Javorov vrh
23.3.2015
Danes popoldne malo nad Preddvorom v smeri Sv.Jakoba, nato na Potoško goro in Javorov vrh. Povratek do razpotja, nato ponovno do Sv.Jakoba in po Juhantovi poti nazaj na izhodišče. Veliko stez, večinoma so vse suhe, razen višje je še nekaj snega, ki pa ne povzroča težav.
Javorov vrh Potoška gora1
Javorov vrh Javorov vrh2
Javorov vrh Javorov vrh3
Javorov vrh Sv.Jakob, razgled4
23.3.2015
Na zadnji sliki pa je nova ¨Koča pri Franciju¨ (927m)
Kokta
26.4.2015
Javorov vrh čez Potoško goro....
Javorov vrh Senčnica1
Javorov vrh28
Javorov vrh29
2.6.2015
Nekaj slik s sobotnega izleta iz Preddvora na Jakoba, od tam pa preko Babe na Javorov vrh. Sestopil sem mimo Zavetišča v Hudičevem borštu v Mače in od tam v Preddvor.
Vse prehojene poti so normalno prehodne.
Lp, Tadej
Javorov vrh Jezero Črnava17
Javorov vrh Bistrica18
31.12.2015
Ker sem se dopoldne odpravil iz Potoč mimo Jakoba na Javorov vrh, sem večji del poti bil v megli in mrazu. Šele Javorov vrh je pokukal iz megle. Očitno je včeraj popoldne in ponoči malo rosilo in zaradi dodatka goste megle se je po drevesih ustvaril vtis prave zime.Tudi do zavetišča v Hudičevem borštu je prevladovala megla.Pot je v celoti kopna in pomrznjena.Sedajle,ko tole pišem, pa vidim skozi okno povsem jasne Kamniško Savinjske Alpe.
Javorov vrh3
16.1.2016
Danes pa na kar mrzel in vetroven dopoldan na Čemšenik, nato pa od tam na Potoško goro in Javorov vrh. Sploh prvič sem šel na Javorov vrh od Čemšenika . Običajno grem od Jakoba ali od Hudičevega boršta. Nad kočo na Čemšeniku se začne sneg. Ga je samo kak cm, vendar je spodaj mestoma led.Pot je sprva kar precej strma. Je označena .V pol ure smo nekako na križišču poti. Tu se levo odcepi pot za Potoško goro-do tja imamo 15.minut. Tu pride gor tudi pot od Jakoba. Sedaj imamo do Javorovega vrha še pol ure. Na Javorovem vrhu je kar precej pihalo,kar je še povečalo občutek mraza. Bili pa so lepi razgledi .Za dol sem pa raje uporabil male dereze.
Javorov vrh Koča na Čemšeniku.1
Javorov vrh Ob poti navzgor so posledice žleda še vedno prisotne.2
Javorov vrh Novozapadlega snega je malo.Zjutraj je bila samo moja gaz.3
Javorov vrh Vrh Potoške gore.4
Javorov vrh Proti Javorovem vrhu.5
Javorov vrh Skoraj na vrhu.6
Javorov vrh Skrinjica z vpisno knjigo za vrhove nas čaka tik pod vrhom na bukvi.7
Javorov vrh Klopca na vrhu.8
Javorov vrh Snega je na vrhu bistveno več.9
Javorov vrh Bližnja Zaplata s prvim vrhom Cjanovco.10
Javorov vrh Malo so nagajali oblaki.11
Javorov vrh Kočni sta se skrivali.12
Javorov vrh Res sem bil danes prvi gor, toda nisem bil dolgo sam.13
Javorov vrh Če grem na Čemšenik se vedno pri povratku spustim v sotesko potoka Čemšenik-ledeno tihožitje .14
trajbar
18.1.2016
Na sliki 12 je Kočna in ne Storžič. Lpnasmeh
27.2.2017
Pa je včeraj po dolgih letih napočil čas za ponovni obisk Javorovega vrha, čeprav nisem bila prepričana, če bo do njega sploh zgaženo. Pa se nisem dosti zmotila. Od sv.Jakoba do prvega razcepa poti (razgledišče, Potoška gora) lepo uhojeno, naprej proti JV pa samo nekaj skromnih stopinj. Javorov vrh, prav zares po krivici zapostavljen vrh, nudi prav zanimivo razstavo vrhov, dominira pa vsekakor pogled na Cijanovco s Srednjim vrhom, pa tudi Kočna z Grintovcem je zelo mogočna. Z malo truda opazim tudi Triglav s soseščino. Našla sem tudi Starca, o katerem se je na tem forumu že govorilo.
Povratek preko Potoške gore, postanek pa pri koči pri sv.Jakobu, kjer pa flancatov ni biloeek. Pivo pa!nasmeh
Javorov vrh razgled v bližini cerkve s.Jakoba1
Javorov vrh križišče poti2
Javorov vrh Kočna in Grintovec z vrha3
Javorov vrh proti dolini4
Javorov vrh Cjanovca, Srednji vrh5
Javorov vrh proti Julijcem6
Javorov vrh v ozadju greben Košute, Obir, Pristovški Storžič, bližje Stegovnik, Kozji vrh, Virnikov Grintovec, Starec7
Javorov vrh proti Krvavcu8
Javorov vrh proti Potoški10
Javorov vrh ob spustu s Potoške11
Javorov vrh razgledna točka12
Javorov vrh Tolsti vrh, Storžič13
Javorov vrh pred kočo14
pclop
29.3.2017
Če slučajno koga zanima, Javorov vrh je že povsem brez snega.
24.10.2017
Javorov vrh je še vedno brez snega. Malo vetrovno, razgledi pa izrerdni.
