Gorovja / Karavanke / Dom na Kofcah / Matizovec - Dom na Kofcah

Matizovec - Dom na Kofcah

Izhodišče: Matizovec (915 m)
Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Ljubelj in cesti naprej sledimo proti mejnemu prehodu. Glavno cesto zapustimo na mestu, kjer nas oznake za »kamp in Podljubelj« usmerijo desno. Ko zapustimo glavno cesto bomo že po nekaj metrih prišli na križišče, kjer nadaljujemo levo v smeri »Kofce«. Naprej se peljemo skozi vas po rahlo vzpenjajoči se cesti in nato zavijemo desno v smeri »Matizovec in Kofce«. Tej občasno nekoliko bolj ozki cesti, ki je v spodnjem delu asfaltirana, nato sledimo do večjega označenega parkirišča, kakih 150 višinskih metrov pod kmetijo Matizovec.
Z velikega brezplačnega parkirišča nadaljujemo po makadamski cesti, po kateri v približno 20 minutah prispemo do kmetije Matizovec.
Od Matizovca nadaljujemo po slabši cesti v smeri Doma na Kofcah, mi pa na nekaj zaporednih razpotjih, pazljivo sledimo markacijam. Po nekaj minutah hoje po slabši cesti oz. kolovozu, pa nas markacije usmerijo na strmo pešpot, ki se najprej prečno vzpne proti levi, nato pa preide na gozdnat greben, kjer zavije nekoliko v desno. Naprej se vzpenjamo po strmi planinski poti, ki višje preči kolovoz ter se za njim postopoma položi. Le malo naprej, pa se gozd razredči, markirana pot pa zavije desno v gozd ter se malo višje priključi kolovozu, kateri se prečno vzpenja proti desni. Kolovoz višje zavije v levo, nam pa se z desne priključi še markirana pot s Kala.
Od razpotja naprej se gozd konča, nas pa vse bolj razgledna pot v 5 minutah nadaljnje hoje pripelje do Doma na Kofcah.
zemljevid poti - Dom na Kofcah
Ob poti: Matizovec (1072m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Planina Spodnja Dolga njiva (3 h 15 min), Tegoška planina, Planina Pungrat (1 h 5 min), Planina Ilovica ( 20 min), Zavetišče na planini Šija ( 30 min), Planina Zgornja Dolga njiva (3 h 40 min), Mala Košuta (4 h 10 min), Kofce gora (1 h), Toplar (1 h 30 min), Malo Kladivo (1 h 30 min), Veliki vrh (Košuta) (1 h 45 min), Veliko Kladivo (1 h 45 min)
Priporočamo: izleti z istega izhodišča, podobni izleti, panorama, vpisna knjiga
Matizovec - Dom na Kofcah1
Diskusija o izletu Matizovec - Dom na Kofcah
Prikaži starejša sporočila
CAR16. 05. 2010
jaz bi se tudi pridružil pohvalam vsaj kar se družine Vogelnik tiče,postrežbe in nasplošno vsega ostalega (vzdušja,nasvetov in napotkov pohodnikom vsa čast oskrbnikom )pa kaj bi sploh hvalil, če nebi bil dober bi ga verjetno že zamenjali.Kar se pa sosednje planšarije tiče pa mislim da bi mogli lastniki premisliti in oskrbnika nemudoma zamenjati saj v nobenem pogledu nima gor kaj počet vsaj takšen kot je.Ja tako vsakemu tisto kar si zasluži!
darh7. 08. 2010
Mi smo se konec julija na Kofce odpravili iz Doline, ki si jo očitno le redki izberejo za izhodišče. No nas manjša obleganost sploh ni motila, toliko bolj pa številna vozila tik pod planino vseh tistih, ki se na cilj najraje kar pripeljejo. S postrežbo in prijaznostjo v domu smo bili zelo zadovoljni, naročena porcija žgancev in kislega mleka pa tudi ni bila majhna. Več o naših vtisih tule.
navrhu22. 02. 2011
8.2.2011 Sem se LAČEN vrnil iz Doma na Kofcah. ZGODBA: po spustu iz Velikega vrha sem si najprej šel iskat pivo v Dom na Kofcah k šanku. Pol piva sem spil in nato šel v kočo, kjer sem želel naročiti hrano, saj nikjer nisem videl natakarjev. Vstopil sem v dom. Pri vratih, ki vodijo iz gostinskega dela v kuhinjo, je bil še en starejši možakar, ki je prav tako želel naročiti hrano. Vprašal sem ga, če lahko tu naročim hrano in dejal je, da ne ve. Nato sem pogledal v kuhinjo (kjer sta bila takrat ena ženska in en moški; stara cca 50-60 let, ki sta pripravljala hrano - ne vem, če je kateri od njiju oskrbnik). Vprašal sem, če lahko tu naročim hrano in moški mi je odvrnil, da najraje vidi, da se naroči pri natakarju. Minuto za tistim je v kuhinjo skozi ista vrata prišel natakar (moški, 30 let) in najprej je pri njemu hrano naročil prej omenjeni starejši moški, nato pa še jaz. Dejal nama je, da naj počakava zunaj, da bo naročeno hrano prinesel. Po 15 minutah čakanja sem videl tega starejšega moškega, ki je hrano naročil neposredno pred menoj, kako prihaja iz doma s pladnjem hrane. Čez pet minut je mimo moje mize prišel isti natakar in poklical sem ga, on pa mi je le dejal "TAKOJ" in nadaljeval pot. Odvrnil sem mu: "Nič takoj, hrano sem naročil že pred 20 minutami." Na to ni bilo odgovora, ampak je natakar odšel v dom. Čez dobrih 5 minut je natakar ponovno opravil svojo pot okoli miz in ponovno sem ga poklical, vendar tokrat se sploh ni hotel ozreti proti meni, temveč me je ignoriral in odšel v dom. Po skupno 35 minutah čakanja sem se odločil, da s kosilom počakam do doma in odšel domov.

