seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Grintovec čez Dolge stene
 Grintovec čez Dolge stene
zippo
12.9.2016
Silvestro - ti si novodobni Bos!
palček plezalček
23.9.2016
Hudimana, budilka je zopet zvonila prekmalu in tako enostavno jo je bilo z enim samim pritiskom utišati, da sem se znašla v Bistrici šele ob osmih. Pot proti Kokrškemu sedlu je bila še kar mirna, od tam proti Dolgim stenam še bolj. Žive duše nisem srečala, dokler... Malo nad Zgornjimi jamami jo mahnem po svoje in plezakanje me privede na streho ravno na mestu, kjer mirno počiva čreda ovac. Ker niso bile pri volji za kakšno resno debato, jo uberem na vrh, od koder se napotim proti Dolgemu hrbtu. Upanje, da bom tam srečala stare znance s prejšnjega obiska, se ni uresničilo. Kozorogi so očitno imeli pomembnejše opravke. Malce nejevoljna ob dejstvu, da nisem imela ravno kraljevskega sprejeme, jo uberem na ljubo Štručko, z nje pa se čez Skuto spustim na Male pode in odmaširam skozi Žmavčarje do avta.

PS: Vpisna knjiga na Grintovcu je polna, na Dolgem hrbtu in Skuti je ni.
Grintovec čez Dolge stene1 Grintovec čez Dolge stene2 Grintovec čez Dolge stene3 Grintovec čez Dolge stene4 Grintovec čez Dolge stene5 Grintovec čez Dolge stene6 Grintovec čez Dolge stene7 Grintovec čez Dolge stene8 Grintovec čez Dolge stene9 Grintovec čez Dolge stene10 Grintovec čez Dolge stene11
grega_z_brega
23.9.2016
bravo palček!
Macesna
Lepo!
24.9.2016
Meni pa sploh ni zvonila, pa sem se vseeno zbudil ob 4. uri (EMŠO deluje natančno).
Lepo si poslikala Štruco.
Tudi midva nisva opazila nobenega gamsa.
Da jih ni vse raubšic pregnal.nasmeh
pika
7.6.2018
Preko dolgih sten kopno, manjšim snežiščem se da izogniti. Včerajšnji vzpon je motila samo neznosna sparina na poti.
Grintovec čez Dolge stene1 Grintovec čez Dolge stene Štruca, Skuta2 Grintovec čez Dolge stene podi3 Grintovec čez Dolge stene4 Grintovec čez Dolge stene greben5 Grintovec čez Dolge stene6 Grintovec čez Dolge stene7 Grintovec čez Dolge stene Kočne8
7.7.2018
Danes gor čez Dolge stene. Sestop opravimo čez Mlinarsko sedlo in mimo bivaka, ter čez Pode in Gamsov skret v dolino.
Prvič mi je uspelo izstopiti tik pod vrhom Grintovca, saj sem drugače vedno prehitro zavil pod steno.zavijanje z očmi
Proti Mlinarskemu sedlu vse OK, do bivaka greš malo po snegu - nezahtevno.
Sestop čez Gamsov skret je še najbolj zagaman, saj so trave tu res strme, zdrs pa bi bil usoden. Pod njim je še kar lepa flika snega, ki se mu ne moreš izogniti. Počasi, pa gre.mežikanje
Razen na vrhu, kjer ni bilo razgledov, je bil prav super dan.
Grintovec čez Dolge stene Domorodca pod Kokrskim sedlom1 Grintovec čez Dolge stene Na grebenu Dolgih sten2 Grintovec čez Dolge stene Danes prvič povsem po grebenu do vrha.3 Grintovec čez Dolge stene Izstop...4 Grintovec čez Dolge stene Pogled na Doooolge stene z vrha Grintovca.5 Grintovec čez Dolge stene Proti Mlinarskem sedlu.6 Grintovec čez Dolge stene Baba in Dolgi hrbet s poti.7 Grintovec čez Dolge stene Kočni8 Grintovec čez Dolge stene Veliki Podi9 Grintovec čez Dolge stene Strmo proti Gamsovem skretu...10 Grintovec čez Dolge stene ...in snežišče pod njim.11 Grintovec čez Dolge stene Danes jih je bilo res veliko.12
8.7.2018
Po tej poti še nisem hodil, pa me zanima, kako je z orientacijo in kakšna je težavnost. Hvala za odgovor.
JusAvgustin
Kot prvo ni pot ampak bolj kot ne grebenska rez. Orientacija ni težava. Poplezavanje v okvirih prve težavnostne stopnje. Zelo razgledna smer in malo obljudena. Priporočam.
Hvala Jus!
Juša bi samo toliko dopolnil, da je na začetku malo ovinkov, ki jih v megli težko najdeš. To je malo levo pod stenami in v grapo nato pa spet malo na levo in potem gor na greben.
8.7.2018
Evo, dobil sem precej koristnih informacij. Bom probal, mogoče še letos - seveda v jasnem vremenu.
Kafetarca
13.7.2018
Za ta vikend razmišljam o Grintovcu, štartalo bi se iz Konca. Kako je s prevoznostjo ceste do tja od doma v Kamniški? Je dostop dovoljen? Je cesta OK tudi za malo nižja vozila?

Nikol boljs
21.9.2018
Danes končno Grintovec preko Dolgih sten. Začetek pri Suhadolniku, vreme naravnost idealno. Sama pot preko Dolgih sten je kar dobro vidna, pomagajo tudi možici. Na zadnjem, strmem delu sem se držal leve strani pod grebenom, pa ni bilo nobenih težav. Razgledi z Dolgih sten so fantastični. Turo zelo priporočam, saj ni noben bav bav.
Grintovec čez Dolge stene Odcep za pot pred Malimi vratci je kar dobro viden1 Grintovec čez Dolge stene Pot sprva poteka po travi2 Grintovec čez Dolge stene V pomoč so možici3 Grintovec čez Dolge stene Pogled proti vrhu Grintovca4 Grintovec čez Dolge stene Razgled z grebena5 Grintovec čez Dolge stene Prehojena pot6 Grintovec čez Dolge stene Tik preden se pot združi z markirano7 Grintovec čez Dolge stene Greben Dolgih sten z vrha Grintovca, pot  direktno po grebenu pa je precej bolj zahtevna8 Grintovec čez Dolge stene KSA z vrha9
22.9.2018
Lepa tura, res ni težka. Samo megla je lahko tu problem, ker se je potem na grebenu težko znajti.
janez.novak
Res primoza, prava uživancija - hoja po travnatem grebenu v lepi kulisi in kakih 200 m lažjega poplezavanja. Če pa greš desno na greben, pa so razmere povsem drugačne.