Kje se nahaja Hotunjski vrh (1107 m)?

V Julijskih Alpah

V Karavankah

V Kamniško Savinjskih Alpah

Na Pohorju

seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m )
 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m )
12.4.2014
lepi posnetki plazišča "Lanež"nad Klemenčo jamo,pa smreka pod Puklovcem.pa greben Puklovca.Grapo si pa prav oznaćil.Kjerkoli na Solčavskem boš kaj poslikal te prosim,da tu objaviš,Kajti slika je podoba,ki oživi,ko se spomini vračajo .Morda se pa kdaj srečava.
geppo
Točno tako "ziki", vse si ugotovil.
Me še nekaj zanima. Primerjal sem fotke izpred pred nekaj let, ko sem fotografiral skalni odlom. Zanima me tisti skalni skok ( nad njim so macesni ), ki je trenutno lepo zalit s snegom in se samo malo nakazuje.
So tiste stopne zanke v tem skoku ali se ga da zaobiti, oziroma, kje jih lahko pričakujem...?
lp in hvala za odgovor
Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m )1
12.4.2014
Če hočeš najti tiste stope zanke,boš moral počakati ,da sneg skopni.Tam kjer so te nahajajo ,je kot je razvidno s slike trenutno par metrov na debelo snega.Na tej sliki pa je prehod od velikega snežišča desno navzgor pod vrhom meglice navzgor k macesnom.Ena možnost pa je tudi en žleb bolj desno-Mislim pa da bo vzpon lažji v snegu,Morajo pa biti prave razmere.Pa varen korak.
20.4.2014
Danes po velikonočnem kosilu sva z ženo opazovala snežne plazove ,ki so se vsled novozapadlega snega trgali s pogorja Planjave in Lučkih Bab in grmeli na Logarsko stran,v Logarski kot.Uro in pol je grmelo brez prestanka.Potem pa še eno uro z desetminutnimi presledki.Tudi v Grlo ga je precej nasulo.Mislim,da je bilo enako tudi v Matkovem kotu,saj je tudi na Mrzli gori snežilo.Pa lep pozdrav vsem na Forumu.
geppo
V petek, ko sva s kolegom se vzpenjala proti lovski koči v Zabrložnici sva s opazila veliko poč. Ta je vidna tudi na tej fotografiji in poteka prečno pod desnim robom Škarij proti levim robom Lučke babe. Kot bi bila izgažena pot...
Tudi greben je imel kar precej vršnih opasti, ki so visele čez.
Se bodo pa zadeve še spreminjale z novim snegom in odjugami, ki še bodo sledile....
Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) poč desno od Škarij1 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) nov napihan sneg na logarski strani  M. okna2
20.4.2014
Zlatko, še malo zoomirano...
Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m )1 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m )2 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m )3
20.4.2014
Slikala sta ostanek plazu, ki se je sprožil 2.4.2014, kot posledica padca ogromne opasti nad Babo.
8.5.2014
Skala ,ki se vidi na sliki 1 in 2 pod Škarjami nad katero se vidi Poč do katere je odletel sneg proti Grlu v Logarski kot,je visoka devet metrov.To se pravi,da če se ne vidi iz snega,ga je devet ali več metrov.Spomnim se, da se skala od začetka decembra do sredine aprila ni videla iz snega.Plaz pa je spomladi prišel skoraj do koče v Logarskemu Kotu.Le petindvajset metrov stran od koče se je ustavil.Pod Grlom je bila debelina plazu sedemnajst metrov.Lep pozdrav Janez Slapnik.
A ima kdo kakšno sliko mogoče sedanjih razmer, od maja,, ker imam namen čez vikend v bližini tega hodit.

