seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Velika (Koroška) Baba
 Velika (Koroška) Baba
20.8.2019
Današnjo turo sem poleg kolega opravil z sinom, ki mi odhaja študirat na tuje, kjer bo takšne hribe pogrešal. zadrega
Vzpon z Jezerskega smo opravili večinoma po senci. Je pasalo. mežikanje
Gor po Slovenski in nato po "plati" proti vrhu, kjer nas je ujelo sonce.nasmeh Sestop po grebenu do Jenkove planine, ki se kiti z novo cesto, ki pride do planine iz avstrijske strani. Ne vem sicer zakaj takšna cesta...zavijanje z očmi
Velika (Koroška) Baba Do parkirišča lepo urejena cesta.1
Velika (Koroška) Baba Do Jenkove planine vodi nova cesta.10
Mrki
20.8.2019
Lani sem na poti na Jenkovo planino srečal strokovnjaka Slovenskih državnih gozdov, ki je trasiral traso ceste iz Ravenske Kočne na Jenkovo planino in mi je povedal, da naj bi bila cesta trasirana tako, da bo primerna za kolesarjenje. Nastala naj bi povezava z Belsko Kočno na avstrijski strani.
palček plezalček
Garmont, morda bo pogrešal hribe, a prav gotovo bo užival v študiju in vsakič, ko pride domov, se bosta lahko potepala, da nadoknadi za nazaj in naprej nasmeh
Zanimive skupne ture pred odhodom vama želim.
sAleska
20.8.2019
Baba je bila danes kar dobro obiskana. 14 sem nas naštela.
A to ste torej bili vi, garmont, ki ste naju dočakali na vrhu. Ko bi vedela bi se vas bolje ogledala. nasmeh
Zares lep dan je bil.
Velika (Koroška) Baba1
Velika (Koroška) Baba Pogled na prekrasno Jezersko2
Velika (Koroška) Baba Pot je res super speljana3
Velika (Koroška) Baba Kakšno uro prej sva tole jaso gledali od tamle gor 4
Velika (Koroška) Baba Tudi zdaj je čudovito. Enkrat oktobra pa je bilo še lepše - zlati macesni5
Velika (Koroška) Baba Imeniten je, a ne?6
Priznam, kriv sem.velik nasmeh
Palček, hvala za lepe želje.
dRM
1.9.2019
Včeraj iz Ravenske kočne po Slovenski do Ledin in nato po Rudijevi vertikali do vrha. Sestop po avstrijski strani in čez Jezersko sedlo.
Pot do Ledin super, markirana, varovana, skratka primerna za vsakogar. Pri Kranjski koči je bilo opaziti večje št.alpinistov, ker ravno poteka tabor Nejca Zaplotnika v organizaciji PD Kranj.
Pot naprej do vertikale dobra. Dobro mero pazljivosti je potrebno kljub temu imeti, kajti vemo, da je pot krušljiva.
Rudijeva vertikala brez posebnosti, vedno v užitek, naprej do vrha pa tudi vse normalno.
Gneče na sami poti včeraj ni bilo, no razen nas, ki smo bili verjetno največja ovira za koga, ki nas je prehitel nasmeh

Video posnetek najdete tukaj VIDEO, daljši opis pa tukaj OPIS.

Velika (Koroška) Baba Pred vstopom na Slovensko pot1
Velika (Koroška) Baba Sestop čez avstrijsko stran, zadaj Velika Baba10
Velika (Koroška) Baba Pogled na Kranjsko kočo na Ledinah11
7.9.2019
Četrtek je bil prelep dan, da bi ga preživel v službi, kar bi bil skoraj grehnasmeh.

Koroška Baba, s svojo Rudijevo vertikalo, po kateri se še nisem vzpenjala, mi je že dolgo nekako budila vznemirjanje, saj pred dvajsetimi leti, ko sva s prijateljico sestopili raje mimo nje na avstrijsko stran, zanjo nekako ni bilo dovolj poguma. No, bo držalo, da za vse napoči enkrat pravi časnasmeh.

Najprej sva se povzpela preko Slovenske poti do koče na Ledinah, kjer je obvezen postanek na kavi, saj tako prijetnega posedanje pred kočo zlepa ne najdeš. V tem času je posijalo tudi sonce in tako se je uživanje ob kavi še povečalonasmeh.

Je tale vertikala res nekaj posebnega, tako nizko napeljane jeklenice se resnično ne spomnim nikjer drugje, pa je bilo prijetno poplezavanje ob njej malo po eni strani, pa spet malo po drugi, pa tudi kar nad njo. Vse kar po navdihunasmeh. Resnično te navduši, navdušijo pa tudi pogledi na Storžek in Ledinski vrh, pa pot ki se cikcakasto vije med njima proti Jezerskemu sedlu.
Navduši tudi pot pod visoko steno, ki ji slediš po ravnem, odprtem svetu na eni strani, nato pa se spet dvigne proti vrhu.

Na vrhu lahko izbiraš med dvema vrhovoma, upam si trditi, da je tisti drugi, ki nima skrinjice bolj prijeten in za razgledovanje lepši.

Spustila sva se pa po grebenski poti proti Jenkovi planini, čeprav je edina pohodnica, ki sva jo srečala pod vrhom rekla, da se po njej ne bi nikoli vračala.

Prelep krog, na prelep dannasmeh!

Velika (Koroška) Baba prvi sončni žarki so se razlili preko Kočne1
Velika (Koroška) Baba23
Velika (Koroška) Baba od tu še nekako pol ure do vrha24
Velika (Koroška) Baba ob poti te spremljajo25
Velika (Koroška) Baba v ozadju se vije pot po avstrijski strani proti Jezerskemu sedlu26
Velika (Koroška) Baba27
Velika (Koroška) Baba nad mano Rinke, za mano pa Ledinski vrh28
Velika (Koroška) Baba edina pohodnica na celi poti je rekla, da se proti Jenkovi planini na bi nikoli vračala29
Velika (Koroška) Baba vrh30
Velika (Koroška) Baba vstop v macesnov gozd42
Zvonček
7.9.2019
Ločanka, prekrasne fotografije s čudovite ture. Lp
zlatica
8.9.2019
Ločanka, res je morala Baba kar dolgo čakati na tvoj prvi obisk. Te je pa zato pozdravila v najlepšem sijaju, z zavidljivimi razgledi in vtisi, ki se ne pozabijo in te zagotovo še vrnejo v njeno naročje. Vsaj tako je bilo pri meni s to Babo. Hvala za ponovno oživitev teh spominov skozi tvoje fotke. nasmehmežikanje
hvala obemanasmeh, babe so res zakon! Tale Koroška, z možnostjo tako lepega prečenja, sploh!
Ravno prav zahtevno, ne preveč, ne premalo da gori še dodatni čar, saj je gora, ki se ji po celi poti enostavno moraš posvetiti, zahteva čas zasenasmeh. Vsekakor gora, na katero te misel priklepa še dolgo zatem, ko si se od nje oddaljil in jo izpustil izpred oči. Misel nanjo se enostavno vrača!