Seznam forumov / Slovenija / Pohorje, Dravinjske gorice in Haloze / Loško - zbelovska planinska pot

Loško - zbelovska planinska pot

bruny13. 01. 2012 18:30:33
Praktično nekaj mežikanje streljajev od mojega doma poteka v razdalji polmaratona - 21 kilometrov dolga krožna Loško - zbelovska planinska pot, ki je nekakšen prerez sveta med Ločami in Zbelovim. Nekaj delov poti poznam in potrebno se bo v prihodnosti podati na celotno krožno traso...

GPS:Loško -zbelovska planinska pot/odsek Ljubično, 13.01.2012

Danes popoldan lahkotno pešačenje na petek 13. in to januarja 2012 po skrajno vzhodnem delu Loško - zbelovske planinske poti, ki vodi iz Podpeči ob Dravinji(most preko Dravinje pri ,,velbah,,) preko Ljubične do same cerkve Sv. Marije matere božje na Ljubičnem 533 m.n.v. in potem v nadaljevanju sestop ob križu pri ,,Marijinih stopinjah,, v dolino oziroma naselje Zbelovska gora - do podhoda pod železniško progo Maribor - Celje, kjer se potem nadaljuje Loško - Zbelovska planinska pot v smeri proti zahodu... Razmere za hojo več kot odlične, presenetljivo pester in raznolik gozdnato - kamniti svet zaznamuje ta del poti in še zlasti na odseku pod križem...V bližnji prihodnosti predvidoma nadaljevanje po celotni krožni poti...
Loško - zbelovska planinska pot 1
Loško - zbelovska planinska pot ...izhodišče današnje poti - most preko Dravinje v naselju Podpeč ob Dravinji pri ,,velbah,,...2
Loško - zbelovska planinska pot ...proti Ljubični sem zastavil popoldanski lahkoten korak ampak višincev bo pa nekaj...3
Loško - zbelovska planinska pot ...zat raktorje, tovornjake...za pohodnike seveda NE...4
Loško - zbelovska planinska pot ...cik - cak se vije dobro označena planinska pot višje v hrib...5
Loško - zbelovska planinska pot ...ob poti...6
Loško - zbelovska planinska pot ...bolj strmo kot kaže posnetek...7
Loško - zbelovska planinska pot ...ostro leva je pravilna...8
Loško - zbelovska planinska pot ...pod težo let je padel posušen nekoč ,,junak,,...9
Loško - zbelovska planinska pot ...tam nekam proti Zbelovski gori, naselju Zbelovo spodaj, Konjiški gori, Pohorju je nesel moj pozno popoldanski pogled...10
Loško - zbelovska planinska pot ...ja, apnenčast je to vsekakor svet...11
Loško - zbelovska planinska pot ...proti Slovenski Bistrici, Mariboru, Pohorju...12
Loško - zbelovska planinska pot ...ja tudi listja polna je bila danes pot...13
Loško - zbelovska planinska pot ...zavetnik lovcev  vem, da je, pa recimo,  tudi pohodnikov!?...14
Loško - zbelovska planinska pot ...cerkev  Sv. Marija mati božja na Ljubični iz vzhodne - senčne perspektive...15
Loško - zbelovska planinska pot ...pred izhodom iz gozda...16
Loško - zbelovska planinska pot ...Brezje za ljubljansko nadškofijo, Ptujska gora za mariborsko nadškofijo.........in Ljubično -  za poljčansko župnijo...17
Loško - zbelovska planinska pot ...proti križu pri ,, Marijinih stopinjah,, me je dalje vodila pot...18
Loško - zbelovska planinska pot ...lahkoten spust...19
Loško - zbelovska planinska pot ...nad križem in klopmi pri,,Marijinih stopinjah,,...20
Loško - zbelovska planinska pot ...Leta 2002 so križ prizadevni domačini obnovili...21
Loško - zbelovska planinska pot ...v konkretnem spustu proti naselju Zbelovska gora...22
Loško - zbelovska planinska pot ...kar kamnit je svet ob poti...23
Loško - zbelovska planinska pot ...odlična pot tudi za kakšen nepotreben zvin!? in še petek 13. je...24
Loško - zbelovska planinska pot ...še pogled - desno nazaj...25
Loško - zbelovska planinska pot ...skale in kamenje v glavnem za mano...26
Loško - zbelovska planinska pot ...naprej in navzdol...27
Loško - zbelovska planinska pot ...še nekaj korakov do ceste...28
Loško - zbelovska planinska pot ...očitno pred časom obnovljena...29
Loško - zbelovska planinska pot ...tudi javna razsvetljava in pravilno je tako...30
Loško - zbelovska planinska pot ...še nekaj pridiha preteklosti ob poti in sedaj v funkciji vhodnega portala na posest...31
Loško - zbelovska planinska pot ...in pod železniškim podhodom - ,,velbom,, bom seveda drugič nadaljeval, danes...32
Loško - zbelovska planinska pot ...Proti izhodišču in tudi zaključek današnje poti kot del Loško-zbelovske poti ali pa tudi kot krožnapot preko Ljubične med Podpečjo in Zbelovsko goro...33
bruny29. 01. 2012 18:08:11
Danes pohodniško po celotni trasi Loško - zbelovske planinske poti iz izhodišča Podpeč ob Dravinji. GPS poti:Loško -Zbelovska planinska pot

