Najvišji vrh Stojne je...

Ledenik

Slovenski vrh

Goteniški Snežnik

Krokar

Mestni vrh

Kamniški vrh
zlatica
21.3.2017
skala123, lep prispevek o meni zelo priljubljene poti in tudi dan vam je šel zelo na roko; vidim, da je že vse primerno pomladno in da se bo res treba odpraviti kmalu na obisk Kamniškega vrha.velik nasmehnasmehmežikanje
Enka
Popolnoma isto pot smo prehodili 14 dni nazaj! Ampak takrat je bil en siv deževen dan, zato pot ni tako žarela kot na vaših slikah! Res, krasna pot!
skala123
21.3.2017
zlatica,Enka.Hvala,res je lepa pot,lepo razgibana,ravno pravšnja pot za ohranjanje kondicije.
28.3.2017
Lepa krožna pot na Kamniški vrh mimo Korošaških slapov.Pot je kar precej strma in veliko šodra na poti(previdno-posebno pri sestopu).Celotna pot ponuja krasne razglede.Lep pozdrav.
Kamniški vrh začetni del poti1 Kamniški vrh del poti2 Kamniški vrh pot proti slapu3 Kamniški vrh pod slapom4 Kamniški vrh strma pot5 Kamniški vrh tu stopimo na markirano pot proti  planini Osredek6 Kamniški vrh kronce na planini7 Kamniški vrh malo je treba poklepetat na planini Osredek8 Kamniški vrh telohi  ob poti9 Kamniški vrh del poti10 Kamniški vrh Košutna.Kompotela,Mokrice11 Kamniški vrh pot proti Kamniškemu vrhu12 Kamniški vrh Brana13 Kamniški vrh Planjava.Ojstrica.Lučki Dedec14 Kamniški vrh kažipoz15 Kamniški vrh na vrhu Kamniškega vrha16 Kamniški vrh Velika planina17 Kamniški vrh strma šodrasta pot18 Kamniški vrh pozerji19 Kamniški vrh prečenje20 Kamniški vrh nazaj proti izhodišču21 Kamniški vrh pot večkrat preči potok22
1.4.2017
Kamniški vrh je včeraj dočakal moj drugi obisk, ni prišel prej na vrsto, čeprav je svet nad zaselkom Slevo lep prav z vsakim korakom, v tem času se ponuja na ogled z velikimi vijoličastimi zaplatami resja, in ne moreš, da ne bi občudoval.
Pot je bila po svoje krožna, ampak samo okoli Kamniškega vrha in sicer vzpon po zakresalem svetu ob peščeni grapi Rože, dol pa čez Bosovo šijo in po prečni nazaj pod grapo. Par metrov od vrha pa resnični balkon na Kamnik z okolico.nasmeh
Kamniški vrh tole parkirišče prazno1 Kamniški vrh2 Kamniški vrh razgled s poti3 Kamniški vrh4 Kamniški vrh5 Kamniški vrh mlade pohodnice pri klepetu6 Kamniški vrh7 Kamniški vrh s poti čez Rožo8 Kamniški vrh resje privabi pogled9 Kamniški vrh na sedlu med Planjavo in Kamniškim vrhom10 Kamniški vrh11 Kamniški vrh proti Košutni12 Kamniški vrh obiskan vrh13 Kamniški vrh pred bivakom možakar, ki je pravil, da je bil na Storžiču že 200x od kar je v penzijonu, 80 let ima14 Kamniški vrh tale strmina čaka15 Kamniški vrh Kržišče, Krvavec, Zvoh, spredaj kamniška Planjava16 Kamniški vrh tale pot te pripelje tudi na planino Osredek17 Kamniški vrh Roža približana18 Kamniški vrh prijetna in razgledna prečna pot pod Kamniškim vrhom, ki te pripelje pod Rožo, ona druga je višje19 Kamniški vrh20 Kamniški vrh pogled nazaj pri povratku21 Kamniški vrh začetek in konec poti22
lino
1.4.2017
