Brana
jbs
6.8.2018
Problem je spodaj že skoraj v Bistrici, mislim, da tam nalivi zrijejo. Ovinki pa so zaenkrat še ok.
oldtimer 55
19.8.2018
Prepričan sem bil, da je zgodnje sobotno jutro kot nalašč za obisk Kamniškega sedla in Brane. Za prvo je veljalo nasmeh, na vrhu Brane pa so razgled ovirale megle iz Logarske mrk pogled. Razkadile so se šele ob povratku na Kamniško sedlo.
Brana pri Pastircih je bilo že svetlo1 Brana prvi sončni žarki na Brani2 Brana3 Brana4 Brana domačini pri zajtrku5 Brana Kaj pa je tle dol?6 Brana megle7 Brana vrh v megli8 Brana Koga je zaneslo: križ, mene ali fotoaparat?9 Brana10 Brana pogled na sedlo11 Brana še en pogled nazaj12
dima
19.8.2018
Aha, to so pa hribolazci, ki do Jermance rinejo z avtom haha. Pa celo un k sina rine v hribe na petek in svetek, kdo bi si mislu.
NYG
1.9.2018
Letos spomladi sem prišel na idejo, da bi probal prehodit v 1 dnevu 5000 višinskih metrov. Doslej sem nekajkrat prišel do 3000 m v 1 dnevu in enkrat pred nekaj leti 4000 m v roku 24 ur (od 8:00 zjutraj do 8:00 naslednjega dne).

Ker sem daleč od kakšnih hitrih gorskih tekačev, je bilo treba najti nek dober teren za tak podvig. Skupna razdalja ne sme bit predolga, prav tako nisem želel ponavljati istega vzpona večkrat. Najprej sem razmišljal, kje je kaj primernega v Julijcih. Morda kakšna kombinacija Vrat in Trente z vmesnimi vzponi, ampak nisem na koncu našel nič ustreznega. Na koncu sem ugotovil, da bo še najboljše, da kombiniram 3 vzpone v Kamniških Alpah.

Tako sem se to sredo zgodaj zjutraj pripeljal v Kamniško Bistrico, natočil vodo ter nadaljeval z avtom do spodnje postaje žičnice za Kokrsko sedlo. Tam je bil štart. Ob 2:10 sem se podal proti Grintavcu. Luna je svetila na polno in takoj, ko sem prišel iz gozda, sem lahko lučko ugasnil. Čudovito. Kratek postanek na sedlu, nato pa naprej na vrh, ki sem ga dosegel v 3 urah. Kratek razgled po okoliških gorah še pred sončnim vzhodom, potem pa počasi nazaj do avta. Tam menjava plastenke, nekaj okrepčila, drugi vzpon se je lahko začel.

Ob 7:30 sem krenil proti Koroški Rinki. Malce sem že bil utrujen, ampak je kar šlo. Bilo je še dovolj zgodaj, da ni bilo vroče. Kot običajno, gneče čez Žmavčarje ni bilo. Kdo je toliko nor, da gre v to strmino? V 2 urah sem se prebil do bivaka, potem pa do Rinke še 1 ura. Drugi vzpon je bil tako končan, z vrha sem lahko na eni strani gledal Grintavec, ki sem ga zapustil nekaj ur prej, na drugi pa moj zadnji cilj. Sledil je spust do avta. Tam znova malica in menjava plastenke.

Ob 13:25 sem nadaljeval spust proti izviru Kamniške Bistrice, ki se je končal na parkirišču malo nad kočo pri izviru. Ob 13:50 je bilo konec spuščanja, začel se je vzpon proti Kamniškemu sedlu. V najbolj vročem delu dneva sem bil v gozdu, drugače bi bilo kar težko. No, pa je vseeno bilo, sploh tisti vzpon malo pod Pastirci. Na klopci sem se ustavil, malo prigriznil, nekaj popil pa je šlo lažje naprej. Vročina je počasi popuščala, malce je še zapihalo in že sem sedel na klopci na sedlu (16:30). Vprašal sem se, če se mi res da še na Brano po vsem tem. Ampak ne. Če sem prišel tako daleč, bom pa zmogel še to. Počasi, korak za korakom, sem se bližal vrhu. Tam sem bil ob 17:30.

