Javorov vrh
23.3.2015
Danes popoldne malo nad Preddvorom v smeri Sv.Jakoba, nato na Potoško goro in Javorov vrh. Povratek do razpotja, nato ponovno do Sv.Jakoba in po Juhantovi poti nazaj na izhodišče. Veliko stez, večinoma so vse suhe, razen višje je še nekaj snega, ki pa ne povzroča težav.
Javorov vrh Potoška gora1 Javorov vrh Javorov vrh2 Javorov vrh Javorov vrh3 Javorov vrh Sv.Jakob, razgled4 Javorov vrh5
23.3.2015
Na zadnji sliki pa je nova ¨Koča pri Franciju¨ (927m)
Kokta
26.4.2015
Javorov vrh čez Potoško goro....
Javorov vrh Senčnica1 Javorov vrh2 Javorov vrh hm...3 Javorov vrh4 Javorov vrh5 Javorov vrh Potoška gora6 Javorov vrh7 Javorov vrh8 Javorov vrh pogled z Javorovega vrha9 Javorov vrh10 Javorov vrh11 Javorov vrh12 Javorov vrh13 Javorov vrh14 Javorov vrh15 Javorov vrh16 Javorov vrh17 Javorov vrh18 Javorov vrh Planinski dom Iskra19 Javorov vrh Zavetišče v Hudičevem borštu20 Javorov vrh21 Javorov vrh22 Javorov vrh23 Javorov vrh24 Javorov vrh Planinska koča pri Franciju25 Javorov vrh26 Javorov vrh27 Javorov vrh28 Javorov vrh29
2.6.2015
Nekaj slik s sobotnega izleta iz Preddvora na Jakoba, od tam pa preko Babe na Javorov vrh. Sestopil sem mimo Zavetišča v Hudičevem borštu v Mače in od tam v Preddvor.
Vse prehojene poti so normalno prehodne.
Lp, Tadej
Javorov vrh Pogled proti Storžiču1 Javorov vrh Izvir pod Potoško goro2 Javorov vrh Jutro3 Javorov vrh Koča pri Pleškotu4 Javorov vrh Ob poti5 Javorov vrh Čemaž6 Javorov vrh Razgled z Babe7 Javorov vrh Na Babi8 Javorov vrh Utrinek9 Javorov vrh Froelichov svišč10 Javorov vrh Razgled z Javorovega vrha11 Javorov vrh Na Javorovem vrhu12 Javorov vrh Pot proti Hudičevemu borštu, pogled nazaj13 Javorov vrh Zavetišče v Hudičevem borštu14 Javorov vrh Izvir v Hudičevem borštu15 Javorov vrh Pogled iz doline16 Javorov vrh Jezero Črnava17 Javorov vrh Bistrica18
31.12.2015
Ker sem se dopoldne odpravil iz Potoč mimo Jakoba na Javorov vrh, sem večji del poti bil v megli in mrazu. Šele Javorov vrh je pokukal iz megle. Očitno je včeraj popoldne in ponoči malo rosilo in zaradi dodatka goste megle se je po drevesih ustvaril vtis prave zime.Tudi do zavetišča v Hudičevem borštu je prevladovala megla.Pot je v celoti kopna in pomrznjena.Sedajle,ko tole pišem, pa vidim skozi okno povsem jasne Kamniško Savinjske Alpe.
Javorov vrh1 Javorov vrh2 Javorov vrh3 Javorov vrh4 Javorov vrh5 Javorov vrh6 Javorov vrh7 Javorov vrh8 Javorov vrh9 Javorov vrh10
16.1.2016
Danes pa na kar mrzel in vetroven dopoldan na Čemšenik, nato pa od tam na Potoško goro in Javorov vrh. Sploh prvič sem šel na Javorov vrh od Čemšenika . Običajno grem od Jakoba ali od Hudičevega boršta. Nad kočo na Čemšeniku se začne sneg. Ga je samo kak cm, vendar je spodaj mestoma led.Pot je sprva kar precej strma. Je označena .V pol ure smo nekako na križišču poti. Tu se levo odcepi pot za Potoško goro-do tja imamo 15.minut. Tu pride gor tudi pot od Jakoba. Sedaj imamo do Javorovega vrha še pol ure. Na Javorovem vrhu je kar precej pihalo,kar je še povečalo občutek mraza. Bili pa so lepi razgledi .Za dol sem pa raje uporabil male dereze.
