Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali se s Krima (1107 m), vidi morje?
Glasuj

Planina Blato-cestnina

Natisni
felix10. 09. 2009 06:56:22
Strinjam se z Edino in Kriško. Mi, ki hodimo v hribe iz Štajerske porabimo tri ure vožnje do izhodišča. Predvsem planina Blato je zelo dobro izhodišče za obisk Stogov, Ogradov, Škednjovca, Debelega vrha, Voglov, za mene je to najlepši predel Julijcev. Obisk teh gora pa bi v primeru vzpona iz doline bil velikokrat nemogoč. Vsakega posameznika pa je odločitev, ali bo cestnino plačal ali šel peš iz doline.
Lep planinski pozdrav
všeč
JusAvgustin13. 09. 2009 17:50:00
še premalo je cestnina, sploh pa bi mogli od tujcev več iztržit. Računati vstop v TNP tujcem, takse na vrhove itd... Me res zanima, če bi bilo potem toliko svinjarije v naših hribih, kot se jih nabere med sezono. Odnesi smeti s seboj v dolino table, bi mogle biti še vsaj v angleškem jeziku, ali italijanskem da ne bi piščali smeti v bljižni rušovnici. Ko jim pa kaj rečeš te pa debelo gledajo... Presneti p*****! Doma svinjajte, ne pa pri nas. Mogoče se sliši grdo, vendar od sezone hoje v hribe(govorim o navalu tujcev v naše hribe) ima Slovenija bore malo.
všeč
jusuf17. 09. 2009 21:48:34
Ne morem si kaj, da ne bi malo pokomentiral vožnje po gozdnih cestah. Moje mnenje je, da je na njih veliko preveč avtomobilov. Ker tudi kolesarim (in požiram prah) se v soboto in nedeljo na take ceste ne odpravim. Prepovedati promet najbrž ni čisto mogoče - tudi zaradi kmetov in gozdarjev, lahko pa bi ga prepovedali vsaj ob vikendih ali pa tako zasolili cene, da se nihče ne bi odločil plačati. Mislim, da ni edini cilj hoje v hribe se čim dlje peljati in čim manj hoditi!
Glede odhoda: na izhodišču moraš seveda biti najkasneje ob prvem svitanju. Če se odločiš za hribe daleč doma, se seveda odpraviš bolj zgodaj. Pač odvisno za kateri hrib se odločiš. Najlepše je, da prvo uro hodiš s svetilko, če seveda vsaj približno poznaš pot. Tako seveda tudi v enem dnevu prideš na vsak hrib, ne da bi se peljal čisto do vznožja.
všeč
heinz17. 09. 2009 22:04:04
Npr iz Stare fužine na Triglav?
Ne vem, poizkusi enkrat od tam vsaj na Sedmera jezera in nazaj..
Pa tudi če imaš npr TI dovolj kondicije in vzemimo, -ne bi bil utrujen, moraš vseeno vedeti, da so tu še mnogi manj trpežni, pa starejši, otroci itd, ki si želijo priti na ta ali kateri drug podoben cilj (mnogo jih je).
Žal smo v 21 stoletju...-Imamo avtomobile kot sredstvo prevoza, 100 let nazaj bi bila pa konjska vprega..
No, npr tudi na Mojstrovko pač večina ne hodi iz Kranjske gore ali Bovca.
Nekdaj, ko ni bilo cest, so bili edini gorniki pastirji oz planšarji. Iz doline gor ni hodil takorekoč nihče.
Srečno!
všeč
jusuf17. 09. 2009 22:09:35
Še malo idej za vožnjo do zadnje možne točke:
- zapora vseh cest, ki se zaključijo z divjim parkiriščem: primer cesta v Kot. Na odcepu ceste Mojstrana-Radovna bi bilo (urejeno in brezplačno) parkirišče. Vsak bi vedel, da mora od doma pol ure prej- tudi hoja v temi po cesti ni problem.
- dovoljena vožnja do planinskih koč, do katerih pelje cesta, ob primerno visoki cestnini seveda: primer cesta v Krmo, dovoljeno do Kovinarske koče, naprej ne! Tako bi tudi na primer invalidom omogočili malo okusiti hribe.
- v Bohinju bi moralo biti zadnje parkirišče, vsaj ob vikendih, pri Stari Fužini. Morda v Voje do koče ob primerni cestnini.
- omejitev hitrosti na naprimer 15 km/h, kakšnega paznika TNP pa tudi dejansko opremiti z radarjem