Pot suha ob rahlem naletavanju snega in precej nadležnem severovzhodniku na trenutke. Kar zanimiva pot in dober vpogled v svet med Zbelovim in Ločami.
...Po vzponu na Ljubično iz Podpeči in sestopu v naselje Zbelovska gora nadaljujem pod železniško progo...2
...Zbelovska gora...3
...še n travniški poti...34
..za...35
...Tukaj desno in preko reke Dravinje...36
...in začetek je bil tudi konec krožne Loško - zbelovske planinske poti v naselju Podpeč ob Dravinji... Lp...37
lajcicar30. 01. 2012 18:40:04
Zanimiva pot,lepe fotke,mogoče jo pa kresnem v prihodnosti.Sem pa še pogledal na Garminu to pot,super je,kake vse podatke maš gor.Lep pozdrav! Lajči
bruny6. 02. 2012 18:07:37
Pri temperaturi globoko pod ničlo in sneženju danes pohodniško po polovički Loško - zbelovske planinske poti. Polovičko sem danes presekal iz Zbelovskre gore v naselje Penoje & Mlače kar je bila najbolj logična izbira ter dodal danes še izjemoma krog na Zbelovski grad iz Zbelovega, ki sicer ni del Loško - zbelovske planinske poti.

Trasa:Loško - zbelovska planinska pot, 06.02.2012

Sicer lahko traso poti je sneg vendarle naredil nekoliko mežikanje zahtevnejšo predvsem spust iz Ljubične v ravnino - naselje Zbelovsko goro je zahteval nekoliko bolj konkretno pazljiv korak. 600 višincev sem nekje predvideval za danes in tudi bilo jih je toliko...Najvišji vrh poti danes je bilo Ljubično med cerkvijo in stopinjami oziroma križom...Srečal nisem nikogar pa koga sicer bi za nekatere v tako nemogočem vremenu...Danes tudi popravil napako, ki sem jo ,,zagrešil,, ob hoji po celotni poti. Danes pravilno sestopil v naselje Zbelovo po liniji preko njive in manjše brvi, medtem ko sem zadnjič naredil kar nekoliko daljšo ,,okljuko,, ob silosih blagovnih rezerv republike Slovenije.

Lp bruny
...proti koncu spusta naklon nekoliko popusti...9
...ja, pod ,,panom,, bo potrebno na drugo stran...10
...sneg, veter, zameti...skozi gorice Zbelovske gore...11
...presekal sem danes na polovičko Loško - zbelovsko planinsko pot in že na spustu proti naselju Penoje...12
...iz desnega bo potrebno na levi breg reke...13
...in pri Busarju v ...navzgor v hrib...14
...preko gozda, travnikov in ob poljih že v smeri za Zbelovo...15
...danes pravilno preko brvi...16
...silosi blagovnih rezerv republike Slovenije, kjer sem si !? zadnjič podaljšal pot...17
...pogled navzgor na ostanke  gradu...18
...po strmem vzponu pogled na zahodni del ostankov gradu...19
...spust po gozdu...20
...in pri zapuščeni domačiji navzdol po cesti, da bo zadeva krožna...21
...ob reki nazaj in pod znanimi ,,velbi,, nazaj na izhodišče in prijeten zaključek polovičke v mrazu, vetru in snegu me Zbelovim in Ločami...22
bruny23. 02. 2012 21:20:22
Po vzhodni polovički Loško - zbelovske planinske poti in tokrat v nasprotni smeri kot uradno vodi pot = Podpeč - Zbelovo - Mlače in presek poti preko naselja Penoje - Zbelovska gora - Ljubično - Podpeč.

