seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Kokrska in Jezerska Kočna
 Kokrska in Jezerska Kočna
panda
29.1.2018
neustrašen si.......ala ti vera. nasmeh Upam, da imaš varovalko v glavi.eek
michael66
The best,Dejan.Srečno še naprej.
cvalenti
29.1.2018
LeGeNdA !! velik nasmeh
Marx
24.6.2018
Danes (23.06.2018) prvičkrat na Kokrski in Jezerski Kočni... Zelo zahteven pot. Nekako slabo narejen in markiran odcep po Taški na Grdi Graben...
Šli smo po Dolcih na Dolško Škrbino, čez terbušasto steno (izjemno!) na Jezersko Kočno in potem še do kokrške Kočne in najzaj do Suhadolnika.
Izjemna zadeva!
Snega je mestoma le na sestopu z Kokrške Kočne ob koncu jeklenic in še nekaj na melišču ampak ni problem.
jax
24.6.2018
Jap, Grdi graben je vsekakor vreden svojega imena, se ga splača izognit. V ostalem pa je Kočna več kot spodobna tura ...
ttpro
1.7.2018
Zdravo! Ve kdo mogoce kako je kaj s snegom na kremzarjevi poti? Hvala!
knap4227
Snega ni, razen spodaj na meliščih nad Češko kočo, ki pa ni ovira. Lp
Lisica
9.7.2018
Včeraj naredila krožno turo iz Cojzove koče, preko Ovnovega Čera na Sp. Dolce, vzpon mimo bivaka na Kokrško Kočno in Jezersko Kočno, naprej čez trebušasto skalo in povratek čez Dolce in Hudi graben do Suhadolnika.

Razmere b.p., najbolj zahteven del je bil meni osebno en del vzpona na Kokrško Kočno in sicer nad melišči po skalah do jeklenic. Šodra ogromno, zgleda kot neki manjši podor pod vrhom grebena odkjer se kotali grušč. Poleg tega je še izpostavljeno. Tudi na Jezerski Kočni je aktiven podor, lepo viden iz K Kočne. Markirano je pa odlično celo pot. Na poti iz K Kočne na J Kočno je par klinov, ki držijo zajlo, zruvanih ampak ne prestavljajo problema. Tisti del se mi zdi dobro varovan.
Kokrska in Jezerska Kočna1 Kokrska in Jezerska Kočna Cojzova koča s Kalško goro v ozadju2 Kokrska in Jezerska Kočna pot čez Ovnov Čer3 Kokrska in Jezerska Kočna Veliko družbe ob poti, predvsem mladine :-) 4 Kokrska in Jezerska Kočna pot na K Kočno iz Sp. Dolci gre nekako takole5 Kokrska in Jezerska Kočna pot čez Ovnov Čer6 Kokrska in Jezerska Kočna mimo bivaka7 Kokrska in Jezerska Kočna8 Kokrska in Jezerska Kočna vrh Kokrške Kočne, zadaj J Kočna (viden aktiven podor) odaljena slabe pol urce stran9 Kokrska in Jezerska Kočna del poti med K Kočno in J Kočno10 Kokrska in Jezerska Kočna Pogled nazaj proti K Kočni -  eden na vrhu11 Kokrska in Jezerska Kočna pogled nazaj proti J Kočni12 Kokrska in Jezerska Kočna Zanimiv prehod čez trebušasto skalo13 Kokrska in Jezerska Kočna razcep od poti, nadaljujem nekaj metrov proti Grintovcu, potem na odcep Cojzova koča14 Kokrska in Jezerska Kočna čez Hudi graben v dolino - zanimiva pot tik ob stenah15
cason
28.7.2018
Pot brez posebnosti, snega malo na melišču, ampak se ga itak izogneš. Spodaj pa posnetek poti iz Češke koče.

Jezerska in Kokrska Kočna
dRM
1.8.2018
Današnji vzpon na Jezersko Kočno, smer Ravenska Kočna - Jezerska Kočna (umik Žrela in po Kremžarjevi poti).
Klik za ogled posnetka.