To je moja sveža izkušnja, ki pomojem mnenju kaže na to, da oskrbnik ni sposoben voditi omenjenega doma. Izgovor bo, da je bilo veliko gostov, vendar tu se mora pokazati oskrbnikova zmožnost predvidevanja in hitrega reagiranja v takšnih primerih. Prav tako pa bi moral oskrbnik pri izbiri personala in kontroli le tega, biti malo volj proaktiven.

Upam, da bo ta zapis pripomogel k izboljšanju dela v domu, ki ima sicer krasno pozicijo.

Sicer pa vse naj naj o mojem vzponu. Vreme odlično, sončno, zelo malo vetra. Priporočam za družine, saj lahko del družine ostane pri domu, drugi, bolj sposoben del, pa nadaljuje pot do Velikega vrha in nazaj.
VanSims22. 02. 2011
Skoraj identična izkušnja torej moji iz Doma na Gospodični. Sedaj lahko pričakuješ siloviti napad, podtikanja in zasmehovanja stalnih gostov, ki bodo kot ris branili svojega ljubljenega oskrbnika - medtem ko se gorske koče in domovi vedno bolj spreminjajo v drugorazredne oštarije, ki jih okupirajo lokalni pijančki in motorizirini nedeljski turisti.
navrhu22. 02. 2011
Sem hotel zgodbo poslati tudi PZS, vendar jim lahko pišeš preko njihove internet strani le, če se registriraš na njihovi strani. Neumnost.