Trasa:LZPP, 23.02.2012

Vzpon na Ljubično je iz Zbelovske gore veliko bolj mežikanje strm v primerjavi z vzponom iz naselja Podpeč, direkten in med skalami za to nadmorsko višino v srednjem delu dokaj pester. Pot delno zasnežena & delno suha v brezveterju.
bruny31. 10. 2012 21:06:36
Po celotni Loško - zbelovski planinski poti pohodniško na zadnji oktobrski dan s kolegom Vinkom iz PD Poljčane in to iz mežikanje predizhodišča pri mostu preko reke Dravinje v naselju Ljubično. Na pot sva se navezala preko ,,Ocvirka,, ob kapelici Sv. Huberta pod vrhom Ljubične in ob zaključku še vzpon na grad Zbelovo, ki ni del LZPpoti in ponoven sestop pod kapelico preko Ocvirka nazaj na izhodišče... Tereni delno zasneženi, na momente kar hladen severovzhodnik... in tudi kar nekaj podrtega drevja med domačijama Črešnar & Krošl na zahodnem delu današnje aktivnosti je onemogočalo hitro napredovanje.

Lj1. 11. 2012 16:13:52
Bruny, kako pa uradno poteka LZP? Če prav razumem je začetek v Ločah, v katero smer pa začneš iz Loč?
bruny2. 11. 2012 17:02:18
Hvala za vprašanje. Start je v Ločah pri turistični kmetiji Lopan v samem centru in potem se pot nadaljuje v smeri doma turističnega društva na Mlačah, Zbelovega, Ljubične...Več informacij na Vir Loško -zbelovska planinska pot. Tereni na poti zelo raznoliki in Ljubično je kar svet Konjiške gore, Boča oziroma Donačke gore v malem navkljub relativno nizki nadmorski višini. Ob omenjenih Ločah so lahko pripravna izhodišča še Mlače, Zbelovo in Podpeč(pri velbah) Pot je tudi odličen vezni člen med Konjiško goro in Bočem v primeru daljših aktivnosti na tem območju. Lp
Lj2. 11. 2012 18:50:42
Hvala tebi za odgovor, poročam s terena, če bo sreča milanasmeh
Lj3. 11. 2012 23:08:21
S prijateljico sva danes prehodili malo po najino prirejeno Loško-zbelovsko pot in spet spoznali čudovit delček naše lepe dežele. Začetek pri izletniški kmetiji Lopan v Ločah, kjer sva začeli slediti markacije. Kmalu sva ugotovili, da naju vodijo v obratno smer krožne poti, kot je uradna smer. Nič hudega, na koncu ugotavljava, da je tale krog z začetkom proti Klokočovniku čisto v redu. Na začetku poti sva vsekakor preveč pohiteli in tako spregledali tudi odcep poti na greben nad dolino potoka Klokočovnik. Medve sva kar nadaljevali po cesti ob potoku in se pri kmetiji Krošel zopet priključili na označeno smer. Nadaljevanje delno po gozdni cesti, delno po asfaltu, po razglednih grebenih čez razpotegnjene vasi Veliki in Mali Lipoglav, Zbelovsko goro, spust do prehoda pod železniško progo, nadaljevanje do odcepa strme steze na Ljubično. Z vrha kratek spust do markantne Marijine cerkve na Ljubičnem. Položnejši spust v Podpeč in nadaljevanje do kraja Zbelovo. Tu sva zapustili označeno pot in se po cesti čez Mlače vrnili na izhodišče v Loče. Krožna pot gre precej po cestah, kar nama je danes zaradi razmočenosti terena ustrezalo. Lepo je označena s knafeljčevimi markacijami, ki imajo ponekod dodano črko »L«, na večjih razpotjih pa so še rdeče tablice z napisom Loško-zbelovska pot. Pomagali sva si tudi z zemljevidom Posavsko hribovje (Boč-Bohor), kjer je pot vrisana z rdečo črto. Na poti sva bili dobrih 6 ur, s krajšimi postanki, veliko fotkanja, malo iskanja smeri in spraševanja domačinov … če spoznavaš nove kraje se ne splača hitet.
Pogled na Boč na začetku poti v Ločah1
Barviti listnati gozdovi nad dolino potoka Klokočovnik2
Proti Konjiški gori, vmes avtocesta 3
Veliko podrtega drevja na gozdni cesti pod Topolovcem, vendar se vse ovire z lahkoto obhodijo4
Širni razgledi proti Hrvaški s poti čez vasi Veliki in Mali Lipoglav5
Večino poti naju spremlja pogled na Boč6
Spočetka strma, nato mehka položnejša, na koncu divje skalnata steza na Ljubično7
Vrh Ljubična in najina vztrajna pasja zasledovalka od Lipoglava do Podpeči (upam, da se je srečno vrnila)8
Marijina cerkev na lepi jasi pod vrhom Ljubičnega9
bruny4. 11. 2012 18:49:56
Lep vpogled na Loško - zbelovsko planinsko pot v fotkah in opisu in čestitke za opravljeno pot.
Lj4. 11. 2012 19:58:25
Hvala za čestitke. Če ne bi bilo interneta in pridnih piscev, ki delite opise svojih domačih krajev, bi zelo slabo poznala svojo domovino. Takole peš je najlepše spoznavati nove kraje.nasmeh
bruny26. 05. 2013 22:20:09
nasmehDanes nekako v stilu reka mežikanje ,,Veš poet svoj dolg,, ki pa je bil asociacija v stilu ,,Veš pohodnik svoj dolg,,....in zato mežikanje po popoldanskih plohah pod večer z delovnim sredstvom - kolesom do Loč pri Poljčanah predvsem zaradi ,,tretjega kroga,, v dolžini 2,27 kilometra v katerem sem ,,korektno opravil,, del Loško-zbelovske planinske poti med centrom Loč in domom krajanov Mlače, ki mi je manjkal v pohodniških variantah seveda zaradi ,,avtomatike gostiln & bližnjic,, - iz centra Loč zato proti avtoodpadu in v nadaljavanju do doma krajanov Mlače...

