seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Kaptanski greben na Brano
 Kaptanski greben na Brano
en-goldy
10.8.2016
Začel v Kam. Bistrici in se preko Kaptanskega grebena povzpel na Brano. Se spustil do Kotličev in povzpel na Tursko goro, ter mimo bivaka pod Skuto čez Žmavčarje nazaj v dolino. V Kotličih je en manjši podor z ostenja Brane(tam zna še kaj dol priletet), varovala v dobrem stanju.
Kaptanski greben na Brano Tja gor - Brana1 Kaptanski greben na Brano Nove klopce    2 Kaptanski greben na Brano Lepa3 Kaptanski greben na Brano Prvi skok4 Kaptanski greben na Brano Drugi skok5 Kaptanski greben na Brano Repuš?6 Kaptanski greben na Brano Planika7 Kaptanski greben na Brano Skok, ki zapira nadaljevanje proti Bosovi grapi8 Kaptanski greben na Brano Proti škrbini9 Kaptanski greben na Brano Kapitalka10 Kaptanski greben na Brano Kaptanski greben11 Kaptanski greben na Brano Pogled v Bosovo grapo12 Kaptanski greben na Brano Poplezavanje po grebenu13 Kaptanski greben na Brano Detajl14 Kaptanski greben na Brano Pogled nazaj na greben15 Kaptanski greben na Brano In pogled naprej proti vrhu Kaptana16 Kaptanski greben na Brano Grintovec17 Kaptanski greben na Brano Famozna stena Kogla18 Kaptanski greben na Brano Pogled na skrotast del, ki vodi naprej proti Brani19 Kaptanski greben na Brano Planik je bilo res veliko, planink pa precej manj20 Kaptanski greben na Brano Kaptan in škrbina21 Kaptanski greben na Brano Po grebenu naprej proti Brani22 Kaptanski greben na Brano Planjava23 Kaptanski greben na Brano Vrh24 Kaptanski greben na Brano Logarska dolina25 Kaptanski greben na Brano Rinke26 Kaptanski greben na Brano Planjava27 Kaptanski greben na Brano Proti Kam. sedlu28 Kaptanski greben na Brano Sod brez dna29 Kaptanski greben na Brano Alpska smiljka30 Kaptanski greben na Brano En čuden ptič31 Kaptanski greben na Brano Uživač - blagor njemu32 Kaptanski greben na Brano Ojstrica, Planjava, Kam. sedlo, Brana33 Kaptanski greben na Brano Ojstrica34 Kaptanski greben na Brano Mrzla gora35 Kaptanski greben na Brano Bivak pod Skuto36 Kaptanski greben na Brano Bivak pod Skuto37 Kaptanski greben na Brano Turska gora38 Kaptanski greben na Brano Brana39 Kaptanski greben na Brano Bivak pod Skuto40 Kaptanski greben na Brano Notranjost - proti severu41 Kaptanski greben na Brano Notranjost - proti jugu42 Kaptanski greben na Brano Bivak pod Skuto43 Kaptanski greben na Brano Bivak pod Skuto44 Kaptanski greben na Brano Zvončica45 Kaptanski greben na Brano Zoisova zvončica46 Kaptanski greben na Brano Preobjeda?47
18.12.2016
Nekaj današnjih slik s Kaptanskega grebena na Brano. Snega ni, skoraj brez vetra in toplo za ta letni čas.
andrej78
18.12.2016
Lepo Matej,včeraj sem ga opazoval iz poti na Tursko goro...
Bojan_A
21.10.2017
Danes na Brano skozi Bosovo grapo in čez Kaptanski greben: https://bojanambrozic.com/2017/10/21/brana-cez-kaptana/
geppo
27.9.2018
Skalni skoki v Bosovi grapi, vzpon na Kaptansko glavo, Brano, mi je precej navilo nožne mišice. Skoraj enomesečna "abstinenca" od zadnjega vzpona mi, je pognala gorski adrenalin po žilah.
Tako kot kolegoma iz SV Slovenije je bil tudi meni ta vzpon "prvenstveni".
Sicer smo na začetku za par minut prehiteli Studenec. Voda ni tekla, nas je zmedlovelik nasmeh
Grapo prelezemo brez težav in se lotimo grebena. Lepo poplezavanje v dobri skali, sonce, razgledi kaj češ boljšega?
