Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali se s Prednjega Robičja (1941 m), vidi Mala Mojstrovka (2332 m)?
Glasuj
Gorovja / Kamniško Savinjske Alpe / Kamniška koča na Kamniškem sedlu / Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu

Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu

Natisni
Izhodišče: Jermanca (900 m)
Širina/Dolžina: 46,3349°N 14,5848°E
Čas hoje: 2 h 30 min
Zahtevnost: lahka označena pot
Višinska razlika: 964 m
Višinska razlika po poti: 964 m
Zemljevid: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000
Priporočena oprema (poletje):
Priporočena oprema (zima): cepin, dereze
Ogledov: 147.558
 7 osebam je objava všeč
Število slik: 16
Število komentarjev: 103
Dostop do izhodišča:
Zapeljemo se v Kamnik in cesti naprej sledimo proti dolini Kamniške Bistrice. Od doma v Kamniški Bistrici z vožnjo nadaljujemo po gozdni cesti, ki nas višje pripelje do križišča, kjer nadaljujemo desno proti Jermanci (naravnost izhodišče za Kokrsko sedlo). Tej občasno nekoliko bolj strmi cesti sledimo do parkirišča, ki se nahaja malo pred koncem ceste.
Po novem je vožnja od Koče v Kamniški Bistrici do Jermance prepovedana (prometni znak), to nam pot podaljša za dobro uro.
Opis poti:
S parkirišča nadaljujemo po cesti ob kateri smo parkirali. Ceste po nekaj minutah zmanjka, mi pa nadaljujemo po peš poti brez večjih vzponov ali spustov. Pot, ki preči večje število grap se za tem priključi poti iz Kamniške Bistrice (nižje izhodišče). Tu podimo pozorni pri sestopu, da gremo na pot po kateri smo prišli. Dobro označena in razmeroma strma pot, ki se še nekaj časa vzpenja skozi gozd, pa nas višje pripelje do prijetnega studenčka (v sušnih obdobjih presahne). Od studenčka sledi še kratek vzpon in pot nas pripelje do znanega počivališča Pri Pastirjih, kjer stoji zasilni bivak.
Nadaljujemo naravnost po markirani poti, ki nato hitro preide iz gozda na prostran razgleden travnik. Za travnikom gre pot v pas rušja, kjer se ponovno začne strmeje vzpenjati. Pot, ki naprej poteka po vse bolj razglednem prisojnem pobočju pa nas po dobri uri hoje od Pastirjev pripelje do planinske koče na Kamniškem sedlu.
Jermanca - Pri Pastirjih 1:15, Pri Pastirjih - Kamniška koča 1:15.
zemljevid poti - Kamniška koča na Kamniškem sedlu
Ob poti: Pri Pastirjih (1430m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Turska gora (2 h 15 min), Brana (1 h 15 min), Planjava (2 h)
Priporočamo: izleti z istega izhodišča, podobni izleti, panorama, vpisna knjiga
Slike:
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu1
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu2
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu3
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu4
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu5
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu6
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu7
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu8
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu9
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu10
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu11
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu12
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu13
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu14
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu15
Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu16
Diskusija o izletu Jermanca - Kamniška koča na Kamniškem sedlu
Prikaži starejša sporočila
cenc29.8.2012
Če želi nekdo resnično prepovedati promet,
potem kratko malo postavi rampo , ki danes ni velik strošek.. Verjetno pa potem nastane
problem na parkirišču pri Koči v Kamniški Bistrici, kjer ne morejo vsi parkirati....
Osebno sem za to da se promet sprosti, pobira parkirnina in od tega denarja tudi nekaj naredi.
ljubitelj gora24.9.2012
Cesta ni v najboljšem stanju, na dveh mestih precej valovito, zadnji ovinek pred parkiriščem pa sploh težko prevozno.
panda24.9.2012
zadnji ovinek "rak rana" že od nekdaj. Tudi jaz sem za to, da se parkirišče uredi, pobira cestnina........samo, kdo bo to naredil, ker kasirali bi vsi....Dajmo zbirat podpise za peticijo, da zahtevamo ureditev parkirišča na Jermanci, potlej pa da vidimo. nasmeh
ljubitelj gora24.9.2012
Sej je tko znak doli prepovedano v obe smeri, samo včasih je bil znak pri domu, zdej so ga prestavli višje v bližini, kjer se začne markirana pot proti sedlu.
jax24.9.2012
panda

