Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

Grintovec in Kočna
velocy
6.10.2019
Danes po Frischaufovi na Grintovec, preko škrbine na Jez. Kočno ter povratek po Kremžarjevi. Večinoma brez posebnosti, le zadnjih 150 višincev do vrha Grintovca pot zaradi ostanka snega precej spolzka. Ni za derezice, vsekakor pa previdno. Pa še en zelo zoprn moment - pri sestopu s Kočne proti Zdolški škrbini, takoj ko se zavije proti Češki koči (tik pred prvo jeklenico) je zaledeneli slap preko poti. Zoprno, ker so spodaj strme gladke skalne plošče, tako da je v primeru zdrsa vprašanje kje in v kakšnem stanju se ustaviš.
Branee
7.10.2019
"Derezice" so za mesto ne za gore. V gore se vzema prave dereze.

Kdor to vzema s sabo v gore, nej vzame še kol za fižol namesto cepina, da bo mel set neumnosti pri sebi, ki ji bo rekel zimska oprema.

Pa čestitke za vzpon
narava
10.10.2019
Ima kdo zadnji podatek o stanju Kremžarjeve poti? Sneg, led?
Janez Seliškar
Vzemi opremo, kot da bo sneg in led ter pot pod noge.
23.10.2019
Sicer v obratnem vrstnem redu kakor je naslov te teme, sem se včeraj podal v prečudovit 'pozno poletni dan'nasmeh.
Ker urejajo hudourniške prepuste proti sp. postaji tovorne žičnice na Kok. sedlo, sem parkiral takoj za odcepom za Kam. sedlo. Med pripravo za start prikorakata mimo mene dva zadekana hrvaška mladca, ki sta hotela na Grinto....velik nasmeh No, poleg teh dveh, sem v desetih urah in pol videl samo še tri ljudi. Zares mi ni popolnoma nič jasno. Ne bom govoril, kakšen užitek je hoja v svežem jutru, ob celodnevnih odličnih razgledih, o skali ki je topla, ko jo pošlataš.
Pred kočo zamenjam cunje, se odžejam in lahkotno proti Jamam in Dolcem do bivaka v Kočni, kjer ponovim vajo. Kar ne bi nadaljeval, tako prijetno je bilo na višini 1952... Najbolj zoprn del poti je bilo melišče do vstopa v steno Kokrske Kočne. Že na začetnem delu so skale močno pošodrane, saj se je moral nedavno zgodit višje na vpadnici kakšen manjši podor. Tudi klinov, ki držijo jeklenice je nekaj izpuljenih (pa ne zaradi podora), eden na Kok. Kočno, vsaj trije pa na veznem delu med Kočnama. Na obeh vrhovih je rahlo pihljalo, zato sonce le ni bilo tako pekoče, kot pred nedavnim na Razorju ali Oltarju. Na prvem vrhu je nova vpisna knjižica, na drugem pa močno razpadajoča, očitno je drugi vrh bolj dostopen malopridnežem. Na Grinti bi jo pa sploh ukinilvelik nasmeh ali dovolil vpise samo med tednom in pozimi, saj je bila skoraj polna, pri mojem zadnjem obisku, pred dobrima dvema mesecema, je sploh še ni bilo.zmeden Pa še nekaj. Lepo prosim skrbnike skrinjic, naj vanje ne vlagajo blazinic, ugotovil sem namreč, da je veliko knjižic zapacanih in uničenih ravno zaradi njih. Kdor se ima namen žigosat, naj jo nosi s seboj.
Obilico časa, lepo vreme in raziskovalna žilica, me je pripeljala tudi na bližnji vrh Jezerske Kočne, imenovan KÔLES, kakšnih sedem metrov nižji od nje. To je mala, strma podrtija, polna železa, ki privablja strele. Nadaljevanje do Grinte je lepo poplezavanje, le zadnjo strmino zopet popestri grušč. Še sestop do koče, kjer poberem suhe cunje in po senci do avta, ki tudi ni imel veliko družbe.