Dejan
8.5.2014
Imam fotke od "pike", ki so zelo sveže in kakšnih velikih sprememb ni...
KlemenD
29.4.2015

Tako pa je bilo na Rjavčkem vrhu v soboto 25.4.2015…nasmeh

KlemenD
4.8.2016

Skozi Grlo…video…

19.8.2018
Z "rozko" sva se o tej poti menila pred tedni. Prednostno sva pa načrtovala, da še enkrat ponoviva sestop v Logarski kot. Ko sva se nazadnje spuščala od Klemenčeve jame v L. kot so nama bile najtežje tri prečnice v gozdu. So brez varovanja ( če na eni zanemarem že skoraj uničen prusik )in potekajo tik nad prepadno steno. Rešitev, da se jim izogneva sva načtovala že zadnjič. Sedaj je bilo potrebno poiskati ustrezen "obvoz". Kar nama je tudi uspelo, le nekaj truda in iskanja je bilo potrebnocool.
Štartala sva v Logatskem kotu in po opuščeni poti skozi Grlo se povzpneva do grebena Rjavčega vrha. Malo poplezava po grebenu in se spustiva do markirane ki vodi od Klemenče do Škarij. Po njej navzdol in potem se spustiva po meliščnati grapi. Obideva skalne skoke in v gozd. Tu poiščeva "obvoz", se rešiva zoprnih prečnic in v hipu sva v gozdu nad Logarskem kotom. "rozka" z ostrim vidom uspešno najde še tako skrito obledelo markacijo in čisto po "reglcih" prideva na pivo k koči.
Dolfu je med potjo pustila možica in menda dobi za pivo, če bo slučajno šel tod mimo...zavijanje z očmi
Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Jutro v logarski1 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Pod melišče Planjave2 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Po poličkah prvega skoka3 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Ideja za jesensko raziskovanje4 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Streha5 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Sedaj pa na greben Rjavčkega6 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m )7 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Po ploščah8 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m )9 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Na razgledišče10 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m )11 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m )12 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Okno13 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Skozi okno v nadaljevanje raziskovanja14 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Divje in lepo15 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Mimo skalnih skokov v Logarski kot 16 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Mimo skalnih skokov v Logarski kot 17
rozka
19.8.2018
Ja, je "geppo" spet poskrbel za eno tistih, ki je prehojena še lepša, zanimiva in brez obiskovalcevzmedeneek
In, ja, kdor najde možicla, dam za "limonado"velik nasmeh, hehee
Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) prekrasno jutro1 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) najina pot2 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) čez Grlo3 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) utrinek4 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) pogled nazaj5 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) čudo narave6 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) pot7 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) od Matkovega okna do Mrzle gore8 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) razgledi na drugo stran9 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) daleč je že dolina10 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) sva na vrh kar tu gor zavila11 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) geppo v akciji12 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) pozna in je šel po travah, js pa drsala po platah:)13 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) utrinek14 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) razgledi z Rjavčkega  vrha15 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) utrinek16 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) sva šla malo naprej po grebenu...17 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) utrinek18 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) že proti markirani19 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Rjavčki vrh20 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) od tu pa po svoje...21 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) igra oblakov22 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) utrinek23 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) hmmm, najina pot24 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) pogled nazaj na prehojeno25 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) izgubljeni možic, ki čaka na limonado, hehee26 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) najina prečka nad Logarskim kotom...tudi, če nikoli več:)))27 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) ena redkih, ki se še tako vidijo...28 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) prehod čez zadnjo grapo29 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) utrinek30 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) cvetoč utrinek Logarskega kota31
"rozka"cool
fotografija 18 je pa olesenel otrok Matere zmajev Khaleesicool
20.8.2018
Se bojim, da je od tam, kjer je rozi pustila možica, do piva vsaj dve uri. velik nasmehvelik nasmeh
geppo
Si precej točno ocenil velik nasmeh
Mislim pa, da si pa namesto ljimonad, zaslužiš hladno pivocool
4.11.2018
Bližnja Planjava ,Ojstrica in nenazadnje Krofička nekako skrivata prelep vrh-Rjački vrh ali tudi imenovan Planinšca .Visok je kar 1898m, kar ni tako zanemarljivo.Ker je rahlo stran od poti na Ojstrico ima bolj malo obiska-ampak samo malo.Gor vodita v bistvu dve poti.Šel sem z PD Medvode. Odločili so se ,da gremo po malo znani poti skozi Grlo.Štart je bil pri planšariji v Logarski dolini. Gremo po naplavinah takoj za kočo, kjer dejanjsko ni poti.Ko zapustimo ta prod se nam na desni pokaže komaj vidna stezica, ki je vidna do vrha gore.Ta pot je bila nekoč označena in so še danes vidne rdeče oznake .Uradno je sedaj pot opuščena in velja pot uradno za brezpotje.Mestoma jo prerašča ruševje.Pot vodi po vosoki travi in tam je stezica komaj vidna.Do vrha gore bomo hodili nekako tri ure. Na polovici poti naletimo na velik skok, ki pa še opremljen s starimi klini in ga brez nevarnosti preplezamo.Pot je vseskozi kar dokaj strma-naredimo do vrha 1000m vzpona.Skoraj do tričetrt pot se nič videlo-sama megla. Nato pa se je pokazalo sonce in zagledali smo vrhove vse od Krofičke do Rink.S sedla , kjer pride pot gor dejansko za Ojstrico, nas stezica na levo v slabih dvajsetih minut pripelje na Rjački vrh.Razgled je veličasten. Tu seveda ni nobenega žiga ali kaj drugega . Dol pa smo šli mimo koče Na Klemenči jami pod Ojstrico in nato po desni poti k turistični kmetiji Plesnik.Pot gre kar strmo navzdol mimo slapov in celo skozi tunel. Vmes je tudi varovana z jeklenicami.
Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Štart pri planšariji Logarski kot.1 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m )2 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Začetek ni bil nič obetaven.3 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m )4 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Nato pa po stezici.5 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Skok.6 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m )7 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m )8 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Zašli smo v meglo in ruševje.9 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Izmegle se le pokažejo vrhovi.10 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Megla se nekako pomika dol.11 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Na nasprotnem bregu opazimo ogromno čredo gamsov.12 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Po melišču na sedlo.13 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Pogledi nazaj.14 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Na sedlu.15 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Tu je križišče poti.16 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Na naš vrh.17 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Gasilska na vrhu.18 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Na vrhu pa se vidi vse okoliške vrhove -to je Krofička.19 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Rinke.20 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Kamniško sedlo z Brano levo.21 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Dol.22 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Križišče poti.23 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Naj koča letos.24 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m )25 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Koča je bila zaprta, bife pa je vseeno bil.26 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Orel bo poletel.27 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Dol po tej poti.28 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Vmes so jeklenice.29 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Pa slapovi.30 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Pa tunel.31 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Lepo je .32 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Pa smo prispeli dol.33
4.11.2018
Rjavčki....mežikanje
coffee
16.4.2019
Bom kar tu.

