seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh
 Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh
18.8.2012 - panoramik
Včeraj sem se odločil za obisk omenjenih treh vrhov iz Logarske doline.Od savinjskega sedla,naprej proti Mrzlemu vrhu ni markacij,stara graničarska pot pa se hitro izgubi,tako da se sproti odločaš,kje in kako boš kaj preplezal.Vse je še šlo do 10 metrskega praga levo tik pred vrhom,ta me je ustavil(nimaš se za kaj oprijeti,gladka strma skala -morda bi gor še šlo, ampak dol?) zmedenmrk pogled.Po desni je še slabše izpostavljena gruščata polica.Tako ,da ostaja ta vrh za enkrat drugič.Je pa skala zelo drobljiva tako da ti kar dosti ostane v rokah (verjetno enako kot Mrzla gora).Bil pa je lep razgled naokoli,posebej na sosednji Križ in naval na njega.nasmeh
No nadaljevanje je bilo bolje vzpon na Storžek ,SVK prav pride,posebej čelada,tudi tu ni bilo obiska,razen kavknasmehOb koncu še sprehod na Ledinski vrh in povratek nazaj v dolino.
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh na Okrešlju1
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Grintovci 27
mako44
18.8.2012
lepe fotke, no Mrzla gora ze mi ni zdela tako krušljiva, oziroma drobljiva, predvsem ostra skala, tako, da bi bilo dobro imeti rokavice.Varen korak še naprej želim!
funnyboy
24.7.2016
Sobotni Storžek in Ledinski vrh
gorski svizec
8.6.2017
Ima kdo informacije o stanju varoval na storzek, kakšne posebnosti, sneg
? Hvala
2.7.2018
Danes pa na dva zahtevna vrha nad Savinjskim sedlom.
Najprej na Mrzli vrh, ki postreže s kar pravo mero adrenalina, nato pa vzpon po SZ grebenu na Storžek, ki tudi ni od muh. In,ker se zarečenega kruha največ poje, sem se spustil s Storžka po zavarovani poti. zavijanje z očmi
Ledinski vrh sem danes izpustil. velik nasmeh
Vreme še zjutraj megleno, nato pa čudovit dan.nasmeh
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Zjutraj še megla nad Okrešljem.1
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh ...nad Pragom pa se je razjasnilo.2
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Pot na Mrzli vrh.3
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Tukaj se je najbolje držati grebena.4
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Na vrh smo se povzpeli po izpostavljenih gruščnatih policah po desni strani.5
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Z vrha pogled na Mrzlo goro.6
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Previden sestop po policah nazaj proti sedlu.7
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Pogled na SZ greben Storžka.8
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Izpostavljeno plezanje v dobri skali.9
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Tik pod vrhom Storžka.10
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Lep pogled na Mrzli vrh in zadaj na Mrzlo goro.11
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Sestop ob rahitičnih jeklenicah.12
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh V Turskem žlebu še dosti snega.13
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Za konec....14
jvali
3.7.2018
Nedelja (1.julijski dan) se je razvila v čudovit dan, prelep za obisk gora, čeprav so zjutraj meglice še skrivale vrhove. Kasneje so bile za dekoracijo. Sprehod do Ledinskega vrha (Okrešelj, Savinjsko sedlo) je bil botanično obarvan. Ostanki snega so skrajšali pot v dolino. Na vrhu kar precej obiska, a dovolj prostora za vse.
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Navidezno krhka, a odločno kljubuje vremensim razmeram. Zoissova zvončica, endemit. 1
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Cvetje in vrhovi, zemlja in nebo. 2
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Svišč. 3
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Prelepa na kvadrat. 4
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Kochov svišč, ker ima zelene proge v notranjosti cveta, ali Clusijev svišč. Vseeno, lep je eden in drugi.5
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Gore so moj dom. 6
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Še ena vrsta svišča, ki raste višje, nad 2000 mnv. 7
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Na vrhu Ledinskega vrha. 8
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Panorama.9
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Kamniška murka, ki diši po vaniliji. Potrebno se je ozreti po travišču, če hitiš, je ne opaziš. 10
Mrzli vrh, Storžek, Ledinski vrh Veselje, srčnost,smeh, preprostost, povezanost. 11
3.7.2018
Tole pa spada bolj pod temo “Ledinski vrh”, ki je že odprta. zavijanje z očmi
jvali
garmont@imate prav, sem prestavila objavo. Hvala na prijaznem opozorilu. Srečno v gorah!
taubi4
14.10.2019
Vremenska napoved je za nedeljo napovedovala lepše vreme za vzhodni del države, zato se odločim za Mrzli vrh nad Savinjskim sedlom.
