seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno
 Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno
geppo
31.10.2017
Lansko leto sem na dan 30.10. prehodil greben od cerkvice do Savinjeka. Upam, da mi letos še vreme služi, da ponovim...
Nekaj dni bo zagotovo še idealno za ta greben. Na severnih straneh so samo krpice snega.
1.6.2019
Se ne spomnim, da bi kdaj konec maja opazoval in poslušal bobnenje plazov nad Logarsko dolino.
Včeraj sem to doživljal ves čas, ko sem pohajkoval po vrhovih nad Zabrložnico. Najprej se je vsulo v grapo desno od vstopa v Grlo, kasneje je bila "zelo aktivna" tudi Bela grapa. Še iz Glave Planjave se je enkrat vsulo. Prav tako z Brane čez pot, ki vodi z Okrešlja na Kamniško sedlo.
Kasneje je začelo ropotati tudi nad lovsko potjo, ki vodi iz Logarskega kota čez Grlo. Vsulo se je tudi z Mrzle gore, ravno tja, kjer pozimi pristopam na Krničko goro.
Par sto metrov nižje pa sem pri dostopu in sestopu užival v množici avrikljev.
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Vse je bilo rumeno.1
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Brana se skriva za Turni.2
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Na Savinjeku.3
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Približan pogled na Iglice nad Matkovo krnico.4
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Mrzla gora, pred njo Rdeči turn.5
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Ko sem bil pred davnimi leti v njej (Bela grapa), je bila bolj pohlevna.6
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Nad grapo, desno od vstopa v Grlo.7
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Potem je začelo nad Grlom.8
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno ...9
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Pri Matkovem oknu.10
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Tudi z Brane se je vsulo.11
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno ...12
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Pa z Mrzle gore. Malo sem zamudil s posnetki.13
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Desno od skoka pod Latvico je padalo.14
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Avriklji.20
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Previdno, imajo svojega čuvaja.21
1.6.2019
Super, Drago. Slike z zanimivih (redkih) zornih kotov. Od rož, kač, snežnih slapov, 'zimskih vrhov', okna, škafa...
karibu
25.6.2019
Včeraj obisk teh samotnih koncev. Ker čas ni dopuščal kaj višjega sem se podal le do koče, vmes pa malo lomastil sem in tja po Zabrložnici.
Med drugim sem si vzel tudi čas za ogled slapu pod dvojnim oknom (enkrat bo treba po strugi gor do njega velik nasmeh ), ki je bil kar vodnat.
Na poti ni posebnosti, razen nad dvojnim oknom jo je odnesel plaz, obvoz po strmih travah, ki so mokrem lahko nevarne.
Pri sestopu sem za ugledal še samico gamsa z mladičem, ampak sta bila prehitra , da bi ju ujel v objektiv.
Za živce spočit cool
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Logarski kot1
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno slap pod dvojnim oknom2
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno struga3
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno dvojno okno4
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno nižji vrhovi danes brez megle, višje pa vse zavito5
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Zabrložnica6
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno še ena slika za konec in gasa na šiht :)14
ZoranPeternelj
13.10.2019
Danes se mi je zgodila zanimiva dvojna tura, ki je verjetno ne bom nikoli pozabil. Zjutraj sem na parkirišču v Logarskem kotu presenečen zagledal Milana, ki je že veselo ogledoval strmine. Namenjena sva bila v isto smer, vendar vsak po svoje, jaz proti oknu, on pod Turne, oba pa v raziskovanje. Skupaj sva prehodila dobršen del poti proti Zabrložnici, se nato ločila ter jo ubrala vsak po svoje. Po zahtevnem brezpotnem prečnju na levi strani grabna sem kmalu bil pri lovski koči. Vreme se je lepo napravljalo in jesenske barve so začele razkrivati svojo čarobnost. Kraljevale so zlato-rumene bukve, mecesni se še barvajo, višje so bolj rumeni. Od koče sem šel po svoje čez strme trave navzgor naravnost do grebena in od tam prečil levo v smeri okna. Tam sem bil prvič, zato nisem vedel točno kam, pa vendar me občutek ni varal, uspelo mi je. Pri oknu je zelo lepo. Slišal sem govorjenje, ki je prihajalo z zahodne strani in kmalu sta se mi pridružila dva planinca. Malo smo poklepetali in skupaj sestopili do sedla kjer smo se ločili, onadva po lovski proti Okrešelju, jaz pa proti Turnom. Malo borbe z rušjem, nekaj plezanja, lepa dvojka (krušljivo), in že sem bil najprej na prvem in potem na drugem Turnu, osamljenem razgledniku s katerega je razgled prav neverjeten. Malo sem počil, si nalil čaja, nakar je kar naenkrat na moji levi izza skal skočila kosmata pojava. Ustrašil sem se kot nor, kje sem si pa mislil, da bo Milan priplezal po grebenu Turnov in me presenetil, prestrašil na vrhu. Haha! Oba sva se smejala. Uživala sva. Turo sva nadaljevala skupaj. S Turnov sva izbrala plezalni sestop in se s sedla namenila v smeri Okrešlja. Vroče je bilo, skoraj preveč. Iz Okrešlja sva se spustila do odcepa za pastirsko, malo bluzila in se skupaj odločila, da poiščeva lovsko pot, ki jo je zjutraj Milan pod Turni že prehodil do polovice, da vidima kakšna je ta povezava. Uspelo nama je poiskati vhod in začelo se je divje prečenje. Pot je bila in je ni bilo. Ko sva prečila izpostavljeno grapo sva se spustila preveč nizko in znašla na zelo strmih gamsjih stečinah. Bolj sva se prebijala skozi gamsje prehode, se plazila in grabila za korenine, bolj se mi je dozdevalo, da se bova morala vrniti, pa čeprav po zelo zahtevnem terenu. Milan je bil prepričan, da bova kmalu iz hudega in občutek ga ni, naju ni pustil na cedilu. Uspelo nama je priplezati na lovsko prečnico pod Turni in takoj sva si oddahnila. Morala bi se držati višje a kaj, ko sva v strmi grapi popolnoma izgubila pot. Ker je vse za nekaj dobro je dobro tudi kdaj zaiti. Sva vsaj videla in doživela kako zahteven svet je v osrčju Logarske doline. Kmalu za tem sva ujela stezo, ki pelje v kot. Vsak po svoje in oba skupaj sva bila vesela in zadovoljna, saj sva oba uspela kar sva si zadala. Po skoraj osmih urah sva bila pri avtu. Super tura!
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno Jutranja telovadba 1
Savinjek, Zabrložnica, Matkovo okno V Logarskem kotu 21
pohodnik38
27.10.2019
Včeraj sem se podal na obisk Matkovega okna.Vreme je bilo fantastično.Pot sem začel pri planšariji Logarski kot.Pot je prehodna le tu in tam ga prekinja kako podrto drevo in na enem delu plaz.

SLIKE in osebni vtisi z poti