Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant
23.11.2012
Hvala, garmont!
Nisem vedel, da obstaja ta prehod. Običajno sem sestopal tam pred Dedcem!
Če prav razumem, je to na levi strani moje slike?
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant1
jožka
23.11.2012
Sicer so to Vršiči in ne Vežica, a komu mar. Vaša Jožka
Drago,res je.
In naša Jožka, komu mar.
Dr.ejči
24.11.2012
Fajn tura...letos 2x opravljena.Sestop sicer obakrat preko Praga, mimo koče in čez Petkove njive.
Skok se da obiti na vsaj dva načina.
jožka
28.11.2012
Skok? V mokrem?

29.11.2012
Dežnik je pa vseeno zaprl!
Navzdol pa z odprtim verjetno tudi ni problem!velik nasmeh
Dr.ejči
29.11.2012
Brez zamere, ampak meni so sumljivo suhe vejezavijanje z očmi
Volk
V snegu pa skorajda sprehod. velik nasmeh
16.6.2013
Včeraj 15.6. potepanje po dolini Kamniške Bele najprej do slapa Orgljice in naprej v iskanje Skoka.Pot sem našel brez nekih težav.Skoka se nisem lotil sem pa si ogledal Velb.Pri sestopu sem srečal 4 pohodnike ki so šli proti Skoku vsi z skromnimi malimi nahrbtniki brez dodatne opreme,ni bilo videti kakšne vrvi in niti čelad niso imeli.Če so šli čez Skok to ne vem.Torej vrnil sem se nazaj do markirane poti po kateri sem nadaljeval do Presedljaja kjer sem zavil levo na Dleskovško planoto.Se povzpel na Vežico.Vreme je postajalo čudno kot da bo kakšna nevihta a se je kasneje izkazalo da ne bo nič.Zato sem se podal še na Lučkega dedca.Se prebil skozi rušje in čez Durce med Vršiči in Dedcem na vrh.Prvi dvatisočak letos v tej klaverni sezoni.Vreme se je zrihtalo oblaki so odšli sonce je žgalo,Ojstrica se je pokazala v vsej svoji lepoti tako da so razgledi bili tudi lepi.Sestop do markirane poti in proti Presedljaju nazaj spust v dolino na izhodišče.

Lp! Tonenasmeh
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant Slap Orgljice1
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant preko hudournika2
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant po strmem navzgor3
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant Velb4
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant Skok5
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant GPS-Skok6
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant na markirani poti proti Presedljaju-razgled7
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant prečenje-izpostavljeno8
17.6.2013
VIDEO:http://youtu.be/UB-0UMudxnY
Jonny_
Tone, zjutraj smo se videli na parkingu ... pa očitno cel dan nekje skupaj hodili, čeprav se srečali nismo več. nasmeh
17.6.2013
O pozdravljen Janez,sem vas gledal gor ko ste stali na vrhu Konja sem ravno lezel gor proti Presedljaju potem pa zavil levo proti Vežicinasmeh
11.7.2013
V mokrem jutru razgibavanje čez Najnar štant do Šraj peskov.Sestop čez Skok in do Orličja, ki kaže v nasprotju z današnjim vremenom precej suho podobo.Radler pri Jurčku in domov.
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant Mokro jutro1
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant Izpostavljena stezica7
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant Najnar štant8
5.7.2014
Vidim, da se na tej temi že nabira pajčevina, ker je preteklo že veliko časa od zadnje objave. Da se tu oglašam, so krivi naši vrli vremenarji s svojimi nevihtami, ki so me danes odvrnili od zahtevnejše ture. Vendar, ni mi žal, da sem šel, vremenski pogoji pa so bili idealni. Ker sem bil pozen, sem Pred Belo komaj dobil prostor za konjička. Očitno so jo vsi pohodniki mahnili proti Presedlaju, kajti v moji smeri ni bilo žive duše. So pa bile v stenah Vežice in Vršičev vsaj štiri ločene naveze plezalcev. Na Petkovih njivah je snega le še za zimske radosti svizcev, je pa čudno, da nisem opazil niti enega. Po kratkem obisku prijazne oskrbnice doma na Korošici, sem jo mahnil čez Prag in se na Presedlaju odločil,(ker ni bilo o nevihtah ne duha ne sluha) da obiščem še Konja in sestopim čez Dolski graben. Prihranjeno mi je bilo celo kilometrsko pešačenje po asfaltu do avtomobila, kajti ob dvignjenem palcu mi je ustavil prijazen voznik.
7.8.2014
Čez ta skok sem šel danes, pogledat sem šel še eno stezico, ki se odcepi levo pod tem skokom, ampak se konča po 5 minutah. Skok je bil suh a vseeno ni oprimkov, kot sem jih bil deležen na Ojstrici nasmeh
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant1
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant2
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant Ojstrica3
andi2
19.9.2014
Danes v raziskovanju doline Bele, mimo slapu, mostu in do skokamežikanje, kjer so me kar prsti zasrbeli (sploh spodaj je res hinavsko pohlevennasmeh); ker pa je bila ideja za izlet drugačna nato nazaj in še do kamniške jame. Dolina miru, potke se brez težav sledijo,razgledi in narava pa za konec poletja sijajni.
27.5.2015
Danes gor čez Najnar štant in Šraj pesek do Petkovih njiv. Nato vzpon po sestopni grapi v steni Vršičev in nato na vrh Vežice.
Sestop na Presedljaj in v dolino Bele.
Na trenutke je bril kar močan veter.
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant Orličje1
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant Možicu sem dodal še jaz kamenček8
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant9
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant10
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant Za Konja danes ni bilo želje....in volje.11
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant Še počitek pri lovski bratovščini in v dolino.12
andi2
16.7.2015
Iz vročine mesta v svežo dolino Bele. Stezica proti Najnar štantu je kar pridno zaraščena,malo obiskananasmehČe se vračaš po isti poti, pa si kar vzemi čas, malo posedi , poglej srhljivo steno Rzenika in odkljukaj upokojenske serpentine s Presedljaja - tako sijajno stvar in mir redko kje najdeš.
Korošica čez Šraj pesek in Najnar štant Če si hodil slabo uro, si na levi strani hudournika in vidiš tole - zavij levo:)1