Tu se strinjam. Mislim pa, da bi bilo pobiranje cestnine za cesto v takem stanju res oderuštvo. Sem takoj zato, da se jo uvede, vendar potem bi bilo pač potrebno cesto redno vzdrževat in po možnosti nekatere najstrmejše dele betonirat. To bi bilo pa ok.
panda24.9.2012
jax: apsolutno, da spada k ureditvi parkirišča tudi ureditev ceste do tja. nasmeh
dprapr24.9.2012
Pri vseh teh zaporah cest pogrešam predvsem alternativno rešitev. Najlažje je tja postaviti znak in prepovedati promet. Potem pa pešači ali se pelji in tvegaj plačilo kazni. Kot, da nas nekdo preizkuša, koliko si upamo. Zapor verjetno ne postavljajo več zaradi nesreče v Tamarju.
Nihče pa ne razmišlja o alternativni rešitvi, ki bi izboljšala stanje v dolini. Spominjam se lanskega vikenda mobilnosti, ko so pred Logarsko dolino sposojali kolesa z električnim pogonom. V dolino se je peljalo zelo malo avtov, veselje pa je bilo opazovati cele družine na kolesih. Zakaj je to samo dan ali dva v letu? Če bi bila takšna ali podobna alternativa (morda kakšen kombi, ki bi prevažal planince) ves čas (vsaj poleti), bi tudi tistih nekaj vozil, ki bi se peljalo v dolino že zelo zgodaj zjutraj, ne predstavljalo večjih obremenitev za dolino.
Če pa vsi vsak vikend z vozili "navalimo" v doline, pa se ne smemo čuditi, če tu in tam kakšno zaprejo. Dokler bo tako, bodo doline samo zapirali, mi pa bomo pešačili, kot nekdaj.
skuta625.9.2012
Namesto, da bi turizem razvijali si ga z zapiranjem cest samo zatiramo. Sem prepričana, da bi vsakdo z veseljem odštel nekaj € za uporabo ceste oz. parkiranje na Jermanci, kar še posebej veliko pomeni, če se v Kamniške alpe odpraviš po kateri od krožnih-daljših tur.
tol26.9.2012
Mogoče je pa obstoječa situacija pač na meji vzdržnosti za okolje? Ne vem, če si želim asfalt na Jermanco in s tem kolone avtomobilov ...

Dolgoročno je za okolje veliko boljši "nerazvit" turizem.... tu je potem vprašanje kaj hočemo? Množičnost?
urbancek26.9.2012
Ne vem zakaj bi položili asfalt, saj ga še v Vratih nizavijanje z očmizavijanje z očmimežikanje.
cenc26.9.2012
Avtomobilov v tistem koncu zaradi asfalta verjetno ne bo več, saj "turisti " tam nimajo kaj početi. Nisem strokovnjak , vendar menim, da z vožnjo po asfaltu manj uničuješ okolje, kot pa z vožnjo po makadamu.
Še enkrat pa pravim , če nekdo misli resno z zaporo ceste , naj postavi rampo, ki velja za vse.......
panda26.9.2012
zapora za vse brez izjeme, ali prost dostop vsem, ki si to želimo, da si skrajšamo turo.nasmeh
tol26.9.2012
Slaba cesta marsikoga odvrne da bi se peljal do Jermance. Tudi sam se velikokrat odločim, da avto raje pustim v dolini...

Če bi bila cesta asfaltirana sem prepirčan, da bi bilo sigurno 50% več prometa....

