Hribi.net
Hribi.netSlovenski splet
Registracija Navodila
uporabnik: geslo:  avtoprijava 
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov

Novice

Trgovina

Trenutne razmere

Seznam gora

Iskanje izletov

Panorama

Video

Mali oglasi

Skupaj v hribe

Vpisna knjiga

Prireditve

Alpske živali

Cvetje

Kviz

Zemljevid

Vreme

GPS sledi

Spletne kamere

Slike

PowerPoint

Anketa

Kako se imenuje najvišji vrh Olševe?

Obel kamen

Govca

Potočka zijalka

Velika Olševa

Veliki vrh

Kordeževa glava

gorovja / Kamniško Savinjske AlpeVelika Raduha / Bukovnik - Velika Raduha
  

Bukovnik - Velika Raduha (plezalna pot)

 
Izhodišče: Bukovnik (1327 m)
Cilj: Velika Raduha (2062 m)
Ime poti: plezalna pot
Čas hoje: 2 h 10 min
Zahtevnost: zelo zahtevna označena pot
Zahtevnost smučanja: zelo zahtevno
Višinska razlika: 735 m
Višinska razlika po poti: 740 m
Zemljevid: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000
Priporočena oprema (poletje): čelada, komplet za samovarovanje
Priporočena oprema (zima): čelada, komplet za samovarovanje, cepin, dereze
Ogledov: 26107
Ocena: 5 glasov
Število slik: 25
Število komentarjev: 59
Dostop do izhodišča:

Zapeljemo se v Luče (do sem iz Mozirja ali čez Kranjski rak) in cesti naprej sledimo proti Logarski dolini, a le do vasi Solčava, kjer zavijemo desno proti Podolševi in Črni na Koroškem. Cesta, ki se vzpenja nas čez čas pripelje na križišče, kjer zavijemo desno v smeri Črne. Višje pa nas cesta pripelje na križišče na gorskem prelazu Spodnje Sleme. Tu zavijemo desno v smeri koče na Grohatu in Bukovnika. Kmalu pridemo na naslednje križišče, kjer se levo (naravnost) odcepi za promet zaprta gozdna cesta na Grohata. Tu parkiramo na enem od manjših parkirišč ob cesti.

Opis poti:

S parkirišča se usmerimo na zgornjo levo cesto, ki že po nekaj deset metrih preči zapornico. Le nekoliko naprej pa pridemo do mesta, kjer se levo navzgor odcepi peš pot na katero se usmerimo. Pot se sprva nekoliko vzpne nato pa po večini v rahlem vzponu preči pobočja proti jugu. Med prečenjem prekoračimo večje število grap in kakšno bolj strmo pobočje. Ponekod nam je v pomoč celo lesen mostiček. Po dobre pol ure hoje pridemo iz gozda na gozdno cesto. Sledi le še nekaj korakov zložnega vzpona do koče na Grohatu.
Pri koči se usmerimo levo na peš pot za oznakami Raduha. Pot nas najprej preko travnikov pripelje do pastirskih koč, kjer zavijemo v levo. Tu se prične pot nekoliko strmeje vzpenjati in nas kmalu pripelje do križišča, kjer se usmerimo v desno na zelo zahtevno pot. Leva lažja pot pelje na Raduho čez Durce. Pot se nato vzpenja skozi redek gozd in kmalu zavije nekoliko v levo in preči strma pobočja pod Malo Raduho. Pot ponovno zavije v levo in nas pripelje do prvih jeklenic. Dobro zavarovana pot čez severno steno nas najprej vodi po levi strani strme grape, nato preči grapo in sledi še nekoliko izpostavljen, a dobro zavarovan vzpon proti grebenu Raduhe. Na grebenu se priključimo poti od Koče na Loki in poti od Grohata čez Durce. Do vrha Raduhe imamo nato samo še nekaj minut lahkega vzpona.
Bukovnik - koča na Grohatu 40 minut, koča na Grohatu - Raduha 1:30.