Ker sem bil malce daljši, pa tudi zaradi ugodnih fotografskih razmer, je slik nekaj več, kot ponavadi.velik nasmeh
Grintovec in Kočna Prvi sončni žarki so že pobožali Tursko goro 2251.1
Grintovec in Kočna Kočna in Grinta izpred koče na Kok. sedlu2
Grintovec in Kočna Storžič in očak, čisto desno bivak v Kočni 1952.3
Grintovec in Kočna Še enkrat velika zahvala g. Seknetu, ki je poskrbel, da ni propadel, potem, ko mu je leta 2011 odneslo srajčko.4
Grintovec in Kočna Iz žabje perspektive5
Grintovec in Kočna Vrh Jezerske Kočne23
Grintovec in Kočna Kôles, njegova višina je približno 2533m.24
Grintovec in Kočna Krvavške zelenice25
Grintovec in Kočna S poti proti J. Kočni. Pristopno melišče z bivakom na travnati rami.26
Grintovec in Kočna Na Jezerski Kočni. Nadaljevanje poti proti Grinti27
Grintovec in Kočna Panorama proti vzhodu. Skuta, Ojstrica, Planjava, Grintovec.28
Grintovec in Kočna Mrzla gora 2203. Spredaj Jezersko sedlo29
Grintovec in Kočna Gešlosen50
Grintovec in Kočna Nikakor ne morem brez klika51
23.10.2019
Po eni varianti je Koles na 24. sliki, po drugi pa na 27. sliki. Tako, da sedaj ne vem, ali si bil na pravem. Bi bilo zanimivo slišati mnenje kakšnega domačina z Jezerskega.
Sicer pa, Tone, vidim da v penziji uživaš na polno.nasmeh
23.10.2019
Imaš prav, Drago! Tudi jaz sem dolgo živel v tem prepričanju in, mislim da pred leti na tem forumu tako tudi objavil. V zadnjem času pa sem dobil kar nekaj podatkov, da je Kôles visok 2530m, kar skala s slike 27 seveda ne more biti. Sicer tudi ta višina po mojem ni najbolj točna, od J. Kočne je nižja samo 6-7m.
Seveda pa sem bil pred leti tudi na vrhu 27-setkenasmeh
Ja, še kar lepi dnevi se obetajo, pa me za kaj konkretnejšega malo bremza nedeljski 'Lublanc'.jezen
Branee
24.10.2019
desno od najvišjega vrha, vrh takoj na desni je koles, saj tko so nas učili
Branee, učili so nas marsikaj.nasmeh
Zame je še vedno najbolj merodajno poimenovanje domačinov. Seveda ne oporekam Tonetu, ker tudi sam predvidevam, da ima v tem primeru prav. Vseeno pa bi bilo lepo slišati kakšno mnenje o tem od koga z Jezerskega. Zato sem tudi podal komentar.
Namreč tudi v Matkovem kotu, kjer sem bil v zadnjem desetletju zelo pogosto, se uradna poimenovanja ne skladajo povsem s poimenovanji domačinov.
24.10.2019
V nekaj besedah ga omenjata tudi M&M.
panda
24.10.2019
lijaneja: čestitke za opravljeno turo in res nazorne fotke. nasmeh
Hvala, Radko!
Sama tura ni nič kaj posebnega, slikal sem pa res lahko cel dan.nasmeh
Pa še Goriškovo poročilo o omenjeni 'skalci'.
mito3000
25.10.2019
Tone, še en lepo izkoriščen dan. Super fotke. Drugi pa samo vikend čakamo. Pa kot kaže moram še Koles uvrstiti na seznam :-)
Ha ha, seznam se širi, kot vesolje in meni je v veselje, da 'odkrijem' kaj novega. Kôlesa nimata niti na širšem spisku dvatisočakov dobra poznavalca M&M,čeprav ga omenjata, meni je pa zaključil okroglo število 350.
mito3000
25.10.2019
Čestitke za okroglo. Meni pa upam da drugo leto uspe priti zelo blizu tej stevilki. velik nasmeh