Ločanka, lep opis izleta na Kamniški vrh. Dodal pa bi samo komentar na sliko 1. Domačini idilične vasice Slevo niso nič kaj navdušeni nad športniki na štirih kolesih, ki povzročajo smrad, hrup in problematično srečevanje avtomobilov na ozki vaški cesti. Drug problem je peskokop, ki je v privatni lasti. Ob povečanem obisku Kamniškega vrha je tu anarhija pri parkiranju v peskokopu in celo po gmajni. Tretji problem je pa, ko odpelje pločevina in na tleh najdeš izpraznjeno vsebino pepelnikov, plastenke, pločevinke in še kaj bi se našlo. Ni kaj, tudi tu vidiš, da so parkirali svinjakarji. Lp!
lino, bolj bi pričakovala, da boš komentiral sliko 6nasmeh
lino
1.4.2017
Ločanka, slika 6 je pa vedno zanimiva in prijetna - mladost, sproščenost, dobra volja, lepa narava itd. Upam, da bo tale klepet prinesel tudi konkreten rezultat: sveže novice in dež. Pravijo, da veliko klepetanja prinese dež. Lp!
silvo1952
13.4.2017
Po daljšem času zopet na Kamniškem vrhu, Planjavi in planini Osredek. Cvetijo spomladanski in Clusijev svišč, diseči volčin,žanjevec in drugo gorsko cvetje. Vsekakor prava pomladanska tura. Več na: http://www.gore-ljudje.net/novosti/133437/
Kamniški vrh Planjava in Kamniški vrh1 Kamniški vrh mračnice2 Kamniški vrh spomladanski svišč3 Kamniški vrh planina Osredek4 Kamniški vrh Clusijev svišč5 Kamniški vrh dišeči volčin6 Kamniški vrh spomladanski svišč7 Kamniški vrh Planjava in Kamniški vrh8 Kamniški vrh pogled na Kamniško Savinjske Alpe9
28.5.2017
Leto je naokrog in zopet sem na tem čudovitem razgledniku nad Kamnikom. Tudi tokrat sem uporabil fotič za posnetke tekmovalcev, ki so se udeležili gorsko-tekaške tekme. Mislim, da na posnetkih manjka samo Mladen, ki je malce zaostajal in sva ga z Mihom srečala tik nad sedelcem med sestopom.
Kamniški vrh Pogled s Kamniškega vrha 1259 proti Kržišču 1658, Krvavcu 1853 in Velikemu Zvohu 1971. Spredaj levo Planjava 1243.1 Kamniški vrh Šenturška gora2 Kamniški vrh Včerajšnji zmagovalec Vertikala Luka Kovačič, je tudi danes kot prvi, v 43. minuti tekme pritekel na KV.3 Kamniški vrh Dve minuti za njim je bil njegov soimenjak Mihelič.4 Kamniški vrh In kot tretji Rok Damjanič.5 Kamniški vrh Aljaž6 Kamniški vrh Matic7 Kamniški vrh Nejc8 Kamniški vrh Mirko9 Kamniški vrh x10 Kamniški vrh Ale, ki se mu je mudilo na kosilo11 Kamniški vrh Mato12 Kamniški vrh Marko13 Kamniški vrh Anže14 Kamniški vrh x15 Kamniški vrh Tom16 Kamniški vrh x17 Kamniški vrh Legenda Janez kot devetnajsti je bil na obračališču že po 55 minutah tekme.18 Kamniški vrh Marko takoj za njim19 Kamniški vrh Neutrudnemu Mirku včerajšnji Vertikal ni bil dovolj.20 Kamniški vrh Tudi Stane ima še včerajšnji zalet21 Kamniški vrh x22 Kamniški vrh x23 Kamniški vrh Tine24 Kamniški vrh x25 Kamniški vrh Rasto26 Kamniški vrh x27 Kamniški vrh Dušan28 Kamniški vrh Franci29 Kamniški vrh x30 Kamniški vrh Moj prijatelj Andrejc v sendviču med prvouvrščenima puncama.  63. minuta tekme.31 Kamniški vrh x32 Kamniški vrh x33 Kamniški vrh In tretje dekle34 Kamniški vrh Janez35 Kamniški vrh Gregor36 Kamniški vrh Sebastjan37 Kamniški vrh x38 Kamniški vrh Nina39 Kamniški vrh Dule po uri petnajst od štarta.40 Kamniški vrh In Miha, ki je tekel bolan in je tu odstopil, zato sem ga pospremil v dolino.41 Kamniški vrh Okrepčevalnica zaključuje z delom.42