Turska gora
mukica
30.7.2017
Hvala vam ker skrbite za našo varnostnasmeh
lino
Pridružujem se Mukici. Hvala vsem, ki ste sodelovali pri sanaciji podora in urejanju te priljubljene planinske poti. Še enkrat hvala!
A.D.K.
30.7.2017
Lepo! Hvala! nasmeh
lepenatka
Hvala, fantje.nasmeh
To pa je garaško delo.
mukica
31.7.2017
Danes šla pogledati kako dovršeno in požrtvovalno ste sanirali podor...res HVALA vsem ,ki ste sodelovali pri tem.Pot drugače brez posebnosti, vsakega malo..se vidi da je še veliko grušča po skalh ...če je več obskovalcev se hitreje očisti.Razgledi in vreme popolni, obiska pa tudi nekaj, vsaj na sedlu veliko, brana tudi malce več...nasmeh
Turska gora pogled proti Mrzli gori in Hudem prasku....1 Turska gora tukaj so začeli2 Turska gora in veliko je bilo za urediti3 Turska gora4 Turska gora5 Turska gora sem jih presenetila na paši6 Turska gora7 Turska gora varovala v brzhibnem stanju8 Turska gora okno v Turski gori9 Turska gora danes se je daleč in lepo videlo iz Turske gore10 Turska gora smer prihoda in odhoda11 Turska gora odločim se da obiščem še sosedo Brano12 Turska gora utrinek13 Turska gora vedno lepi konci in prijazno osebje na koči14
lino
31.7.2017
Res obsežno in garaško delo so opravili na glavni prometnici med Kamniškim in Kokrskim sedlom. Hvala Mukica za posnetke iz prve roke.
Crazy climber
9.8.2017
Včeraj sva še midva šla pogledat nasmeh. Odšla sva na Tursko goro po žlebu gor in na Kamniško sedlo čez Kotliče. Obnovljen del je brezhibno zavarovan, hvala vam, ker ste ga zrihtal. Nadaljevala sva do sedla in tam prespala, danes sva se pa vrnila na Okrešelj in v Logarsko dolino. V koči nas je veliko danes mislilo iti še na Brano, med njimi tudi midva, a smo vsi zaradi močnega vetra obrnili kar v dolino... POZOR: Na višinah trenutno izredno piha, zato lepo po pameti in previdno na pot. Sunki so včasih tako močni, da obstaja celo nevarnost odpiha, še posebej na grebenih. Priporočam vam da vzamete podkapo, ki jo date pod čelado. Drugače sta pa obedve poti izredno lepi, edino po Turskem žlebu se nikar ne spuščajte, je strm kot madona... nasmehmežikanje. Srečno vsem!
tinky
13.8.2017
Na Turski gori sem bi danes. Gor sem šel skozi Turski žleb,dol pa čez kotliče. Še na Kamniško sedlo sem šel na kavico. Na sedlu in proti koncu žleba zelo močan veter. Dol sem šel preko Okrešlja.Res lepo je saniran del poti , kjer je bil podor. Okoli Rinke pa trume pohodnikov, predvsem kockastih.
Turska gora na Okrešju bi morali vola spečt tok folka je blo gor1 Turska gora jutro2 Turska gora vode je bolj malo3 Turska gora4 Turska gora pri izviru5 Turska gora od Rinke do razpotja sva šla skupaj, on na Mrzlo goro6 Turska gora7 Turska gora8 Turska gora9 Turska gora vstop v plezani del10 Turska gora11 Turska gora dekleta gredo na Skuto12 Turska gora13 Turska gora Mrzla gora14 Turska gora Brana15 Turska gora nekaj fantov je že gor16 Turska gora17 Turska gora bivak pod Skuto18 Turska gora sod brez dna19 Turska gora20 Turska gora21 Turska gora zastoj pri sodu22 Turska gora23 Turska gora24 Turska gora tu se je podiralo25 Turska gora26 Turska gora27 Turska gora28 Turska gora koča na Kamniškem sedlu29 Turska gora danes nudimo30 Turska gora31 Turska gora resasti svišč32 Turska gora na Okrešlju33 Turska gora34 Turska gora35