Sicer sem imel namen it čez Grlo do Škarij in potem po grebenu do Vilic in mogoče še Planjave, sam so bile razmere tako slabe, da sem na sedlu pod Rjavčkim pobegnil proti Klemenči.

Nekje na zadnji tretjini Grla se začne nova snežna podlaga, kakšnih 50cm+ s par centi debelo skorjo. Napredovanje je bilo dejansko tako slabo, da sem od Kota do sedla potreboval približno pet ur, od tega za del z novo podlago okoli 3 ure. Skorja se konstantno seseda in če orenk ne poteptaš mesto za stop, se ti udere čez koleno. Hkrati se je okoli pol devete začelo plaziti s severne stene Planjave, kakšnih 10 se jih je slišalo. Na sedlu sem potem pokopal prvnotni načrt. Proti Klemenči je sicer šlo hitro, vendar je količina snega približno ista kot v Grlu s to razliko, da ni skorje. Nekdo je tudi naredil sled proti Kopinškovi.

Še to. Ne bi rad oponiral ARSU, ker nisem strokovnjak za plazove, sam a je nižanje nevarnosti za sledeče dni na 1. stopnjo dejansko al gre za napako sistema?
Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) jutro1 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) ambient2 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) začetek Grla, plaznica se začne kakšnih 10m od Kota3 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) severna stena Turske4 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) nov podor?5 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Brana6 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) kaverna7 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) zalita8 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) trojček9 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) vrum10 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Krofička11 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) Ojstrica12 Rjavčki vrh ali Planinšca ( 1898m ) odhod s sedla13