Nato znova spust po poti vzpona. Ko sem prišel do parkirišča, je sonce že zašlo, znova se je videlo ravno toliko kot ob začetku ture. Pred mano je bila še polovica ure hoje do avta. Ko sem prišel do Žagane peči, je bila prebita meja 5000 višinskih metrov. Verjel sem, da mi lahko uspe tak podvig, ampak dokler nečesa ne narediš, ne moreš biti povsem prepričan. Tu je bil cilj izpolnjen. Naporen in čudovit dan, ki mi bo še kar nekaj časa ostal v spominu, čeprav mi takšnih in drugačnih izzivov tudi v prihodnje ne bo manjkalo.
Brana1
ZoranPeternelj
1.9.2018
Bravo!
Dobro si obdelal zadevo. Sicer ne vem ne tvojega imena, ne tvoje starosti, izbral si zanimivo izhodišče, brez vsake pomoči in logistike.
Konec junija (ko je dan najdaljši)pred trinajstimi leti, sem si zadal obiskat vse tri prvake naših Alp in pozneje ugotovil, da skupaj znese ravno to višino.
V pomoč sem imel voznika in UKV postajo.
Poskusi! Tako se med vožnjo malce spočiješ, odžejaš in naješ.
Srečno!
mukica
Vse čestitkenasmeh
Gorska planika
Uau, super in bravo za tako odločitev ter vztrajanje do cilja! nasmeh
Lobnican
Danes na Brani, strasna megla
Brana1 Brana2 Brana3 Brana4
2.9.2018
Lepo, pa ni,videt, da bi bla prevc strasna
Srecno
Mcgiver
3.9.2018
Uf NJG bravo za podvig !
lepenatka
11.9.2018
V nedeljo na Brani kar precej obiska. A najlepše se mi je zdelo tole, kar želim deliti z vami.
Prisrčna in prijazna bitja, vajena gorskih poti. Seveda so bila deležna pojedinenasmeh
Upam,da mi lastnik ne bo zameril.
Varen korak vsem.
Regina
Brana1
tinky
30.9.2018
Koče se počasi zapirajo,pa sem skočil na sedlo na klepet z Jerco in Simonom. Seveda sem šel še na Brano. Zjutraj so se megle podile okoli sedla, pa se je hitro zjasnilo in čudovit dan se je naredil. Obiska veliko.
Brana1 Brana2 Brana3 Brana4 Brana Kamniški dedec5 Brana6 Brana7 Brana megla se umika8 Brana Turska gora, Rinke9 Brana kozorogi10 Brana11 Brana12 Brana13 Brana Mrzla gora14 Brana15 Brana na vrhu16 Brana17 Brana18 Brana19 Brana20 Brana kdo pravi da kopriva ne pozebe21 Brana22 Brana23 Brana24 Brana25 Brana26 Brana27 Brana28 Brana29 Brana30
Tomaž11
6.10.2018
Včeraj po službi na Brano,snega je nekaj na severni strani,zato dodatna previdnost ni bila odveč.Več pa v slikah.
Brana Na poti v Kamniško bistrico1 Brana Štart na Jermanci in že kmalu se nam odpre lep pogled proti Repovem kotu2 Brana Pri Pastircih3 Brana Že na Kamniškem sedlu,zadaj pa Planjava4 Brana Planjava ni kazala znakov snega :)5 Brana Greben proti strehi Brane je bil tudi brez snega6 Brana Na sedlu se je za trenutek prikazala megla7 Brana Tudi čez Kotliški graben so se podile meglice8 Brana Sem šel malo raziskovati proti Kotliškemu grabnu9 Brana10 Brana11 Brana Turska gora12 Brana Obarvana Planjava13 Brana Sonce se je poslovilo za danes14 Brana Mrzla gora15 Brana Nekaj snega je bilo na poti16
10.10.2018
Planjava in Brana po Šiji (09.10.18)

Po službi iz Kamniške Bistrice čez Repov kot na Planjavo, proti vrhu nekaj megle z neverjetno sparino. Spust na Kamniško sedlo in čez Šijo (greben) na Brano. Bilo je mistično vzdušje in praktično brezvetrje. Sestop po normalki in nazaj v Kamniško Bistrico. Čelka ni bila potrebna.
Brana1 Brana2 Brana Planjava3 Brana4 Brana5 Brana del katerega lahko spodaj desno odplezaš6 Brana Šija Brane7 Brana8 Brana9 Brana10
skalaš70
10.10.2018
Zakaj pa sploh omenjaš čelko? ... odgovori!nasmehvelik nasmeh
11.10.2018
zato, da je tle bolj zanimivomežikanje... replikanasmehvelik nasmeh
mlah018
12.10.2018
Danes na Brano.Super vreme in razgledi.
Brana1 Brana2 Brana3 Brana4 Brana5 Brana6 Brana7 Brana8 Brana9 Brana10 Brana11 Brana12 Brana13 Brana14 Brana15 Brana16 Brana17