Raduha
bogi
17.7.2019
Včeraj prehodil krožno pot iz planine Arta po grebenu na Veliko in Malo Raduho, se spustim na Durce in nadaljujem na Lanež. Po krajšem počitku pot nadaljujem še na zadnji vrh v grebenu Raduhe - na Jelovec. Ta pot ni markirana, slabo uhojena in sedaj precej zaraščena, včasih deluje kar neprijetno. Na vrhu stoji aluminjast križ (2018). Po isti poti se vračam in nato nadaljujem na planino Javorje, od tam pa še na Loko na zaslužen hmeljev sok.
Na poti domov me še zanese na Travnik, kjer sem se posladkal z borovnicami, se povzpel do razglednega stolpa, koča pa je bila zaprta.
Raduha Snežna jama na planini  Arta1
Raduha Razgledni stolp na Velikem Travniku21
pohodnica53
28.7.2019
Velika Raduha- 27.7. včerajšnji čudovit vzpon od Snežne jame preko planine Arta na vrh te plečate krasotice; cesto so pravkar urejali in je lepo prevozna...
Raduha urejanje ceste tik pred nami1
Raduha vrh2
Raduha še zadnji vzpon tik  pod vrhom3
Raduha razgledi, da zapoje srce4
nejcf
23.9.2019
To soboto, ki je bila zagotovo ena najlepših celo leto, sva se odločila za vzpon na Veliko Raduho. Po dveh urah vožnje sva parkirala pod Kočo na Loki in se vzpela na vrh. Videli so se skoraj vsi kotički Slovenije: od Trdinovega vrha in Snežnika na jugu do Triglava na zahodu, poleg tega pa še velik del Avstrije. Pot sva nadaljevala na Durce in se povzpela še na Lanež, z njega pa po direktni poti do Loke. Bil je zares imeniten dan za osvojitev zame zelo oddaljene gore.nasmeh
Raduha Zjutraj na parkirišču1
@otiv Hvala!nasmeh
lilyd
29.9.2019
Tri gorske rože nismo želele zamuditi slovesnosti ob vključitvi Luč v sklop gorniški vasi. Vzele smo si čas in si najprej ogledale lepo urejene Luče, rože na vsakem koraku. Današnjo nedeljo so nam zagnani domačini omogočili dostop do Snežne jame in ogled njenih lepot. Člani Jamarskega kluba Črni galeb s Prebolda (50 let delovanja), ki za jamo skrbijo, so pripravili program, odkritje spominske plošče in nam razložili zgodovino in posebnosti jame. Gre za najvišje ležečo turistično jamo v Sloveniji, posebno, ker je kapniška, na tej višini (1.500 m). V jami so našli jamsko medvedko, zobe morskega psa...
Po ogledu jame smo se sprehodili do planine Arta in naprej do Koče na Loki. Pot je bila danes kar spolzka, sicer pa brez problemov, v družbi domačinov in predstavnikov iz tujine. Lučani so bili odlični gostitelji, želimo jim uspehov še naprej v sklopu novih projektov. Ob povratku se je le razjasnilo, prikazal se je Rogatec, Menina planina...Videli smo nekaj marel in kar veliko lisičk, toliko na kupu še nikoli...
Raduha1
Raduha14
jvali
7.10.2019
Včeraj je bil krasen dan za vzpon na Raduho. Jutro je bilo pravljično. Modro nebo, čisti razgledi daleč naokoli, svež zrak. Gora je bila precej obiskana. Pot sva podaljšala še z vzponom na Lanež. Krasna krožna pot.
Raduha Kot puh so lebdeli po zraku.1
Raduha Nikamor brez Zapisov z gora. 21
ZoranPeternelj
1.11.2019
Danes na Raduhi preko Jelovca 1845m in Laneža 1925m. Štart na pl. Vodole in naprej na Jelovec - Lanež - Velika Raduha - spust do pl.Arta - prečenje pl.Loka - pl.Javorje in nazaj na Vodole. Dobrih šestnajst km. Iz megle na sonce in nazaj. V gostem pasu megle med 1400 in 1600 je bila prava zima, stopinje med nič in minus dve, na odprtem je rahlo brilo. Snega nikjer več kot pet centimetrov, višje sem bil, manj ga je bilo, toplo. Cesta proti Loki je srednja žalost, bolje počasneje, ker so odseki lepo nadelani.
Raduha Jutranje tihožitje na pl. Vodole 1
Raduha Utrinek 18
Bbrina
2.11.2019
Danes je res bilo prelepo, vendar samo nad 1700 m, vsaj na naših koncih. Tudi midva sva naredila en krog po Raduhi.Kosmačeve Rastke-Loka-vrh Raduhe-Lanež-Loka-K.Rastke. Od Durc dalje čez Lanež na Konjsko Loko in še malo proti Jelovcu sva sledila le enim stopinjam, torej so bile tvoje Zoran. Lepo pot si opravil.
Raduha na loki je bilo še vse v megli1
Raduha drsali se še ne bomo...7
Raduha proti Lanežu8
Raduha na Lanežu9
Raduha s Konjske Loke še malo  proti Jelovcu nato po travnikih nazaj v meglo in proti Loki10
ZoranPeternelj
2.11.2019
Hvala enako! Zdi se mi, da smo srečali pod vrhom pri tablah, jaz gor, vidva dol. nasmeh