Kako se imenuje plezalna pot, ki vodi na Krn?

Pot Silva Korena

Kriška gora/Tolsti vrh
rasto_r
6.1.2019
Iz Tržiča do Kriške gore je pot povsem neproblematična.
MitjaBelak
23.2.2019
Malo pred Kočo na Kriški Gori sem našel črna sončna očala. Lastnika čakajo v koči.
tinky
31.3.2019
Danes iz Gozda skozi Ježo na Tolsti vrh in po grebenu na Kriško goro. Do Tolstega vrha pot brez posebnosti, po grebenu na nekaterih odsekih precej ledeno. Vreme lepo, brez vetra z lepimi razgledi.
Kriška gora/Tolsti vrh1 Kriška gora/Tolsti vrh2 Kriška gora/Tolsti vrh3 Kriška gora/Tolsti vrh prav nič se ni bal4 Kriška gora/Tolsti vrh5 Kriška gora/Tolsti vrh Krvavec6 Kriška gora/Tolsti vrh čemaž7 Kriška gora/Tolsti vrh8 Kriška gora/Tolsti vrh pri Saškini klopci9 Kriška gora/Tolsti vrh iz Ježe10 Kriška gora/Tolsti vrh Storžič11 Kriška gora/Tolsti vrh12 Kriška gora/Tolsti vrh Škarjev rob je lepo zasnežen13 Kriška gora/Tolsti vrh Stol, Celovška špica, Begunjščica14 Kriška gora/Tolsti vrh Veliki vrh15 Kriška gora/Tolsti vrh Malo in Veliko kladivo16 Kriška gora/Tolsti vrh Košutnikov turn, Tolsta Košuta17 Kriška gora/Tolsti vrh18 Kriška gora/Tolsti vrh Stegovnik19 Kriška gora/Tolsti vrh Julijci20 Kriška gora/Tolsti vrh21 Kriška gora/Tolsti vrh ledeno22 Kriška gora/Tolsti vrh23 Kriška gora/Tolsti vrh24 Kriška gora/Tolsti vrh25 Kriška gora/Tolsti vrh26 Kriška gora/Tolsti vrh27 Kriška gora/Tolsti vrh28 Kriška gora/Tolsti vrh29 Kriška gora/Tolsti vrh30 Kriška gora/Tolsti vrh31 Kriška gora/Tolsti vrh32 Kriška gora/Tolsti vrh polno parkirišče33
boogle
9.5.2019
Hej, ima kdo kako info, če je na Kriški & Tolstem še kaj snega - morda kdo z gorenjske vidi skozi okno. nasmeh

V soboto dopoldan je zaenkrat napoved brez padavin pa bi šel gor.

Glede na spletne kamere ni videti, da bi rabil spakirati še derezice ter gamaše - dodatni 1kg. Minus temperature se začnejo šele pri 2.500m po čemer sklepam, da če že, pada gori dež in ne sneg.
slamca
9.5.2019
@boogle, to po po moje dovolj https://www.hribi.net/spletna_kamera/kriska_gora/2115
Roman29
Tolsti vrh se skriva v oblakih, vendar tudi na njem ni snega, tako, da če ne zapade nov sneg ne rabiš derezic in gamaš.
Varen korak.
Kriška gora/Tolsti vrh Kriška gora in Tolsti vrh1
bongo
9.5.2019
Ne velja pozabit na greben, kjer se sneg (in led) na nekaterih delih obdrzita malo dlje. Ce ga na sami Kriski in Tolstem vrhu ni, se nic ne pove. Za gamase pomoje ni, derezce bi pa sam vzel, teza spet ni taka, tura pa tudi.
boogle
Hej, hvala za nasvete in Roman29 za sliko .

bongo, razlika je ravno tolikšna, da potem na taki 2-3h turi, kjer je gor koča, zbašem ostalo z 0.5l vode v torbico za okol pasu... in se mi hrbet lepo zrači nasmeh
10.5.2019
Popoldne na Tolsti vrh in Kriško goro, snega ni več, po grebenu je rahlo deževalo a sem imel dežna oblačila.
Kriška gora/Tolsti vrh1 Kriška gora/Tolsti vrh2 Kriška gora/Tolsti vrh3 Kriška gora/Tolsti vrh4 Kriška gora/Tolsti vrh5 Kriška gora/Tolsti vrh6
dRM
18.5.2019
Danes smo se kljub slabši napovedi odpravili na naš 5. cilj v programu naTriglav.si. Pot je bila presenetljivo dobra, pričakovali smo veliko blata, sploh od naselja Gozd v smeri "čez Ježo", ampak je voda lepo odtekla. Pri hoji po grebenu do koče na Kriški gori, smo odkrili nekaj povsem novega nasmeh kaj pa je to, si pa lahko preberete v podrobnem opisu današnjega pohoda tukaj.

Kriška gora/Tolsti vrh naselje Gozd1 Kriška gora/Tolsti vrh čez Ježo2 Kriška gora/Tolsti vrh čez Ježo3 Kriška gora/Tolsti vrh Tolsti vrh4 Kriška gora/Tolsti vrh koča na Kriški gori5
silvo1952
20.5.2019
Pa se ozrimo nekaj dni nazaj. Glede na vreme se situacija verjetno ni bistveno spremenila. Dež poskrbi za blatno pot, veter jo suši in z nekaj sreče se morda odpre nebo. Več na: https://www.gore-ljudje.net/novosti/147161/
Kriška gora/Tolsti vrh 2019.05.17.03 zvonec1 Kriška gora/Tolsti vrh 2019.05.17.06 kam me pelje pot2 Kriška gora/Tolsti vrh 2019.05.17.08 les3 Kriška gora/Tolsti vrh 2019.05.17.14 megla je zamenjala sonce4 Kriška gora/Tolsti vrh 2019.05.17.22 še ena od mnogih klopi ob poti5 Kriška gora/Tolsti vrh 2019.05.17.26 pletenica za varovanje6 Kriška gora/Tolsti vrh 2019.05.17.34 prepadna stena7 Kriška gora/Tolsti vrh 2019.05.17.37 sedelce8 Kriška gora/Tolsti vrh 2019.05.17.50 vzpon po snegu9 Kriška gora/Tolsti vrh 2019.05.17.56 na 1715 m10 Kriška gora/Tolsti vrh 2019.05.17.61 skrivalnica11 Kriška gora/Tolsti vrh 2019.05.17.75 hoja s Tolstega vrha12 Kriška gora/Tolsti vrh 2019.05..17.76 spomladanski svišč13 Kriška gora/Tolsti vrh 2019.05.17.95 vrnitev v vasico Gozd14
mukica
21.5.2019
Jap, v petek prav nič drugače, le začela v megli čez Ježo in po blatu v strmino po razglede.Na sončku uživala kar dolgo časa z prijetno družbo, pozneje sta dva prišla obdati leseno ograjo še z žičnato,da ovce ne bodo mogle posvinjati vrha,sedaj jim je uspevalo priti notri v ogrado. Pa po blatni in posrani stezi v megli proti Kriški gori na prijeten klepet in kavico. Potem pa še v dolino.
Kriška gora/Tolsti vrh1 Kriška gora/Tolsti vrh megla me kar spremlja2 Kriška gora/Tolsti vrh obeti so...mogoče pa bo kaj lepega3 Kriška gora/Tolsti vrh nadomestiolo  podrtega kozolčka4 Kriška gora/Tolsti vrh družba5 Kriška gora/Tolsti vrh kmalu se je pripodila nazaj, jaz pa na kavo6 Kriška gora/Tolsti vrh razgledi...7