gorovja / KaravankeKoča nad Arihovo pečjo / Rossalmhütte / Čemernica / Tschemernitzen - Koča nad Arihovo pečjo / Rossalmhütte

Čemernica / Tschemernitzen - Koča nad Arihovo pečjo / Rossalmhütte

Izhodišče: Čemernica / Tschemernitzen (724 m)
Cilj: Koča nad Arihovo pečjo / Rossalmhütte (1080 m)
Zemljevid:

Skozi predor Karavanke se zapeljemo v Avstrijo, avtocesto pa zapustimo na izvozu Kot / Winkl. Ko dosežemo glavno cesto skozi Rož / Rosental, nadaljujemo desno, nato pa pred podvozom pod avtocestnim viaduktom nadaljujemo levo v smeri proti naseljem Svatne / Schlatten, Hodnina / Kanin in Čemernica / Tschemernitzen. Sledita dve serpentini, nato pa nadaljujemo vzporedno z avtocesto. V nadaljevanju skozi podvoz preidemo na vzhodno stran avtoceste, iz bližnjega križišča pa gremo desno v smeri proti Hodnini. Za križiščem gremo še enkrat skozi podvoz, nato pa prispemo v Hodnino, mi pa se po cesti zapeljemo do naslednjega naselja Čemernica, kjer se ob rumenih planinskih tablah prične opisana pot. Parkiramo že nekoliko prej na primernem mestu ob cesti.

Z izhodišča se usmerimo na pot v smeri Bleščeče planine / Rossalm, Koče Berta / Bertahütte in Kepe / Mittagskogel. Pot nas sprva vodi po dokaj zložni makadamski cesti, ki nas že kmalu popelje v gozd, na križiščih pa ji sledimo v smeri markacij. Višje gremo s ceste rahlo levo na kolovoz, s kolovoza pa kmalu še enkrat levo na gozdno pot, ki postane dokaj strma. Sledi vzpon po strmem pobočju pod pečinami Arihove peči / Arichwand, ko se na manjšem prevalu pobočje prevesi na zložno stran, pa se pot razcepi.
Nadaljujemo desno (levo razgledišče na vrhu Arihove peči - 3 minute) ter se lahkotno vzpenjamo skozi gozd. Pot kmalu zavije levo in nas pripelje iz gozda na rob Bleščeče planine, kjer le malo naprej stopimo na makadamsko cesto. Po makadamski cesti, kjer se nam z desne priključi še pot iz naselja Kopanje / Kopein, hodimo le nekaj 10 korakov in že prispemo do Koče nad Arihovo pečjo.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2018 (avgust).

Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Čemernica / Tschemernitzen - koca_nad_arihovo_pecjo____rossalmhutte1
Čemernica / Tschemernitzen - koca_nad_arihovo_pecjo____rossalmhutte15
Čemernica / Tschemernitzen - koca_nad_arihovo_pecjo____rossalmhutte16
Čemernica / Tschemernitzen - koca_nad_arihovo_pecjo____rossalmhutte17
Diskusija o izletu Čemernica / Tschemernitzen - Koča nad Arihovo pečjo / Rossalmhütte ()