gorovja / Kamniško Savinjske AlpeKopa (Belska Kopa) / Kopišča - Kopa (Belska Kopa)

Kopišča - Kopa (Belska Kopa)

Izhodišče: Kopišča (550 m)
Cilj: Kopa (Belska Kopa) (1180 m)
Zahtevnost: delno zahtevna neoznačena pot
Zemljevid: Grintovci
Avtor: franca

Skozi Kamnik se odpeljemo v smeri Kamniške Bistrice in žičnice na Veliko planino. Mimo spodnje postaje žičnice peljemo še nekaj sto metrov naprej do večje jase, kjer je zaselek Kopišča. Na koncu jase je desno izogibališče in odcep kolovoza, kjer parkiramo.

Z izhodišča nadaljujemo po kolovozu proti vzhodu v rahlem vzponu. Višje se kolovoz usmeri proti severovzhodu in postaja vedno bolj razrit. Kmalu se od njega desno odcepi dobro uhojena stezica, ki se začne strmo vzpenjati po pobočju Kope. Kopo imamo ves čas na naši levi strani. Ob poti opazimo rudniške rove, ki so ostali od izkopavanja boksita v 19. in začetku 20, stoletja. Pot postane ožja, še vedno je lahko sledljiva. Pridemo v grapo med Martinj turnom in Kopo, pot se usmeri v desno pobočje, kjer se v ključih strmo vzpenja. Ko pridemo pod stene, zavijemo levo v strmo pobočje do travnega slemena. Tu je pot zaradi trav slabše vidna. Pazimo, kje se odcepi komaj vidna pot po strmih travah levo, dosedanja pot pa se nadaljuje v Martinj stezo. Mi gremo po stezici levo (severno) sprva vodoravno, potem pa v ključih do sedelca nad dolino Bele. Tu levo proti vrhu Kope, zaradi podrtih ožganih dreves kar po svoje po južnem pobočju grebena. Po 15 minutah stopimo na vrh.

Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Kopišča - kopa_belska_kopa1 Kopišča - kopa_belska_kopa2 Kopišča - kopa_belska_kopa3 Kopišča - kopa_belska_kopa4 Kopišča - kopa_belska_kopa5 Kopišča - kopa_belska_kopa6 Kopišča - kopa_belska_kopa7 Kopišča - kopa_belska_kopa8 Kopišča - kopa_belska_kopa9 Kopišča - kopa_belska_kopa10 Kopišča - kopa_belska_kopa11 Kopišča - kopa_belska_kopa12 Kopišča - kopa_belska_kopa13 Kopišča - kopa_belska_kopa14 Kopišča - kopa_belska_kopa15 Kopišča - kopa_belska_kopa16 Kopišča - kopa_belska_kopa17 Kopišča - kopa_belska_kopa18 Kopišča - kopa_belska_kopa19 Kopišča - kopa_belska_kopa20 Kopišča - kopa_belska_kopa21
Diskusija o izletu Kopišča - Kopa (Belska Kopa) ()
franca
23.6.2014
Takoj od izhodišča so zaradi letošnjega žledoloma narejene nove vlake, do konca moramo iti proti vzhodu. Zaenkrat je spodnji del, vse tja do rudniških rovov, še poln podrtega drevja. Poti je nemogoče slediti, najbolje se je vzpeti na greben nad potjo, ker je tam vsaj za silo prehodno, z nekaj plezanja čez drevje in obhodi. Verjetno bo takšno stanje še kar nekaj časa.