Kokrsko sedlo
Ostanite domacoolnasmeheek
Kokrsko sedlo Spletna kamera1
11.4.2020
ta je pa od sredemežikanje
tinky
Vem, ta je pa današnja.
Kokrsko sedlo1
11.4.2020
Lijaneja, tudi sam sem postal pozoren na to definicijo. Res je, da je pot na Kokrsko sedlo sprehod, vendar pa v običajnih razmerah, ki jih marsikdo ne zna oceniti. Podobno kot pot po Jurčkovi cesti. In v obeh primerih se lahko tragično konča, bodisi iz objektivnih ali subjektivnih vzrokov. Žal se do neke mere nesreče dajo preprečiti, nato pa pride na vrsto smola oziroma naključja. Sam sem že nekaj institucij uradno pozval, naj malo bolje opredelijo to sprehajanje, a za zdaj še ni bilo odziva. Verjetno še nisem našel prave odgovorne osebe. Pri nas v občini Kamnik so naredili korak v pravo smer s postavitvijo tabel o pravilih gibanja na izhodiščih bolj frekventnih poti. S tem bi kazalo nadaljevati, ker bodo te table očitno potrebne dalj časa.
gj
Pejte v pole travo sadit.Mater ste f..nen do konca. Pa kaj ste vi za en faktor, da boste sodili. Mrš v pole.
11.4.2020
Malo sem brskal o podatkih za nesrečnikom, pa sem naletel na pretresljiv zapis nesreče na Grinti pred 88 leti.
zokipoki
Dober članek.
Drugače je pa moje mnenje takšno, da so se vsi malo preveč spravili na nas, ki radi hodimo v hribe in gore. Vsak dan smo vsi izpostavljeni najrazličnejšim nevarnostim in vsak dan obremenjujemo zd sistem, drug drugega in ta planet. Nihče ni zlat. Srečno!
darinka4
11.4.2020
Tudi meni se tako zdi. Sploh z zapiranjem po občinah. Kar je zelo neenakopravno do tistih , ki živimo v majhnih občinah. Včeraj sem vzela s sabo višinomer in psa. Na en hrib pri nas. Ki je malo višji. Višinomer mi je pokazal 360 m. To je verjetno najvišji kucelj. Sem ga raziskala z vseh strani. In prav nihče tod ne hodi. Pa je razgleden. In kot si rekel, ravno tako se na takih poteh lahko poškoduješ kot nekje višje. Ampak uredba je uredba in naj bi jo spoštovali, čeprav je Hojs napisal, ker so bile pritožbe na odlok , da ve , da ni v skladu z zakonom, ampak niso imeli časa , da bi ga sprejeli.
lino

Gj, kako sočen in konkreten komentar. Še dobro, da nihče na forumu ni pretirano občutljiv in koleričen.
Podoben gostilniški komentar je tudi: od ovde do ovde svi u p... m....! nasmeh
miri
11.4.2020
@darinka4,a si že hodila po dolini Raše in okoliških hribih? Krasne ture.
darinka4
Ja enkrat smo šli , ko so bili otroci še majhni do cerkvice. Tiste kjer teče voda skozi. Potem pa res ne več.

11.4.2020
Lahko noč. Zdej gremo pa s.xat.
Srečno
11.4.2020
Žabarji ko vas j.be. Doma bot te pa bojo vsi v slo. srečni. Men vrjemte.
P.s. ni blo sreče

11.4.2020
velik nasmehvelik nasmeh,se strinjam z predzadnjim
gams44
17.4.2020
Je bil te dni kdo kaj na kokrskem sedlu .zanima me ce je vse ok in ce ni kaj opazit da je kaj poskodovano razbito hvala za inf.lp ostanie zdravi
22.4.2020
Danes bodo znane razmere na koči. A rabiš tudi kak video?
Meni izgleda vse OK.
gams44
22.4.2020
Hvala lahko tudi video
Poslal na messengerja. Če bo uspel prenos.