Trasa:Loško-zbelovska planinska pot/del Loče-Mlače,26.05.2013

Pravilna trasa vodi v prvotnem delu iz centra Loč/rondoja proti Svetemu Jerneju in nato desno ob obratu Cometa in ob sadovnjakih nekoliko navzgor. Nekaj malega višincev se pridobi, morda kilometer več in pa seveda pot v bolj mirnem delu nad Ločami. Ob povratku v Poljčane še skok pod Dravinjske gorice & Boč za prijeten zaključek miniature. Je pa nenavadno, da rabiš konec maja mežikanje praktično ,,zimske cote,, za kolo...

bruny29. 11. 2014 18:15:26
Iz izhodišča Podpeč ob Dravinji danes do Lovsko/planinskega doma Loče na Klokočovniku. Megla je zaznamovala to pot in rosenje kot posledica megle...Prijetna razgibana pot. Dom je bil zaprt. Odprt verjetno priložnostno in verjetno je še delno v gradnji. Vpis v planinsko knjigo, vpisov kar nekaj in povratek nazaj v Podpeč. Enostavna trasa, žal prevladuje asfalt. Kljub megli je bilo prijetno...
Trasa poti:Podpeč ob Dravinji - Lovsko/planinski dom Loče v Klokočovniku in nazaj, 29.11.2014
Lovsko -planinski  dom Loče v Klokočovniku1
...Vpisna skrinjica s vpisno knjigo,je....2
In še naslov, da Klokočovnik je,...fotke z dne,17.08.2014.3
aditaker27. 01. 2015 15:24:32
A Žigi so tudi na tej poti?
bruny28. 01. 2015 16:27:38
Ne vem!! Imam občutek, da nekateri hodite/tečete/kolesarite...samo zaradi zbiranja žigov in v nadaljevanju značk...Pa saj je lepo tudi brez ,,štemplanja,, dnevnikov...Pred leti, ko sta bila hčerka in sin še ,,vrtičkarja,, in osnovnošolca smo tudi mi zbirali žige...ampak danes me to v glavnem ne zanima več. Vsak hodi s svojimi željami po poteh in prav je tako. Je pa res, da marsikje manjkajo, so oodtujeni, zaklenjeni in podobno...Lp in prijeten korak!
Ja, če bom se še nasmehkdaj podal na Šentiljsko pot, pa jih bom morda mežikanjezbiral...Lp
bruny13. 10. 2015 20:04:20
Pozno popoldan v dežju, megli, tudi nekaj vetra je bilo iz Podpeči ob Dravinji kratek pohodniški utrinek po Loško - zbelovski planinski poti...Tri točke v planu pred odhodom na območju Ljubične...Vučajnkov križ, Kapela Sv. Hubertusa in stik s planinsko potjo Po vinskih goricah. Hubertova kapela je neposredno ob poti medtem ko do križa in stika s planinsko potjo opravljena kratka podaljška za ,,Ypsilon,, obliko poti. V slabem vremenu, ampak mežikanjevreme vedno je nisem srečal nikogar...Relativno kratko ampak vseeno prijetno je bilo v delno že jesenskih barvah na delu Ljubične neposredno nad desnim bregom Dravinje...

LZP/del območja Ljubične, 13.10.2015 Lp
Gorska planika3. 04. 2018 09:55:18
Prečudovita pot, odlični razgledi in prepuščanje ptičjemu žgolenju in pomladnim cvetlicam nasmeh klepet z domačini je obvezen nasmeh pa kakšen skok izven poti tudi nasmeh Toplo priporočam! Srečno nasmeh