Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec
 Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec
13.11.2015 - skymark
Čez Žmavčarje,do bivaka pod Skuto,Skuta,Štruca,Dolgi hrbet,Mlinarsko sedlo,Grintovec,Kokrško sedlo,v Koncu;13.11.2015
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec2
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec17
Suriljana
13.11.2015
Skymark ali dereze niso več potrebne za prečenje prek Dolgega hrbta ali jih je vseeno fajn s sabo vzet za vsak slučaj?
skymark
Pri vstopu v steno Skute je kar nekaj zmrznjenih zaplat,ki pa se jih da z nekaj previdnosti premagati.
Dolgi hrbet je brez snega.
Prisojna stran grintovca,pa spet v zaplatah.enako velja tudi tukaj-previdno.
Načeloma dereze niso potrebne.
25.12.2017
Skuta-Dolgi Hrbet-Kralj-Kalška gora (25.12.17)
Žmavčarji so imeli podlago od gozdne meje naprej čisto "beton". Kaj takšnega še nisem tukaj doživel v sedmih letih. Vzpon na Skuto od neverjetno zasneženega kamina srednje zahteven. Deviški Dolgi Hrbet sva preplezala, čeprav je bil en del res težak. Spust po grapi ter proti drugi grapi katera naju je pripeljala na sverno stran Grintovca. Od vrha pa k Cojzovi in še na greben Kalške gore. Po lovski čez Kalce v dolino.
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec proti Skuti2
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec na sedelcu pred nadaljnim zalitim kaminom3
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec Na Skuti4
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec17
cvalenti
26.12.2017
Mater!! Poleti, ko grem teči ta krog, vedno pri spustu iz Grinte premišljujem, ali grem "se mi da" čez Kalce, ali naj se spustim kar mimo tovorne!nasmeh
Pozimi.... NORO!
Čestitke!!nasmeh
15.6.2018
Ima morda kdo kakšne sveže informacije glede te poti? Za Skuto sem že videl na forumu, da ni nekih posebnosti, predvsem me zanima del od začetkom vzpona na Dolgi hrbet preko Mlinarskega sedma do Grintovca. Hvala za vsako informacijo.
NYG
Odvisno, kaj so zate posebnosti. Na podih pri bivaku je še kar nekaj snega, tudi pod Skuto. Včeraj, danes je bolj hladno, tako da ta sneg ta vikend ne bo nič kaj mehek.

Z derezami pa res gre brez težav.
15.6.2018
Od te ture kar si povedal bi znal verjetno rabiti z.opremo na severni strani Grintovca. To je del vzpona pod vrhom Grintovca. Lahko pa da je tudi že kopno, dereze, cepin pa nimaš nobenega problema

