gorovja / KaravankeZajčnik / Grpiče / Korpitch - Zajčnik

Grpiče / Korpitch - Zajčnik

Izhodišče: Grpiče / Korpitch (625 m)
Cilj: Zajčnik (1746 m)
Zemljevid:

Preko mejnega prehoda Korensko sedlo se zapeljemo v Avstrijo, nato pa še pred glavnim križiščem (križišče ceste Beljak - Trbiž) zavijemo desno v Radno vas / Radendorf. V naslednjem križišču pri kraju Šentlenart pri Sedmih studencih / St. Leonhard bei Siebenbrünn nadaljujemo desno proti vasi Grpiče / Korpitch (levo Ločilo / Hart). Ko prispemo v Grpiče pa se držimo oznak za Blekovo planino - Blekowa Alm. Ob izhodišču ni primernih parkirnih mest.

Od zgornjega dela vasi prečimo pašno ograjo ter se čez pašnik zložno vzpnemo do križišča, ob katerem je označeno razpotje. Od križišča nadaljujemo po levi cesti v smeri "Pridou - Blekova", mi pa ji sledimo le nekaj minut, saj nas nato markacije usmerijo desno na pešpot, ki višje še nekajkrat preči gozdno cesto. Na nekaj mestih slabše označena, predvsem pa zelo zaraščena pot se nato nekaj časa nadaljuje po makadamski cesti ter jo od časa do časa spet zapusti. Višje se pot nadaljuje v glavnem po cesti, mi pa ji sledimo do daljšega levega ovinka, na kocu katerega se v desno odcepi markirana pot. Pot naprej se sprva vzpne skozi gozd, nato pa preide v zaraščeno dolinico, kjer se po zaraščeni poti vzpnemo do bližnje gozdne ceste, katero pa dosežemo ravno pri Pridovskih kočah.
Ko stopimo na cesto se priključimo nekoliko bolj obiskani poti iz vasi Žužalče / Susalitch. Tu obidemo še nekaj koč, nato pa cesta zavije ostro v desno ter nas po nekaj 10 korakih pripelje do mesta, kjer nas markacije povedejo levo na pešpot, ki se nato vzpenja skozi gozd. Po krajšem vzponu se vrnemo na cesto ter jo po 20 m spet zapustimo. Le nekaj metrov višje še zadnjič prečimo cesto, nato pa se pričnemo strmo vzpenjati skozi gozd. Višje se vzpenjamo čez strmo travnato pobočje obdano z bujnim grmičevjem, nato pa se pot vrne v gozd. Še naprej strma pot, nato preči pašno ograjo ter se za njo položi. Sledi zložen vzpon do mejnega grebena, nas pa vse bolj razgledna pot (pogled na Dobrač in Martuljkovo skupino) pripelje do pastirske koče na Blekovi planini.
Od pastirske koče se vrnemo do table, ki označuje državno mejo, nato pa nadaljujemo proti zahodu, kjer hitro opazimo sprva slabše vidno stezico, ki zavije rahlo levo v gozd. Skozi gozd se najprej vzpnemo po traktorski vlaki, nato pa vzpon nadaljujemo po slabše uhojeni stezici, ki se nadaljujejo neposredno po državni meji. Višje se končajo redke avstrijske markacije, mi pa vse slabši poti sledimo ob mejnem grebenu. Po nekaj minutah se pot položi in nas pripelje iz gozda na deloma razgleden travnik, kjer se steza dokončno izgubi. Nadaljujemo ob grebenu in po minuti ali dveh nadaljnje hoje, prispemo na vrh Zajčnika.

Ob poti: Pridovske koče (1276m), Blekova planina (1629m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Vošca
Grpiče / Korpitch - zajcnik1 Grpiče / Korpitch - zajcnik2 Grpiče / Korpitch - zajcnik3 Grpiče / Korpitch - zajcnik4 Grpiče / Korpitch - zajcnik5 Grpiče / Korpitch - zajcnik6 Grpiče / Korpitch - zajcnik7 Grpiče / Korpitch - zajcnik8 Grpiče / Korpitch - zajcnik9 Grpiče / Korpitch - zajcnik10 Grpiče / Korpitch - zajcnik11 Grpiče / Korpitch - zajcnik12 Grpiče / Korpitch - zajcnik13 Grpiče / Korpitch - zajcnik14 Grpiče / Korpitch - zajcnik15 Grpiče / Korpitch - zajcnik16 Grpiče / Korpitch - zajcnik17 Grpiče / Korpitch - zajcnik18 Grpiče / Korpitch - zajcnik19 Grpiče / Korpitch - zajcnik20 Grpiče / Korpitch - zajcnik21 Grpiče / Korpitch - zajcnik22 Grpiče / Korpitch - zajcnik23 Grpiče / Korpitch - zajcnik24 Grpiče / Korpitch - zajcnik25 Grpiče / Korpitch - zajcnik26 Grpiče / Korpitch - zajcnik27 Grpiče / Korpitch - zajcnik28 Grpiče / Korpitch - zajcnik29 Grpiče / Korpitch - zajcnik30 Grpiče / Korpitch - zajcnik31 Grpiče / Korpitch - zajcnik32 Grpiče / Korpitch - zajcnik33 Grpiče / Korpitch - zajcnik34 Grpiče / Korpitch - zajcnik35 Grpiče / Korpitch - zajcnik36 Grpiče / Korpitch - zajcnik37 Grpiče / Korpitch - zajcnik38 Grpiče / Korpitch - zajcnik39 Grpiče / Korpitch - zajcnik40 Grpiče / Korpitch - zajcnik41 Grpiče / Korpitch - zajcnik42 Grpiče / Korpitch - zajcnik43 Grpiče / Korpitch - zajcnik44 Grpiče / Korpitch - zajcnik45 Grpiče / Korpitch - zajcnik46 Grpiče / Korpitch - zajcnik47 Grpiče / Korpitch - zajcnik48 Grpiče / Korpitch - zajcnik49 Grpiče / Korpitch - zajcnik50 Grpiče / Korpitch - zajcnik51 Grpiče / Korpitch - zajcnik52 Grpiče / Korpitch - zajcnik53 Grpiče / Korpitch - zajcnik54 Grpiče / Korpitch - zajcnik55 Grpiče / Korpitch - zajcnik56 Grpiče / Korpitch - zajcnik57 Grpiče / Korpitch - zajcnik58 Grpiče / Korpitch - zajcnik59 Grpiče / Korpitch - zajcnik60 Grpiče / Korpitch - zajcnik61 Grpiče / Korpitch - zajcnik62 Grpiče / Korpitch - zajcnik63 Grpiče / Korpitch - zajcnik64 Grpiče / Korpitch - zajcnik65 Grpiče / Korpitch - zajcnik66 Grpiče / Korpitch - zajcnik67 Grpiče / Korpitch - zajcnik68 Grpiče / Korpitch - zajcnik69 Grpiče / Korpitch - zajcnik70 Grpiče / Korpitch - zajcnik71 Grpiče / Korpitch - zajcnik72 Grpiče / Korpitch - zajcnik73 Grpiče / Korpitch - zajcnik74
Diskusija o izletu Grpiče / Korpitch - Zajčnik ()