jax26.9.2012
Ja, ampak fora je v tem, da bi tudi 50% več prometa po urejeni cesti gotovo imelo na okolje manj vpliva kot pa sedanje ritje in kopanje po makadamu. Ob ustrezni cestnini bi večina izletnikov ne imela interesa vozit gor, planinci na dolgih turah, ki jim tista ura kaj pomeni, pa bi imeli možnost.
Jaz mislim, da moramo vsi pazit, da se okoljevarstvo ne sprevrže v smer, ki ji jaz rečem moralistično okoljevarstvo. To bi lahko strnili v maksimo "vsaka človekova aktivnost je slaba, vsaka divjina je dobra". Ne drži. Človek je v naravno okolje posegal že od nekdaj in danes je divjine v resnici precej več kot nekoč. Zato nima smisla človeku prepovedovat vstop v naravno okolje (tudi z avtom), pač pa ga omejit in regulirat. In žali bog, v visokogorskem izhodišču prepovedat promet na višini 600 metrov je kar precej fašistična fora. Jermanca in Žagana peč pa sta na okej lokaciji in mislim, da bi se cesto dalo uredit tako, da bi se lahko po njej varno in zanesljivo pripeljali, z urejenimi parkirišči pa tudi minimizirali vpliv na naravo.
tol, in če tebe slaba cesta odvrne, da bi se peljal do Jermance, bo mene tisti teksas nad kočo prej odvrnil od tega, da bi sploh šel v Kamniško Bistrico. Saj če grem proti Kokrskem sedlu, itak mnogo raje štartam v Kokri, Kamniško je pa problem, ampak - saj tam gor res ni nekaj tako nepozabno lepega ...
tol26.9.2012
Jaz bil po fašištično uredil zaprtje ceste v KB že pri gondoli na Veliko planino,na pohodniška izhodišča pa naj vozi neko okolju sprejemljivo vozilo.... zakaj pa ne bi tržili neokrnjene narave? Zakaj bi morali degredirat okolje. Če ti je to všeč pač zahajaj k sosedom pa se pripelji z avtom na 2000 m +.

Glede tvojega znanstvenega mnenja o človekovem posegu v naravo sploh ne bom izgubljal besed...



main26.9.2012
Če se prav spomnim je cesta razrita zaradi dežja, nalivov, ki cesto odnašajo in ne zaradi avtomobilov. Odgovorni naj cesto vzdržujejo pa bo brez posebnosti.lp
dprapr26.9.2012
Pa kaj bi se sekiral? Ta dolina me nikoli ni preveč privlačila.
Tam imam planirani samo še dve turi - potem pa me itak ne bodo več videli. Vsaj dokler se stvari ne uredijo!
tol26.9.2012
Cesta je razrita zaradi prometa. Ljudje pač ne znajo voziti po strmem makadamu. GUme kopljejo, bremzajo sunkovito...in se pač naredijo valovi...