To je še edini dvatisočak v KSA, ki ga še nimam na spisku.
Ob 6:40 smo zapustili parkirišče v Ravenski Kočni in se napotili po Slovenski na Ledine. Do koče smo prišli v eni uri in štiridesetih minutah. Po kratkem zajtrku smo odšli čez Ledinslo sedlo na Savinjsko sedlo. Na sedlu smo pustili nahrbtnike, ter se v plezalnih pasovih z eno vrvjo, dvema gurtnama in nekaj vponkami, odpravili proti vrhu Mrzlega vrha. Plezanje na dveh mestih doseže slabo dvojko(?). Tik pod vrhom pa naletimo na ključno mesto vzpona. Nadaljevanje namreč zapira visoka navpična skala. (Panoramikova slika št.12)Večina se jih tu odloči za desno varianto po izpostavljenih gruščnastih policah proti manjši grapi. Le najbolj vešči (Jovan in Drago) pa si celo za sestop izberejo levo zelo strmo in gladko polico brez pravih oprimkov za roke.(glej album pod naslovom Krnička gora, Mrzla gora, Mrzli vrh, Belski turn). Ker moji sopotniki niso bili 100% prepričani vase, sem jim na tem delu postavil vrvno ograjo. Z njeno pomočjo smo bili vsi hitro na vrhu. Za vzpon in povratek s sedla smo potrebovali eno uro. Brez varovanja pa si gor in dol lahko v pol urice.
Ker je bila ura šele dvanajst smo se odločili še za vzpon na Storžek po JZ grebenu. To plezanje pa je res čisti užitek. Čeprav je greben skoraj popolnoma navpičen in zelo izpostavljen, plezanje zaradi trdnih in velikih oprimkov ni prezahtevno. In kot se za čisti užitek spodobi, se tudi ta prehitro konča. Ker se po spustu po markirani poti na drugi strani Storžka spustiš globoko na Avstrijsko stran, smo se za povratek raje odločili za smer pristopa.
Po sestopu smo pred nadaljevanjem poti proti Veliki Babi, skočili še na Ledinski vrh. Z Ledinskega vrha na Veliko Babo smo prišli prej kot v eni uri. Smo pa za nadljevanje do Jenkove planine porabili več kot dve uri. V drugem delu smo se celo nekoliko izgubili in zato kakšnih dvajset minut lomastili po ruševju.
Greben od Velike Babe proti Jenkovi planini je v prvi polovici precej izpostavljen in popolnoma brez varoval. Zaradi tega je lahko za planinca, neveščega poplezavanja po skali, tudi precej neugoden.
Za cel krog z štirimi dvatisočaki smo potrebovali dobrih deset nepozabnih ur hoje.
Slikce, Ivo, slikce!
Kaj pa Kljuka, Veliki kup, Rdeči kup, si že podelal?
mito3000
15.10.2019
Ti trije so tudi meni ostali, zadnji je tako nam šodrovcem nedosegljiv
No, na tistem delu, kjer ste se varovali je vsak zdrs usoden.
Lahko si 100% prepričan vase, pa vseeno odletiš.mežikanje
15.10.2019
S strani Mrzle gore je greben še bolj krušljiv, še posebej, če ne najdeš najboljše variante in zaideš preveč v desno. Drugače je pa najlažje pozimi po žlebu v vpadnici vrha iz Mrzlega dola.
@garmont, tisto skalco prepleza Drago direkt, desno pa ni cela dvojka.
Leva je sicer zračna, vendar dovolj široka. Če je skala suha in na njej ni šodra, jo mora premagat vsak šodrovcvelik nasmeh
Matjaž, z zadnjim 'kupom' sem hotel samo malo podžgati kolego Iva, on namreč priznava samo 250 slovenskih dvatisočakov.nasmeh
taubi4
15.10.2019
Tone samo 190, ker upoštevam topografsko prominenco 50 metrov. Upam da sem prav napisal.
Saj sem razmišljal,ja, da si omenjal to številko, Ivo, pa se mi je zdela prenizka.zmeden
Jaz pa prav uživam v odkrivanju novih vrhov.
Na kakšnega zahtevnejšega mi pomaga Drago in če bo posreči, še letos dosežem precej okroglo številko.nasmeh
Borga
20.10.2019
Danes na omenjenih treh vrhovih iz Belske Kocne....vrhovi vec ali manj v megli...