bela peč (nad Dovjem)

Izhodišče: Ravne (1200 m)
Cilj: Bela peč (nad Dovjem) (1460 m)
Zahtevnost smučanja: nezahtevno
Zemljevid: Kranjska Gora 1:30.000
Priporočena oprema (zima): dereze, cepin

a) Gorenjsko avtocesto zapustimo na izvozu Jesenice zahod (Hrušica), nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Kranjske Gore. Po glavni cesti proti Kranjski Gori se peljemo do prvega odcepa ceste proti Dovjem, skozi naselje in nad njim pa sledimo oznakam za Dovško Babo. Naprej se peljemo kar nekaj časa do naslednjega križišča, kjer zavijemo ostro levo v smeri Dovške Babe (naravnost Plavški Rovt). Tej cesti, ki nas nato vodi mimo senožeti imenovanih Ravne (nekaj počitniških hišic) sledimo do rampe, ki prepoveduje nadaljnjo vožnjo. Parkiramo lahko že nekoliko nižje na enem od parkirišč ob cesti (z Dovjega do izhodišča je približno 6,5 km).
b) Najprej se zapeljemo v Kranjsko Goro, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Jesenicam. Glavno cesto proti Jesenicam zapustimo, ko nas oznake za Dovje usmerijo levo, skozi naselje in nad njim pa sledimo oznakam za Dovško Babo. Naprej se peljemo kar nekaj časa do naslednjega križišča, kjer zavijemo ostro levo v smeri Dovške Babe (naravnost Plavški Rovt). Tej cesti, ki nas nato vodi mimo senožeti imenovanih Ravne (nekaj počitniških hišic) sledimo do rampe, ki prepoveduje nadaljnjo vožnjo. Parkiramo lahko že nekoliko nižje na enem od parkirišč ob cesti (z Dovjega do izhodišča je približno 6,5 km).

Z izhodišča nadaljujemo po cesti ob kateri smo parkirali, le ta pa nas hitro pripelje do rampe in prometnega znaka, ki prepovedujeta nadaljnjo vožnjo. Sprva se nam s ceste odpre nekaj razgleda, nato pa se postopoma vzpnemo na sedlo med Belo pečjo in Dovško Babo, kjer pri obvestilni tabli "Kako varno prečiti pašnike", nadaljujemo levo na markirano pot, ki vodi proti Dovjem. Markirano pot, ki zavije levo in se nadaljuje vzporedno s cesto že po nekaj korakih zapustimo in nadaljujemo naravnost na neoznačeno stezo, ki se prične vzpenjati proti Beli peči. Občasno precej strma pot, kjer je predvsem v mokrem potrebna dodatna previdnost nas višje pripelje na oz. ob greben, kjer se steza nekoliko položi, nas pa do vrha loči le še nekaj minut hoje.
Opis in slike se nanašajo na stanje maja 2020.

Ravne - bela_pec_nad_dovjem1
Ravne - bela_pec_nad_dovjem12
Ravne - bela_pec_nad_dovjem13
Ravne - bela_pec_nad_dovjem14
Diskusija o izletu Ravne - Bela peč (nad Dovjem) ()