zemljevid poti
Ob poti: Koča na Grohatu (1460m)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit    Netlog
Slike:
Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha Bukovnik - velika_raduha
Diskusija o izletu Bukovnik - Velika Raduha (plezalna pot)
Gost     
27.8.2007
Plezalna pot je v srednjem delu izpostavljena in precej zahtevna. Zahtevnost je primerljiva s Slovensko na Mangrt ali na Skuto čez Strežo, čeprav je krajša. Čez krajšo steno je treba tudi nekoliko prosto poplezati.
Gost     
27.8.2007
Po mojem mnenju pa je ta pot dosti lažja kot Slovenska na Mangrt. Seveda jo še vedno uvrščam kot zelo zahtevno, vendar nikjer ni tako zelo prepadna, poleg tega je dobro varovana.
Gost     
24.10.2007
Zelq lepa je pot preko Laneza na vrh ,nazaj pa po plezalni na Grohot FRANC
Gost     
25.10.2007
Plezalna pot na Raduho se ne more primerjati s Slovensko na Mangrt.Za moj okus je malo zahtevna, brez posebnih težav.Samo to je samo še dokaz, da imamo vsi svoja merila.Še dobro, da obstajajo knjige, V 50 zavarovanih plezalnih poteh jo Mašera Andrej opredeljuje kot malo zahtavna in jaz mu kar verjamem.Lp, Tadeja
gasilec     
15.6.2008
Zaradi višine izhodišča in s tem povezane kratke dolžine poti je navedeni izlet kot samostojni cilj primeren za uvajalne ture, ki pa nam nudi obilo planinskih užitkov.Plezalna pot je dobro varovana, jeklenice in klini so v izvrstnem stanju (stanje 14.06.08), glede težavnosti bi jo v kategoriji zelo zahtevnih poti uvrstil v srednjo skupino, kljub temu jo je potrebno vzeti resno. Za sestop bi priporočal pot čez Durce.
nekdo1     
15.6.2008
je sploh še kaj snega na omenjeni poti? zmeden
gasilec     
15.6.2008
Razen ostankov snežišča v eni grapi je pot kopna.
capin     
16.6.2008
Plezalna je zadnje čase večinoma deževna,jaz ji pravim kratka pa sladka,snega pa ni več
capin     
16.6.2008
Po težavnosti je malo težja kot varovana na Peco,ravno prava za segrevanje,nazaj pa po grebenu preko Laneža,potem pa na Grohat,Betki in Žikiju v pisker pogledat˙(desni razbojnik)
David Vrečko     
26.5.2009
Živjo,

plezalna pot je super, in v kopnih razmerah ni težka. Ker pa so zdej še ostale zaplate snega, je ponekod nujna uporaba cepina in iznajdljivost.

LP
obscurity     
24.8.2009
Živjo!

zanima me, ali je na tej plezalni poti priporočljiv/nujen smovarovali komplet? Sicer veliko hodim v hribe, vendar se z zavarovanimi plazalnimi potmi še nisem srečala (no ja tja pa sem je bilo treba malo plezat ampak nič hujšega)... In ker si želim na Triglav menim, da bi bilo bolje prej sprobat kakšno tako varianto zavarovane poti (Peca, Raduha, Planjava, Skuta...) nasmeh

LP
vv     
24.8.2009
Priporočljiva je predvsem čelada, samovarovalni komplet pa ni nujen.
mirccar     
24.8.2009
Včeraj smo šli po plezalni na Raduho in ker je bilo zaradi dežja precej spolzko, bi v takih razmerah priporočal tudi uporabo samovarovalnega kompleta vse zaradi tvoje varnosti.
Srečno!
novinsekp     
24.8.2009
Tudi jaz priporočam čelado. Pot sem pred kratkim preplezala in nisem srečala nikogar s samovarovalnim kompletom. Pot se meni osebno ni zdela težka in se mi zdi primerna za uvajanje v daljše in zahtevnejše poti. Kar pogumno in srečno!
obscurity     
24.8.2009
Res hvala za informacije! nasmeh čelado imam pa vedno s seboj. Nikoli ne veš...

MBrando     
28.11.2009
V ponedeljek sva bila z Rokom gori. Super razmere. Snega je za pikanje in uzivancijo dovolj. Na vrhu je bilo brezveterje in megleno. Torej toplo za ta cas v letu. Sestop po blatu in kamnih (nic novega nasmeh ), pod steno ogled stene in delanja planov kaj bova plezala in ugotovitev da bi se komot dalo saj je skala suha, le malo hladna. Nato pa hitro dol, v avto in ob 16tih sva bila v Mbju.
Arrividerci velik nasmeh
damijanp     
30.6.2010
Pot je lepa, varovala brezhibna. Več previdnosti zahteva v mokrem! Vračal sem se čez Durce, kjer bodo še nekaj dni urejali pot. Zato je potrebno nekaj dodatne previdnosti, da ne prožimo kamenja.

