gorovja / Kamniško Savinjske AlpeVinski vrh (Vimperk) / Polzela - Vinski vrh (Vimperk)

Polzela - Vinski vrh (Vimperk)

Izhodišče: Polzela (289 m)
Cilj: Vinski vrh (Vimperk) (448 m)
Zemljevid:

Štajersko avtocesto zapustimo na izvozu Šempeter, nato pa sledimo oznakam za Polzelo. Ko prispemo na Polzelo, zavijemo desno in parkiramo na velikem parkirišču ob pokopališču.

S parkirišča se vrnemo do glavne ceste, nato pa nadaljujemo skozi naselje, kjer nas pot vodi mimo župnijske cerkve sv. Marjete Antiohijske, Občine Polzela, trgovine Tuš, po pločniku ob glavni cesti pa hodimo do desnega ovinka, kjer se v levo odcepi cesta proti Gradu Komenda.
Od gradu, ki ga je v preteklosti zaznamoval suvereni malteški viteški red in ki je bil temeljito obnovljen leta 2011, nadaljujemo po stranski cesti, ob kateri nas spremljajo markacije. Malo naprej, na manjšem križišču nadaljujemo desno od bližnje stavbe, nato pa se vrnemo na glavno cesto, kateri sledimo v levo. Po cesti se nekoliko spustimo, nato pa za gostilno in picerijo AS caffe nadaljujemo desno na ulico Pot na Vimperk 3-16. Nadaljujemo mimo posameznih hiš, nato pa se asfaltna cesta prične vidneje vzpenjati. Pri kmetiji Cizej-Sevšek prispemo v naselje Podvin pri Polzeli, kjer gremo v križišču desno, še nekoliko naprej, pa levo, na cesto, ob kateri opazimo markacijo. Za bližnjo hišo se cesta spremeni v kolovoz, ki se prečno vzpenja, z njega pa gremo kmalu desno na strmejšo pešpot, po kateri se v nekaj minutah povzpnemo do cerkve sv. Miklavža na Vimperku oz. Vinskem vrhu.
Izhodišče - Grad Komenda 0:10, Grad Komenda - Vinski vrh 0:30.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2019 (januar).

Ob poti: Grad Komenda (295m), Podvin pri Polzeli (400m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Gora Oljka (1 h 35 min)
Polzela - vinski_vrh_vimperk1
Polzela - vinski_vrh_vimperk24
Polzela - vinski_vrh_vimperk25
Polzela - vinski_vrh_vimperk26
Diskusija o izletu Polzela - Vinski vrh (Vimperk) ()