Ko sem izpolnil kontaktni obrazec na internet strani od PD Tržič, ki je lastnik koče, pa je nekaj mlelo, potem pa je napisal računalnik, nekaj, češ da sistem ni sprejel morega sporočila. Kot da se te organizacije bojijo resnice.
minca2323. 02. 2011
Moram dodati svoje doživetje še jaz: tudi sama sem bila 8.februarja na Kofcah, pa sem imela pravtako slabo izkušnjo. Velikokrat grem na Košuto in se ustavim v koči, ampak, sedaj je res čudno tam gori. Naročila sem štruklje in nanje čakala 40 minut, medtem, ko so se pri sosednjih mizah že "mastili" tisti, ki so veliko kasneje prišli in naročili... Prava zbrka je, nekako ne obvladajo! Hm, to res ni pohvalno za naše planinemrk pogled . Lep pozdrav,Minca
štruklji23. 02. 2011
En gorski pozdrav!
Nisem stalen gost Kofc imam pa pozitivne izkušnje, še posebej pa sem navdušena nad njihovimi slastnimi štruklji! In ena porcija je za odraslo osebo ravnopravšnji zalogaj, saj zato grem mal v hrib, da se prešvicam, da dobim fajn občutek, pol pa na vrhu štrukelj in pohod je popoln.
Cena je primerljiva z cenami ostalih planinskih koč! Hrana je pa RES okusna.

Tko, da če boste hodili proti Kofcam priporočam, da se tam tudi ustavite, z dobro voljo pričakate kosilo, pijačo in prepričana sem, da se vam dobra volja povrne!http://www.hribi.net/slike/smile.gif
Kofce23. 02. 2011
Pozdravljeni g. Navrhu! Kot prvo seveda spoštujemo Vašo kritiko, a na to kot ste se razpisali lahko dodamo še to, da ta gospod, ki je hrano naročil pred Vami je nanjo počakal tam kjer jo je naročil, nekaj minut za njim, sem odnesel Vašo naročeno enolončnico ven, iskal naročnika le te, zavpil na glas, kdo ima naročeno, a se noben ni odzval zmeden ! Tako sem jo vrnil v kuhinjo!
Ga. Minca za Vas pa samo opomba, da morate vedeti, da štruklji rabijo svoj čas za pripravo, kot druga že pripravljena hrana! (V navalu kot je bil na ta lepi dan, se štrukji pripravljajo po vrstnem redu, kot je zapisano v računalniku nasmeh ) Zato mogoče drugi dobijo svojo jed prej!

Vsak si pa sicer razlaga svojo zgodbo nasmeh ljudje smo si hvalabogu različni nasmeh za povzročeno slabo izkušnjo se Vam vsem še enkrat opravičujemo, in želimo Vsem srečno in predvsem varen korak!! nasmeh

P.s.: PD in PZS pa tako kritike kot pohvale lahko prejema tudi preko E-maila, ki je objavljen na njihovi spletni strani...

Lep planinski pozdrav nasmeh
navrhu24. 02. 2011
KOFCE, ne mi rečt, da je tudi minca23 bila nevidna. In kaj boste rekli na moj poziv, na katerega ste vi odgovorili TAKOJ in to je bilo tudi vse od vas. Pri naslednjem pozivu pa se še obrniti niste hoteli. Škoda izgubljati besed.
ŠTRUKLJI; jaz nisem grajal okusa hrane, ampak strežno osebje in oskrbnika.
Kofce24. 02. 2011
...in kaj boste vi porekli na to da sem naročeno enolončnico prinesel in se naročnik le te ni oglasil??? Nihče pa ne govori o Minci, da bi bila nevidna nasmeh...