@drap: Skormnost je lepa čednost...lepše poglede pa lahko najdeš v kakšnjem novo zgrajenem nakupovalnem centru....
dprapr26.9.2012
Ja, @tol, še posebej, če je zgrajen kje v bližini lepih gora!
Hotel sem reči, da obstajajo še druge varijante. Lahko se preprosto za nekaj časa izognemo takšnim neprijaznim koncem. Morda bodo pa takrat začeli razmišljati drugače!
Kar se pa tiče vožnje - ja, običajno "drugi" vozijo grdo, mi pa seveda najboljše.
Lp
cenc27.9.2012
V zvezi z obiskom se kar pridružujem mnenju oz. pojasnilu dprapr. Zame ima ta ukrep malo povezave z varovanjem okolja. Narejen je tako, da deli ljudi, odgovornim pa dopušča kontrolo izvajanja ukrepa po njihovih željah in potrebah.
ljubitelj gora27.9.2012
Saj je znak prepovedano v obe smeri.
bostjanp27.9.2012
Zakaj bi se pa morali vedno in povsod pripeljati čimbližje cilju? Slabih 45 minut s parkirišča pred domom v KB do Jarmance al pa žičnice za Cojzovo je lih prav, da se človk mal ogreje in nauži jutranjih lepot okoliških gora pred vstopom v premnoga izhodišča na Kamniško-Savinjske gore.
Sicer pa imajo tudi Kamniške alpe prav tako kot vse ostale alpe pri nas svoj čar, ki pa ga moraš začutit, ne videt.
ljubitelj gora27.9.2012
Je kar daleč, če greš na Planjavo in še na Brano narediš kakšnih 2200 višinskih. Je vseeno bolje se zapeljat višje, kot pa da od utrujenosti tvegaš padec po tistih skalah nad domom in kličeš GRS.
turbo28.9.2012
Ja, ja. Tudi iz Planice v Tamar in naprej na Jalovec in nazaj ni prav blizu.
Bicikel, z bicikelnom od P do začetka peš poti, tam bicikel v grmovje in pot pod noge.
Tudi od P v Zadnjici do zatrepa in naprej na Dolič recimo ni prav blizu. Tudi tam se da goljufati z bicikelnom.
In še kje, in še kje in še kje . . .
Upati, da se bo vseslovensko uredilo parkiranje na gorskih izhodiščih še za časa našega življenja pa je, milo rečeno, utopično. Ali pač ne ?!
marinka6720.5.2013
Dodala bi še, da se moramo nekateri do teh lepih alpskih dolin pripeljati s Prekmurja ali Prlekije, cca 2,5 ure, narediti turo 6,7 ur, potem pa še zbrano voziti domov (nove 2,5 ure). Vedno pa tudi ni možnosti (časovnih ali finančnih), da bi prespali. Nam, ki se pripeljemo tako daleč, tista urica do Jermance veliko pomeni, pa ne zaradi lastne lenobe.Marsikatera tura je nam oddaljenim zaenkrat še nedosegljiva(otroci ne zmorejo, cene bencina...)
Je pa fino, če se pelješ pol urice, parkiraš in ves dan planinariš, nato si v pol urce spet doma.
Mi bi z veseljem plačali parkirnino in se peljali po urejeni cesti, tako kot v Avstriji, Švici in še kje.
balon5.7.2013
Marinka Balonček se vam/ti pridružuje. nasmeh Prosim odgovorne/lastnike zemljišč naj na si na mestu zapornice postavijo stolček in bo vsaki pohodnik rade volje "prispeval" € ali dva za "amortizacijo" cestišča, pa še oskrbniku se bo v blagajni poznalo. V razmislek.mežikanjenasmeh
Jorge86022.8.2013
Glede ceste do Jermance, bi dodal le to, da glede na to da sem prespal v domu, sem imel kar precejšnje probleme z spanjem. stvar je namreč taka, da ko sem se zvečer vrnil iz hribov so me že od 4 ure zjutraj naprej zbujale kolone in kolone avtomobilov, ki so dobesedno noreli proti Jermanci. Mislim, da bi bilo od vseh nas, ki hodimo v hribe obzirno, da vsaj mimo doma peljemo bolj počasi, ker je res norija kar se tega tiče. konec koncev pa najbolje, da predlagamo državi naj naredi na Kamniško sedlo, kar avtocesto...
Takole, malo v razmislek vsem, ki radi hodite v hribe, dodal bi pa še, da ko grem v hribe, si zato vzamem čas... tako, da mi teh 45 minut ne pomeni čisto nič, plus to, da je za spanje z izkaznico treba plačati 11 eur, pa premislite kaj je bolj smotrno
Lep pozdrav vsemnasmeh
etandet24.9.2013
Naj podam še svojo misel in pogled. Jermanca bi morali biti odprta! tako kot je vedno bila. Pohajalci, ki hodijo gledat spominski park imajo markirano pot in nobene potrebe hoditi po cesti. Za nas, ki pa po službi želimo na hitro skočiti v hribe, pa je Jermanca edina možnost, da osvojimo kakšen vrh, še posebej sedaj, ko bo zopet kratek dan. Že tako moraš s čelko s sedla. Naj živi Jermanca!!! To je čista svinjarija, da so jo zaprli (prepovedali promet). Imamo pač vsak svoje poglede in potrebe. Dalo bi se urediti tudi drugače. LP Tomaž
balon18.3.2014
Jorge, samo se fo bom dodal, da imamo nekateri pohodniki tudi otroke, katerim se po 3-4 urah hoje 45 min zelo pozna.

