Turska gora
8.6.2020
Lokacija je tam res super, Dejan. Pa kelnarce ne rabijo bit zamaskirane tam gor, saj tja pridejo samo zdravi ljudje. Sem pa sprva res mislil, da počivajo in prežvekujejo dol krave...zmeden
Vem, Vladka. Simon in Jerca sta zaključila, upam, da ju nadomesti ravno tako prijeten par, kot sta bila ona dva.
Ja, mislim na neelastičnost (mojega) društva, ki se drži urnika, kot pijanec plota.
Hvala, Zoran. Prijetno s koristnim, čeprav sem računal, da bo vreme slabše, kot je bilo dejansko.Je pa tem kar nekaj in vsak lahko naštudira svoj pristop na goro.
xxxyx
26.6.2020
Pozdravljeni kakše so kaj razmere skozi turski žleb predvsem proti vrhu, ko prideš iz stene je še seng ali se da normalo brez zimske opreme.

26.6.2020
Po mojem videnju (in prepričanju) bo tam železje aktualno vsaj še kak teden.
billy boy
Turski žleb je prehoden brez derez... Treba je biti le previden in se malo "stisnit" k steni pa gre lepo skozi.
26.6.2020
A je kdo hodil na Tursko goro preko Kamniškega sedla čez Kotliče? kako je s snegom? Hvala za odgovor. LP
Med mojim obiskom je bilo edino snežišče v Boštjanci (sl. 39), ki pa ga sedaj zagotovo ni več, saj je bila že takrat le tanka plast snega.
Stas
26.6.2020
Pred dvema dnevoma sem sel v nasprotni smeri... V kotličih je še eno snežišče ki pa se ga da brez problemov obiti... Srečno!
27.6.2020
Lijaneja in Stas hvala vama za odgovora.
čebejla
28.6.2020
Lep pozdrav, pot skozi žleb opravil včeraj 27.6.2020. Za pot ni potrebna zimska oprema, ne cepin , ne dereze. vse skupaj stopite 1m na sneg. Vreme odlično, veliko ljudi na vseh vrhovih. Varovala OK. Potrebno je pa pazit 30m pred koncem novo napeljane jeklenice, tam čaka nekaj skal, da zgrmijo navzdol
Turska gora1
Turska gora2
Turska gora3
Turska gora4
Turska gora5
Turska gora6
bogi
28.6.2020
Včeraj smo se iz kamniške strani čez Žmavčarje in mimo bivaka pod Skuto povzpeli na Tursko goro. Pot je v celoti kopna. Je pa nad gozdno mejo na poti veliko kamenja in grušča. Previdno, da ga ne sprožite na pohodnike pod vami.
Sestop po isti poti.
Turska gora33
Turska gora34
28.6.2020
Danes iz Jermance do Kamniškega sedla preko Kotličev na Tursko goro in nazaj. Snežišče v Boštjanci se z lahkoto obhodi.Sicer pa pot brez posebnosti. Čelada obvezna. Non stop leti z Brane in s Turske. Meni sta dva gamsa v zahvalo za fotkanje poslala izdateno dozo kamenčkov v čelado in samo enega v koleno.
PivičkoNaKoči
30.6.2020
Včeraj opravil krožno Turski žleb - Turska gora - Kotliči. Tako kot so že predhodniki zapisali, je pot v celoti kopna.
zokipoki
1.8.2020
Petek 31.7.2020