Želimo Vam lep dan in obilo osvojenih vrhov!
šoja24. 02. 2011
Gospod "Navrhu"imam občutek, da se želite na vsak način nekako maščevati oskrbniku Kofc. Poglejte še drugo plat - ljudje se trudijo, kot vem, je na Kofcah že vrsto let isti oskrbnik, pa so bili vedno pohvaljeni, vendar včasih enostavno ne gre - kot se reče ZABLOKIRA - zaradi prevelikega navala ljudi. Najbolj me je zmotilo, ko ste omenili nesposobno organizacijo - tisti dan je bilo povsod ogromno ljudi, po hribih, na Bledu, v Bohinju, na morju....,in verjetno so tudi v dolini na Bledu ljudje čakali kar nekaj časa na svojo kremšnito.Če pa vas natakar ni registriral, pa je imel gotovo polno glavo neročenih stvari, veste, tudi on je samo človek. V takem navalu so koče enostavno premajhne za toliko lačnih ust, oziroma njihove kuhinje, zato raje ne obsojajte, ker verjetno ne poznate situacije. Ne pravim, da bi se vi moral zaradi nastale situacije "dobro počutiti", vendar vedite, da mogoče tudi vaš pristop ni bil na mestu. Če bi mogoče odšli v kuhinjo in povedali tole zgodbo oskrbniku, verjamem, da bi vam dal hrano takoj pa še kakšno šilce za po vrhu. Nekateri ste pa tudi takšni, ki vsako slabo situacijo tako napihnete, in uživate v tem, da nekoga oblatite, ne da bi pomislili na to, da tudi vi niste 100%. Verjamem pa, da je še velika večina ljudi, pravih planincev, ki bodo radi obiskali naše planine in razumejo, da v takem navalu, kot je bil takrat, ne more dobiti hrane v petih minutah. Pa brez zamere, jaz pridem še na Kofce!!!!!
JORDAN24. 02. 2011
Ko prebiram vse te komentarje sem dobil občutek,da hodite v planine samo jest in negodovat(premajhne porcije,predrago itd)ter nestrpnost in neučakanost nosite iz mest v hribe.V hribe verjetno vsi skupaj hodimo zaradi sprostitve,prelepe narave,da pozabimo na hitrost življenja v mestih,skratka uživanja.Pustimo nestrpnost v mestih,v hribih pa si vzemmimo čas in jih obvarujmo tega.Na Prešernov dan je bilo zelo lepo vreme,zato je bilo povsod polno ljudi(sam sem bil na Veliki Planini na kateri je bilo ogromno ljudi in so ravno tako ob kočah morali čakati na naročeno hrano).Če pa komu ne ustreza predvidena gneča v hribih pa naj na takšne lepe dneve skoči na prehranjevanje v najbližjo gostilno in tam naroči hrano,seveda pa bo prvo moral dobiti prosto mizo.lp
pelican24. 02. 2011
Jordan - dobro povedano!
minca2324. 02. 2011
Žal mi je, da sem karkoli pripomnila, kajti tako neugodno se je polemika razpletla. Mislim, da taka komunikacija ni pohvalna za ljubitelje narave, zato je bolje, da se to pisanje, nerganje, zaključi. Mislim, da so se na Kofcah kljub vsemu trudili. Jaz bom ZAGOTOVO še šla gor, kajti tam so gore in planina zame nekaj posebnega. Ej,pa tudi štruklje bom sigurno še jedla...nasmehmežikanje Pojdite še nadalje veselo v hribe in varen kork vsem, Minca
pohodnik0124. 02. 2011
To pa so jajca! Midva greva v gore zaradi rekreacije, narave, lepote naših planin. Tisi, ki hoče jest in biti hitro postrežen naj prinese s seboj sendvič ali golaž v menažki. Nas bolj moti snjarija, ki jo povzročajo posamezniki po planinah (razne plastenke odvržene v naravo in ...). Drugače je na Kofcah lepo in dobiš marsikaj za pojest in popit pa tudi oskrbnik je prijazen. Lp
VanSims24. 02. 2011
Ne poznam Kofc ampak na splošno pa tole g. JORDAN in pohodnik1:

Sploh me ne moti če je gužva. Če je prevelika bom že odšel. Če bom preveč lačen, se bom sprijaznil s čakanjem.

Sploh me ne motijo visoke cene. Navado imam, da se s cenami seznanim predno karkoli naročim in če mi je predrago naročim kaj drugega, če pa ni drugega primernega pa imam toliko jajc, da natakarja vljudno zavrnem, vstanem in grem. Smo v kapitalizmu in vsak lahko navije cene kolikor hoče, se pa tudi potrošnik lahko odloči ali bo nekaj vzel ali ne.

Kvaliteta hrane je v naših kočah na kar visoki ravni in še nisem jedel slabo.

Kar je bolj važno od vsega tega je odnos do obiskovalca. Na splošno je dober, tu pa tam pa šepa.

OK je gužva. Ampak, da skupina ljudi(ki se z natakarjem tika) nekaj naroči za tabo in oni že plačujejo ko pri tebi natakar še niti ni pospravil smrdečih ostankov od prejšnjih gostov kaj šele da bi ti prinesel naročeno, je pač nesramno(primer Dom na Gospodični).

Ali pa da si sam v jedilnici in je v kotu skupina lokalnih pijančkov okoli katerih se neprestano vrti natakarica, tebe pa porajta šele ko prideš do šanka in konkretno naročiš.(Primer Koča na Šmohorju).

Da ne govrimo o neprijaznosti, neizobešanju cenikov in nedajanju računov kot da so koče izjeme(človek potem pač nehote dobi občutek da so ga okoli prinesli),... niti ne govorim.

To kar nas moti je balkanski odnos do gosta ne pa samo čakanje, draginja, slaba hrana ali neprijaznost(se zgodi da ima kdo slab dan)

Tu pa tam pač zaidem v kočo in ne, nočem biti razvajen gospod ampak vsaj človek. Ne zahtevam ne vem kake prijaznosti ampak vsaj fer odnos in čiste račune.

Zakaj se mi kje v tujini kaj takega ne dogaja? Pa ravno toliko hodim po tujih hribih kot domačih? Naj mi to eden od vas pametnih pove.

Sam sem se naučil,da je v takih primerih pač treba udariti po mizi in biti tečen(diplomatsko seveda) do česar imaš ob nefer odnosu vso pravico. Če je postrežba predolga, res greš v kuhinjo(kot predlaga šoja) ali k oskrbniku. Če ni cenika sprašuješ natakarja. Ne plačaš dokler ne dobiš računa...

Potem se pritoževati na forumu, PZS-ju,... je res brez veze, če se ne znaš postaviti zase.

Pričakujem komentarje v stilu: kakšna drznost!!!
serajko24. 02. 2011
VanSims Mislim , da si zopet dobil kost .Nisem stalen gost na Kofcah , pa vse eno nimam slabih izkušenj. Držim se pravila lepa beseda pomaga. Pa nikamor se ne sme muditi. Ob navalu obiskovalcev je vedno premalo osebja., neučakancev pa preveč!!!zmeden
aleš4324. 02. 2011
grem jst tole prevert u kofce ta vikend. (sobota)
štruklji27. 02. 2011
Danes na Kofcah sprva prijetno sončno, kasneje nekaj oblakov, ki so zakrili sonce! Pot lepo hodna!
Pa da ne pozabim ŠTRUKLJI odlični! Osebje nasmejano in ustrežljivo!
Mi tudi dobre volje, nasmejani, pripravljeni na vse!
Na Kofce se bomo še vrnili!
mohikanec28. 02. 2011
Mi smo bili na Kofcah v soboto, res ni bilo
gneče, bila je super jota, ričet, žganci in seveda zelo opevani štruklji. Osebje je bilo
prijazno in prav ni stvari, ki bi jo lahko grajali, pa smo Kofce obiskali že večkrat, pa še jih bomo.
Hribovc881. 03. 2011
Seveda, da je fajn, sam narod pač rad potencira stvari, čist vsi so isti vse je treba z rezervo jemat...velik nasmehnasmehmežikanjejezik
KristinaG1. 03. 2011
Zelo žalostno, da sploh dovolite, da vam take malenkostne nevšečnosti (malo dlje počakati itd.) pokvarijo tako lep pohod... mrk pogled
VanSims2. 03. 2011
Imam občutek da na tem portalu nekateri samo preletijo komentar pa že kar odgovarjajo nanj.

Resda sem se malo bolj razpisal ampak poanta še zdaleč ni bila,da bi bilo čakanje moteče.

Dobro preberite pa malo razmislite kaj je želel avtor povedati potem pa napišite odgovor. Saj bo šlo a ne? mežikanje
dragica.gnjezda@gmail.com2. 03. 2011
glavna poanta je v tem, da se kofca ni drzal vrstnega reda. samo za to gre. sicer pa ni vazno kje in zakaj cakamo. nespostovanje redosleda vsakemu dvigne"pokrov". odpustimo le dobrim prijateljem.
Planinc743. 03. 2011
Gospa Dragica, zgleda da si tudi vi niste prebrali vsega podrobno!
Sam sem bil z družino ta dan na Kofcah, res da sem čakal ta dan na kosilo par minut dlje kot običajno, vendar me to ni zmotilo, ker spoštujem vse tiste ljudi ki so delali, samo kapo dol, kajti obisk takrat je bil res izjemno velik!!
Vsaka čast jim, saj so tudi oni samo ljudje! Vsak ki je imel kdaj opravka z gostinstvom in z ljudmi to vsaj približno zastopi!! Vsak drug pa zna to samo kritizirati, to ni vredu zmeden Sam se bom tja še vračal, saj je ta kraj nekaj najlepšega...Vam pa želim, da najprej počistite pred svojim pragom, potem pa šele kritizirajte druge! Varen korak vsem mežikanje
dragica.gnjezda@gmail.com3. 03. 2011
prebrala sem in izluscila bistvo. ce bi bil"navrhu" postrezen pred tistimi, ki so narocili za njim, njegovega sestavka ne bi bilo na forumu. in ce bi "kofce" rekel, ja res sem naredil napako, tudi taksne polemike ne bi bilo. doslednost, dragi moj planinc74, doslednost, do sebe in do drugih. ko si do sebe, si tudi do drugih. konstruktivna kritika mi je vedno dobrodosla.
drugace so pa tudi meni vsec kofce in nimam nobenih slabih izkusenj.
pa se to: bolj bom vesela brez vikanja in gospa. sem za odprtost in preprostost.
tako, uzivajmo - naso preljubo si naravo.mladi pa se kaj vec. haha...
Planinc743. 03. 2011
...kot si razlagam jaz, ni vsa krivda od natakarja, kot je 'navrhu' opisal je gospod ki je naročil hrano pred njim dobil le to pred njim, on pa je čakal,tukaj ni šlo za vrstni red! Khmm kje pa je bil omenjeni gospod, ko je imel natakar hrano zanj, in ga zunaj iskal le nekaj minut za tem gospodom??? Tukaj pa se vse skupaj zaplete mežikanje ...bodimo pravični do vseh ane mežikanje ...če bi oni to stvar rešili že na licu mesta z oskrbnikom ali kom drugim, nebi blo vseh teh zgodb razpisanih tu, vendar je enim težko se s tem sprijazniti v živo, ampak raje to preko vzdevka rešujejo na forumih nasmeh
Pa zakaj bi se mi obremenjevali s tem, ker smo bili zaenkrat še vedno zadovoljni... nasmeh mežikanje nasmeh
dragica.gnjezda@gmail.com3. 03. 2011
iscem, iscem, pa ne najdem...zmedenpa bi lahko prisegla, da sem prebrala, da so eni narocili kasneje in dobili prej. sem pri vsem preletavanju besedil kaj zamesala? se opravicujem. komaj se clovek obrne, pa ze sam naredi napako.
v hribe, hribe, da mi zopet srce zapoje.velik nasmeh
Irina4. 03. 2011
S čim vse se ljudje obremenjujejo v hribih.....menim, da večina tja zahaja zaradi narave...manj zaradi gostinskih kapacitet.

Še najhitreje....tako-rekoč-takoj si postrežen iz lastnega nahrbtnika, vse je dobro in vse tekne, ker je po vašem izboru.
markokomarko11. 03. 2011
"Neprijazen natakar" Danes sem bil z ženo v domu na Kofcah, ki je bil uradno zaprt, oskrbnik - natakar pa je ravno prišel iz doline. Ko sem povprašal po štrukljuh je prijazno pojasnil, da je dom med tednom zprt, čez nekaj trenutkov pa je prišel za mano na klopco pred kočo in ponudil, da vseeno pripravi štruklje, če sva pripravljena počakati cca 20 minut. In jih je prinesel, zelo dobre.

