gorovja / KaravankeKoča na Golici / Križovec - Koča na Golici

Križovec - Koča na Golici

Izhodišče: Križovec (1222 m)
Cilj: Koča na Golici (1582 m)

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lipce in cesti naprej sledimo v smeri Jesenic. Ko pridemo do semaforiziranega križišča, kjer se vključimo na staro cesto, nadaljujemo desno v smeri Žirovnice. Tej cesti pa sledimo le kratek čas, saj pri naslednjem nekoliko večjem križišču (semafor) nadaljujemo levo v smeri Javorniškega Rovta. Cesta gre nato skozi podvoz (železnica) in nato zavije levo (desno Koroška Bela). Cesti, ki se višje začne strmo vzpenjati sledimo v smeri Javorniškega Rovta. Cesta nas naprej pelje mimo doma Pristava (dom je malo nad cesto) in za domom pridemo na naslednje (manjše) križišče, kjer gremo desno. Naprej pa se peljemo po makadamski cesti vse do Križovca, ki ga prepoznamo po križišču več cest (ob križišču je nekaj manjših parkirišč in križ).

Od Križovca nadaljujemo mimo križa po cesti v smeri Pustega Rovta. Cesta nas na začetku vodi mimo rampe ter se nato rahlo vzpenja skozi gozd. Po približno 15 minutah hoje cesta zavije v levo in nas iz gozda pripelje na spodnji rob Pustega Rovta. Nadaljujemo po cesti, kateri se z desne priključi markirana pot od Doma Pristava na Javorniškem Rovtu, le ta pa nas po nekaj 10 korakih nadaljnje hoje pripelje do pastirske koče na Pustem Rovtu.
Od pastirske koče nadaljujemo po cesti, ta pa v zgornjem delu Pustega Rovta zavije desno v gozd. Le nekoliko naprej pa pridemo na označeno razpotje, kjer nadaljujemo levo (rahlo desno Sedlo Kočna in Struška) po cesti, ki naprej v rahlem vzponu preči pobočja proti levi. Nekoliko naprej se nam z leve priključi še pot z Markljevega Rovta, cesta pa nas hitro pripelje na Sedlo Suha.
Od sedla še kratek čas nadaljujemo po cesti, nato pa nas oznake za Kočo na Golici usmerijo rahlo desno na pešpot, ki se naprej prečno vzpenja proti zahodu. Steza se kmalu povsem položi, preči nekaj razglednih pobočij, nato pa se v rahlem spustu priključi poti od Planine pod Golico.
Nadaljujemo v smeri Golice ter vzpon nadaljujemo po precej široki poti, kateri sledimo vse do Koče na Golici, le to pa dosežemo po dobrih 10 minutah nadaljnje hoje.

Ob poti: Pusti Rovt (1296m), Sedlo Suha (1438m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Krvavka, Golica
Križovec - koca_na_golici1 Križovec - koca_na_golici2 Križovec - koca_na_golici3 Križovec - koca_na_golici4 Križovec - koca_na_golici5 Križovec - koca_na_golici6 Križovec - koca_na_golici7 Križovec - koca_na_golici8 Križovec - koca_na_golici9 Križovec - koca_na_golici10 Križovec - koca_na_golici11 Križovec - koca_na_golici12 Križovec - koca_na_golici13 Križovec - koca_na_golici14 Križovec - koca_na_golici15 Križovec - koca_na_golici16 Križovec - koca_na_golici17 Križovec - koca_na_golici18 Križovec - koca_na_golici19 Križovec - koca_na_golici20 Križovec - koca_na_golici21 Križovec - koca_na_golici22 Križovec - koca_na_golici23 Križovec - koca_na_golici24 Križovec - koca_na_golici25 Križovec - koca_na_golici26 Križovec - koca_na_golici27 Križovec - koca_na_golici28 Križovec - koca_na_golici29 Križovec - koca_na_golici30 Križovec - koca_na_golici31 Križovec - koca_na_golici32
Diskusija o izletu Križovec - Koča na Golici ()
marezt
30.3.2012
če ma kdo čas bi lahko dal gor vpis še od Doma Pristave do Koče na Golici
Opis poti je na spodnji povezavi.