seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo
 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo
silvo1952
7.11.2016
Stopila sta pod Bossovo grapo, ko sem krenil proti ravnici Pri Pastirjih. Lepo je pozdraviti.
Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo1
Viper
7.11.2016
Še lepše pa se je odmaknt nasmeh
legenda
28.3.2017
Danes na Kamniškem sedlu. Do Pastirjev pot popolnoma suha in brez snega. Naprej pa zjutraj vse pomrznjeno do sedla. Sneg je samo na nekaterih mestih, vmes nekaj ledu, se da brez zimske opreme. V dobrih dveh urah je sonce opravilo svoje, sestop po razmočenem snegu in blatni stezi skoraj do Pastirjev.
Gledano v celoti, pa je bil današnji dan eden najlepših letos. Škoda bi bilo ostati doma.
Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo1 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo2 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo3 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo4 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo5 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo6 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo7 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo8 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo9 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo10 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo11
28.3.2017
a si kaj porajtal, a je zimska soba rešenanasmeh?
Konec zimskega spanja?mežikanje
jprim
28.3.2017
Ja, legenda očitno si že vsak dan domavelik nasmeh.
Lepo, bo treba pogledat.
Lp!
legenda
28.3.2017
Nam penzionistom vedno zmankuje časa. Kadar pa ga imava, pa greva kam gor..
Kar pojdi pogledat, samo ne čakaj predolgo...se splača.
LP
31.7.2018
Po nedeljski tekaški Grinti lep sprehod do Jerce in Simona. Hoja je zjutraj pravi užitek, ko se sonce še skriva za Planjavo. Ni niti jutranje rose, pot suha in mehka. Dva piranasmehin obrat v dolino, preden se preveč segreje.
29.9.2018
Včeraj na obisku pri Jerci in Simonu. Izteče se jima naslednji vikend, če bo pa vreme vztrajalo, pa 14. 10. Cesta nad domom v KB je na dveh mestih v stilu Tima Gajserja.
28.11.2018
Cesta razen na dveh ovinkih kar dobra (znak za prepoved za ves promet spodaj lepo pozira). Stezica rahlo pomrznjena, sneg se začne pri Pastircih, pri Kamrci ga je 10 cm, višje malo več, veter je seveda naredil svoje. V času mojega obiska se je zvrstilo kakšnih 12 obiskovalcev. Apeliram, da v zimski sobi vedno zaprejo tudi notranja vrata. Kljub sončnim razmeram, (je pa precej vleklo)ni nihče rinil proti Brani ali Planjavi, saj je trenutni sneg zelo neugoden.
Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo Pogled iz zimske sobe proti dolini.1 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo Dobro se vidi, kje najbolj vleče.2 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo Saj bi šel bližje, pa je napihan do višine kolen3 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo Nič kaj lepo ni tam dol4 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo Mrzla gora - pozimi veliko sameva5 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo V družbi s Krničko goro in Matkovo kopo6 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo Izpred Kamrce7 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo Samo tri barve8 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo Pozdrav do naslednjič9
28.11.2018
Tone, ne draži me z Mrzlo goro.velik nasmeh
Vem, Drago, da moja trditev zate ne drži.nasmeh
anak
8.12.2018
Danes se je po dežju naredil krasen dan. Sneg se začne na polovici poti od Klina do studenca. Od Pastircev do vrha se menja napihan (ponekod skoraj do kolen) in do trave spihan sneg. Dereze danes niso bile potrebne, poledenela je samo steza tik pod vrhom, ki se ji lahko izogneš. Ob sestopu je bilo nebo brez oblačka, pri pastircih pa smo spet padli v meglo.
Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo Pri Kamrici1 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo Brez oblačka.2 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo Pogled v dolino.3 Kamniška Bistrica - Kamniško Sedlo Megla pri Pastircih.4