Javorov vrh Koča na Čemšeniku.1 Javorov vrh Ob poti navzgor so posledice žleda še vedno prisotne.2 Javorov vrh Novozapadlega snega je malo.Zjutraj je bila samo moja gaz.3 Javorov vrh Vrh Potoške gore.4 Javorov vrh Proti Javorovem vrhu.5 Javorov vrh Skoraj na vrhu.6 Javorov vrh Skrinjica z vpisno knjigo za vrhove nas čaka tik pod vrhom na bukvi.7 Javorov vrh Klopca na vrhu.8 Javorov vrh Snega je na vrhu bistveno več.9 Javorov vrh Bližnja Zaplata s prvim vrhom Cjanovco.10 Javorov vrh Malo so nagajali oblaki.11 Javorov vrh Kočni sta se skrivali.12 Javorov vrh Res sem bil danes prvi gor, toda nisem bil dolgo sam.13 Javorov vrh Če grem na Čemšenik se vedno pri povratku spustim v sotesko potoka Čemšenik-ledeno tihožitje .14
trajbar
18.1.2016
Na sliki 12 je Kočna in ne Storžič. Lpnasmeh
27.2.2017
Pa je včeraj po dolgih letih napočil čas za ponovni obisk Javorovega vrha, čeprav nisem bila prepričana, če bo do njega sploh zgaženo. Pa se nisem dosti zmotila. Od sv.Jakoba do prvega razcepa poti (razgledišče, Potoška gora) lepo uhojeno, naprej proti JV pa samo nekaj skromnih stopinj. Javorov vrh, prav zares po krivici zapostavljen vrh, nudi prav zanimivo razstavo vrhov, dominira pa vsekakor pogled na Cijanovco s Srednjim vrhom, pa tudi Kočna z Grintovcem je zelo mogočna. Z malo truda opazim tudi Triglav s soseščino. Našla sem tudi Starca, o katerem se je na tem forumu že govorilo.
Povratek preko Potoške gore, postanek pa pri koči pri sv.Jakobu, kjer pa flancatov ni biloeek. Pivo pa!nasmeh
Javorov vrh razgled v bližini cerkve s.Jakoba1 Javorov vrh križišče poti2 Javorov vrh Kočna in Grintovec z vrha3 Javorov vrh proti dolini4 Javorov vrh Cjanovca, Srednji vrh5 Javorov vrh proti Julijcem6 Javorov vrh v ozadju greben Košute, Obir, Pristovški Storžič, bližje Stegovnik, Kozji vrh, Virnikov Grintovec, Starec7 Javorov vrh proti Krvavcu8 Javorov vrh9 Javorov vrh proti Potoški10 Javorov vrh ob spustu s Potoške11 Javorov vrh razgledna točka12 Javorov vrh Tolsti vrh, Storžič13 Javorov vrh pred kočo14 Javorov vrh15 Javorov vrh16
pclop
29.3.2017
Če slučajno koga zanima, Javorov vrh je že povsem brez snega.
24.10.2017
Javorov vrh je še vedno brez snega. Malo vetrovno, razgledi pa izrerdni.
24.10.2017
Skromen vršiček, ki nudi veliko zadovoljstvanasmeh
14.1.2019
Nekaj utrinkov z današnje poti na Javorov vrh.
Javorov vrh1 Javorov vrh2 Javorov vrh Vrh Potoške gore3 Javorov vrh Proti Javorovem vrhu4 Javorov vrh Tik pod vrhom5 Javorov vrh6 Javorov vrh7 Javorov vrh8 Javorov vrh9 Javorov vrh10 Javorov vrh11 Javorov vrh12 Javorov vrh13 Javorov vrh14 Javorov vrh15 Javorov vrh16