Nekaj utrinkov z današnjega izleta je na:
Raduha
neph     
23.8.2010
Zavarovana pot na Raduho je dobro varovana. Včerajšnji vzpon je bil odličen, je pa potrebno paziti, saj je skala na določenih mestih precej mokra in posledično spolzka. Skupno gledano vzpon ni zahteven in ga lahko opravi praktično vsak, razen oseb, ki se pretirano bojijo višine. Spustil sem se po novi poti mimo Durc, ki meni osebno ni všeč, saj deluje preveč turistično s tistimi stopničkami in podobnimi pomagali (vendar drugače menda ni šlo).
jprim     
23.8.2010
neph
lahko opravi praktično vsak - tukaj verjetno nisi mislil resno, saj gre za zelo zahtevno pot.
neph     
24.8.2010
Jprim, mislil sem povsem resno, vendar sem se nekoliko nerodno izrazil. Pri citiranju dela mojega sporočila nisi dodal del, ki sledi za vejico -"razen oseb, ki se (pretirano )bojijo višine". Poleg tega sem predpostavljal, da se za pot odloči človek, ki so mu všeč dobro zavarovane plezalne poti in je povrh vsega še sorazmerno dobro kondicijsko pripravljen. Za pomanjkljivo argumentacijo se na tem mestu opravičujem.
mazime     
25.8.2010
Tudi jaz se odpravljam na Raduho po "zavarovani smeri!. v petek, 27.8.2010 in sicer od Bukovnika. Če ima še kdo take načrte, se mi pri Bukovniku lahko pridružinasmeh
jprim     
25.8.2010
Sem jo prehodila že 3-krat, pa se še vedno ne strinjam z prejšnjim komentarjem,
... to drži, tisti, ki imajo radi kline in jeklenice, nekateri nimajo vrtoglavice pa tega železja ne marajo.
neph     
25.8.2010
Dopuščam možnost, da sem se v svoji (subjektivni) oceni poti zmotil in podal dezinformacije ostalim. Kaj je po tvojem na tej poti tako zahtevnega, da je ne bi zmogel povprečen planinec, ki nima vrtoglavice (upoštevajoč vse zapisane kriterije z moje strani)?
Paintball     
9.2.2011
Jaz se strinjam s "jprim"om. Meni osebno se zdi to ena izmed lažjih varovanih poti v KS Alpah, bi rekel celo, da je naziv plezalna pot zavajajoča,ker potem ne vem kako bi imenovali poti na Mrzlo Goro, V. Babo, Kopinškovo pot na Ojstrico, poti na Grintavec in Kočno iz Češke Koče, Križ,...

Tudi jaz menim, da jo z malce poguma in volje lahko premaga vsak povprečni planinec, je pa lahko zelo primerna uvajalna pot za zahtevnejše smeri.
Paintball     
9.2.2011
Se opravičujem, hotel sem reči, da se strinjam s navedbami "neph"-a.
Fiona     
7.5.2011
Danes sva s psom bila na Raduhi... Za pot do vrha sva šla po zelo zahtevni poti, kjer je na določenih predelih še kar precej snega in na enem delu tudi ni mogoče priti do zajl, ker je sneg previsok, prav tako sva morala na določenih predelih iti malo počez, ker je pot prekrita s snegom.
Vračala sva se na Durce, ker nazaj nikakor ne bi želela it po poti, po kateri sva šla navzgor.
Bilo pa je super nasmeh
Matjaz_65     
12.6.2011
še nekaj mojih fotk ... morda bodo komu koristile mežikanje
simon.sircelj     
30.7.2011
simon
26.7.2011,z Grohata.Kolegica se pripravlja za Triglav,ta plezalna pot na Raduho pa je več kot idealna za to.Pa še malo dežja za popestritev....Priporočam,lepa turca.nasmeh
Marky     
9.8.2011
Pred mescem dni, smo se s kolegi odločili, da gremo na Raduho. Startali smo malo pod kočo (Bukovnik) in se po plezalni poti odpravili na vrh. Sama pot je bila idealna, še sploh, ker je to severna stran in smo hodili lepo po senci. Sama plezalna pot je na enem delu kar neprijetna, še sploh, če se zanjo odločite brez čelade in samovarovalnega kompleta. Če imate le malo kondicije, ste na vrhu v manj kot dveh urah. Sama pot je dobro označena in varovana.
Slike iz mojega potepa, si lahko ogledate na M-foto.si
neph     
9.8.2011
Na Raduhi večina ljudi ne uporablja čelade, kaj šele samovarovalnega kompleta. Vsaj takšen občutek sem dobil v zadnjih letih, morda se motim. V soboto sem prvič videl nekaj planincev s samovarovalnimi kompleti... Čelada je po mojem mnenju na vseh tovrstnih poteh obvezna, samovarovalni komplet pa po presoji posameznika...
jurakjernej     
9.8.2011
Samovarovalnega kompleta pa mislim, da res ne rabiš, vsaj če si bil že malo v hribih.lp
neph     
9.8.2011
Se v celoti strinjam, vseeno pa ni odveč, če je koga pretirano strah...
muzikant AT     
31.8.2011
oj. naj povem da sem bolj kot ne začetnik in da imam vedno in povsod s sabo čelado in samovarovalni komplet. Sam sem mnenja kar se samovarovanja tiče,da če so na poti jeklenice,je dobro vsaj trenirat pripenjanje,da kasneje na kaki bolj zahtevni turi ne povzročaš pretirane gneče. Glejmo pod noge in uživajmo VARNO pohodništvo in gorništvo. govorim predvsem za nas-začetnike. Nič nas ne stane če poveznemo na glavo čelado in se pripenjamo.
Pa srečno
savinjcan65     
31.8.2011
Se kar strinjam čelada naj bo kar na glavi, o samovarovalnem kompletu pa naj se vsak sam odloči, ni pa nič slabega če se za boljši občutek človek pripenja.
Sam.volk     
31.8.2011
Muzikant,tvoje razmišljanje mi je pa všeč.Lp
PLEZALEC 123     
11.9.2011
2. aprila 2011 sva z bratom plezala po plezalni,snega je bilo še kar.zelo pazljivi koraki.
In včeraj 10.9.11,po smeri durce zraven mlajši bratranc.lepo vreme nova pot na durce prekrasno, super za novo potko na durce.stara je bila kar že malo rizik za male otroke
gorskiplezalec     
11.9.2011
RADUHA JE PREKRASNA,VSA ČAST ZA NOVO POTKO NA DURCEnasmeh
ANDREJ MUTA
mary     
15.10.2011
Je kdo preplezal to pot v tem času in ve povedati kakšne so razmere?? Hvala
lidja     
18.10.2011
Danes sem bila na Raduhi, plezalna pot je kopna in brez težav prehodna! Le eno mesto, kjer se čez pot steka voda, je bilo poledenelo, tako da sem se mu raje izognila in malo poplezala naokrog. Ostale krpice snega pod vrhom so lepo prehodne! Prvič sem šla po tej poti in kar luštkana mi je bila! Seveda,dan je bil krasen, še gamse sem videla in kavke na vrhu, sicer pa nobene človeške duše! Je pa res, da se je dan že nagibal h koncu, zato sem ob pol šestih popoldne z vrha raje sestopila čez Durce...