Javorov vrh3
24.10.2017
Skromen vršiček, ki nudi veliko zadovoljstvanasmeh
14.1.2019
Nekaj utrinkov z današnje poti na Javorov vrh.
Javorov vrh Vrh Potoške gore3
Javorov vrh Proti Javorovem vrhu4
Javorov vrh Tik pod vrhom5
Javorov vrh11
Javorov vrh12
Javorov vrh13
Javorov vrh14
8.2.2019
Včeraj sem po dolgem času obiskal Potoško goro in Javorov vrh. Od Potoč sem do Jakoba pristopil po daljši varianti z oznakami tekaške Zimske lige po udobni pomrznjeni podlagi. Ugotavljam, da me tu gor zares že dolgo ni bilo, hrib je prepreden z novimi cestami, ko je v koči še kraljeval oskrbnik Cveto, pa je že 20 let. Po čaju, ki stane samo 1€, nadaljujem proti Juretovi Potoški gori. Stezica je mestoma kopna ali je pomrznjen sneg, ki se ne udira. Do 160m višjega Javorovga vrha je snega več, vetra ni bilo, oblakov tudi ne, tako, da so bili razgledi s klopce na vrhu božanski. Vračam se čez Mihčeva kopišča, žal nekaj hišic propada, ostale pa so prave male mojstrovine. Obiskal sem tudi kočo pri Franciju, ki je odprta samo ob vikendih, sestopil pa sem direktno pod njo. Pot je veliko krajša, kot ob pristopu, žal je sonce zmehčalo podlago, da sem bil blaten do kolen.
Pohodnikov, razen do koče, nisem srečal, sem se pa na parkirišču razveselil Damjana, zvestega obiskovalca Kališča.
Javorov vrh Julijci izpred koče na Jakobu.1
Javorov vrh Storžič, pod njim Kališče z domom.2
Javorov vrh Cjanovca 1817 s Hudičevim borštom.3
Javorov vrh Planinska koča Iskra in cerkvica sv. Jakoba 961. Zadaj Potoška gora.4
Javorov vrh Na vrhu Potoške gore 1276.5
Javorov vrh Cjanovca in Srednji vrh 1855 z Javorovga vrha.6
Javorov vrh Mali Javornik, Stegovnik, Kozji vrh in Plešivec. Zadaj bel greben Kušute.7
Javorov vrh Perilnik, Ostrv, Košutnikov turn, Gamsovke in Obliči. Spredaj Kozji vrh 1628.8
Javorov vrh Obir 21399
Javorov vrh Kočna in Grinta10
Javorov vrh Opast na vrhu Javorovga vrha. Desno Cjanovca in Srednji vrh.11
Javorov vrh Na Krvavcu veselo12
Javorov vrh Kot pri Janku in Metki. Mihčeva kopišča.13
Javorov vrh Razgledišče nad sv. Jakobom. Naj opozorim skrbnika, da je jeklenica, ki drži pokrov vpisne skrinjice strgana. Obstaja nevarnost, da pokrov komu zdsne v dolino.14
Javorov vrh Planinska koča pri Franciju.15
dRM
7.5.2019
Danes je bil en lep pomladno-zimski kondicijski pohod po hribih nad Preddvorom. Primarni cilj je bil sicer Cjanovca, ampak se je zaradi sile razmer pot malo pod vrhom končala zavijanje z očmi tako, da je bil zadnji vrh danes osvojen Javorov vrh.
Start na parkirišču v Potočah, pri domu za upokojence, nato mimo Senčnice Josipine Turnograjske in po markirani poti do planinske koče na Jakobu. Pot do tu je bila zaradi zadnjih padavin, še blatna in spolzka ponekod.
Zaradi rane ure je bila pot od Jakoba proti Potoški gori pomrznjena, pri razcepu pa se začnejo snežne zaplate. Te ne predstavljajo kakšne težave, tudi naprej do Javorovega vrha ne, razen ponekod se je udrlo do kolen nasmeh na vrhu je, kar lep zamet snega, pihalo je pa tudi precej, tako, da je bilo čisto zimsko.
Od Javorovega vrha je pot vodila naprej proti Cjanovci. Pri razpotju za Kališče, Cjanovco in Jakob(spodnja pot) se začne malo resnejši sneg. Pot ni shojena, zato sem ubiral svojo pot po grebenu in vmes kdaj pa kdaj tudi zagledal markacijo nasmeh Višje po grebenu greš, več je snega, nekje do kolen, v zametih tudi več. Ko sem nekako prišel do jase, kjer se začne ruševje, je poti zmanjkalo, celotno ruševje je pa pod snegom. Malo sem še iskal, kje bi se dalo iti čez, ampak mi ni uspelo najti prave poti čez to "minsko polje", sem naredil počitek ter odšel nazaj proti Jakobu. Spodnja pot(pod Javorovim vrhom in Potoško goro) ni shojena. Na senčnih delih je kar precej napihanega snega, tako da sem fino gazil, potem pa še mimo Jakoba in nazaj do izhodišča.
Vse skupaj 5ur hoje, tako pomladnih kot zimskih razmer nasmeh

Javorov vrh Zasneženo ruševje, kjer sem izgubil pot :) (zadaj Grintovci)11
Javorov vrh Spodnja pot proti Jakobu12
Javorov vrh Pot brez sledi, treba je bilo fino gaziti :)13
Javorov vrh Puščica prikazuje, točko kjer sem izgubil pot. Slika sposojena iz zgornje objave (lijaneja), upam da ne zameriš, če pa se jo pa lahko odstrani ;) 14
Javorov vrh Pogled v dolino iz točke, kjer sem obrnil.15
7.5.2019
@drm, ti si za hece. Ruzak se mi je na prvi pogled res zdel nekaj znan.nasmeh