Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste že šli po Kremžarjevi poti na Grintovec?
Glasuj

Planina Blato-cestnina

Natisni
Gorazd G3. 09. 2009 21:55:49
Gor se pelji ob enajstih zvečer, prespi v/ob avtu in gvišno ne boš plačal nič cestine velik nasmeh
Probali zadnjič cool
Morda bo kazen od TNP, a ponoči nadzorniki ponavadi spijo.

Resno pa takole. Meni je bolj kot to, da pobirajo 10 € za na Blato, nerazumljivo pobiranje v dolini, ki gre meda na ure in si kmalu na 10 €, če ga pustiš cel dan - kar je običajno za prave hribovce, kajne? Torej kaznujejo tiste, ki avto pustijo v dolini. Če se hočejo iti ekologijo in ne zganjati zasluška, naj za na Blato pobirajo 50 €, parkirišče v dolini pa naj bo ZASTONJ!
všeč
natalija.starc5. 09. 2009 09:44:35
Se strinjam z Gorazdom,vsaj parking pod hribi bi moral biti zastonj. Meni se je že zgodilo, da sem hotela peš z doline na Vogar in Planino jezero, pa sem zračunala, da bom za parking plačala skoraj toliko kot za cestnino in sem se odpeljala na Blato.
Če pa hočeš peljati invalida v Voje, si odvisen od dobre volje pobiralca, sicer moraš ravno tako plačati 10 eur.
všeč
viharnik5. 09. 2009 09:58:44
Pravkar sem tudi jaz preveril,kako je z cestninjenjem na pl.Blato in parkiriščem spodaj.Namreč na ks.Bohinj so sprejeli odločbo o pobiranju parkirnine na sp.parkirišču.Dnevno parkirnino so znižali iz prvotnih 10eur na 8,ker naj bi s tem omejili prekomerno uporabo gorske ceste na Pl.Blato.Vožnja za na vrh pa verjetno ostane 10eur.Zatrjujejo še,da se denar od parkirnin uporabi za vzdrževanje in širitve asfaltnih površin na Blato in Vogar.Vsekakor,če ste dovolj zgodni pred 6 uro,se izognete nepotrebnemu plačilu.Po 15 sep,če me spomin ne vara pa se redarji že umaknejo v tople domove.
všeč
rober5. 09. 2009 10:38:03
V Ribčevem Lazu je popolnoma zastonj parkiranje(na travniku),tako,da tisti,ki je prišel uživat naravne lepote narodnega parka, mu ne bo potrebno plačati niti centa...saj se itak vsak ljubi dan vozimo,pa poizkusimo vsaj takrat ko imamo čas pustiti svojo ikono malo dlje od cilja in narediti nekaj več za svoje zdravje...prej ali slej bodo gorske ceste zaprte,zaradi prevelikega navala turistov in obremenitve okolja...takrat pa bo malo težje za tiste,ki bi se radi samo malo sprehodili od avta,do prve postojanke...
všeč
magdalenca6. 09. 2009 21:07:58
Ja, res je. Danes sem parkirala na parkirišču desno ( kjer so avtomati oz.parkiraš zastonj, če kupiš kartico "Gost Bohinja)in so še pobirali po 10,00 EUR za cesto na Voje oz.planino Blato. Ko smo šli med tednom na Triglavska, pa je ravno prišel ob 6.00 in smo plačali.