Spustimo se s Kaptana in na sedlu malicamo v brezvetrju. Nadaljevanje šodrasto in končno trave. Samo, ko je do vrha še tako daleč. Hvala kolegoma, ki sta me vsake toliko časa počakala,ker sem krevsljal čedalje bolj zadaj.
Na Brani malo počitka in sledi spust v senco in S veter. Oblačila gor.
Pred okovanim žlebom se Stanko odloči za bljižnicojezen Sem se pa strinjal.
Zame je bil to najtežji del poti danes. Vse pošudrano, poličke, žlebovi ni da ni.Palice bi najraje zabrisal po steni, da bi mi bilo lažje. Stanko se pa smeji od spodaj ( hitro mu je šlo ).
Končno na soncu in poti proti sedlu. Pri koči na soncu malicamo, toplo je.
Spustimo se po melišču in prašen ko mlinar sem po nekajminutnem spustu zopet na poti. Posladkamo se s pivom in pohitimo do Jermance.
Cesta je na nekaj mestih precej valovita!!!
Kar težko prevoznih je tistih nekaj metrov.
Kaptanski greben na Brano Pa gremo veselo v grapo1 Kaptanski greben na Brano Malo se je potrebno razgledati in fotografirati med vzponom2 Kaptanski greben na Brano Skoki so hitro za nami3 Kaptanski greben na Brano Proti Planjavi4 Kaptanski greben na Brano Na grebenu5 Kaptanski greben na Brano6 Kaptanski greben na Brano Stanko/Marjan7 Kaptanski greben na Brano Vsak po svoje se spuščamo s Kaptana8 Kaptanski greben na Brano Kaptan 1943m nmv9 Kaptanski greben na Brano Sedaj pa proti vrhu Brane10 Kaptanski greben na Brano Pogled nazaj na prehojeno11 Kaptanski greben na Brano Na vrhu Brane12 Kaptanski greben na Brano Kar kadi se za obema13 Kaptanski greben na Brano Studenec žal brez vode14
stankoju
28.9.2018
Jaz dodajam samo slike na zgornji opis včerajšnje ture na Brano čez Kaptana.
Kaptanski greben na Brano1 Kaptanski greben na Brano2 Kaptanski greben na Brano3 Kaptanski greben na Brano4 Kaptanski greben na Brano5 Kaptanski greben na Brano6 Kaptanski greben na Brano7 Kaptanski greben na Brano8 Kaptanski greben na Brano9 Kaptanski greben na Brano10 Kaptanski greben na Brano11 Kaptanski greben na Brano12 Kaptanski greben na Brano13 Kaptanski greben na Brano14 Kaptanski greben na Brano15 Kaptanski greben na Brano16 Kaptanski greben na Brano17 Kaptanski greben na Brano18 Kaptanski greben na Brano19 Kaptanski greben na Brano20 Kaptanski greben na Brano21 Kaptanski greben na Brano22 Kaptanski greben na Brano23
14.10.2018
Čez Kaptanski g. na Brano-Hudi Prask-Turska (13.10.18)

Pravljični dnevi se nadaljujejo. Veliko ni za dodati od predhodnikov, izjemno lepo poplezavanje. Z Brane sva se spustila do kotličev in po melišču v smeri Okrešlja. Od tam pa v Hudi Prask ter na Mrzlo goro. Šodra tukaj ne manjka. Sledil je spust ter prečenje po melišču pod Malo Rinko do Turskega žleba. Jeklenice se bodo v zgornjem delu verjetno postavljale v prihodosti, saj so luknje že navrtane. Zelo koristna zadeva. Iz Turske pa do kotličev in v nasprotni smeri kot zjutraj. Kotliška grapa je boljša za vzpon kot spust. Spodnji del je kar zanimiv zaradi ruševja. Višincev je bilo pa le nekaj manj kot 3000m.
Kaptanski greben na Brano začetek Bosove1 Kaptanski greben na Brano2 Kaptanski greben na Brano3 Kaptanski greben na Brano4 Kaptanski greben na Brano5 Kaptanski greben na Brano6 Kaptanski greben na Brano vstop v Hudi prask7 Kaptanski greben na Brano8 Kaptanski greben na Brano9 Kaptanski greben na Brano Mrzla gora10 Kaptanski greben na Brano11 Kaptanski greben na Brano v Turski žleb12 Kaptanski greben na Brano Lukje narejene13 Kaptanski greben na Brano Turska14 Kaptanski greben na Brano Kotliška grapa15 Kaptanski greben na Brano Pr Jurju16