Kamnik - Visoka špica (preko Krniške gore)

Izhodišče: Kamnik (375 m)
Cilj: Visoka špica (660 m)
Ime poti: preko Krniške gore
Zemljevid:
Priporočena oprema (zima): dereze

a) Iz Komende, Trzina ali Domžal se peljemo proti Kamniku, nato pa z vožnjo nadaljujemo po kamniški obvoznici proti Gornjemu Gradu in Kamniški Bistrici. Ko prispemo v Kamnik, pa v prvem semaforiziranem križišču zavijemo desno v smeri zdravstvenega doma Kamnik v bližini katerega tudi parkiramo na velikem urejenem parkirišču.
b) Iz Gornjega grada se čez prelaz Črnivec zapeljemo v Kamnik, kjer z vožnjo nadaljujemo po kamniški obvoznici. Pri zadnjem semaforju v Kamniku zavijemo levo v smeri zdravstvenega doma Kamnik v bližini katerega tudi parkiramo na velikem urejenem parkirišču.
c) Z avtoceste Maribor - Ljubljana se usmerimo na izvoz Vransko, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Tuhinju in Kamniku. Ko prispemo v Kamnik postanemo pozorni, saj pri zadnjem semaforju zavijemo levo v smeri zdravstvenega doma Kamnik v bližini katerega tudi parkiramo na velikem urejenem parkirišču.

Z izhodišča nadaljujemo po ulici Novi trg, mi pa po njej hodimo v smeri proti severu. Po omenjeni ulici v nekaj minutah prispemo do kamniške obvoznice, kjer kratek čas hodimo ob robu ceste, nato pa že opazimo prve oznake za Stari grad, ki nas usmerijo na široko ter lepo urejeno naravoslovno učno pot. Pot se kaj hitro prične razmeroma strmo vzpenjati ter preide v gozd, skozi katerega se nato kar nekaj časa vzpenja. Med vzponom opazimo več klopi ter tabel učne poti, mi pa le malo nad predelom, kjer je večje število mlinčkov in učnih tabel prispemo na razpotje, kjer nadaljujemo ostro levo (naravnost se nadaljuje naravoslovna učna pot, ter lovska pot na Visoko špico). Sledi še kratek vzpon skozi gozd, nato pa se le ta razredči in pot nas hitro pripelje do ruševin nekdanjega gradu, od koder se nam odpre lep razgled.
Z vrha nadaljujemo po asfaltni cesti, katera se prične spuščati proti sedlu med Krniško goro in Visoko Špico. Na sedlu se nam priključi še ena od dveh poti, ki obideta Stari grad, mi pa nadaljujemo rahlo levo na kolovoz, ki se prične vzpenjati skozi gozd. Pot nadaljujemo po kolovozu ali rahlo desno po vzporedni gozdni poti. Če nadaljujemo po kolovozu se v nadaljevanju držimo desnih smeri, če nadaljujemo po gozdni poti pa na razpotjih izberemo tisto pot, ki se vzpenja. V obeh primerih po dobrih 10 minutah nadaljnje hoje prispemo na vrh Visoke špice, razlika je le v tem, da če hodimo po kolovozu najprej prispemo do vpisne skrinjice, če po stezi pa najprej prispemo do razgledišča s klopcami.

Ob poti: Stari grad Kamnik (577m)
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim ciljem
Kamnik - visoka_spica_1
Kamnik - visoka_spica_38
Kamnik - visoka_spica_39
Kamnik - visoka_spica_40
Diskusija o izletu Kamnik - Visoka špica (preko Krniške gore)