seznam forumov / Slovenija / Posavsko hribovje in Dolenjska / GPP - Grosupeljska planinska pot
 GPP - Grosupeljska planinska pot
29.4.2020 - bagi
Grosupeljska planinska pot s svojimi začetki sega v davno leto 1986 in njen namen je bil obkrožiti občino Grosuplje v vsej svoji veličini. Dandanes so meje občin drugačne, pot ostaja enaka. Dolga je 80 km z dobrih 2700 višinci in se jo da z minimalno logistike odlično izvesti v dveh do treh dneh.

Trasa je zelo raznolika ... nekaj je asfalta, nekaj makadama in nekaj gozdnih poti. Tukaj vsekakor ne osvajaš silnih vršačev, a to tudi ni smisel te poti. Spoznavaš hriboviti svet osrednje Slovenije in večini nepoznane kotičke. Priporočam ljubiteljem dolgih, potepuških poti nasmeh

GPP - Grosupeljska planinska pot Začetek najine poti je v Grosupljem, smer Magdalenska gora1
GPP - Grosupeljska planinska pot Po uvodnem bukovem gozdu sva kmalu zavila desno proti Kongu2
GPP - Grosupeljska planinska pot Mimo OMW bencinskega servisa sva hitro prišla na obrobje mesta3
GPP - Grosupeljska planinska pot Nekaj časa sva hodila po neprometni cesti ob Dolenjki4
GPP - Grosupeljska planinska pot Tukaj poteka tudi evropska pešpot od Baltika. Morda nekoč :)5
GPP - Grosupeljska planinska pot Na začetku je precej asfalta, a  po zanimivi pokrajini6
GPP - Grosupeljska planinska pot Vseskozi je ob poti polno vasic7
GPP - Grosupeljska planinska pot Šminker :)8
GPP - Grosupeljska planinska pot Kot se spodobi ... vsaka vas ima svojo cekev9
GPP - Grosupeljska planinska pot Greva levo ...10
GPP - Grosupeljska planinska pot Neizrazit vrh Kucel11
GPP - Grosupeljska planinska pot Ko si odmisliš *planinska* pot, popotovanje postane prijetno12
GPP - Grosupeljska planinska pot Skladovnica ob cesti13
GPP - Grosupeljska planinska pot Gradnja iz nekega drugega časa26
GPP - Grosupeljska planinska pot Kam, le kam .... naravnost :)27
GPP - Grosupeljska planinska pot Čušperk28
GPP - Grosupeljska planinska pot Povsod je videti žlebove, speljane v cisterno29
GPP - Grosupeljska planinska pot Če verjameš je vse res :)30
GPP - Grosupeljska planinska pot Tukaj se zagotovo nahaja zaklad :)37
GPP - Grosupeljska planinska pot Greva proti dokaj neuglednem Limberku38
GPP - Grosupeljska planinska pot Hmmm ... tole je pa nekdo pozabil39
GPP - Grosupeljska planinska pot Izjemno lepo obnovljen grad Zavrh in objekti v bližini40
GPP - Grosupeljska planinska pot Ena od številnih vasic na poti41
GPP - Grosupeljska planinska pot Nič posebnega, a potem presenečenje ...42
GPP - Grosupeljska planinska pot Ogromno ptičjih hišic, vsaka s svojo oznako43
GPP - Grosupeljska planinska pot Vodomčeva učilnica, neobičajna izkušnja44
GPP - Grosupeljska planinska pot Poleg opazovalnih stolpov je na volju tudi prerez drevesnih sort45
GPP - Grosupeljska planinska pot Mogočna bukev ob poti46
GPP - Grosupeljska planinska pot Turistični del poti47
GPP - Grosupeljska planinska pot Taborska cerkev48
GPP - Grosupeljska planinska pot V bližini je tudi Županova jama,, kratka in sladka :)49
GPP - Grosupeljska planinska pot Spet stare domačije, med kateimi je kolovoz nadomestil asfalt50
GPP - Grosupeljska planinska pot Sem greva :)51
GPP - Grosupeljska planinska pot Ob poti52
GPP - Grosupeljska planinska pot Lepo postrojeni, vsi veseli  :)53
GPP - Grosupeljska planinska pot Grosupeljska pot GP, Knafeljc in Križev pot54
GPP - Grosupeljska planinska pot Sv. Ahac55
GPP - Grosupeljska planinska pot Kljub vsem peripetijam bo tudi 2020 srečno leto :)56
GPP - Grosupeljska planinska pot Da le ne bi obveljala tista o Indijancih in drveh ...57
GPP - Grosupeljska planinska pot Žal je tega vsako leto več58
GPP - Grosupeljska planinska pot Proti Udjem59
GPP - Grosupeljska planinska pot Potepuštvo ...60
GPP - Grosupeljska planinska pot Še ena od mnogoterih ...61
GPP - Grosupeljska planinska pot Zelo prvinski vtis  :)62
GPP - Grosupeljska planinska pot Stoletja ...63
GPP - Grosupeljska planinska pot Še na Pugled zavijeva...64
GPP - Grosupeljska planinska pot Nimam pojma, kaj dela gasilski priključek sredi polja ???65
GPP - Grosupeljska planinska pot Smer ... Pugled66
GPP - Grosupeljska planinska pot Vzorno ...67
GPP - Grosupeljska planinska pot Mali Lipoglav, sorodnik bližnjega Velikega Lipoglava :)68
GPP - Grosupeljska planinska pot Že 30 let čaka na škarpi :)69
GPP - Grosupeljska planinska pot GPS sled prehojene poti78
Janezs
29.4.2020

Zanimivo, nekaj mi je poznano od prehojene E-6 Bi bilo zanimivo poskusit, v 24 h, ker ni veliko višincev ne bi bilo pretežko. Kakšno ogledno turo in če je pot dobro označena, jo prehodit v enem zamahu. LP. J.