všeč
Kozorog6. 09. 2009 21:26:55
več ali manj smo ceste gradili vsi v sloveniji v dobi in času socializma... najbolj narobe je da si vsak ampak res vsak dovoli vse te plačane ceste zaračunavat po visokih tarifah... Naj se zaračunavajo ekološke takse, ki naj bodo znosne... Očitno nekateri mislijo, da samo bogati hodijo v hribe... Vsi ki se te stvari spomnijo pa pozabljajo da del denarja planinci pustimo tako v kočah za spanje kot za hrano in pijačo... pa saj se jim bo obrnilo in takrat bo prepozno in vsem takim močno slovensko želim da bi jim bilo tako....
všeč
JusAvgustin7. 09. 2009 22:04:57
presneti škrtuhi, če vam je težko dat 10 evrov do Pl. Blato pa bodite doma pred televizijo. Zakaj bi šel v hribe če si lahko doma kajne? Patetika v razmišljanju.
všeč
heinz7. 09. 2009 22:13:27
Ta je bla pa bohinjska!
všeč
viharnik8. 09. 2009 07:33:28
Se kar strinjam s Heinzem.Cesta na Pl.Blato nikakor ni vredna tega plačila.Sam se ne pritožujem nad pristojbinami,ampak če stvar presega določene ustaljene okvirje,potem zakaj podpirati čudaško bohinjsko srenijo.Geologu pa tole:Z desetimi euri se naredi lep izlet v distanci 100km,ali pa se naredi lep družinski piknik ob žaru,doma.Če ga pa doniramo nekomu,ki ga res potrebuje,pa storimo največ za sočloveka in zase.(Pri tem dejanju boginja Lakshmi,ki upravlja z blagostanjem posameznika- tretji energetski center(Nabbhi v predelu trebuha),še posebej nagradi človeka,ter mu s tem,ko je odprl aspekt dobrodušnosti-odprtje lista centra(centri kot roža,vsak list ima lastnost posameznika),pošlje njeno moč.Nikoli pa ne podpirajte osebe in stvari,ki so adharmične(antibožje).
všeč
burja8. 09. 2009 08:14:17
Čuj, ti Viharnik, dokler mi naša burja piha, bom jas krščan, tako, da me nobena boginja ne premami... no, ne dam roke v ogenj velik nasmeh Dej, prosim piši za ločili presledek, pa bo marsikaj lažje berljivo in morda tudi prebavljivo. Pa brez zamere, gre samo za slovnico, ki so me jo učili v šoli. nasmeh
všeč
dore8. 09. 2009 13:32:12
Koliko jeze, zaradi cestnine, zakaj pa moraš na planino Blato, tam kaj zastonj "talajo". Saj greš lahko na Črno prst, odcep iz ceste na Soriško planino. Lahko na Raduho, po cesti iz Bohinjske Bistrice. Se zapelješ na Planino pod Golico, nadaljuješ na Klek...
Lahko pa pustiš avto doma, se pelješ z vlakom, ali avtobusom in pešačiš iz doline, kot smo že, nekoč.
všeč
m8. 09. 2009 16:25:15
Pozdravljeni!