Menim, da se ne smemo zgledovati po naših skreganih politikih in moramo biti strpni, tudi če nam kaj ni všeč. In star pregovor "Lepa beseda lepo mesto najde (ali nekaj podobnega" popolnoma drži.

Še o poti: večji del od Matizovca je kar zoprno leden. Prijazni oskrbnik je za povratek predlagal pot po gozdni cesti - najprej proti Jelendolu, ko se strmina poravna in cesta zavije levo, se je treba obrniti močno v desno (skoraj 180 stopinj) in nato zložno po kolovozu do lesenega nadstreška skoraj čisto pri kmetiji. Mnogo bolje kot po ledeni strmini, bo pa verjetno precej blatna, ko se sneg dokončno stali.

Še enkrat - ne verjamem, da bi bil oskrbnik neprijazen, nasprotno, je zelo prijazen!
slavko26. 10. 2012
Včeraj na Kofcah prava jesenska pravljica, spodaj morje megle, zgoraj raj. Dom uradno ni bil odprt ( na teletekstu je seveda pisalo Odprto), vendar je možakar, verjetno oskrbnik, ki je pripeljal pijačo iz doline prijazno postregel s čajem in ta kratkim. Prav tako ostale planince dokler je bil v domu. Bil šeče prvič na Kofcah, pridem še.
ljubitelj gora17. 11. 2013
Novo parkiršče je nižje, vzame vam 15-30 minut več hoje.
Na tabli piše tole:
viharnik17. 11. 2013
Če se sledi vmesni bližnjici po hosti do Matizovca, je pot še krajša - smerno otablano Kofce.
traceour22. 11. 2013
Ah kok vec pa je.. 8 minut za ogrevanje pol pa se 30 do koče..
ljubitelj gora22. 11. 2013
Dvakrat se gre po bližnjici, ki je označena, prakirišče pa se nahaja na nadmorski okoli 900 metrov. In še nekaj v Podljubelju se ne more zaviti nazaj v smeri Tržiča (se pa lahko v smeri Ljubelja), potrebno je z avtom nadaljevat ob stranski cesti do vidnega mostu, čez njega in levo na glavno cesto. Slika:
smatjaz22. 11. 2013
lg, super opis, sem tudi sam gledal kje se pride na cesto, potem sem se odločil za pot čez Dolžanovo sotesko, se mi je zdelo lažje najti.
Tole kar pa so naredili kmetje Matizovca in Zajmen : http://shrani.si/f/2h/13O/2W7i4rpu/img0742.jpg
pa naravnost fantastično ! To bi si morali ogledati vsi lastniki parcel okoli izhodiš na ture, saj razen nekaj izjem popotnik ki je prvič na neki turi zmedeno išče prostor kje bi pustil svojega pločevinka in ga na kmetovo jjezo pusti tam kjer je manj primerno, označb pa ni veliko, tako da bi s tako gesto veliko pomagali in tudi odstranili razlog za nejevoljo. (velja za ture kjer ni organiziranih in označenih parkirišč)mežikanje
velkavrh22. 03. 2014
Danes že v tretjo to zimo, vendar nam to zimo ne uspe priti na Veliki vrh. Tudi danes oblačno , megleno in pri domu na Kofcah je rahlo pršelo, tako , da ni bilo nič z Velikim vrhom. Prišli smo k domu obenem z oskrbniki , ki so se do koče pripeljali kar z motornimi sanmi in nam prijazno takoj postregli s kavo in čajem. Takoj je tudi zapresketal ogenj v peči.Mlada oskrbnika sta res prijazna-zelo pohvalno.
skalar504. 08. 2014
no... kakšni so bili včeraj, v nedeljo, že pregovorno okusni štruklji, žal ne vem...
smo se z družbo oglasili malo po 15. uri, po 8 urnem luštnem vandranju po vrhovih Košute...

