Gradiška tura
31.12.2018
Zadeva je bila organizirana družinsko. To je za družinske člane. Ne vem kaj tu ni jasnega? Morda pa se javiš Žanu za sponzorja? Besede so poceni. Ne vem kaj bi imeli od tega (in on z nami), če bi ga cel dan vlačili s seboj. Živi svoj lajf mi pa tudi. Bodo že drugi cajti, a ne zdaj.
4.3.2019
V pripravi je še bolj "našpičena" ferata v Turi...mežikanje
Gradiška tura Zaenkrat še zaprta.1
Bojan_A
3.4.2019
Po Furlanovi poti na Gradiško turo v skorajda poletnem vremenu: https://bojanambrozic.com/2019/04/03/gradiska-tura-2/
tinky
17.4.2019
Gradiška tura, gor po plezalni, dol po peš poti. Ogledal sem si tudi konec in začetek ferate katera je v delu. Izgleda kar težka. Bomo videli. Do vrha je bilo plezanje v senci na vrhu pa sonce in brez vetra. Precej moteč je bil hrup s Počka, kje je imela vojska vaje. Tudi avrikelj že cveti.
Gradiška tura5
Gradiška tura32
Todi
17.4.2019
Lepa turca, si prepričan da je bil hrup iz Počka, prej bi rekel iz Vipave, kjer je vojaško strelišče.
LpM
tinky
To bo ja.
22.4.2019
Barbaro je znimalo kako to izgleda, ker še ni bila tu, pa sva šla.Gor po plezalni, pa naprej mimo observatorija na Škavnico ,do bivaka Teodozij in še na Plaz. Danes je bil tudi gorski tek iz Gradišča na Škavnico. Vreme lepo, sončno in brez vetra.
Gradiška tura priprave3
Gradiška tura pa še kdaj27
Edina
25.4.2019
Čez Gradiško Turo k Abramu in nazaj čez Konja in mimo Miklavževe cerkvice je bil današnji krog. Lep, neobljuden, uživaški, narava je čudovita, na poteh ni posebnosti ...

Srečno na potkahnasmeh
26.4.2019
Spet ena lepa tura Edina.nasmeh
lozarbogdan
2.5.2019
Včeraj sem se odločil obiskat Gradiško Turo.Gor sem šel po Furlanovi bilo je lepo z lepimi,a ne božanskimi pogledi po prelepi Vipavski dolini.Prebuja se pomladanska kulisa.Vnekaj dneh bo vse v cvetju.Nadaljeval sem mimo kapelice in čez Plaz nazaj do kampa tura!velik nasmehvelik nasmeh
Gradiška tura Pogled z balkona 2
Gradiška tura Tam globoko...3
Gradiška tura Tja gor grem...5
Gradiška tura Pogled po Vipavski dolini7
Gradiška tura8
Gradiška tura Pogled s Plaza9
Gradiška tura10
25.8.2019
Danes smo izlet nadaljevali na Solkanskem mostu, kjer je Ajda realizirala rojstnodnevno darilo za 18. rojstni dan. Nazaj grede pa smo šli v celotni družinski zasedbi še na kratko po Furlanovi ferati. Vreme precej vroče, ljudi pa veliko, posebej zaradi Otmarjeve poti. Varovala bp.
Gradiška tura Darilo za 18 je danes Ajda realizirala1
Gradiška tura Na začetku ferate2
Gradiška tura Na vrhu ferate3
Gradiška tura Stara pošta4
Gradiška tura Dobri stari raz5
oldtimer 55
5.10.2019
V petek, v sončnem vremenu, najprej po Furlanovi za ogrevanje, po kratkem spustu pa še po Otmarjevi. Po občutku morda nekoliko preveč skob, sicer pa res lepo speljana pot.
Gradiška tura5
Gradiška tura8
22.10.2019
Pozor: Na Furlanovi poti je v višini razgledne točke za jeklenico zataknjen večji kamen in predstavlja veliko nevarnost za vse plezalce. Sicer pa je v okolici opaziti več kamenja, ki ga prožijo plezalci pri spuščanju po žlebu po zaključku plezanja v športno plezalni smeri sosednjega stebra. V kolikor se tu ne bo našlo ustrezne rešitve pred padajočim kamenjem, lahko slej kot prej pričakujemo nove nesreče.
Gradiška tura Zataknjen kamen na Furlanovi poti1
Santino
22.10.2019
V nedeljo pod večer ga še ni bilo.. Ravno tisti del se mi zdi najbolj nevaren zaradi padajočega kamenja. Gradiški "bottle neck"
23.10.2019
Kot je tudi Santino lepo napisal je na Gradiški Turi najnevarnejši žleb ob razgledni točki. Edina trajna rešitev je navrtanje novega dela plezalne poti, ki bi se pred žlebom odcepila navpično navzgor in tako zaobšla kritični del ter prihranila kar nekaj nevarnega dela gorskim reševalcem.
25.10.2019
Hvala vsem, ki so na Furlanovi poti na Gradiški Turi odstranili skalo, ki je ogrožala plezalce.
29.11.2019
Vstop v žleb je po obsežni obnovi postal rahlo previsen.
KarmenT
13.1.2020
12.1.2020 na Gradiško turo po Furlanovi poti. Štart šele po kosilu. Vreme sončno, nekaj vetra le na vrhu. Odlično varovana pot. Razgledi ves čas fantastični - na Vipavsko dolino, Čaven, Italijanske Alpe in na vrhu presenečenje - tudi pogled na Triglav. Skale suhe z dobrim oprijemom in veliko naravnih oprimkov. Na vrhu tik pred sončnim zahodom. Spust krožno in pri avtu že v trdi temi. Res lepo popoldne. nasmeh
Gradiška tura Pogled na vrh Gradiške Ture1
Gradiška tura Začetek plezalne poti, kar strma je2
Gradiška tura Prvi strmi del z jeklenicami je mimo3
Gradiška tura Razgledi čudoviti4
Gradiška tura Nad razgledno ploščadjo5
Gradiška tura Utrinek6
Gradiška tura7
Gradiška tura Na vrhu, tudi Triglav je na fotografiji - na spodnjem navpičnem delu križa8