seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Severozahodni greben Kočne
 Severozahodni greben Kočne
14.9.2015 - Jovan Cukut
Že dalj časa načrtovan vzpon po SZ grebenu Kočne danes uresničim. Nekaj več o drznem in zahtevnem vzponu v slikah in komentarjih.

14.9.2015
To so pa nanizane ekspresne resne, pa tudi vzdržljivostne ture, čestitke!
Bravo, Jovan in ekipa!
Ste bili pa hitri. Midva sva do vrha Na Križu potrebovala 7 ur, morda zaradi velike vročine. V dolini je bilo takrat 35 stopinj.
Po mojem mnenju je tudi to najbolj zahteven greben KSA. Predvsem zaradi dolžine in borovcev v spodnjem delu. Sicer ima tudi severni greben Kočne en zelo delikaten kratek raztežaj, ampak je občutno krajši, kot ta SZ greben.
Z Vinkom nisva pustila ničesar na grebenu, sva se pa enkrat varovala in zabila en klin. Tam, kjer si omenil, da je eden težjih delov grebena.
14.9.2015
Alpinistična Tura. Vse tri moje zadnje neznanke KSA v eni potezi, pa še v megli. Najbrž se prav veliko nismo zgrešili. Jaz sem meglo razpihoval med Kok. in Jez. Kočno malce po enajsti uri.
Jovan, kot sem razumel, vrvi sploh niste uporabili, torej smer ne preseže trojke?
janezs73
14.9.2015
čestitke Jovan za mega turo. tudi midva s kolegom sva jo opravila in sicer prejšnjo sredo (9.) - moj opis bo prišel malo za tvojim, saj sem predal opis uredniku kot opis nove poti, ker je ni bilo nikjer (ne med razmerami, ne med opisi) nasmeh
Dr.ejči
15.9.2015
Tisti, ki je sposoben tako zahtevnega grebenskega plezanja, bo tudi opis le tega brez težav našel. Glede na to, da večina opisov na tem portalu bazira na označenih poteh, je razumljivo, da ga tukaj ni...kot še marsikaterega drugega ne..mežikanje...in če le ta mora biti, iskreno upam, da bo med alpinističnimi vzponi, ker edino tja sodi.nasmeh...(zgolj razmišljam "na glas" velik nasmeh)
JusAvgustin

mežikanje
15.9.2015
Takšen vzpon brez varovanja, kot so ga izvedli Jovan in ekipa, je primeren samo za zelo izurjene v plezanju v zelo zahtevnem brezpotju oziroma v lažjih plezalnih smereh. Greben je v začetku zaradi borovcev fizično zelo naporen, kasneje pa tudi tehnično zahteven (vsaj dva detajla III. stopnje).
Niti slučajno ga ne moremo primerjati z Zeleniškimi špicami!
Drago in Juš, hvala.nasmeh
strikan
13.7.2016
SZ greben Kočne.Začetek pri Makeku ob 6.20h.Na Veliki vrh ob 7.40h.Križ 12.40hJ.Kočna ob 14.00h.Prihod v dolino 18.25h.
jax
Lepo. Zelo lepo nasmeh
palček plezalček
13.7.2016
Lepa tura nasmeh
12.10.2019
SZ greben/Kočni/Grintovec (12.10.19)

Dan je bil pravšen za ta, verjetno kar najdaljši brezpotni greben v KSA. Ob sedmih sva bila na Velikem vrhu in zdaj se je začel ta zanimiv greben. V začetku lepa pot, ki se je kmalu spremenila v poskakovanje med borovci. Čas borovcev je bil na sporedu dlje časa. Začelo se je pravo plezanje, predvsem pa po najboljših prehodih. Po vidnem so nekateri kar spodaj po travi obšli del grebena, midva sva se tukaj abzajlala. Pri Oltarjih še posebej previdno, saj je en del takšen, da bo vsak čas se nekaj odlomilo. V zadnjem delu bolj ali manj hojado vrha na Križu. Neverjeten greben, predvsem pa zelo dolg. Obisk obeh Kočn in tudi Grintovca. Povratek preko Mlinarskega sedla iin Frischaufovi poti. Lepo postlana pot z jesenskim listjem v Makekovo Kočno.
Severozahodni greben Kočne1
Severozahodni greben Kočne20
Severozahodni greben Kočne21
13.10.2019
Zanimivo, da sta abzajlala pred tistimi stolpi na 11. sliki. Sem mislil, da sedaj tam abzajlajo.Prej se ni nikjer.
Dobra tura.
13.10.2019
Pred Kljuko sva se, tisto na 11. sliki pa ne vem zakaj je ravno tam zabiti klin, je brez potrebe. Mislim, da jih večina ne gre tukaj, ampak spodaj obide po travah težavnejši del. Po vidnem bi znalo biti tako. Fotografija je, kjer je lepo narejeno za spust, če greš po grebenu, mesto pred Kljuko.
Severozahodni greben Kočne lepo narejeno za spust, če greš po grebenu1
13.10.2019
Tam je zabiti klin, če se varuješ čez tiste stolpe. Je priporočljivo, ker je sestop s stolpov izpostavljen.