Kamniški vrh
16.4.2020
Seznam je zelo podoben seznamu Lijaneja. Nekateri še niste gor... Sem bil prav presenečen, kako lahko nekdo oblikuje povsem neodvisno izredno podoben seznam.nasmeh
Sicer pa sem med samo karanteno prispeval več kot 10 povsem spodobnih opisov sprehodov po naši lepi občini... Če komu niso všeč selfiji naj jih preskoči. Itak so v deležu fotografij daleč na zadnjem mestu. Če pa pogledate na moje izjave so pa povsem v skladu s tem, kar zdaj ugotavljajo vsi po vrsti. Z virusom se bo treba naučiti živeti. Se pravi rabimo pravila igre življenja, ne pa pravila karantene, ki bo spravila na kant pol Slovenije. Vlada gre zdaj v pravi smeri. Sicer je neposrečeno omenila kot dovoljen šport balinanje (beri druženje penzionistov) ampak med vrsticami je gorništvo že dovoljeno in to v izjavi ukvarjanja z nekontatnimi športi. To je pa točno to, kar sem sam stalno navajal na osnovi vseh znanstvenih ugotovitev o virusu. Pa še stacune so kar dobro porihtali, kar pa sem tudi sam izpostavljal od začetka.
SamoK
16.4.2020
Prejšnja te je pa verjetno pustila zato, ker si bil pri primerjanju različnih mnenj v družini premalo odločen in se nisi dovolj postavljal za svoj prav.
Zdaj se gotovo že po glavi tolče, da je pustila takega genijalca, ki ima dokazano vedno prav.
zavest
16.4.2020
> Z virusom se bo treba naučiti živeti.

Konfucij je dejal, da je ljudem lažje živeti s COVID-19 kot pa s Primoza-jem.
korl
16.4.2020
selfi king, če bi imel tak ksiht, bi doma razbil vsa ogledala in še retrovizor v avtu. Samo na ta način bi se ti lahko izognil sam sebi, mi se tebi ne moremo, ker ko se pokaže objava in čeprav je fotka velika le 1 cm2, takoj vem kaj je na njej. Odurna, prešvicana kosmata faca, ki mi štrli iz ekrana.
Verjetno bi ti to lahko povedal bolj obzirno, vendar v stotem poskusu mi to ne gre več od rok.
nickolas16
Kori, uzemi mal Persena.
sAleska
Kaj pa pravite na tole:
velik nasmehzmeden
Zaprte planinske poti zaradi novega koronavirusa
PD Kamnik na pobudo Civilne zaščite Kamnik do preklica zapira vse planinske poti v svoji oskrbi.

Stahovica - Pl. Osredek (Lahka pot)
Stahovica J Odcep za Bistričico 77 Lahka pot
Sedlo pod Kamniškim vrhom Pl. Osredek V 1.197 Lahka pot
Pl. Osredek V Planina Osredek 384 Lahka pot
17.4.2020
Zelo zelo milo rečeno, popoln nesmisel. Enaka tablica s prepovedjo je tudi tik za Jurčkom v Krivčevem. Saj bi jo pregriznil, pa imam še svoje zobevelik nasmeh
Čudno, da ne prepovedo obdelovati njiv, katere so malce prislonjene v breg.
ejti
17.4.2020
Pot od Jurčka je sicer v pristojnosti PD Domžale. Zaprta je, ker zgoraj v gozdu nekaj delajo, vsaj tako mi je bilo rečeno.
Climber91
ejti - tako tudi je.

VanSims
18.4.2020
Zgleda, da drug brez drugega ne morete in se tako lepo dopolnjujete. On ne brez vas, vi ne brez njega, saj komaj čakate, da kaj objavi, da lahko navalite s svojimi komentarji in sproščate svoje karantenske travme.

Tako je torej vse v najlepšem redu in ste vsi zadovoljni! cool

Zapiranje lahkih do delno-zahtevnih poti samo zaradi covid-19 je pa podobna bedarija kot omejevanje gibanja na svojo občino!
18.4.2020
Žal tistega dela debate ne spremljam več, ker me je pričela dolgočasiti zaradi neizvirnih ponavljajočih se komentarjev enih in istih oseb. Te sem dal seznam za pometanje. Še vedno pa ne razumem nekaterih, ki še vedno zganjajo gonjo proti planinstvu. Jasno je bilo povedano in razvidno iz zadnjega odloka, da so športi odprti. Hojs je to še izrecno poudaril v predvčerajšnjem večernem dnevniku. Se mi zdi situacija podobna kot na Ivo Jimi, ko so se nekateri Japonski vojaki predajali še leta po koncu vojne.
djimuzl
"Gonjo proti planinstvu", kot egocentrični posamezniki imenujejo začasno odsvetovanje gibanja v visokogorju, sta iz vsem jasnih razlogov "sprožili" PZS in GRS.