Če si želite malo "odklopa", si privoščite pobeg v kraljestvo Raduhe...
Lp
ana     
11.11.2011
Za vikend nameravamo iti po opisani poti na Raduho. Sklepam, da je pot kopna. Ali se motim.Hvala in srečno.
geppo     
11.11.2011
Ta je na severni strani in lahko še pričakuješ kakšne ostanke snega. Snežna skorja je trda in težko z nogo nareš stopo. Včeraj na Krofički je bila severna stran poledenela in skale zelo spolzke...čez opoldan tudi!!
LP
Domch     
14.11.2011
Plezalna pot na Raduho je kopna, nepoledenela in suha tako, da kar pogumno ni nobenih problemov. Tu pa tam je še kakšna krpa snega, ki pa niti približno ne moti vzpona.Sem bil včeraj gor, je bila prava oaza miru in topleje gor kot v dolini, pa še malo ljudi gor. Razgled pa krasen.
ana     
15.11.2011
Hvala, potem pa gremo te dni.
neph     
15.11.2011
Ana, tudi jaz lahko potrdim informacije Domch-a, oče in mama sta bila danes na Raduhi po zavarovani poti in poročata o že skoraj kičastih razmerah. Prijeten vzpon želim!
Janez Kastrevc     
19.3.2012
Je bil kdo gor v kratkem? Kok je kej snega na poti?
CarpeDiem247     
19.3.2012
Meni osebno je oznaka tele poti na Raduho za zelo zahtevno, nekoliko pretirana, saj se npr. nikakor ne more meriti z Jeseniško na Prisank. velik nasmeh
garmont     
19.3.2012
Nekje sem prebral komentar Janeza T. na to temo. Pravi, da se zahtevnost poti meri po najtežjem detajlu na poti, neodvisno od dolžine poti. Na omenjeni poti je eno dokaj "sitno" mesto, zato se z takšno oceno zahtevnosti popolnoma strinjam.Seveda, se pa z Kopiščarjevo ne more primerjati.mežikanje
dprapr     
19.3.2012
Ja, tisto "sitno" mesto je bilo pred leti slabo zavarovano! Bilo je kar konkretno izpostavljeno in strmo, čeprav kratek del. Sedaj mislim, da je tam zajla. Strinjam pa se s tem, da je najtežje mesto merilo za oceno težavnosti poti.
majcen     
23.3.2012
Mene tudi zanima, če je bil kdo v kratkem gor? Kake so snežne razmere?
Kita     
23.3.2012
Kaj je pa tam na raduhi tok zahtevnega??? Raduha pa prisojnik pa kdo pa to primerja se pa vidi da sploh v hribe ne hodi!!!
dprapr     
23.3.2012
Imata pa Prisank in Raduha vseeno nekaj skupnega - na oba se lahko zelo visoko pripelješ z avtom! In če malo povežeš Kopiščarjevo in Hanzovo z Vršiča, je to podobno kot na zavarovani poti na Raduho, le da je vsega skupaj časovno nekaj več.
Kadar sem koga vzel s sabo na kakšno daljšo zavarovano pot v Julijce, je moral najprej po zavarovani poti na Raduho ali Peco. Potem tudi drugje ni imel težav.
Čeprav sem Štajerc, sem s srcem vedno bil tam okrog Raduhe ali Pece! Sta mi bila pač najbližja dvatisočaka in ju bom vedno spoštoval!
Lp
Matjaz_65     
24.3.2012
no no no ... primerjava plezalne na raduho je že s kopiščarjevo povsem neprimerna ... kaj šele s hanzovo jezen