zmanjkalo jim je ne samo štrukljev, žgancev, kislega mleka, ampak čisto vse hrane! sem res malo s težavo znancem iz tujine razložil zakaj nismo kakšnega sendviča z vrha prihranili ...
Kolar20. 12. 2014
Živjo,
jaz pa iščem družino, ki je bila danes na Kofcah s črnim psom. Oče je imel sivo brado, mama je bila blondinka s črno bundo, hčerka pa je bila temnolasa, z rdečo bundo, črno kapo in sivimi pajkicami. Iščem jih zato ker bi rad ohranil kontakt. nasmeh
Vem da je to iskanje jalovo početje, pa vendar če to berejo naj me prosim kontaktirajo na zs.
Rok planinski2. 08. 2020
Glede na pretekle komentarje me je zanimalo kakšna je postrežba. Priznati moram, da sem navdušen. Zelo prijazna natakarica in fenomenalni štruklji, hitra postrežba, normalna cena. Še nekaj manjših detajlov in noben slab. Bravo.
anazala11. 07. 2021 09:21:35
Prvič na Kofce. Lepa planina. Lep razgled. Prijazno osebje v koči. Dadaljuješ lahko pot na Veliki vrh, na Kladivo na Kofce goro, pa še in še.
karibu5. 09. 2021 22:15:13
V opozorilo vsem, ki hodite po tej poti na Kofce. Danes 5.9.2021 okoli 12:30 ure so redarji razdelili kazni vsem, ki niso parkirali na parkirišču. Zaradi gneče je bilo parkirišče polno in obiskovalci so parkirali višje in nižje od parkirišča ob cesti.
Vsi smo dobili globo o prekršku 40€.
Lep pozdrav in srečno pot!
bostjanc30. 04. 2023 17:32:41
Samo v opozorilo vsem, ker ni nobeden še napisal da je parkirišče ratalo plačljivo in je za rampo. Dnevno parkiranje je 4 EUR. Močno upam da grejo sredstva v prenovo ceste ker je res že dotrajana.
ppegan1. 05. 2023 22:28:57
Bostjanc, tu res to ni zapisano, je pa zato pod Razmerami Kofce. Pa verjetno še kje, sam mal je treba pobrskat mežikanje Kar poglej. Je še veliko drugih izhodišč, kjer je parkiranje brezplačno, tako da ni panike jezik
Razočarani16. 10. 2023 07:26:12
Pozdravljeni,

parkirišče je res drago, saj 4 EUR ni malo. Poleg tega parkomat ne vrača gotovine. Najprej moraš pritisniti gumb, šele nato vstaviti kovance, sicer jih ne zazna niti jih ne vrne. To napako sem naredil sam. In potem za 3 urni pohod plačaš 8 EURnasmeh

Poleg tega sta na vrhu dve različni koči in dva različna gostinska ponudnika. Preveč ljudi, natakarji nervozni, ne ve se, kje je blagajna, kje je kuhinja, kaos.

Imajo pa srečo, da je narava čudovita.
UB7716. 10. 2023 09:50:28
Hja, še vedno pa lahko kupite štruklje v Bistrici pri Tržiču in si prihranite vse naštete težave in razočaranja...zavijanje z očmi
turbo16. 10. 2023 14:17:08
jprim17. 10. 2023 18:53:31
@Razočarani
na vrhu dve različni koči -
na vrhu ne vem za nobeno kočomežikanje
Verjetno si mislil na Kofcah.zmeden

Ja, podobna izkušnja v lanskem letu, lepo vreme - brez štrukljev, saj je bil dom zaprt.
Štruklje sva pa kupila v Tržiču.
LP!
michael6617. 10. 2023 19:32:22
Na Kofcah poleti. Veliko ljudi,komaj dobila prostor za mizo. Kljub temu je takoj prišla natakarca,vzela naročilo in čez minuto že imela pijačo na mizi. Tudi štruklje dobila zelo hitro...bili odlični.Skratka 5 ali 6 mladih punc poskrbelo za vse goste. Organizacija odliča,cene normalne.
Mikla31. 01. 2024 16:34:26
Živjo, na parkirišču pod kmetijo Matizovec sem danes 31.1.2024 pozabila pohodne palice. Sem iz Lj, če jih kdo najde prosim, če me kontaktira na 041/238-229.