Ce so/te hrup vozil moti, d nabavi cepe za usesa pa bo.
petruša29.6.2014
Mene samo zanima, če je cesta do sem odprta in če je dovoljeno parkirat, da ne bi ko bomo prišli nazaj imeli kakšno kazen. In če je cesta v še kar v solidnem stanju. Hvala že v naprej in lp
pemi29.6.2014
danes prehodila to pot, cesta je odprta, na/v Jermanci veliko avtomobilov, kazni nobene. Jaz sem ga pustila malček nižje ob eni jasi kjer je tudi opazovalnica, do sem je cesta več kot v solidnem stanju, do parkirišča Jermanca imaš 5 minut hoje.
PINOKIO20.2.2015
A mi kdo zdaj lahko pojasni kako je s to cesto do Jermancev, a se da priti do tja z avtomobilom al se ne da. Vsi ostali komentarji so že kar precej stari, zato me zanima sedanje stanje. Hvala za odgovor.zavijanje z očmi
Branee20.2.2015
mas pod trenutne razmere/KSA/grintovec
subaru23.2.2015
Če imaš 4x4 se lahko pripelješ do križišča Žagana peč x Jermanca. Naprej ne bo šlo, oziroma ti ne priporočam. Spodnja plast je poledenela.Gor bi še morda prlezu, bolj kriza bo potem za dol.
blazzz12.6.2015
Kako je sedaj s to cesto do jemrance? je možen dostop do tja z avtom ali je še vedno zaprta za javni promet?
dkecma011.7.2015
Ravnokar sem klical v dom v kamniški bistrici in mi je gospa rekla, da se ljudje normalno vozijo gor, pa tudi znaka "na lastno odgovornost" naj ne bi bilo. Cesta naj bi bila normalno prevozna do Jermance, čeprav jim pa to ni najbolj všeč... Se vidimo najbrž za vikend nasmeh
sagarmatha30.5.2016
Vožnja do tega parkirišča, omenjenega na dostopu do izhodišča, je po novem prepovedan. Glej sliko:
rokjohan12.6.2016
Lepa slika velik nasmeh zmeden
petruša19.5.2017
Zanima kako je s cesto do Jermance, se da priti z avtom. lp
petruša19.5.2017
Zanima kako je s cesto do Jermance, se da priti z avtom. lp
Enka19.5.2017
Brez težav.
Frijoze7.6.2017
Je koča med tednom že odprta? Kdo mogoče ve, kdaj se odpre tudi čez teden?
AndrejS8.6.2017
Koča bo stalno oskrbovana od te sobote, 10.06. dalje, oskrbnik pa isti kot zadnjih 7 let - Simon!
Pekana29.5.2018
Kvajdej! Sva šla z našo u ndelo na Kamnšk sedu, prav pr bistrc naša, dej pejd do Jermance, jes nom holdila 3:45, sn djau prou.Sm biu tud jest čist zgonn. No poj sm pa ksn kilometr al pa dva pred Jermanco prkeru, semje škoda auta zdeu, je pa ze tečnart začela, da nou tok hodila kje mela mačka ksmo ga bandal ponoč. Sn djau mn pij, pa več drugm nalij, če že piknike delaš. Se ga je nažokala k sto matr, kje Real zamagou u fuzbalh, naša je za Real...No poj sva pa u 3 urah komi gor prlezla pa še dš najaj dobiu. Gor pa akcija, dežja nkol konc, sva pa perčkat začela, omadona je blo fletn, sn djau čej to kriza nej kr traja...Smo že plesal u družbi plezaucou, je bla enmo naša tuko ušeč, da jo je majstr kr s karabinam zataknu. Sn dju, majstr, ti jo kr zpni, sam dat slučajn nou cepin is hlač pogledu...je kr zelen velik nasmeh ratou. Nč, poj pa dol usa naberglana, sva se kr porit vozila. Umes sva se še parkat skregala..dam pa spat, zutri sm mogu že u 5th u Milano na sstank...

Aja za vse tiste k vs pot zanima, veje drevja na določenh mesth segajo na pot in pa tud trave ter grmičevja, zato sm tud klopa fasou!!! Nej te baba pregleda k čvouk dam pride...mejte se
darinka429.5.2018
Ko sem jaz hodila v šolo pred 40 leti so nas učili pisat v pravilni slovenščini. V dialektu pa se ne spomnim, da bi kdaj pisali.velik nasmeh
magroman29.5.2018
Meni je pa všeč tale dialektnasmehjezik
ivan2.4.2019
Pozdravljeni, mogoče kdo ve, v kašnem stanju je cesta do Jermance?
Planinecizgg29.10.2019
Pozdravljeni,
razmišljam, da bi šel v četrtek 31.10.2019 na Kamniško sedlo. Kakšna je cesta do Jermance in ali je na tej poti kakšna težava če je 5cm snega, kajti napovedano je rahlo sneženje te dni.
Lep pozdrav.
bposl31.10.2019
Jermanca je na višini Črnivca ... kamera na Prelazu Črnivec kaže zasneženo cesto. Če si šel na to pot, pa le sporoči, kako je šlo, morda pa ga je na tem koncu vendarle manj. Hvala.
Planinecizgg1.11.2019
bposl
Ker je bilo potem včeraj slabo vreme, se nisem odpravil na pot.
Lep pozdrav.
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2021 Hribi.net, Pogoji uporabe, Piškotki