le upam lahko ... da takšnih komentarjev ne prebere kak začetnik na plezalnih poteh ... ki se je uspešno povzpel na raduho ... in se bo sedaj opogumil po hanzovi zavijanje z očmi

za primerjavo ... po mašeri je raduha težavnosti 2 ... hanzova in kopiščarjeva pa 4 ... kar je dokaj realna primerjava mežikanje
Keko     
24.3.2012
Pa še med tistimi ki so označene z težavnostjo 2, je Raduha poleg Pece najlažja.
dprapr     
24.3.2012
Ja, malo sem pretiraval, ker me je "pogrela" opazka predhodnika. Moti me, če se poveličujejo samo nekatere poti in vrhovi. S tem samo pripomoremo k temu, da postanejo nekakšne trofeje, katerih se začetniki še z večjim veseljem lotevajo. In praktično izpustijo veliko bolj zanimive poti, ki pa imajo krajše odstavke prav tako zahtevne. Posledično pa je potem gužva na teh "ah in oh" poteh in se s tem še poveča nevarnost za obiskovalce.
O Hanzovi sem govoril v smislu prečenja z Vršiča preko dela Kopiščarjeve in prestop na Hanzovo do vrha Prisanka! Ta varijanta mi je zelo zanimiva, še posebej v povezavi z zadnjim oknom in z vračanjem po južni strani gore na Vršič.
Sem pa prepričan, da se noben začetnik ne bo sam loteval takšnih poti brez spremstva izkušenega gornika, pa čeprav ima za sabo "zloglasno" Raduho po zavarovani poti.
Lp
Keko     
24.3.2012
Kljub temu sta Raduha in Peca zelo primerne kot uvajalne poti v težje izzive, saj sta že ravno dovolj zahtevni in prepadni, da človek sam pri sebi ugotovi, ali se še bo loteval bolj zahtevnih, ali pa se bo raje držal lažjih in delno zahtevnih poti. Veliko ljudi se je že tudi po plezalni na Raduho ali Peco, obrnilo pred osvojenim vrhom. Že videl na lastne oči. Ljudje pač zelo različno dojemamo te stvari.
Domch     
26.3.2012
Se popolnoma strinjam s Keko. Obe poti sta vzorno zavarovani, vendar kljub temu imata svoje pasti. Na Peco je pot bolj kot ne na sončni strani na Raduho pa v senčni. Nikakor se ni za igrat po mokrem in spolzekem terenu, še posebej ne na Raduho, ki je bolj zračna in ima vmes tudi nekaj malega prostega plezanja, kjer je nevarnost zdrsa. Vsekakor nista za podcenjevati, ne sodita pa med težje zavarovane poti.
Domch     
26.3.2012
Realno gledano obe poti sodita nekje v rang plezalne poti na Veliki vrh na Košuti in pa skozi Žrelo na Storžič.
SaNcY     
5.5.2012
je na poti še kaj snegA?
Suzana_K     
5.5.2012
Danes smo šli po plezali poti na Veliko Raduho. Bolje je po plezalni poti, kot da "durce". sicer je po plezalni poti še nekaj snega vendar se vse zajle in klini kopne. Pot na "durce" je na začetku zasnežena in se močno vdira. Drugače pa vrh in pot na Loko kopna.
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati
Copyright © 2006-2011 Hribi.net, pogoji uporabe, OGLAŠEVANJE