Morda se vse zdi preveč nemogoče, vendar bi pridobili veliko: hribe brez pločevine. Mislim tudi da tisti, ki bi šli iz Mojstrane peš v Vrata in nato naprej na Triglav ne odmetavajo pločevink in plastenk.
Lep planinski pozdrav.
všeč
jusuf17. 09. 2009 22:19:13
Heinz
Mislim da ni edini cilj za vse priti nad 2000m. Sam sem na primer velikokrat kar zadovoljen z Dobrčo. Seveda je izhodišče nekje ob cesti Tržič -Begunje. Prav bedno se mi zdi tisto parkirišče na sredi Dobrče. Če pa kdo zaradi kateregakoli razloga tega ne zmore: žičnica na Zelenico, malo hodiš naokoli po smučišču in z žičnico nazaj na Ljubelj. Pa si v hribih.
L.p.p.
všeč
heinz17. 09. 2009 22:24:21
Če bi zdajšnji makadam asfaltirali, da se ne bi kolesarjem kadilo pod nos, bi potem dovolil kaj več kot 15 km/h?
všeč
jusuf17. 09. 2009 22:31:27
Heinz
Očitno me nič ne razumeš!
Asfalt do Aljaževega doma, od tam pa žičnico čez severno steno do Aljaževega stolpa!!!!
všeč
viharnik18. 09. 2009 07:15:10
Mislim,da jusuf le malce pretirava.Ceste do dolin oz.tam kjer cesta že poteka,naj bodo v urejenem stanju,asfaltirana ali makadam.Parkirišča morajo biti z več kapacitete in urejena s smetnjaki.Predele,kjer poti in kolovozi že prehajajo v osrčje parka pa zapreti,ker se dela škoda natravnikih,podrastju,z gumami izkopava jarke,onesnaževanje s smetmi.Mora nam biti pri vsej stvari za vzgled Avstrija ali Švica,kjer imajo kljub visokogorskim cestam,urejena parkirišča in ostalo z varuhi narave vred.
všeč
GregorC18. 09. 2009 10:49:55
Heinz, kakšno asfaltiranje neki. Bistvo gorskega kolesarjenja je ravno to da se ne voziš po asfaltu. Ne vem ali je res tako težko zmanjšati hitrost ko srečaš kolesarja. Iz izkušen vem, da jih večina raje še malo pospeši da se še bolj kadi. Se pa strinjam z viharnikom, da bi bilo treba te ceste in parkirišča urediti.
Kar se pa tiče doline Vrat bo pa jaz namesto parkirnine v Vratih začel pobirtai cestnino že v Mojstarni na vhodu. Ker je ogromno takih ki potem parkirajo ob cesti ali v gozdu nekaj metrov pred parkiriščem in jim ni treba plačati parkirnine. Ali pa strožji nadzor!
všeč
sagarmatha18. 09. 2009 12:59:19
Spoštovani ljubitelji gora,

Nisem pričakoval tolikšnih komentarjev, ko sem želel informacijo 3.9.2009, ali še pobirajo Bohinci parkirnino/cestnino za pot v planino blato. Nekdo je omenil, da bi nehali pobirati parkirnino/cestnino od 15. septembra naprej. Ali je to res? Lp
všeč
g.15. 10. 2009 21:19:02
spoštovani kolegi,

ima morda kdo informacijo kakšna je situacija na inkasantskem štacjonu? je cestnina še aktualna?

lp, g.
všeč
keber118. 10. 2009 19:59:30
Kot sem opazil, danes niso več pobirali, saj ni noben avto imel listka. Je pa res, da je velika večina avtomobilov prišla že pred sedmo zjutraj (rana ura, zlata ura), mogoče tudi zaradi cestninjenja.
všeč
neverse111. 12. 2009 06:41:47
Pozdrav,
mogoče kdo ve ali je cesta na planino Blato prevozna?Hvala za odgovor.
všeč
viharnik11. 12. 2009 07:38:22
Pravijo,da komaj,komaj!.Priporočam verige v prtljažniku.
všeč
mukica15. 04. 2010 09:51:21
Živijo,zanima me kako je kaj z prevoznostjo ceste na planino Blato?
Se je morda kdo gibal tam okoli? Hvala.nasmeh
všeč
matevzi115. 04. 2010 11:07:06
pokliči okoli 22ih
imaš zs
všeč
g.15. 04. 2010 11:58:33
tudi mene zanima stanje ceste - do kje je prevozna?

predvidevam, da je težava bolj v višini podvozja kot v zdrsavanju, ne? zadrega

hvala!

lp, g.
všeč
m're 115. 04. 2010 15:18:15
Tudi me ne zanima nekaj podobnega - Ima kdo kaj aktualnih informacij o (ne)prevoznosti ceste do planine Blato?
Za vse uporabne odgovore se že vnaprej zahvaljujem.
všeč
ajda15. 04. 2010 20:40:49
Pozdravljeni, bila sem gor v torek, sicer ne vem za celotno cesto ampak samo za ta del s katere se potem odcepi steza na planino Jezero. Prilagam slike
LP, Ajda
1
2
všeč
Stran:12345678...404142
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki