gorovja / Kamniško Savinjske AlpeKnezova planina (Planina Bela peč) / Planina Vodol - Knezova planina (Planina Bela peč)

Planina Vodol - Knezova planina (Planina Bela peč)

Izhodišče: Planina Vodol (1324 m)
Cilj: Knezova planina (Planina Bela peč) (1350 m)
Zemljevid: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000
Priporočena oprema (zima): dereze

a) Z avtoceste Ljubljana - Maribor se usmerimo na izvoz Šentrupert, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Mozirju, Ljubnemu ob Savinji ter Logarski dolini. Od Ljubnega se peljemo po glavni cesti še približno 6 km, nato pa nas v kraju Strmec, oznake za Raduho in Snežno jamo usmerijo desno na ožjo ter sprva še asfaltirano cesto. V križiščih sledimo oznakam za Snežno jamo, mi pa cesti, ki višje izgubi asfaltno prevleko sledimo do planine Vodol. Parkiramo ob križišču, kjer se sredi levega ovinka v desno odcepi slabša cesta, ki vodi do zgornjega dela planine Vodol.
b) Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Vodice, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Kamniku. V Kamniku sledimo oznakam za Gornji Grad ter prelaz Črnivec, mi pa le 1 km pred omenjenim prelazom zavijemo levo v smeri Kranjskega Raka in Podvolovljeka. Od Kranjskega Raka (prelaz Volovljek) se pričnemo spuščati proti Lučam, kjer zavijemo desno proti Mozirju. Od Luč se peljemo proti Mozirju približno 3 km, nato pa nas v kraju Strmec, oznake za Raduho in Snežno jamo usmerijo levo na ožjo ter sprva še asfaltirano cesto. V križiščih sledimo oznakam za Snežno jamo, mi pa cesti, ki višje izgubi asfaltno prevleko sledimo do planine Vodol. Parkiramo ob križišču, kjer se sredi levega ovinka v desno odcepi slabša cesta, ki vodi do zgornjega dela planine Vodol.

Od ovinka, ob katerem smo parkirali se usmerimo na stransko cesto, po kateri se hitro vzpnemo do zgornjega dela planine Vodol. Tu v manjšem križišču nadaljujemo desno in se sprehodimo do bližnje koče, katero pa markirana pot obide po levi strani. Naprej se prečno vzpnemo nad planino, nato pa nas pot popelje v gozd, skozi katerega se za kratek čas strmeje vzpnemo. Pot se hitro položi in nas pripelje na preval Bela peč, s katerega se spustimo do bližnje Knezove planine.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Planina Vodol, Koča na Loki pod Raduho, Koča na Travniku (1 h 25 min), Planina Javorje, Veliki Travnik (1 h 45 min), Komen (3 h), Velika Raduha
Planina Vodol - knezova_planina_planina_bela_pec1
Planina Vodol - knezova_planina_planina_bela_pec13
Planina Vodol - knezova_planina_planina_bela_pec14
Planina Vodol - knezova_planina_planina_bela_pec15
Diskusija o izletu Planina Vodol - Knezova planina (Planina Bela peč) ()