Pot lepo označena in varovana, v jutranjih urah nobene gneče. Z vrha lahko opazuješ procesijo ljudi na Grintovec.
navdušena
13.8.2018
Kako je zdaj s prehodom med Jezersko in Kokrsko KOčno? Je že kaj popravljeno, nekdo je napisal, da je del klinov izruvan??
Hvala za info
sh
13.8.2018
Kakšen klin je res izruvan, vendar mi včeraj s tem nismo imeli nobene težave. Sicer smo prečili s Kokrske na Jezersko.
navdušena
14.8.2018
No, upam, da se bo dalo preiti... Hvala za info
bogi
19.8.2018
Včeraj smo v okviru PD opravili turo na Jezersko Kočno. Startali smo iz Ravenske Kočne, se povzpeli do Češke koče in od tu naprej po Kremžarjevi poti na Jezersko Kočno. Plezalni del poti je zelo zahteven in večkrat "zračen", sicer pa so poti normalno prehodne. Vračali smo se po isti poti, le v zadnjem delu smo še prečili Štularjevo planino.
Kokrska in Jezerska Kočna1 Kokrska in Jezerska Kočna2 Kokrska in Jezerska Kočna3 Kokrska in Jezerska Kočna4 Kokrska in Jezerska Kočna5 Kokrska in Jezerska Kočna6 Kokrska in Jezerska Kočna7 Kokrska in Jezerska Kočna8 Kokrska in Jezerska Kočna9 Kokrska in Jezerska Kočna10 Kokrska in Jezerska Kočna11 Kokrska in Jezerska Kočna12 Kokrska in Jezerska Kočna13 Kokrska in Jezerska Kočna14 Kokrska in Jezerska Kočna15 Kokrska in Jezerska Kočna16 Kokrska in Jezerska Kočna17 Kokrska in Jezerska Kočna18 Kokrska in Jezerska Kočna19 Kokrska in Jezerska Kočna20 Kokrska in Jezerska Kočna21 Kokrska in Jezerska Kočna22 Kokrska in Jezerska Kočna23 Kokrska in Jezerska Kočna24 Kokrska in Jezerska Kočna25 Kokrska in Jezerska Kočna26 Kokrska in Jezerska Kočna27 Kokrska in Jezerska Kočna28 Kokrska in Jezerska Kočna29 Kokrska in Jezerska Kočna30 Kokrska in Jezerska Kočna31 Kokrska in Jezerska Kočna32 Kokrska in Jezerska Kočna33 Kokrska in Jezerska Kočna34 Kokrska in Jezerska Kočna35 Kokrska in Jezerska Kočna36 Kokrska in Jezerska Kočna37
Roman29
18.11.2018
Že prejšno nedeljo sem se odpravil na Jezersko Kočno a sem moral pri prvih klinih obrnit zaradi megle in močnega vetra, povrh vsega je bila še skala mokra tako da bi bilo neumno poskušati iti naprej, no mi pa žilica ni dala miru in včerajšni dan je bil kot nalašč da poskusim še enkrat. Ko sem prišel do Češke koče je bil pogled proti vrhu isti kot pred tednom(megla), no tokrat se je vendarle razjasnilo in naredil se je prekrasen dan, edino na vrhu je pihalo kot za stavo. Sem imel namen še naprej do Kokrške pa sem jo raje popihal nazaj dol saj me je pošteno peklo v obraz od mraza in vetra. Ko sem se hotel pri trebušasti skali odžejat sem imel pa v flaši samo še ledene kockevelik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh. Sama pot je prav razgibana, na severni strani je bilo še vse pomrznjeno, na sončni pa prav prijetno na mestih kjer ni pihalo. Prehod pod trebušasto skalo pa adrenalinski. Drugače pa na vrhu občutek da se bo vse skupaj ravno kar podrlo saj je cel kup majhnih podorov.
Kokrska in Jezerska Kočna1 Kokrska in Jezerska Kočna2 Kokrska in Jezerska Kočna zaenkrat še v megli3 Kokrska in Jezerska Kočna a se je na srečo razjasnilo4 Kokrska in Jezerska Kočna5 Kokrska in Jezerska Kočna6 Kokrska in Jezerska Kočna7 Kokrska in Jezerska Kočna8 Kokrska in Jezerska Kočna9 Kokrska in Jezerska Kočna10 Kokrska in Jezerska Kočna11 Kokrska in Jezerska Kočna12 Kokrska in Jezerska Kočna13 Kokrska in Jezerska Kočna14 Kokrska in Jezerska Kočna15 Kokrska in Jezerska Kočna16 Kokrska in Jezerska Kočna17 Kokrska in Jezerska Kočna18 Kokrska in Jezerska Kočna19 Kokrska in Jezerska Kočna20 Kokrska in Jezerska Kočna21 Kokrska in Jezerska Kočna22 Kokrska in Jezerska Kočna23 Kokrska in Jezerska Kočna24 Kokrska in Jezerska Kočna25 Kokrska in Jezerska Kočna26 Kokrska in Jezerska Kočna27 Kokrska in Jezerska Kočna28 Kokrska in Jezerska Kočna pogled proti Grintavcu29 Kokrska in Jezerska Kočna30 Kokrska in Jezerska Kočna na Krvavcu se že da kepat ...)))31 Kokrska in Jezerska Kočna32 Kokrska in Jezerska Kočna33 Kokrska in Jezerska Kočna34 Kokrska in Jezerska Kočna pod trebušasto skalo35 Kokrska in Jezerska Kočna36 Kokrska in Jezerska Kočna37 Kokrska in Jezerska Kočna38 Kokrska in Jezerska Kočna39 Kokrska in Jezerska Kočna40
Volk
13.1.2019
Že dolgo tlečo željo po potipu grabna na Kokrsko Kočno v zimskih razmerah sem si danes izpolnil. nasmeh
Na vrhu grabna sem obrnil zaradi časovne zagate (od doma ob 10.30). Pa saj, važna je pot, ne vrh, kajne?
Prečnica s Strehe na Dolce v veliki meri kopna, a brez derez in cepina nikar! V grabnu se mi je v prvi tretjini nekaj metrov ugrezalo do riti in sem že skorajda scagal. K sreči je bilo višje trdo. Prav lepo je bilo pokukati na zimzeleno Jezersko. Sestop po isti smeri. Ravno pod Taško se je dan prevesil v noč. In vse je spet lepše. nasmeh

Pozdrav.
Kokrska in Jezerska Kočna V Avstriji pa ...1 Kokrska in Jezerska Kočna Luštna ...2 Kokrska in Jezerska Kočna Tudi sosedu ni bilo dolgčas ...3 Kokrska in Jezerska Kočna Na vrhu grabna ...4 Kokrska in Jezerska Kočna Utrinek ...5 Kokrska in Jezerska Kočna Večer ...6 Kokrska in Jezerska Kočna Vidite gamse? ...7 Kokrska in Jezerska Kočna Kalška simfonija ...8
14.1.2019
Stane, naj se ti izpolni še čimveč takšnih "tlečih" želj.nasmeh