Sprenevedanje in laži, ki smo jim priča pri objavah ter komentarjih teh posameznikov, imajo vzrok zgolj v njihovi nestrpnosti, sebičnosti, družbeni neprilagojenosti in nezrelosti.

S tem samo potrjujejo misel Boštjana MK na sosednjem forumu: "Kdor ne zna počakati, nobene gore ni vreden."
bogorski
18.4.2020
Z novim sloganom ne dokazujete svoje (več)vrednosti - prav nasprotno ...
djimuzl
Nekateri zanikajo ali omalovažujejo problem tudi z diskreditacijo tistih, ki nanj opozarjajo. Prav nič ne dvomim, da se bodo lotili tudi tega:

"Gore bodo počakale, medicinsko osebje pa ima že tako ogromno dela tudi brez nudenja pomoči nespametnim pohodnikom."

Kamničan Matjaž Šerkezi, strokovni sodelavec PZS in inštruktor gorskega reševanja

O svoji večvrednosti pa so prepričani tisti, ki se s svojimi dejanji postavljajo nad celotno skupnost in nad organizacije, ki izražajo upravičeno skrb za javno dobro.
Boštjan MK
18.4.2020
Gore so lepe že kar nekaj tisočletji, pa bodo tudi počakale...

»Ko sem se vrnil iz najveličastnejših predelov laških
in nemških Alp v tiho Zajzero ali Planico, so pred tiho
lepoto naših dolin vse velike dolomitske slike prišle v
ozadje.
Zakaj?
Videl sem jih prvič, vtisi njihove lepote so ostali
neizbrisni. To je meni ljubezen do domovine, bistvo
mojega duhovnega uživanja v Alpah.«
H. Tuma

Vse dobro!
20.4.2020
Za zadnji zapis bi lahko napisal nekaj bodrilnih besed. Boljši je konec reči, kot njen začetek. Ko se vaše stanje po naravni nesreči šele začenja izboljševati, se vam morda življenje zdi brezupno. Toda, da bi lahko spet normalno zaživeli, je potrebno veliko truda. Srečno.nasmeh
21.4.2020
Deljenje terapije in Biblije z drugimi tudi pomaga nasmeh
zokipoki
Dajte že mir, pa naj bere tole Šerkezi ali pa sam Jezus. V hribe grem ko mi paše in ko se tako počutim in ja, imam srečo, da so hribi v domači občini. Tisti, ki sedaj ne morete v hribe, žal, vem kako je, tudi jaz ne morem vedno, saj so tu obveznosti in ostali nepredvidljivi dogodki. Lahko se mi danes kaj zgodi in nikoli več ne bom šel na noge, nikoli se ne ve. Zdravstveni sistem je obremenjen tako ali drugače, v nevarnosti smo vsak dan tako ali drugače in egoisti smo po malem vsi tako ali drugače. Sosed tepe otroke, tam nekdo vsak dan po cesti vozi kot norec in ogroža vse kar leze in gre. Dajte mir. Če bi se vedno šli tako pikolovske fore, bi bilo res brezveze v že tako zafrustrirani družbi. Vsak pride na svoj račun.
fpetel1
21.4.2020
Večina ljudi dela v dobro ostalim, zgolj nekaj jih je, ki hočejo rušiti. Prepovedi so bile vedno in morajo biti - če so premile ali prestroge bo pokazal čas, pomembno in odgovorno pa je, da se jih držimo in tukaj smo v Sloveniji še vedno daleč pred narodi na vzhodu in jugu. Pri nas živimo, v večjem delu, kot marsikje drugje, odgovorni in resni ljudje. Bravo - pa čim manj nesoglasij in neumnega obrekovanja. Upajmo, da svet v celoti premaga to grožnjo iz Kitajske.
aleš k
"Kdor ne zna počakati,nobene gore ni vreden" .
Seveda,smisel življenja je čakanje in trpljenje. Čakanje na kaj? Pa sej ne živimo 500let!