gorovja / Pohorje in ostala severovzhodna SlovenijaRuška koča na Arehu / Pohorska vzpenjača - Ruška koča na Arehu

Pohorska vzpenjača - Ruška koča na Arehu (čez Razglednik)

Izhodišče: Pohorska vzpenjača (1040 m)
Cilj: Ruška koča na Arehu (1246 m)
Ime poti: čez Razglednik
Zahtevnost smučanja: nezahtevno
Zemljevid: Pohorje 1:50.000

Iz Maribora se zapeljemo v Zgornje Radvanje, kjer parkiramo na velikem parkirišču ob spodnji postaji Pohorske vzpenjače. Nato kupimo karto in se z žičnico zapeljemo do zgornje postaje. Do zgornje postaje lahko pridemo tudi z avtomobilom iz Spodnjih Hoč, prek Slivniškega Pohorja do parkirišča v bližini žičnice.

V bližini zgornje postaje Pohorske vzpenjače bomo opazili oznake za sprehajalno pot proti Mariborski koči in razglednemu stolpu. Usmerimo se na to pot (makadamska cesta), ki se zložno vzpenja vzporedno z glavno asfaltirano cesto. Po nekaj minutah hoje pa nas pot pripelje na razpotje, kjer nadaljujemo rahlo desno (rahlo levo Mariborska koča). Pot naprej se nekoliko bolj vzpne in nas hitro pripelje na travnata pobočja (smučarska proga). Markirana pot, ki naprej poteka ob robu smučarske proge, nas v zmernem vzponu hitro pripelje na vrh, na katerem vidimo razgledni stolp.
Z Razglednika nadaljujemo proti jugozahodu po široki markirani poti (pozimi tekaška proga) s katere se kmalu desno odcepi pot proti Glažuti. Nadaljujemo naravnost v smeri proti Arehu po poti, ki ima večje število razpotij. Široka pot pa nas nato po krajšem spustu pripelje do makadamske ceste, kjer se nam z leve priključi pot od Mariborske koče.
Nadaljujemo v smeri Ruške koče po široki poti, ki večinoma poteka skozi gozd. Čez čas nas zložna pot pripelje pod žice električne napeljave. Po približno 10 minutah hoje pod žicami, markirana pot zavije levo na makadamsko cesto, ki nas nato hitro pripelje do glavne ceste. Tu nadaljujemo desno po cesti in markacije nas kmalu za umetnim jezerom, ki je namenjeno zasneževanju smučišča usmerijo levo na peš pot, ki nas skozi pas gozda hitro pripelje na obsežen travnik. Prijetna pot čez travnik, ki nas vodi mimo cerkve svetega Areha, pa nas v treh minutah pripelje do Ruške koče.

Ob poti: Razglednik (1147m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Ruška koča na Arehu
Pohorska vzpenjača - ruska_koca_na_arehu17
Pohorska vzpenjača - ruska_koca_na_arehu18
Pohorska vzpenjača - ruska_koca_na_arehu19
Diskusija o izletu Pohorska vzpenjača - Ruška koča na Arehu (čez Razglednik)
pohodnik38
6.5.2020
V nedeljo 3 .5. sem opravil omenjeno pot sicer začel čisto v dolini.Cilj je bil Žigartov vrh 1346 m ki se nahaja od Ruške koče še dobrih 30 minut hoje proti zahodu.