Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Kokrska in Jezerska Kočna
 Kokrska in Jezerska Kočna
jbv
1.7.2019
29.6.2019 Južni greben Kočne (Na Križu, Kokrska & Jezerska Kočna, Grintovec) velik nasmeh

Iz Suhadolnika preko krasnega, južnega grebena na Kočne, sestop čez Grintovec. Na poti ni posebnosti, pot iz Suhadolnika na Kokrsko sedlo je precej razrita od hudournikov, ampak normalno prehodna. Edino snežišče na poti je na SZ pobočjih Grintovca, z malo iznajdljivosti se ga da komot obiti.

Celoten zapis ture https://www.jbvertical.com/single-post/2019/06/30/JgrebenKocne
Kokrska in Jezerska Kočna Jutro1
Kokrska in Jezerska Kočna Lepo ujeto 14
Volk
21.7.2019
Včeraj na potip divjine in tišine. Pa saj za kakršenkoli vrh mi niti ni šlo. No ja ...
Od Suhadolnika proti zatrepu pod Dolci. Po sanjskem prehodu na levi nad skok na Spodnje Dolce. Gamsov ni manjkalo. V namernem poplezavanju čez skoke v grapi se mi je v enem bolj gladkem za hip zataknilo. zadrega
Do bivaka pod Kočno po lepi strmi bližnjici. Nad bivakom po grebenu vse do stenske zapore. Brez varovanja prehuda. Spust po strmih travah ter znova navzgor po občutku v skalovje. Po široki gredi višje nazaj na greben, kjer mi je zavdala megla. Vztrajal še nekaj časa, a pred resnejšo plezarijo raje obrnil. Če mi svet ni poznan v megli redko rizkiram ...
Spust na Dolce po močno krušljivem svetu.
Sestop v dolino čez 'Trentarski' Grdi graben (ajoj, prelepe stezice).
Taška pa je zaprta!
Nasploh je spodnji svet ob markirani poti v gozdu nad Suhadolnikom močno spremenjen po zadnjem neurju.
Krasen 'odklop'!

Kokrska in Jezerska Kočna Narava z zadnjo besedo ...21
navdušena
6.8.2019
Kako pa je s cesto do Suhadolnika? Je urejena in prevozna - ne s terencem nasmeh?
MPS
23.8.2019
Video reportaža iz pohoda Suhadolnik - Kokrsko sedlo - Dolci - Kokrska Kočna - Jezerska Kočna - Grintovec. Pot je zanimiva in vrjetno zelo razgledna. nasmeh Sam sem ves čas hodil v megli. Cesta do parkirišča, ki se nahaja nekaj 100 m pred kmetijo Suhadolnik, je normalno prevozna.
Filmček: Kokrska Kočna, Jezerska Kočna in Grintovec, 11.8.2019

... Zelo lepo, Mirko.nasmeh
enya80
27.8.2019
ooo prelep trojček, imam tudi jaz v planu, top!!