Suhi vrh - Pleša (Nanos)
9.4.2019
Ko se boste odpravili na pot, nikar ne pozabite zaviti vzhodno od cerkvice Svetega Brica (z ozirom na to, kaj je domačinka rekla Edini) velik nasmeh
geppo
Bojan, če namiguješ na to kar mislimvelik nasmeh
prvi/a v koloni bo najstarejši/acool
Suhi vrh - Pleša (Nanos)1
ms_primoz
9.4.2019
medo? sem bulil v sliko in komaj opazil za kaj se grevelik nasmeh
kislec
A je jetijeva stopinja?
ejti
9.4.2019
Hoj, Zlatko in Heda, pa bom res poklicala, ko bo kakšen lep prost dan. Korošaški slapovi tudi še čakajo. nasmeh
22.5.2019
Danes iz Razdrtega po strmi na Suhi vrh. Gor smo šli mimo Čeledinove koče, dol pa po krožni poti do razcepa za Vojkovo kočo. Žal sem ugotovil, da pot, ki jo imam na karti narisano kot markirano, že dolgo, dolgo časa niso obiskali markacisti.mrk pogled S pomočjo nekaj možicev na pravih mestih je sicer šlo, ampak, če pot uradno ni opuščena, ne razumem zakaj se jo ne vzdržuje.zavijanje z očmi Pa tako lepa je...mežikanje
Pri sestopu smo obiskali še cerkev Sv.Hieronima in jo po položni poti ucvrli v dolino.
Dež nas ni dobil, le megla je bila večino časa.
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Blatna strma pot.1
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Na vrhu Pleše dobro skriti vojaki...2
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Ob poti na Suhi vrh je še vedno veliko čemaža.3
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Lepa lovska koča.4
Suhi vrh - Pleša (Nanos) V bunkerju pod vrhom je veliko jaslic. Bodo počakale...5
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Sestop po krožni poti, kjer so pa markacije prej izjema, kot pravilo. Se pa najdejo možici...:)6
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Vesel sem bil, da je del strehe po zamenjavi kritine ostal še prvoten. Lepo.7
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Potonik je pa bilo res precej.8
18.1.2020
Zaradi megle, ki smo jo imeli pri našem zadnjem obisku Suhega vrha, smo včeraj ponovili turo.nasmeh
Iz Stran mimo Sv.Brica na vrh. Sestop do Vojkove koče in nato po strmi in gruščnati poti do vetrnice na Razdrtem. In, ker sem parkiral jeklenega konjička v Stranah, je sledilo še dooolgo prečenje travnikov in kolovozov pod Nanosom. velik nasmeh
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Gremo do cerkvice.1
Suhi vrh - Pleša (Nanos) ...in lepih travnikov pod Nanosom...9
bagi
19.2.2020
Tudi mi smo povezali Suhi vrh in Nanos v kolikor toliko krožno turo. Za izhodišče smo izbrali Šmihel pod Nanosom, nadaljevali po markirani poti čez polja in končno zagrizli v hrib v smeri Nanosa. Vmes smo zavili na Suhi vrh. Oznaka odcepa je slabo vidna, pot uhojena. Končni vzpon nanj poteka po strmi ali manj strmi varianti, najlepše je obe povezati v krožno varianto. Nadaljevanje proti Nanosu je lepo označeno, pot dobra.

S Pleše smo sestopili po prečni poti proti Velikem Ubeljskem. Ta je v gornjem delu strma in blatna, spodaj se unese. Na stičišču z makadamom smo obrnili levo in sledili rumene puščice Jakobove poti. Kmalu smo prikorakali do znanih predelov in se po jutranji trasi vrnili na izhodišče.

Vse skupaj je normalno prehodno, podrtega drevja po nedavnem neurju ni.

Koordinate izhodišča ( manjše parkirišče pod cerkvijo ) : 45.798165, 14.118222

Suhi vrh - Pleša (Nanos) V Šmihelu smo bili malce zgodnji, a dan se je hitro naredil1
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Naša smer … Nanos. Tu poteka tudi Via Alpina, rdeča veja 2
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Tja gremo3
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Jutranje kolovozanje po zamrznjeni podlagi4
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Strane, manjši zaselek5
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Tukaj v bistvu potekajo tri smeri … planinska, Jakobova, Via Alpina6
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Tipično za nas … skoraj vsak zaselek ima svojo cerkev, tudi Strane7
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Skoraj od doma … morda nekoč :)8
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Gremo desno9
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Lepa, široka pot je morala imeti v preteklosti precej večjo vlogo kot danes10
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Smo že zavili za Suhi vrh11
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Sestop proti Velikem Ubeljskem24
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Zgornji del poti strm, blaten, spodaj zelo soliden25
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Se že vračamo26
Suhi vrh - Pleša (Nanos) Takole so včasih stanovali. Hiša kot danes garaža, WC na štrbunk zunaj27