Ker so noge od torkovega sončnega vzhoda na Grintovcu bile še utrujene, in ker že res dolgo nisem šel iz Kamniške Bistrice na Kamniško sedlo, sem rekel grem zgodaj in bom zgodaj nazaj. nasmeh
Štartam ob 4.00 od doma v Kamniški Bistrici in po klasiki proti Kamniškem sedlu. Sopara v gozdu ni popustila do pastircev, lahko bi me ožel. Ob 6.00 na sedlu mir, radio je diskretno igral in sonce je že barvalo dan, najprej Tursko goro in Rinke. Ko sem sopihal proti Brani še nisem vedel, da bo Turska gora tista h kateri me bo najbolj vleklo. Ko sem malical na Brani, je na vrh priplezal vesel in zagnan fant, s katerim sva na kratko dve besedi in srečno! Rekel je, da ga nižje čaka prijatelj in da gresta še naprej, čez Kotliče na Tursko! To je bilo to! Kot da bi me potegnila k sebi in mi prišepnila na uho, da naj pridem na obisk. Smešno ane? Ja, niso gore naše, mi smo njihovi in njihove, gore si nas vzamejo! Čez Kotliče sem poskakoval od sreče, vsak trenutek napora je bil vesel. Polno cvetja. Na vrh Turske gore (9.00) so istočasno z mano stopili tudi že prvi planinci s smeri žleba. Vidno zadovoljni smo vsi posedeli na prelepi gori. Pogled mi je uhajal proti Žmavcarjem in že sem se veselil sestopa. Ker čas leti in vreme ne sprašuje, je bilo treba v dolino in v KB na pivo. Lepo je bilo!

Bivak pod Skuto je v dobrem stanju, pospravljen, to je dobro, vrata se zapirajo.
Pot Kamniška Bistrica - Kamniško sedlo dobro vzdrževana in prehodna.
Kamniško sedlo - Brana brez posebnosti.
Čez kotliče prehodno.
Do bivaka pod Skuto in čez Žmavcarje vse ok!

Srečno!
Turska gora Pri bivaku12
Turska gora V razpoki grebenčka pod bivakom, Zemlja prenese ogromno13
Turska gora Poza14
Turska gora Nazaj v dolino, desno spodaj posrečen Veliki greben med Gamsjim skretom in Žmavcarji15
Turska gora Svet balvanov16
Turska gora Še malo pa pivo :)17
mizakaši
3.8.2020
Prejšnjo nedeljo sva imela z mojo partnerko bolj gorskotekaško obarvano turo na Brano preko Kamniškega sedla in pala je ideja za ta vikend.Tako sva se v soboto potem,ko sva imela kar srečo pri parkiranju na koncu Logarske doline,odpravila proti Turskemu žlebu.Gneča do slapa potem naprej pa kar v redu.Pred nama je že bilo nekaj gornikov.Tudi na vrhu Turske gore je bilo kar nekaj obiskovalcev.Spust sva opravila čez Kotliče in na Kamniško sedlo.Po postanku in okrepčilu v koči sva se preko Okrešlja vrnila nazaj do izhodišča.Vreme odlično.Z južne strani so se sicer dvigale meglice,vendar nič strašnega.
Zelo lepa,dobro varovana tura.Malo zahtevnejši,vendar brez posebnosti samo zadnji vzpon proti Kamniškemu sedlu.Prava uživancija.
manja756
Živijo!
V hribe trenutno hodim intenzivneje 2. leto in sem že bila na Ojstrici (čez Malo Ojstrico), Brani, Planjavi, Storžiču... mogoče še kje na kateri od teh zahtevnih poti.
Prav tako sem bila na tečaju feratanja, skozi dala Mojstransko težjo ferato in pa ferato Hvadnik. Pa me zanima: je Turska gora skozi Turski žleb gor in čez Kotliče dol že primerna zame?
Me že res dolgo močno vleče gor, predvsem ker sem slišala da zna biti kar adrenalinska (ponavadi so mi zajlasti deli v pravi užitek), pa bi se še vseeno rada prepričala in slišala mnenja drugih.
13.9.2020
Težav ne bi smelo biti, sploh ker si že naštela nekaj prehojenih poti. Morda boš rekla "mala malica"
Srečno
Smilodon
13.9.2020
Manja, meni se je zdela pot skozi Turski žleb lažja od "rdeče" v Mojstrani. Tudi ideja, da se dol odpravite preko sedla Kotliče in Kamniškega sedla je prava. Plezanje po Turskem žlebu navzdol ni najbolj prijetno.

Srečno pot.
manja756
14.9.2020
Najlepša hvala za vajina mnenja! Se bom definitivno odpravila gor, pa srečno tudi vama nasmeh