16.6.2018
Hvala obema. Bom šel najverjetneje sredi naslednjega tedna.
Zigam
Mlinarsko sedlo je kopno, prav tako severna stena Grintovca. Edini sneg je pod sedlom, med bivakom in sedlom na precej položnem delu - ene 15m. Ni mi predstavljal težav za dol
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec pogled s sedla nazaj na Grintovec1
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec pogled s sedla na dolgi hrbet2
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec pogled s sedla na dolgi hrbet #23
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec pogled s sedla proti bivaku pod grintovcem - nižje je potrebno prečkat snežišče4
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec pogled na sedlo in grintovec, pod snežiščem5
21.6.2018
20.6. čez Žmavcarje malo pred bivakom manjše snežišče, ki pa se ga enostavno in skoraj brez dodatnega napora obhodi. Na meliščih pod Rinkami pa nekaj ne tako nedolžnih snežišč - ki bodo še veliko bolj problematična po napovedani ohladitvi. Predvsem je problematično zadnje - tik pred vstopim z melišča v steno Skute (strmo in kar dolg iztek). Sam sem se že pred predzadnjim snežiščem spustil 50-100m po melišču, ter se zadnjega lotil od spodaj navzgor tik pred vstopom v steno - brez cepina bi obrnil (imel sem le male dereze, ki pa jih nisem natikal - sem imel boljši oprijem s čevlji). Od tu naprej (Skuta-Dolgi hrbet-Mlinarsko sedlo-Grintovec-Cojz) pa se snega nisem več dotikal. Prvič sem bil na Dolgem hrbtu - krasna pot (precej zračna), vsekakor zelo priporočam.
ZoranPeternelj
25.7.2018
Včeraj sem končno opravil to turo, ki sem jo imel v planu že nekaj časa. Čudovita tura, ki ti da veliko. Kar se tiče varoval je stanje ok. Podorov nisem zasledil. Snežišče pod Skuto je bilo deloma pomrznjeno. Pot sem si moral izklesati sam. Priporočam cepin. Hodil sem počasi. Za cel izlet, z krajšimi in daljšimi postanki sem porabil 11ur in 10min. Srečno!
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec Dolgi hrbet 1
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec Približni podatki prek endomondo 2
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec Pogled na prehojeno. Desno zadaj Skuta, pred njo Štruca, levo Dolgi hrbet. 3
jbs
31.7.2018
Danes s sinom (10-let) štart ob 5.30 pri Žagani peči. Nato čez Žmavčarje do bivaka in naprej na Skuto. Snežišče pred vstopom v steno še vztraja, je sicer že ožje (cca. 5 m), obvoz pa, vsaj kolikor globoko sem videl, ni možen. Stopinje so, vendar zalite. Kljub toplemu vremenu, kar trdo. Zato sem naredil sveže stopinje s cepinom, zaradi tamalega. Na Skuti sva kar hitro, ob 8.30. Ker imava še obilico časa in volje, vreme pa še vztraja, skočiva na Dolgi hrbet, nato pa z Mlinarskega sedla še na Grintovec, kjer sva ob 11.30. Tam se nekoliko grozeči oblaki zopet razkadijo, zato se vrneva na Mlinarsko sedlo, pogledava za Čehi pri bivaku pod Grintovcem (bil je prazen?!) in nato uloviva lovsko skozi Gamsov skret, ob tem pa uživava ob pogledu na čredo gamsov. Varovala na izpostavljeni polici v odličnem stanju. Pri avtu sva ob 15.30.
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec Žmavčarji1
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec Mali podi2
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec Snežišče pod Skuto3
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec Iztek snežišča4
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec Na Skuto5
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec Pogled s Skute na Grintovec, Štruco in Dolgi Hrbet6
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec Prečenje Dolgega hrbta7
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec Adrenalinska polica14
TamaraTP
31.7.2018
jbs, lepo zabeleženo, čestitke obema, fantetu še posebej!
16.2.2019
Skuta-D.Hrbet-Kralj-čez Kalce v dolino (16.02.19)

Pri izstopu iz gozda na višini 1350m si nadenem dereze, sneg podoben betonu. Kaj drugega ni bilo za pričakovati, saj zaradi dnevne otoplitve in nočne pomrznitve mora biti tako. Razmere za Skuto vrhunske, predvsem flanka. Greben do Dolgega Hrbta ima kakšen centimeter manj snega kot prejšnje leto in je zato veliko idealnejši od lanskega. Spust na pode in po grapci na severno stran Grintovca. Razmere top. Nikoli boljše. Streha brez posebnosti. Ni pa dobro ob takšni vročini gor lazit, ker se na terenu pod streho zoprno delajo cokle. Ob pozni uri so se danes vzpenjali, nekateri na vrhu okrog 13.00. Od Cojzove pa še proti Kalški gori oz. na sedelce. Do skrinjice pa sedaj v tej vročini sploh ni varno, zjutraj še bi šlo. Po lovski, čez Kalce v dolino.
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec2
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec3
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec flanka pod Skuto4
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec5
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec da ne bodo pozabili odgovorni za takšne zadeve popraviti, spomladi verjetno oz. zgodnje poletje6
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec Skuta  7
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec Grintovec z pisano družbo17
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec streha18
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec19
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec kvalitetno uhojena pot, grapca-veliko varnejša od zelene20
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec21
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec22
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec23
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec do Kalške gore pa hvala lepa ne, ob zgodnji uri pa ni panike24
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec v dolino25
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec26
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec27
Čez Žmavčarje na Skuto,Dolgi hrbet,Grintovec28
19.11.2019
Na FB Mato opozarja na močno natrgano jeklenico čez Žmavčarje. Previdno, torej!
19.11.2019
hvala Tone, sem prilepil tudi v skupino