Kdaj ste izvedeli za najvišji vrh občine, kjer prebivate?

Po omejitvi gibanja na lastno občino

Vedel-a sem že prej

Še vedno ne vem

gorovja / Goriško, Notranjsko in Snežniško hribovjeTrinški vrh / Livške Ravne - Trinški vrh

Livške Ravne - Trinški vrh

Izhodišče: Livške Ravne (1115 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,1939°N / 13,6281°E
Cilj: Trinški vrh (1138 m)
Zemljevid: Julijske Alpe - zahodni del 1:50.000

S ceste Tolmin - Bovec, pri kraju Idrsko zavijemo na cesto v smeri vasi Livek. Naprej se peljemo po vzpenjajoči cesti do omenjene vasi, tam pa v križišču zavijemo levo proti Livškim Ravnam. Od Livških Raven se peljemo še nekoliko naprej ter nato na nekoliko večjem parkirišču, ob katerem se nahaja tudi miza z dvema klopema parkiramo.

S parkirišča nadaljujemo po asfaltni cesti, s te pa po nekaj 10 m zavijemo desno na makadamsko cesto, po kateri se v nekaj minutah sprehodimo do informativne table, kjer se tudi priključimo markirani poti, ki pride iz italijanske strani. Cesti, ki od tod naprej postane asfaltna, sledimo še zelo kratek čas, nato pa nas oznake za pot miru in vrh Nagnoj usmerijo ostro levo na vzpenjajočo pešpot. Pot se kmalu obrne v desno, nato pa nas v prečnem vzponu hitro pripelje na vrh Nagnoja.
Z Nagnoja nadaljujemo po dobro uhojeni poti, le ta pa nas po krajšem spustu ter prehodnem vzponu pripelje na vzhodni predvrh Nagnoja. Pot naprej se še nekaj minut zložno spušča, nato pa se pobočje in prav tako tudi pot pričneta vidneje spuščati. Na koncu spusta dosežemo italijansko cesto, po kateri se v nekaj korakih sprehodimo do bivaka Zanuso.
Od bivaka se vrnemo nekaj metrov nazaj, nato pa se usmerimo na pešpot, ki se prične vzpenjati proti Trinškemu vrhu. Pot naprej se najprej zmerno vzpne, nato pa se položi ter nas ob lepih pogledih na Krnsko skupino in Beneško Slovenijo pripelje na Trinški vrh.

Ob poti: Nagnoj (1193m), Bivak Zanuso na Kolovratu (1065m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Bivak Zanuso na Kolovratu, Na gradu (25 min), Nagnoj, Kuk (Kolovrat)
Livške Ravne - trinski_vrh1
Livške Ravne - trinski_vrh33
Livške Ravne - trinski_vrh34
Livške Ravne - trinski_vrh35
Diskusija o izletu Livške Ravne - Trinški vrh ()