Je ze prav, da se uporabo cest placa, ampak cena bi bila lahko bolj simbolicna. Za 10€ (s placano clanarino planinskega drustva) ze prespis na skupnih leziscih.
Ja, to so pa Gorenjci, ki radi "trzijo" in kasirajo!nasmeh

Na "nasi" (zahodni) strani Alp smo se bolj nepokvarjeni. Pa tudi dosti bolj fleksibilni. V vseh pogledih. Npr. na Veliki planini sem narocila ajdove zgance s kislim mlekom in ker ne jem mesa, sem prosila, da mi jih dajo brez ocvirkov in sem jih dobila nezabeljene, suhe. Na "nasi" strani bi mi dali drobtince. To je sicer malenkost in rekli boste, da naj razvajeni ljudje ostanemo doma, ampak, a je zelo tezko, npr. ce bi skuhali posebej joto in posebej klobaso in potem dali tistemu, ki je meso v joto se klobaso.zmeden, drugemu pa samo joto. Mora glih v vsaki stvari plavat meso?

No, se opravicujem, bilo je govora o cestnini, pa sem malce zasla. nasmeh
všeč
robin8. 09. 2009 22:26:12
Mah ma jota boljši okus, če se klobasca not skuha kokr pa, če jo naknadno not potunkaš.velik nasmeh
všeč
capin8. 09. 2009 23:46:02
10 evrov ljubčki zlati je dva kg dobrega mesa ali 12 lepih zrezkov(štajerskih) ali 24 bohinjskih.Še malo pa bomo plačevali vstop v T.N.P.,vsak vrh bo imel svojo ceno.No ja,Pekrska gorca bo imela popust samo za člane hribi.net-a,geolog ki očitno dnar se..... pa lahko prispeva malo več.jaz osebno pripeljem šajtrgo šodra na cesto.Dost heca, koliko pokasirajo za to cesto bi človek mislil da se pripelješ najmanj do Planine pri jezeru po avtocesti, do planine vLazu pa te vrli Gorenjec nese na ramenih.L.p.
všeč
rober9. 09. 2009 09:57:36
Ko takole berem tale razmišljanja in kritike imam občutek,da se večina ljudi odpravlja v hribe vozit,ne hodit...jaz teh težav nimam nikoli...nikoli nič ne plačam,ker preprosto po planinah hodim...da se razumemo,se tudi pripeljem,ampak ne prav daleč,ker so planine zato,da se hodi in uživa...si je pač treba vzeti več časa in iti od doma zgodaj zjutraj in ne prespati jutra,češ"ah,saj lahko profitiram vsaj dve uri,ker se daleč pripeljem z mojo ikono"...žal popolnoma napačno razmišljanje velike večine vozečih planincev-turistov...
všeč
GregorC9. 09. 2009 11:21:46
Ne vem kaj eni komplicirate. Če vam je odveč dat teh 10 € pa pejte drugam, je še dost drugih hribov. Glede na to kolk je tuki gor prometa pa včasih razmišljam da bi lahk še mal podražl vso stvar. (Pa nisem domačin)Ob vikendih je s kolesom al pa peš prava mora bit na tej cesti.

Pa še odgovor m-u: tko kot pravi robin. Klobasa se kuha v joti, ker to da tist taprav okus!
všeč
m9. 09. 2009 16:16:11
Pozdravljeni!

Ja, res je; so se drugi hribi, ni treba, da vsi rinemo na Gorenjsko. In sploh je tudi bolj ekolosko, ce se manj peljemo.

Glede jote; v pravo primorsko joto "ni stopil prasc" (oprostite zadnji besedinasmeh), to so dodali drugje.
všeč
Edina9. 09. 2009 16:46:53
Rober nismo vsi doma v Lljubljani ali v smeri proti Gorenjski, tudi ne vsi ob avtocesti... Če želim na planino Blato do 6. ure moram od doma pred 3. uro, kar pomeni vstajanje ob 2. uri. Pa reci, da ni dovolj zgodaj in da si ne vzamem dovolj časa (beri spanca). Geolog79 iz navedenega lahko razbereš, da je tudi strošek goriva v naših primerih bistveno višji kot pri onih bljižnjih, da cestnin, ki smo jih do nedavna plačevali, sploh ne omenjam. Ali je potem kaj čudnega, če v joti ni prašiča?
všeč
rober9. 09. 2009 20:15:02
Glede na to,da sem doma izpod Grintavcev in vstajam med 3.in 4.uro,kadar grem v bližnje planine,(do tja imam cca.20.min vožnje)vam ta podatek lahko pove marsikaj...sploh pa me zanima,kaj je tako lepega na planini Blato,česar drugje ni...osebno,bi podražil vse cestnine v visokogorje,marsikje pa bi jih uvedel,kajti veliko tudi kolesarim po planinskih cestah,(ne stezah,ki so namenjene planincem) in redki so vozniki,ki upočasnijo,ko vidijo kolesarja ali planinca.Največkrat požiram prah,kajti zelo se mudi,ker se jim ne da zgodaj vstat in naredit kakšen korak več...zato bom vedno zagovarjal in delal na tem,da se promet umakne iz neokrnjene narave...Edina,v gore se hodi zgodaj,kajti razgledi opoldne niso več tako lepi,kot v ranih urah...pa še marsikje so lepši,kakor tam kjer so kilometri pločevine...
všeč
Kriška9. 09. 2009 20:48:05
Pa smo spet tam, kjer nekateri težko razumejo, da je za nekatere planince to, da se lahko pripeljejo na bližje izhodišče, edina možnost, da pridejo do kakšnega željenega cilja. Pa ne zaradi "komoditete", ampak zato, ker bi si sicer turo podaljšali za uro, dve ali celo tri, kar pa za nekatere pomeni, da je zaradi različnih zdravstvenih ali drugih omejitev ne bi mogli opraviti.

PS. Na planini Blato seveda ni nič tako zelo lepega, razen možnosti parkiranja, je pa zato izhodišče za številne zelo lepe ture.
všeč
Stran:1234567...404142
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki